Каталог товарів
Київ
UA

Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0)

Всього пропозицій: 88
ціни: 5 290 6 819 грн
Характеристики
Материнська плата Socket AM4 AMD B550 4xDDR4 4600 МГц, до 128 ГБ 1x PCI Express 4.0 x16 (x16), 1x PCI Express 3.0 x16 (x4) ATX, 305х244 мм ... Дивитися усі
Опис
ASUS TUF GAMING B550-PLUS - материнська плата формату ATX, призначена для процесорів з сокетом AM4. Вона поєднує в собі строгий практичний дизайн і високу якість використовуваних елементів військового рівня, завдяки чому досягається надійність і стабільність повсякденної роботи. ASUS TUF GAMING B550-PLUS має повністю перероблену і посилену систему живлення процесора, здатну впоратися навіть з самими високопродуктивними рішеннями. Уваги заслуговує інтегрований стабілізатор напруги DIGI+ VRM, який є одним з кращих рішень на ринку. В материнській платі реалізована можливість установки 4-х модулів ОЗП типу DDR4 з частотою 4600 МГц і сумарним об'ємом до 128 ГБ. Слоти PCIe отримали додаткове армування, що захистить їх від механічних пошкоджень і деформації. Високу швидкість і якість мережевого підключення забезпечує 2,5 Гбіт/с порт. Приємним доповненням в ASUS TUF GAMING B550-PLUS є RGB підсвічування і підтримка Aura Sync.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (88)
Де забрати  (55)
Відгуки  (24)
Загальна оцінка
На основі 9 відгуків
4.7
2 не рекомендує цей товар
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Показати:
всі (24)
відгуки (9)
питання (15)
2 грудня 2023 р.
Підкажіть будь ласка Зараз є: gigabyte ga-h110m-m.2, i3-7100, msi mpg a1000g pcie5, ADATA XPG Gammix S11 Pro 512 GB, HDD WD 500gb, Asus 2060 6gb, F4-2400C15D-16GVR, gigabyte m27u 2шт, audio technica esw9, fostex nx-5a, корпус родом з 2005) Зараз хочу замінити на B550 + R7 5700x і NZXT H7 Flow Пізніше планую докупити: - m2 1-2tb - оперу 32-64 3600 - поновішу відеокарту(червоні чи зелені все одно) - внутрішню аудіокарту Задачі веб розробка і дизайн, аудіо 24/7 , трохи ігри Яку краще матплату взяти?Думав цю взяти, наче норм Може і по іншим пунктам хто що підкаже)
Відповіді (5)
2 грудня 2023 р., 23:06
Knight tango
Материнку можете цю брати, вона оптимальна, опери на 32 ГБ вистачить, відеокарту найкраще б/в RX 6800 XT, по всьому іншому норм
Відповісти
3 грудня 2023 р., 06:53
Мертвий ринок ПК
7500f у китайців 149 баксів (з купонами щойно було 130 баксів), +ASRock B650M-HDV/M.2 5400грн. відяха б/в RX 6800 XT 13-15к пам'ять https://hotline.ua/ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/gskill-32-gb-2x16gb-ddr5-6400-mhz-ripjaws-s5-black-f5-6400j3239g16gx2-rs5k/ 4320грн
Відповісти
3 грудня 2023 р., 22:15
Ansone
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING буде трохи краще. Якщо забирати на новій платформі, вам є сенс взяти повноцінну ATX. Наприклад, ASRock B650 PG Lightning (7500грн) або ASUS TUF GAMING B650-PLUS (9000грн) та процесор 7500F, або - 7700, залежить від вашого бюджету.
Відповісти
Показати всі відповіді
1 грудня 2023 р.
Всем доброго дня. Может местные гуру подскажут какой нибудь накопитель на 500-1000гб. М2 PIC-E 4.0 для этой матери, бюджет + - 3000. И могу ли я поставить его в нижний слот чтобы не курочить комп без потери скорости для М2 . Сам не шибко разбираюсь, буду благодарен если что подскажите дельное.
Відповіді (7)
1 грудня 2023 р., 15:33
YurOK
Другий (нижній) слот працює в режимі PCIe 3.0. Якщо справді потрібен 4.0 (і ви зможете побачити різницю з 3.0), його треба ставити в перший (верхній) слот, можна розглянути: Kingston KC3000 1024 GB (SKC3000S/1024G) Lexar NM710 1 TB (LNM710X001T-RNNNG)
Відповісти
1 грудня 2023 р., 15:36
Мертвий ринок ПК
за +/- 3000 грн є Lexar NM710 2 TB (LNM710X002T-RNNNG) 3500грн
Відповісти
1 грудня 2023 р., 15:55
SENA відповів на коментар YurOK
Да в принципе 4.0 не принципиально, если разница не существенная то вполне можно рассмотреть варианты 3.0 ПС. Писал же, особо не разбираюсь
Відповісти
Показати всі відповіді
1 грудня 2023 р.
