Аукціон Hotline
UA RU

Аукціон Hotline

Аукціон Hotline - це механізм активного просування товарних пропозицій магазину на сторінці товару.

На вкладці Всі пропозиції на сторінці товару пропозиції показуються за замовчуванням в Рекламному сортуванні, де магазини ранжуються за аукціонною ставкою. Чим вища ставка за клік - тим вища позиція магазину в цьому сортуванні.

Пропозиції магазинів, у яких немає аукціонної ставки на даний товар, ранжуються відповідно до кількості кліків і їх вартістю в даному каталозі за останні 90 днів.

Аукціон проводиться «на льоту» - при кожному перегляді пропозицій онлайн-покупцем.

У його основі лежить Аукціон Вікрі, при якому виграє учасник, що запропонував максимальну ставку, але оплата здійснюється за ставкою попереднього місця плюс мінімальна націнка (0,1 грн). Тому слід розділяти ставку (по суті, заявку магазину) і фактичну вартість кліка.

Аукціонна вартість кліка стягується тільки за переходи з Рекламного сортування. За переходи з інших сортувань оплачується базова вартість кліка або спеціальна ціна (див. Розцінки на обслуговування). Звертаємо вашу увагу, що ставка, встановлена на товар, в цьому випадку не приймає участі.


Способи призначення ставок

Передбачено три способи призначення аукціонних ставок: ручний, автоматизований (макроси) і API.

Ручне призначення ставок орієнтоване на магазини, які хочуть призначати статичні ставки на окремо взяті розділи/каталоги/бренди/товари.

Автоматизований спосіб (макроси) дозволяє без залучення розробників створювати ефективний, автоматизований процес просування товарів, заснований на використанні динамічних ставок на відібрані групи товарів (розділи/каталоги/бренди/товари).

API призначений для магазинів, які мають ресурси і бажають встановлювати ставки за власними оригінальними методиками. Документація цього способу знаходиться тут.


Ручне призначення ставок

Для одноразової групової установки (статичних) ставок застосовується ручне призначення.

Для початку слід відмітити необхідні розділи/каталоги/бренди/товари.

Також вибір можна зробити за ознакою, переданою через поле Custom (наприклад, ROI, залишки на складі або інші показники, які важливі для магазину в даний момент). Ці дані будуть відкриті тільки представникам даного магазину. Вказати значення можна прямо в товарному фіді.

Параметр в товарному фіді - <custom>. Дивіться докладніше тут.

Важливо! Для застосування поля Custom необхідна присутність в товарному фіді <id> товара.

Далі потрібно вибрати дію:
  • встановити ставки;
  • підвищити ставки;
  • понизити ставки;
  • встановити ставки на N нижче максимальних;
  • підвищити ставки до максимальних (+0,1 грн).

А також (опціонально) вказати додаткові обмеження: призначити ставки не вище і/або призначити ставки не нижче.

Ручні ставки будуть відразу ж застосовані до обраних товарів.


Макроси

Для автоматизації керування ставками призначені макроси.

Макрос - це механізм періодичної зміни ставки в обраних розділах/каталогах/брендах/товарах з урахуванням таких ключових показників: середня позиція в рекламному сортуванні, відхилення від магазину-лідера за кількістю переходів і загальна кількість кліків або власних параметрів магазину (Custom).

Для створення макросу необхідно відзначити розділи/каталоги/бренди/товари, об'єднані за якоюсь ознакою, або передані через параметр Custom. Далі слід вказати періодичність запуску: постійно, в обраний період або один раз. Після цього вказати одну або декілька умов, при виконанні яких повинен спрацьовувати макрос: середня позиція в рекламній видачі, відхилення від магазину-лідера і загальна кількість кліків.

Крім того, потрібно вказати назву макросу, а також максимальний розмір ставки, вище якої макрос не зможе підняти ставку.

Після успішного створення, макрос ставиться в чергу обробки. Кожен макрос розраховує ставки двічі за годину.

