Специфікація XML для акцій магазинів
рус / укр

Специфікація XML для акцій магазинів

Приклад у форматі XML:
подивитися завантажити

<sales>
<sale>

<url>
Адреса акції на сайті магазину або адреса акційного товару
</url>

<date_start>
Обов’язкове поле. Дата старту акції. У форматі РРРР-ММ-ДД
</date_start>

<date_end>
Обов’язкове поле. Дата закінчення акції. У форматі РРРР-ММ-ДД
</date_end>

<type>
Обов'язкове поле. Тип акції.
Можливі значення: "Знижка", "Подарунок" і "Безкоштовна послуга".
</type>

<happy_day>
Поле для вказівки особливого дня, до якого приурочена акція.

  • Можливе значення:
  • Black friday

В період активності особливого дня акції з даним параметром отримують додаткове просування: виводяться з особливою поміткою на сторінці товару (вкладка “Де купити”) та результатах пошуку за товарними пропозиціями.

Період активності параметра "Black friday": остання п’ятниця листопада та весь тиждень, в який вона входить.

</happy_day>

<products>
Обов’язковий блок з акційними товарами.

<discount>
Обов’язковий параметр для акції типу - “Знижка”
Сума знижки (від ціни в товарному фіді)
</discount>

або

<discount_percent>
% знижки (від ціни в товарному фіді)
</discount_percent>

або

<discount_old_price>
Стара ціна товару (в якості нової ціни приймається ціна товару з поточного товарного фіду магазина)
</discount_old_price>

<product id="123456">
Адреса сторінки товару на сайті продавця. id - унікальній ідентифікатор товару продавця, який не змінює свого значення при оновленні XML-файлу акцій.
Або адреса, або id повинні бути вказані обов’язково (вказівка id переважніша). Допускається вказівка і адреси сторінки і id. Важливо: товар повинен розміщуватись на Hotline.

На кожен акційний товар повинно бути своє поле <product></product>.
</product>

</products>

<present_products>

Обов’язковий блок параметрів для акції типу - “Подарунок”

<product id=”123456”>

Адреса сторінки товару-подарунку на сайті продавця. id - унікальній ідентифікатор товару продавця, який не змінює свого значення при оновленні XML-файлу акцій.
Або адреса, або id повинні бути вказані обов’язково (вказівка id переважніша). Допускається вказівка і адреси сторінки і id. Важливо: товар повинен розміщуватись на Hotline. Якщо товар не розміщується, необхідно прописати його в тегах custom (див. нижче).

Дозволяється вказівка лише одного подарунку.
</product>

</present_products>

або

<custom_present>

<present_title>
Назва подарунку (товара, послуги, сертифіката) українскою. До 100 символів. У випадку, коли подарунок не представлений на Hotline.
</present_title>

<present_price>
Вартість подарунка
</present_price>

</custom_present>

<free_service>
* Обов’язковий параметр для акції типу - “Безкоштовна послуга”
Значення: "доставка", "установка", "монтаж" або "обслуговування"
</free_service>

</sale>
</sales>

Правила формування назв акцій

Назва акції формується автоматично за наступними шаблонами.

  • Тип акції "Знижка"

    Формат: Знижка %N або M грн

    Приклади:
    Знижка 12%
    Знижка 100 грн
  • Тип акції "Подарунок"

    Формат: Подарунок: товар або группа або спеціальний подарунок. Вигода N грн

    Приклади:
    Подарунок: Напіввалик для масажу Art of Choice. Вигода 150 грн
    Подарунок: Послуга підключення ТВ. Вигода 400 грн
    Подарунок: Кейс Apple AirPods Case (MMEF2/C). Вигода 99 грн
  • Тип акции "Безкоштовна послуга"

    Формат: Безкоштовна доставка (установка, монтаж або обслуговування)

    Приклади:
    Безкоштовна доставка
    Безкоштовна установка
    Безкоштовний монтаж
    Безкоштовне обслуговування

ВАЖЛИВІ УТОЧНЕННЯ!

При обробці акцій проводиться перевірка усіх обов'язкових параметрів, передбачених для кожного типу акції. У разі, якщо хоча б один параметр не зазначено або зазначено некоректно - така акція не приймається.

Якщо в акції "Знижка" представлені товари з різними знижками, на кожен такий товар має бути створена своя акція.