Порекомендуйте будь-ласка, яку краще взяти материнську плату цю чи GIGABYTE B550 AORUS ELITE V2, або якусь іншу в межах ціни 4к-5.5к. Під: Проц -ryzen 5 5600x Відео -Asus ROG Radeon RX 6900 XT STRIX LC OC 16384MB Охлад -СВО Corsair iCUE H60x RGB ELITE Озу стоїть кінгстон 16 гб 3200, але хочу замінити на 32 гб (3200 або 3600). Зараз в мене стоїть материнка ASUS TUF B450-PLUS GAMING. Але я хочу замінити так як в ній нема ARGB, тому в мене зараз водянка не світиться, коли купляв не знав, що потрібний такий вхід. І вроді моя материнка підтримує тільки PCI Express 3.0, а треба 4.0 щоб краще було.
Відповіді (6)
1 грудня 2023 р., 04:40
Мертвий ринок ПК
можна підкинути монетку бо без різниці цю чи GIGABYTE B550 AORUS ELITE V2
Відповісти
1 грудня 2023 р., 08:07
Knight tango
Краще цю ASUS B550-Plus
Відповісти
1 грудня 2023 р., 10:06
Мертвий ринок ПК
я вважаю, що гіга краще, бо краще звук і є Type-E 5Gbps конектор для Type-C на корпусі, але у асус є слот під м.2 вайфай і на 2 сата порти більше (якщо 2 м.2 не ставити, бо тоді вимикаються). і PS/2 порт під клаву на асус прибрали чомусь. але навряд чи у людини PS/2 клава якщо асус я б вже краще взяв ASUS TUF GAMING B550M-PLUS бо дешевше - 4451 грн зараз. і нічого суттєвого не втратиш. тим більше шо відяха тонка, бо з водянкою і багато місця на платі не займе.з іншого боку шо та економія коли все інше оверпрайс)) пс RX 6900 XT за 70к це лютий фейл. зараз RTX 4090 можна за ці гроші придбати. а для більш адекватних людей є БВ RX 6800 XT за 13-15к грн. БВ RX 6900 XT 16-17к грн.
Відповісти
Показати всі відповіді
2 вересня 2023 р.
Збірка пк це якийсь ппц, чесно кажучи. Зупинився на цій материнці. Але коли вибирав ssd, типу кінгстон 3000 або Kingston FURY Renegade побачив що вони починають тротлити коли перегріваються. На цій материнці відсутній радіатор на 4.0. Якщо брати кінгстон ренегати з радіатором рідним, то це + 600 грн. як мінімум. Питання в чому. Чи варто брати цю материнку та ssd вже з радіатором, а це до бюджету ще виділяти 600-1000 грн., чи краще ці кошти докласти на іншу материнку типу ASUS ROG STRIX B550-F GAMING або MSI MAG B550 TOMAHAWK в яких є радіатори? Та чи будуть ці радіат. на материнці ефективні?
Відповіді (57)
2 вересня 2023 р., 11:00
Ford Escape
Так, звісно, радіатори будуть ефективними, ця мамка оптимальний варіант, просто SSD накопичувачі беріть із фірмовим охолодженням і все буде чудово працювати
Відповісти
2 вересня 2023 р., 11:18
Alex_Xort відповів на коментар Ford Escape
Ок. Але якщо я докину 1000 грн. замість ssd з радіатором, та візьму материнку томагавк, радіатор материнки буде нормально охолоджувати ssd чи ні? І я так розумію, що у томагавка два слоти М2 будуть працювати на 4.0? А у туф геймінг лише один, а інший 3.0? То може сенс доплатити за томагавк, а ssd брати без радіатора? Бо я планує згодом і другий слот М2 використовувати.
Відповісти
2 вересня 2023 р., 11:25
Ford Escape відповів на коментар Alex_Xort
Тоді так, є сенс доплатити звісно
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Неплохой потенциал разгона ОЗУ. Тишина в работе (отсутствие свиста дросселей). Возможность сбросить биос в 1 кнопку.