Умова перевіряється для кожної обраної групи товарів (розділів, каталогів, брендів, товарів) окремо.

Якщо умови виконуються, ставка буде підвищуватися на 10% від вказаної максимальної ставки, якщо не виконуються, ставка буде знижуватися на мінімальний крок (0,1 грн). Якщо буде досягнуто мінімуму (4,6 грн), на наступному кроці ставка буде знята:

Наприклад: Якщо ви задали середню позицію не нижче 5, але в даний момент ваша пропозиція знаходиться на 7-й позиції, тоді ваша ставка буде підвищуватися на 10% від вашої максимальної ставки при кожному оновленні (кожні 30 хвилин), поки не досягне заданого показника або зазначеного вами максимуму. А при досягненні позиції 5 і вище, ваша ставка буде знижуватися на 0,1 грн при кожному оновленні, поки не досягне мінімальної ставки (4,6 грн), після чого буде знята.

Після того як макрос створений і став активним, його можна зупинити, редагувати або видалити.


Правила установки ставок

  • Остання призначена ставка, незалежно від способу, є діючою.

    Таким чином, можлива ситуація, коли макрос перезаписує ручні ставки, які, у свою чергу, будуть перезаписані допомогою API.

    Якщо відмічено товари, на які вже є ставки, при наступному призначенні ставок користувач повинен підтвердити дію (перезапису).

  • Пріоритетність ставок така: товар, бренд, каталог і розділ, незалежно від способу призначення.

    Приклад 1. Якщо є ставка на каталог X, встановлена макросом, і потім вручну встановлюється ставка на розділ Y, то товарам цього розділу встановлюється дана ручна ставка за винятком згаданого каталогу.

    Приклад 2. У ручному режимі встановлена спочатку ставка на каталог X, а після цього ставки на деякі товари з цього ж каталогу. Ставка каталогу буде поширюватися тільки на товари без індивідуальних ставок.

  • Якщо створено кілька активних макросів, які взаємодіють з однією і тією ж групою товарів (розділ, каталог, бренд, товар), то ставку встановлює найбільш пріоритетний з них.

    Пріоритет макросів визначається їх положенням в таблиці макросів. Чим вища позиція макросу в таблиці, тим вищий у неї пріоритет. Зауважте, що новостворені макроси потрапляють на верх таблиці і автоматично отримують найвищий пріоритет.

  • Якщо на групу товарів (розділ, каталог, бренд, товар) немає ставки, при першому призначенні використовуватиметься базова ставка. Таким чином, при збільшенні на мінімальний крок: Нова ставка = 4,5 грн + 0,1 грн.

    Якщо на групу товарів вже встановлена ставка, при наступному призначенні вона буде використана в якості початкової. В результаті, при збільшенні на мінімальний крок: Нова ставка = Поточна ставка + 0,1 грн.

    Яка б не була поточна ставка, при її збільшенні будуть діяти всі обмеження, вказані при ручному призначенні або макросі.

    Приклад 1. Якщо на товарі X стояла ручна ставка у розмірі 5,8 грн, а потім цей товар був доданий в макрос, він збільшить наявну ставку на мінімальний крок, в результаті вийде 5,9 грн.

    Приклад 2. Якщо на каталозі Y стояла ручна ставка в розмірі 20 грн, а потім деякі товари з цього каталогу були додані в макрос, де вказана максимальна ставка - 15 грн, цим товарам макрос відразу поставить 15 грн.


Аукціон в каталогах

В деяких каталогах, наприклад, у розділах Годинники, Сумки, Аксесуари; Спорт, Активний відпочинок; Краса і здоров'я доступне розміщення у блоці Промо. Це виділені три верхні позиції:

Переможці аукціону – магазини з максимальними ставками на товари в даному каталозі. При кліці відвідувача на пропозицію з цього блоку відбувається перехід на сторінку магазину. При цьому списується фактична ставка магазина.