Каталог товарів
Київ
UA

Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX)

Всього пропозицій: 81
ціни: 4 915 8 379 грн
Характеристики
Процесор Socket AM4 3.9 (Turbo 4.4) ГГцКеш-пам'ять третього рівня: 16 МБЗагальна кількість ядер: 6Число потоків: 12 Box ... Дивитися усі
Опис
AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) - представник лінійки 5000-серії настільних процесорів компанії AMD, доповнених просунутою графічною підсистемою. Вони добре підходять для складання досить продуктивних і універсальних робочих комп'ютерів, в яких немає особливої необхідності в дискретній відеокарті. AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) виготовляється відповідно до норм 7 нм техпроцесу, що дозволило крім приросту швидкості роботи зменшити тепловиділення. Процесор отримав 6 ядер і 12 потоків. Базова тактова частота знаходиться на рівні 3,9 ГГц, а в режимі автоматичного прискорення досягає 4,4 ГГц. Інтегрована графічна система Radeon Vega 7 має 7 ядер, і може підтримувати частоту на рівні 1900 МГц. Додатково в комплекті поставки AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) передбачено фірмове охолодження Wraith Stealth.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (81)
Де забрати  (50)
Відгуки  (32)
Купують разом
Загальна оцінка
На основі 16 відгуків
4.6
Показати:
всі (32)
відгуки (16)
питання (16)
4 лютого 2024 р.
Всем доброго времени суток Прошу совета, собираю ПК, цель вариант на поиграть и выжать по максимуму из системы, итак сборка: - Ryzen 5 5600g - Asus TUF GAMING B550M-PLUS - Corsair DDR4 16GB (2x8GB) 3600Mhz Vengeance LPX Black (CMK16GX4M2D3600C16) - Patriot P310 480GB M.2 (2280 PCI-E) NVMe x4 (P310P480GM28) Какой взять БП ( присмотрел GAMEMAX 500W (GM-500B)) и башню ? с учётом наилучший вариант при наименьших !затратах Сборка рассматривается с будущим апгрейдом проца и докупом видюхи Всё ли правильно подобрал можно ли что то изменить ? Без потери производительности понятное дело
Відповіді (14)
4 лютого 2024 р., 23:37
Never_Settle
Доброго, в цілому все дуже навіть непогано, кулер ID-COOLING SE-207-XT SLIM один із найкращих, БЖ Cougar STC500 або Vinga SFX-500G. А, корпуса ще не бачу, у Вас є старий?)
Відповісти
4 лютого 2024 р., 23:45
Antony Tony
Та корпус любой что подойдёт, мне вообще без разницы главное производительность, пока что GAMEMAX MT520-NP без БП (GMMC683667) Black Спасибо за совет
Відповісти
5 лютого 2024 р., 01:19
Never_Settle відповів на коментар Antony Tony
Так, можна його, або ще такі варіанти як MSI MAG Forge 100M чи Vinga Creep
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Стабільний як слон, сам добре гониться й ОЗУ поруч з ним на нормальній материнці гониться як по маслу. Гарний ГП
Не сподобалося: Кріплення рідної системи охолодження на материнку з високими радіаторами VRM потребує деяких мучєній
Досвід використання: кілька місяців
Проц без проблем розігнано по множці до 4,5ггц на материнці ASUS TUF GAMING B550M-PLUS. Працює з ОЗУ Kingston FURY 32 GB (2x16GB) 3200, що розігнана до 4266мгц. Стабільно поводить себе при багатогодинних рендерах, ще й досить "холодний" - на боксовому кулері при загрузці 99% не нагрівається вище 79градусів. Вразило відеоядро, що дозволяє грати, наприклад, в нову WatchDogs Legion 1080p на середніх налаштуваннях, на стабільних 35fps. Кому ще актуальна GTA5 - на максимальних у 1080р дає 60-70fps. Цей проц найкраще рішення для тих, кому окрема відеокартка не дуже потрібна або не на часі.
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Шість ядер, вбудована графіка, ціна
Не сподобалося: Боковий кулер
Все працює на відмінно. Запустився камінь без проблем на мамці А520. Поставив боковий кулер, але температури не радують, як на мене. На фото видно температура у простої та під невеличким навантаженням, браузер та гра Роблокс. Краще буде будь-який інший кулер ніж боковий, моя думка.
У простої
З частковим навантаженням
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (3)
26 вересня 2023 р., 11:03
Сергій
Замінив на баштове охолодження 130мм, і стало набагато краще.
Відповісти
4 жовтня 2023 р., 23:02
Vicontkol відповів на коментар Сергій
Скрини кинь з температурою з новим кулером. Та який саме ти новий кулер узяв і на яких оборотах він у тебе працює?
Відповісти
5 жовтня 2023 р., 14:51
Сергій
Ось такий от кулер стоїть https://hotline.ua/ua/computer-kulery-i-radiatory/2e-gaming-air-cool-2e-ac90d4/ Тут немає можливості надати скріни, але з відкритими двома браузерами, куча програм для менеджерів, Ютуб та віддалений робочий стіл, температура зараз 35° і нижче. Якщо в простої буде ще нижче. Вентилятор оберти має 1764 зараз, корпусні по 700. Коли вимикаю корпусні і залишаю лише на процесор, тоді крутить 300 обертів і температура не більше 45°, якось так.