Не сподобалося: Разъёмов под вентиляторы маловато, могло быть 4 штуки конкретно под системные вентиляторы. Конечно, можно в разъем для помпы 4пин вентиль воткнуть, но убрав пару ЛГБТ приколов, для платы среднего сегмента можно было и 4 добавить. Некорректная работа USB портов. Кривость фирменного софта
Досвід використання: кілька місяців
Приобрел плату в конце декабря 22 года, на тот момент из аналогов были только гигабайты в наличии. Такое даже не рассматривается. Так вот, с момента покупки у меня есть проблема с USB портами: отсутствие необходимого питания. Разные телефоны по разным кабелям сопряжаются с компьютером. Один телефон только с коротким 0.2м (скорость передачи 1-2 мб), другой только с длинным 1.5м. С передней панели USB3.0 такая ситуация, а вот с задней более-менее работал только самый верхний с зелёной фишечкой. Кард-ридер при этом спокойно передает данные со скоростью 20-35 мб/сек на карту памяти, блютуз свисток идеально работает. Что только не делал с виндой и биосом, без толку. Разницы между ALC892 и ALC1200 не заметил. Фирменный софт DTS CUSTOOM использовать строго запрещено, в один момент может вызвать синий экран. Ещё момент с виндой, на любой другой плате проблем не было подвязать носители к плате, она все видела с первого пуска. С этой же необходимо при каждом сбросе биоса подключать загрузочную флешку и выстраивать приоритет автозагрузки. Она просто не видит ссд. На связках MSI B450A Pro + R5 2600 и MSI Z390M Mortar + I5 9400f подобных проблем не было. Естественно, будь на тот момент в наличии B550A Pro/Gaming Plus, взял бы её. С MSI никаких проблем не было. Не рекомендую данную плату если вы собираетесь передавать данные через телефон или пользоваться проводными геймпадами при наличии в продаже MSI за адекватную цену.
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
29 квітня 2023 р.
Норм ли будет эта материнка c видеокартой rx 6700 xt (уже куплена), процессором AMD Ryzen 7 5700X (проц еще не куплен)?
Відповіді (12)
29 квітня 2023 р., 17:37
YurOK
Відеокарта працюватиме без проблем
Відповісти
29 квітня 2023 р., 23:06
Мертвий ринок ПК
все чудово підходить. щоправда я б мабуть обмежився Ryzen 5600, бо його з головою і суттєво дешевше, особливо якщо брати у китайців - 104 бакси. Ryzen 7 5700X у тих самих китайців 163 бакси. тобто + 2 ядра / 4 потоки коштуватимуть +60 баксів. ну таке. і потім в світлому майбутньому буде більше сенсу робити апгрейд на 5800X3D ніж з 5700X))
Відповісти
30 квітня 2023 р., 09:14
Александр Калюжный відповів на коментар Мертвий ринок ПК
А наскільки 5800X3D краще ніж 5700X? краще відразу 5800X3D намагатися взяти?
Відповісти
Показати всі відповіді
19 лютого 2023 р.
Що по розгону, хороша доска чи є щось краще? Проца ще нема, але приціл на 5600х. Порекомендуйте знавці!
Відповіді (5)
19 лютого 2023 р., 15:25
Sasha The One
доска норм, но есть и лучше конечно, Томагавк В550, например хотя можно и юнифай брать, если надо топчик)) https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/msi-meg-b550-unify/?tab=about
Відповісти
19 лютого 2023 р., 15:48
Мертвий ринок ПК
який сенс гнати 5600х. приціл треба або на 5600 без X за 120 баксів у китайців, або вже на 5800X3D/7600. та гнати пам'ять. переплата за ASUS TUF GAMING B550-PLUS проти ASUS TUF GAMING B550M-PLUS 4500грн не має сенсу, так само як не має сенсу брати 5600X, і як не має сенсу займатись розгоном Ryzen 5000X. лише 5600 можна трошки погнати до рівня 5600X+, та 5700X до 5800X. і воно все має мінімум сенсу. можна зробити андервольт та курваоптимайзер і все буде як треба. ніякий Tomahawk B550 для цього не потрібен. для розгону пам'яті "багато" плати не треба. і знову ж таки розгін пам'яті обмежений InfinityFabric тобто в 99% випадків 3800 MT/s. ось і весь розгін.
Відповісти
19 лютого 2023 р., 20:53
Ейден Пірс відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Зрозумів.
Відповісти
Показати всі відповіді
5 лютого 2023 р.
Для ryzen 7 5700X, g.skill 32 gb ddr4 3600 MHz trident z rgb, rtx 3080 та башта deepcool ak620 норм буде? та чи вистачить бп Deepcool DQ850-M-V2L?
Відповіді (4)
5 лютого 2023 р., 06:33
Мертвий ринок ПК
нормас. вистачить. якщо є "зайві" гроші я б вже придбав AMD Ryzen 5 7600X 9500грн ASUS TUF GAMING B650-PLUS 8500грн GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G (GV-N407TEAGLE OC-12G) 38к G.Skill 32 GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz Trident Z5 RGB Black (F5-6000J3636F16GX2-TZ5RK) 7200грн якщо вже купувати оверпрайснуте залізо навіщо зупинятись на rtx 3080 та 5700X)) звісно можна взагалі не зупинятись та брати 4090 але і так з головою під все. + все одно нормальних ігор під максимально оверпрайснуте топове залізо немає. але якщо брати rtx 3080 БВ на гарантії, тоді звісно краще rtx 3080 БВ на гарантії - шоб не віддавати гроші за оверпрайс виробникам та продаванам. або RTX 3080 Ti. дуже рекомендую - подивіться ціни БВ, вони НАБАГАТО краще ніж в магазинах на RTX 3080.
