Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 253

за 6 міс 0
за 12 міс 0
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (253)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
vlad.po не рекомендує цей магазин
5 березня 2019

Купив: Philips X818 Xenium Champagne

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару

Не сподобалося: сервісна підтримка

На третьем месяце пользования телефоном возникла проблема: телефон перестал видеть зарядное устройство Кабель type-C проверил - он в порядке Вероятная причина - плохо пропаянный разъем на плате То есть гарантийный случай Но ни один телефон указанный продавцом в гарантийном талоне или на сайте как номер сервисного центра - не действительный
Гість не рекомендує цей магазин
20 грудня 2018

Купив: Onyx boox Robinson Crusoe 2, Замовлення №ВВ1-15495

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Balcat рекомендує цей магазин
12 грудня 2018

Купив: Игровая мышь Flyper Deluxe FDG - 19

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент, видача товару на складі, відвантаження товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: повернення товару

Быстрое и качественное обслуживание. Очень внимательное отношение к покупателю. Высокое качество по доступной цене. Очень доволен и всем рекомендую замечательный магазин! Андрей.
Вадим Винниченко не рекомендує цей магазин
23 жовтня 2018

Купив: Навушники з мікрофоном JBL E45BT White (JBLE45BTWHT)

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент, видача товару на складі, відвантаження товару

Не сподобалося: сервісна підтримка

Сломался левый динамик, понимаю магазин тут ни причем. Ну бывает. Но работа сервисного центра хуже некуда, после отправки товар лежал три дня и никто не забрал. С Новой почты пишут мне и напоминают что ваш товар уже лежит три дня. Слава богу забрали, но обратной связи никакой. Прошло 3 недели мне никто пишет, а дозвониться не могу.
Liliia Semenenko не рекомендує цей магазин
21 вересня 2018

Купив: Digma PF-1033black

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: замовлення через корзину, видача товару на складі, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «BigBit»
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. "Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром" Виходячи з Вашого попереднього листа товар вже не відповідає вищесказаному, тому поверненню не підлягає.
згідно вказаного закону:3. Споживачі зобов\'язані: 1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар; Для того щоб оцінити працездатність товару його упаковка повинна бути вікрита та прилад включений і його функції перевірені згідно інструкції до товару. Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції 1. Продавець (виробник, виконавець) зобов\'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 2.3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред\'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача. Споживач має право пред\'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті. 5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов\'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. - Виявлені недоліки, вказані у першому відгуку.Ваше твердження про порушення пломб та ярликів не відповідає дійсності, товар не було супроводжено пломбоми для упаковки, а упаковочна коробка та матеріал, покривна плівка наяв
25 вересня 2018 Відповісти
Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію:1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування. Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування 4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов\'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції. Тобто для визначення працездатності приладу він повинен бути відкритий та включений, оскільки жодного демонстраційного матеріалу не включено до пакування товару. Згідно інформації вказаної на сайті bigbit.con.ua \"8. Обмен или возврат товара в течении первых 14 дней со дня покупки осуществляется если: товар новый, то есть который не был в эксплуатации и не имеет следов использования: царапин, потертостей и т.п., программное обеспечение не изменялось, на счетчике телефона не больше 5 минут разговора; сохранены: полная комплектация, ярлыки, стикеры, целостность и все компоненты упаковки, заводская заводская маркировка, а так же товарный чек.\" Таким чином за вказаними правилами передбачається, що товар повинен бути перевірений покупцем для визначення його якості та недоліків.
25 вересня 2018 Відповісти
Дмитро не рекомендує цей магазин
9 липня 2018

Купив: сушарка VES FD-115

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент, видача товару на складі, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Гість не рекомендує цей магазин
25 червня 2018

Купив: Sony SBH54 Gold, Замовлення №16294

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail

Не сподобалося: оформлення замовлення, повернення товару, сервісна підтримка

Магазин отказывается принимать товар обратно , не прошло и 14 дней, товар ненадлежаще работает.Было написано письмо в магазин по поводу возврата товара , как написано на сайте, ответа не было 5 дней , пока сама не набрала 3й раз, общается магазин по почте, не звонит, ничего, и отказывается принимать товар. Очень не советую с ними связываться, останетесь с неработающих товаром и на возврат не рассчитывайте
Artem Marchenko не рекомендує цей магазин
31 травня 2018

Купив: Відпарювач Kitfort KT-910, Замовлення №16126

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, видача товару на складі

Не сподобалося: асортимент, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Иван Халупко не рекомендує цей магазин
17 квітня 2018

Купив: Електронна книга з підсвічуванням ONYX BOOX Vasco da Gama 2, Замовлення №ВВ1-155

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент, видача товару на складі, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Владимир не рекомендує цей магазин
7 березня 2018

Купив: Чайник Redmond Skykettle M170S Black

Сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, асортимент

Не сподобалося: відповідність ціни, видача товару на складі, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
"ПО ЗАКОНУ" Ви можете повернути товар, "УВАГА" який не був у використанні!!! Якщо Ви включили товар, то в такому випадку заміна чи повернення тільки через СЦ про із заключенням про несправність товару. Люди добрі, закони потрібно знати а не "десь чув"
19 травня 2018 Відповісти
Сергей, Вы совершенно правы. Про 14 дней - тут не мой кейс, слегка попутал. Но! Товар всё равно не работает - приложение вылетает, пользоваться невозможно. Но каким образом я это докажу сервисному центру, если возврат только через НП?! В итоге, я останусь на месяц (или сколько СЦ там будет проверять) без чайника, а потом еще и придется оплачивать доставку туда+обратно.
21 травня 2018 Відповісти