Відповісти
5 лютого 2023 р., 08:24
Galaxy Chess
Так, всього цілком вистачить)
Відповісти
5 лютого 2023 р., 18:56
Сергій Захарович
Всього вистачить
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: стильная, хорошо укомплектованная материнская плата, однако куда важнее то, что она обладает отличным охлаждением VRM и южного моста, функциональностью, надёжностью, отличным биосом (освоить его чуть проще, чем дроби в 5 классе) и софтом
Не сподобалося:
Досвід використання: кілька тижнів
наклеешки положили))))) очень приятно! тоже несомненно плюс. однако перед покупкой лучше несколько раз подумать, стоит ли переплачивать за полтора дополнительных слота порядком двух тысяч гривен? есть Micro-ATX вариант, который ничем не хуже. однако когда я покупал, то разница в цене была не больше чем два литра спрайта и пачка чипсов(средняя)
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (0)
6 серпня 2022 р.
для Ryzen 5600g норм будет?
Відповіді (12)
6 серпня 2022 р., 21:41
Мертвий ринок ПК
під Ryzen 5600G занадто. в самий раз MSI B550M PRO 2300грн пс якщо дуже треба гарна плата від ASUS, тоді можна взяти ASUS TUF GAMING B550M-PLUS 4800грн і зекономити штуку грн. нічого не втрачаєш крім слотів, які все одно один з одним не працюють.
Відповісти
6 серпня 2022 р., 22:55
Дима Передерий відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Можеш порадити збірку, пк потрібен для перегляду новин, навчання в школі без відео карти, на встройці. Буду вдячний
Відповісти
7 серпня 2022 р., 02:16
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Дима Передерий
проц Ryzen 5600G 6700грн мат плата MSI B550M PRO 2300грн пам'ять Kingston FURY 16 GB (2x8GB) DDR4 3200 MHz Beast Black (KF432C16BBK2/16) 2600грн SSD GIGABYTE GM2500G 2к грн 5 років гарантії Корпус Vinga Pagoda 1500грн FSP HEXA 85+ Pro 650W (HA2-650) 2400грн 5 років гарантії. воно, звісно, перебір, але гарні БЖ це добре для заліза. тому краще взяти краще і воно все довше пропрацює.
Відповісти
Показати всі відповіді
5 липня 2022 р.
подойдет ли под 5600Х? может есть варианты дешевле и лучше? подскажите пожалуйста
Відповіді (13)
5 липня 2022 р., 14:48
Мертвий ринок ПК
підійде. є ASUS TUF GAMING B550M-PLUS дешевше і загалом не гірше. 3810 грн
Відповісти
5 липня 2022 р., 15:23
Fullhouse Legend відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Добрый день.Почитал ваши коментарии,и видно что вы разбираетесь в комплектующих.Можете посмотреть на мою сборку,которую хочу в ближайшее время приобрести?Интересует ваше мнение. Материнська плата ASUS TUF GAMING B550M-PLUS(с возможностью апгейда на более сильный проц через пару лет + разгон проца + разгон оперативной памяти) Ryzen 5 3600 (да,понимаю что интел будет сильнее,но собираю не только для игр,а так же хочу попробовать поработать в 3д графике (Blender и тд).Временная затычка так скажет,и PSI 4.0 так как видеокарта 6650xt. Відеокарта GIGABYTE Radeon RX 6650 XT EAGLE 8G (GV-R665XTEAGLE-8GD) сравнил с 3060 - и эта вроде сильнее для игр в 2к. SSD накопичувач Samsung 980 1 TB (MZ-V8V1T0BW) Блок живлення be quiet! System Power 9 700W CM (BN303) Вентилятор be quiet! Pure Wings 2 PWM 120mm (BL039) 2 на вдув 2 на выдув Повітряне охолодження be quiet! Pure Rock 2 (BK007) я думаю этого хватит(водянку не хочу) Пам'ять для настільних комп'ютерів Crucial 16 GB (2x8GB) DDR4 3200 MHz Ballistix Black (BL2K8G32C16U4B) с разгоном до 3600-3800.
Відповісти
5 липня 2022 р., 16:56
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Fullhouse Legend
якщо підійти із розумом вам і на AMD Ryzen 5 5600X одразу вистачить. навіщо брати 3600 як затичку зовсім не зрозуміло. 5600X 6565 грн. 3600 4к грн. тобто треба 2600грн на проц краще. Corsair CV750 750W (CP-9020237) 2200 замість BN303 2900 - 700грн Frime FYF120 Black/Yellow 3-pin (FYF120HB3) 60х5шт=300грн замість 4x BL039 1400грн - 1100грн ID-COOLING SE-224-XT 750грн замість be quiet! Pure Rock 2 (BK007) 1700грн - 900грн або ID-COOLING SE-224-XT-Black 850грн якщо треба чорненький. і фсьо, можна брати 5600X. також пам'ять BL8G32C16U4B - 2 плашки по 1200грн = 2400, дешевше ніж BL2K8G32C16U4B зараз на 300-400грн. на ці 300-400грн можна придбати додатковий вентиль до ID-COOLING SE-224-XT (black) - Arctic P12 PWM Black (ACFAN00119A) 350грн, отримаєте кулер краще ніж Pure Rock 2. також можна не витрачати їх - ID-COOLING SE-224-XT і так не гірше.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: ну работает
Не сподобалося: нету кнопки ресета биоса
Досвід використання: кілька годин
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
28 вересня 2021 р.
Подскажите, верхний разъем M.2 версии - PCIe 4.0, а нижний PCIe 3.0 ? Вдруг вставлю PCIe 3.0 в 4.0 и работать не будет
Відповіді (3)
28 вересня 2021 р., 13:08
XOI
Відповісти
28 вересня 2021 р., 13:12
Test UA
Они обратно совместимые работать будет даже если перепутаете. https://www.asus.com/ru/Motherboards-Components/Motherboards/TUF-Gaming/TUF-GAMING-B550-PLUS/ В описании на главной специально обозначено что верхний Слот M.2 (64 Гбит/с, режимы PCIe 4.0 x4 и SATA)
Відповісти
28 вересня 2021 р., 18:05
Юрий
Все подключайте в верхний разъем, который ближе к процессору, потому что нижний разъем использует 4 линии псй-е, при том что от чипсета на процессор идут тоже 4 линии. Соответственно нижний слот делит линии со всей периферией, звуковая карта, юсб, сата-контроллеры и т.д.
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Хорошая игровая плата, первая причина покупки что АТХ и порты расширения. Плюсы что берет высокие частоты 4200 и имеет 4 порта под ОЗУ. Довольно хорошие и качественные радиаторы, имеет 2 слота под видеокарту.
Не сподобалося: Пока не вывил. Хотя есть одно, это задняя сторона, уже можно ставить цельную панель, а не плашку отдельно делать
Досвід використання: кілька тижнів
Плата хоровая, с игровой линейки, по серии TUF еще не разу не носил товар в сервис и проблем не видел, может так везло. Но часто смотрю. Если цена конкурентная то стараюсь купить TUF, но и есть другие тоже хорошие платы. Эта плата качественная, но сейчас не всем нужна плата АТХ, по этому думайте, но слоты расширения есть все основные
Чи був цей відгук корисним для вас? 3
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: функционал (много разъемов и интерфейсов), два M2 слота, система питания с большими радиаторами
Не сподобалося: цена высоковата (хотя бывают акции, но я не успел), защелки на слотах для памяти только с одной стороны (не то, чтобы минус, но привык к стандартным с двух сторон)
Досвід використання: кілька днів
Поменял свою старую материнку X370 GAMING PRO CARBON на эту. Процессор оставил прежний - Ryzen 5 3600 4.2GHz. Память - 32GB (8GBx4) DDR4 Crucial Ballistix RGB BL2K8G36C16U4BL (3600MHz 16-18-18-18-34 CR1) 1.4V, SOC 1.05V. Субтайминги ужму позже. Сетевой картой и встроенной звуковой картой не пользовался. Установлены карты - Rosewill Wi-Fi AC600 Adapter и Creative Audigy RX. Биос довольно удобный и информативный. Установил два ssd m2 HP EX920 1TB. Радиатор на M2 накопитель перенес на верхний слот (можно ставить или вниз или вверх, радиатор тут всего один). Еще два ssd 2.5" подключил к sata портам. Подключил все вентиляторы. но пока так и не смог настроить их на минимальные фиксированные обороты, как у меня было раньше - 800-850 об/мин (никак не получается в биосе, минимум 950-1000 об/мин только). В целом материнкой доволен. Теперь когда-то смогу на нее поставить Zen3/Zen3+. А, и еще наклейки были - наклеил их на корпус :)
Коробка
Комплект
Плата
Защелки на память только с одной стороны
В процессе...
GTX1070
В сборе
СЖО NZXT x52. Уже почти 4 года
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Оснащение, звук, 2,5Gbps, адекватный биос, утилиты
Не сподобалося: Пока не вижу
Хороший, добротный продукт от Asus. Все уже описано в ранних отзывах, да и в интернете полно положительных обзоров. По мимо всего понравился адекватный биос в котором можно поиграться с Ц.П. и памятью. А также утилита, благодаря которой можно просмотреть состояние железа и внести простейшие изменения в настройках не входя в биос. Будущее покажет на сколько удачно было приобретение.
Фото Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0) від користувача SENA
Фото Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0) від користувача SENA
Фото Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0) від користувача SENA
Фото Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0) від користувача SENA
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (2)
2 жовтня 2021 р., 11:03
SENA
Дополню отзыв: кто то в курсе, а возможно кому то и пригодится. Сдох реобас, покупался более десяти лет назад, соответственно и все кулеры от Совы на 3pin. начитался про всякие переходники, сплиттеры и т.д. В общем подключил все на прямую в 4pin, в биос, в фан эксперт, поменял prm на ds сохранил и вышел. В утилите запустил авто настройку, утилита сама протестила я сохранил и все. В тихом режиме вращаются два кулера на башне остальные стоят, в стандарте начинает работать тыловой, в турбо подключаются два верхних, все на средних и только в последнем, вращение на полных оборотах. Понравилось что не пришлось танцевать с бубном и мать прекрасно работает и с 3pin кулерами.
Відповісти
5 березня 2024 р., 20:20
SENA
Поставил на мать SSD накопитель WD Black SN770 1 TB, и вообще не делал никаких движений. Мама все сделала сама. Многие пишут и показывают что после установки SSD, необходимо брать бубен, заходить в биос, выставлять в режим PCIE, потом чего-то там включать, переключать... В моем случае все подключилось и выставилось автоматом, накопитель работает на заявленных скоростях от производителя, в верхнем слоте, под стандартной планкой охлаждения от мамы.
Відповісти
28 лютого 2021 р.
Что лучше под AMD Ryzen 9 5900X эту материнку или все таки MSI MAG B550 TOMAHAWK ?
Відповіді (6)
28 лютого 2021 р., 11:46
VladMajor
Відповісти
28 лютого 2021 р., 12:13
Yura Dovgal відповів на коментар VladMajor
А почему эту ? вайфай не критично. Нужно производительность и надёжность. И почему томагавк хуже ?
Відповісти
28 лютого 2021 р., 14:07
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Yura Dovgal
за те же деньги что B550 TOMAHAWK можно уже взять MSI MPG B550 GAMING EDGE WIFI. они практически одинаковы, но вторая менее глупая и с WIFI. в плане VRM B550 TOMAHAWK и B550 GAMING EDGE лучше чем TUF B550, но вы реальную разницу не увидите, т.е. если важнее сэкономить можно брать и TUF B550, если экономия до лампочки берите B550 GAMING EDGE WIFI. из ключевых отличий у MSI есть коннектор для корпусов с Type-C, но USB портов сзади меньше чем у TUF B550. у TUF B550 коннектора для корпусов с Type-C нет. у MSI всегда работают 6 SATA портов , но нижний PCIe x16 отключается при установке нижнего M.2, у TUF B550 при установке нижнего M.2 отключаются 2 SATA порта, но нижний PCIe x16 работает (в режиме x4 или x1 если любой PCIe x1 занят).
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Сподобалось: - Оснащення - Ціна
Не сподобалося: - "Сируватий" БІОС з коробки
Добротна МП за адекватні гроші. "З коробки" був встановлений БІОС версії 1004 тому AMD Ryzen 9 5900X запрацював без проблем. Проте оперативна пам`ять Crucial 32 GB DDR4 3200 MHz Ballsitix Red (BL32G32C16U4R) (вставлено в слоти A2 та B2) працювала лише на частоті 2666 МГц, при активації XMP-профіля - чорний екран. Після оновлення БІОС до версії 1804, память запрацювала стабільно на частоті 3200 МГц CL16. БІОС має широкі можливості для розгону, проте маніпуляцій з розгоном ЦП/ОП не проводив, потреби на бачу, можливо в майбутньому.
Фото Материнська плата ASUS TUF GAMING B550-PLUS (90MB14G0-M0EAY0) від користувача lordep
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (2)
28 лютого 2021 р., 20:50
Yura Dovgal
також планую дану материнку під цей проц. А що порадете на рахунок охолодження та корпусу ?
Відповісти
5 березня 2021 р., 12:59
lordep
Куллер рекомендую Noctua NH-D15. Корпус в залежності від ваших вподобать та щоб вмістився куллер (висота 165мм), наприклад be quiet! Silent Base 801 Window.
Відповісти
3 січня 2021 р.
Ни у кого не было проблем с микрофоном в этой материнке ? Раньше был на Gigabyte GA-B150-HD3 и там было все ок. Когда перешел на эту - микрофон стал очень тихий. Собеседники меня почти не слышат. Включение усиления - не выход, так как это создает слишком много разных посторонних шумов.
Відповіді (16)
3 січня 2021 р., 10:47
Мертвий ринок ПК
микрофон подключайте через переднюю панель корпуса. усилители стоят только с этой стороны.
Відповісти
3 січня 2021 р., 16:55
Коваленко Александр відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Особой разницы не заметил. Ну и на прошлой материнке всё с микрофоном было хорошо при включении в заднюю панель. Я уже не совсем понимаю это штатная ситуация или у меня брак.
Відповісти
3 січня 2021 р., 17:31
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Коваленко Александр
подключайте через переднюю панель корпуса и включите усиление, особых посторонних шумов быть не должно. ситуация когда старая техника работает не так как ожидал на новом железе - штатная. и вообще ASUS славятся далеко не самыми мощными звуковухами в своих материнках - они так свои дискретные звуковухи впаривают. но обычно ничего критичного в использовании усиления микрофона нет, и передние порты на их материнках работают заметно лучше чем задние, тут главное чтобы у корпуса нормальные провода от матери к аудиоджекам были.
Відповісти
Показати всі відповіді
19 грудня 2020 р.
На райзен 3600 3700х нормально или другую лучьше?
Відповіді (27)
19 грудня 2020 р., 16:15
Мертвий ринок ПК
нормально.
Відповісти
19 грудня 2020 р., 18:12
Naz
отличная мамка. Я бы может взял ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI) но она дороже.
Відповісти
19 грудня 2020 р., 21:09
savaof
Хороший выбор! Вар-т №2 - вот: https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/gigabyte-b550-aorus-elite/
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність і оснащення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Компонування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність складання
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Можливості налаштування / розгону
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Все сделано качественно, все на своих местах. Ryzen 3100, заработал сразу, без проблем. Возможностей для всяческого разгона в Bios, масса.
Не сподобалося: Тяжело провести разъем питания процессора. Батарейка перекрывается видеокартой.
Материнка бралась под будущий zen3, процессор. Пока стоит Ryzen 3 3100, и пока мне и его хватает. Радиаторы на vrm хорошие, при нормальном обдуве перегрева, я думаю, не будет.
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (2)
20 листопада 2020 р., 19:22
Дмитро
По недостаткам: 1. Питание процессора у данной МП находится ровно там же, где и у 99% МП и не перекрывается радиатором. Возможно вы просто не знали об особенностях некоторых AXT корпусов, которые требуют пропустить кабель от БП через соответствующее отверстие в корпусе, прежде чем устанавливать МП, но к недостаткам МП это отнести нельзя. 2. Эм... Извините конечно, но зачем вам доступ к батарейке? Обычно батарейка живает лет 10, пока ее не нужно будет заменить. Для сброса биоса - в нижнюю часть МП выведена перемычка CLRTC, которую достаточно замкнуть на несколько секунд не вынимая батарейку. Возможно я не знаю о каком-то еще сценарии... Если так - уточните пожалуйста, будет интересно.
Відповісти
21 листопада 2020 р., 08:10
Александр Дрыга відповів на коментар Дмитро
Спасибо за комментарии, Дмитрий. Да, у меня как раз такой корпус, в котором нужно сначала подсоиденить питание процессора, потом попытаться, ничего не повредив, установить МП, прижимая её, в месте прохождения провода питания процессора, закрепить МП болтами. Не совсем приятная процедура, но это скорее недостаток корпуса, чем МП.
Відповісти
19 серпня 2020 р.
Подскажите пожалуйста, данная материнская плата подойдёт для r5 3600x? Планирую заниматься разгоном. Или есть вариант получше в диапазоне 5-6к грн?
Відповіді (4)
19 серпня 2020 р., 15:05
Мертвий ринок ПК
подойдёт. по сути для 3600x даже перебор. лучше брать TUF B550M-PLUS платы, толку от разъёмов на ATX платах B550 нет.
Відповісти
19 серпня 2020 р., 15:55
Юрий
B550 AORUS ELITE
Відповісти
20 серпня 2020 р., 00:22
Naz
Да подойдет.
Відповісти
Показати всі відповіді
29 липня 2020 р.
Что же всё таки брать Tuf или Aorus Elit вроде у них закупочная почти одинаковая у tuf 169 у гиги 159 долларов, у кого же врм лучше
Відповіді (4)
29 липня 2020 р., 13:11
Юрий
Aorus Elit Но тут есть другой вопрос... что и как вы собираетесь разгонять на этой плате, или какой из топов ставить на эту плату, если задаетесь вопросом питания? Дело в том что для обоих этих случаев лучше взять материнку на х570. А для райзен3 и 5 почти любая В550-я разумна и достаточна
Відповісти
29 липня 2020 р., 14:05
Naz
B550 AORUS ELITE лучше будет, Asus TUF линейки вроде как стали чуть бюджетнее в плане использованных компонентов, но это не значит что они некачественные или слабые для разгона.
Відповісти
29 липня 2020 р., 14:43
Мертвий ринок ПК
брать mATX, потому-что на B550 ATX что PCIe слоты есть, что их нет. за цену GIGABYTE B550 AORUS ELITE можно получить ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI) с WIFI6 (ax) и Bluetooth 5.1. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS без WI-FI на 900грн дешевле, VRM для 3950x в разгоне хватит у любой из этих плат. если всё что вам нужно это максимально продвинутый VRM и на цену вам фиолетово - у GIGABYTE B550 AORUS ELITE VRM технически лучше.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: питальник радиатор 2,5Gbps сеть 2 х M.2 верхний PCIe 4.0 x4, нижний PCIe 3.0 x4 нормальное количество выходов/входов на панельке норм звук говорят, что отсутствие вентиля на чипсете это хорошо))
Не сподобалося: забыли Wi-Fi/Bluetooth завезти существует ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI) не сильно дороже соответственно цена не оч.
SATA портов конечно 6, только вот 2 из них отключаются если поставить M.2 SSD в нижний порт. т.е. или жертвуешь одним нижним портом M.2 или 2-мя SATA портами и получаешь 4 как и у ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI). к тому же здесь ещё и Wi-Fi/Bluetooth нет, а там есть. и PS/2 порт почему-то убрали, кому-то мог бы и пригодиться, но то такое. в целом панелька ввода-вывода повеселее будет чем у PRIME X570-P. из плюсов - питальник такой же как у всех TUF B550M плат и у PRIME X570-P, претензий тут ноль, Vcore VRM 4 фазы из 8 штук Vishay DrMOS SiC639 50A по 2 в каждой фазе, радиатор значительно лучше чем у PRIME X570-P. замечательно выдержит любой проц Ryzen включая 3950x с PBO+AutoOC. само собой хорошо продуваемый корпус никогда не помешает. нижний PCIe 3.0 X16 (который x4) будет работать в режиме x1 если воткнуть какое-либо устройство в любой PCIe 3.0 x1. есть разъём M.2 (Key E) под модуль Wi-Fi, которого нет в комплекте, и который скорее всего обойдётся дороже штуки грн вместе с антеннками . в общем лучше брать ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI) чем эту плату.
Чи був цей відгук корисним для вас? 16
Коментарі (30)
30 червня 2020 р., 14:01
Sasha The One
Если эта плата подешевеет хотя бы на 1000 грн до 3600 грн, то это на В550 будет вообще бестбай. Томагавк В450 за такую же цену будет просто не в состоянии что-либо ей противопоставить. А сейчас за 4600 грн она слегка дорогая, но с другой стороны за эти деньги на В550 и с таким же питальником ничего ЛУЧШЕ нет. В этот раз Asus удивил - до этого все TUFы были слишком дорогие и плохие. даже на Х570 TUF казалось бы уже все хорошо (кроме цены), но нет же, там поставили крутилятор на РСН на котором не регулируются обороты!!!! Из конкурентов думал Мортар В550 будет, но там цена почему то как у более крутой Томагавк. Наверное остается только В550 А Про, но там уже будут On Semi 4C029/4C024[1x1+2x2] знакомые по В450 Томагавк, хотя и усилены +1 фаза и даблеры IR3598 стоят. Но как показывает практика Vishay Dr.MOS SiC639 50A на Асус все же лучше, хотя тесты лишний раз не помешают)) Если смотреть на Gigbyte B550 GAMING X, то там стоят еще более простые OnSemi 4C10N/4C06N[1x1], которые встречаются на DS3H. P.S. Очень интересно посмотреть на такое чудо как Biostar B550GTA 10-phase[6+4]* | Intersil Dr.MOS ISL99390 90A, PWM: Renesas RAA229004(8-phase), 10K caps *doubler(ISL6617A). Если нет ошибки в выше приведенных данных, то сборки выдающие по 90А да и еще на 6 фазах (шимка позволяет) могут указывать на очень крепкий питальник)))
Відповісти
30 червня 2020 р., 21:27
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Sasha The One
Biostar плохой, даже если сделают классный питальник. толку от тех 6 фаз если Biostar не умеют делать нормальные материнки с нормальными биосами, которые нормально гонят процы и память. для нубов, которые дальше выбора XMP не заходят может и сойдёт. человек который разбирается в железках и любит доводить свой комп до ума при помощи оптимизации биоса, брать Biostar никогда не будет. более того 1) если и 4-х фаз от ASUS вполне достаточно - зачем это поделие от Biostar? 2) кривая эффективности Dr.MOS 90A если верить buildzoid такая же как и у 70А Dr.MOS, т.е. питальник из 6 Dr.MOS 90A даже технически сильно лучше питальника из 8 Dr.MOS 50A не будет. не говоря уже о том, что у Biostar на данный момент нет опыта производства хороших материнок. никто другой кроме сборщиков, которым лишь бы маржу побольше сделать и безразлично на то, что они собирают для нубов, собирать комп с материнкой Biostar не будет.
Відповісти
30 червня 2020 р., 22:51
Sasha The One
Я пока не рекомендовал именно эту плату, но "списывать со счетов" еще очень рано ее, так как нет ни тестов ни цены. Мне очень интересен на ней разъем PCI для звуковой карточки. А при цене в 3000-3500 гривен для 3600/3700Х/3900Х и для дальнейшего апгрейда ее хватит. И опять же судя по бумажному анонсу питальник гораздо крепче Томагавка В450. Есть опыт использования BiostarRacing X470GT8 - и там оказался крепкий VRM, но к сожалению есть проблема с ОЗУ (в 2-х канале не гонится выше 2933). Поэтому лично я хотел бы увидеть тесты, обзоры и цены, а потом уже делать выводы.
Відповісти
Показати всі коментарі