Відповісти
3 серпня 2023 р.
Націлився на : AMD Ryzen 5 5600G 3.9(4.4)GHz 16MB sAM4 Gigabyte B550 GAMING X V2 або Asus PRIME B550M-K ASUS PH-RTX3060-12G-V2 або ASUS DUAL-RTX3060-O12G-V2 ( мабуть буде куплятися трохи пізніше) Corsair 32 GB ( 2 ? 16 GB) DDR 4 3200 MHg ADATA Falcon 500 GB ( Afalcon 512 G -C) Casecom CM 600 ATX 600W При цьому хочу вписатися в бюджет 25+/- тис грн Не судіть строго тому що в цьому не крепко розуміюсь . Якщо щось не сумісне то підкажіть більше менше збалансовану збірку.
Відповіді (13)
3 серпня 2023 р., 06:26
Мертвий ринок ПК
Ryzen 5 5600G це коли немає відяхи. візьміть Ryzen 5 5500 за 70 баксів або 5600 100 баксів у китайців. також подивіться проци БВ в Україні матплата гіга B450 S2H 2600грн. відяха - подивіться Radeon 5700XT/6700XT БВ на гарантії. у 5700XT 6-7к грн БВ швидкодія рівня RTX 3060. 6700XT швидше але в 2 рази дорожче, тобто не на стільки швидше на скільки дорожче.. hotline.ua/ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/gskill-32-gb-2x16gb-ddr4-3600-mhz-ripjaws-v-classic-black-f4-3600c18d-32gvk/ 2200грн БЖ FSP HYPER 80+ PRO 700W (H3-700) 2600грн 5 років гарантії. із поганих "новин" - всі відяхи оверпрайснуті в 3-4 рази отож нічого нового за адекватні гроші просто немає. можна жити з 5600G + B450 S2H, граючи в старі класні ігри. також можна жити з 5500/5600 + B450 S2H + 5700XT граючи в старі класні ігри і в менш старі класні ігри. наразі це найкращі варіанти. з 5600 + B450 S2H можна максимізувати витрати на відяху, якщо треба витратити саме 25+/- тис грн, тобто дивимось БВ 6700XT / 6800XT. але воно того не варте 100%.
Відповісти
3 серпня 2023 р., 06:34
P.A.V
Трохи в'їду в інформацію, і можливо задам ще пару питань .
Відповісти
3 серпня 2023 р., 07:25
P.A.V
А що ви скажете про такий варіант , це люди продають вживаний пк Корпус 1stPlayer Color NEW/ Intel Core i5-11400f (2.60-4.40GHz, 6 ядер, 12 потоків, 12MB Cache)/ Мат. плата Gigabyte H510M K/ 16GB DDR4/ SSD M.2 500Gb NVME Kingston NV2 (добавити в ПК 3TB HDD +1700 грн)/ БЖ750W CoolerMaster (модульний)/ Відеокарта RX5700 XT 8GB GDDR6 256bit (dp*3+hdmi)
Відповісти
Показати всі відповіді
15 липня 2023 р.
процессора на цій платі заведеться починаючи з версії біоса 2403?
Відповіді (6)
15 липня 2023 р., 16:40
formicron
Яка плата?
Відповісти
15 липня 2023 р., 21:12
Сергій Захарович
Дивлячись яка материнка, на старих версіях треба буде оновити BIOS, на нових все буде із коробки працювати
Відповісти
17 липня 2023 р., 16:34
all27
щоб не гадати просто оновіть біос до останьої версії
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: 6 ядер і 12 потоків швидкої архітектури Zen 3, вбудоване ігрове ядро Radeon Vega 7, помірне енергоспоживання та нагрівання процесора, низька ціна материнської плати AM4 і пам'яті DDR4
Не сподобалося: Об'єм кеш-памяті третього рівня замалий, ціна
Досвід використання: рік і більше
У модельному ряді процесорів AMD займає Ryzen 5 5600G проміжне місце між 5500 і 5600. Перший, Ryzen 5 5500, трохи дешевший, позбавлений вбудованої графіки, але за процесорною частиною повністю повторює 5600G. Другий, Ryzen 5 5600, навпаки трохи дорожчий, теж без iGPU, але з підтримкою швидкої шини PCIe 4.0 і більшим об'ємом кешу 32 МБ. Втім, у 5600G є чим відповісти: об'єм кеша хоч і менший, зате він швидший — двоканальний 8+8 МБ. До того ж, 5600G холодніший, ніж 5600, причин цьому дві. Менш агресивний алгоритм автоматичного розгону Precision Boost: процесор не намагається вичавити зайву сотню мегагерц шляхом надмірного підвищення напруги. І однокристальна, а не чіплетна будова - тепло рівномірніше передається кришці процесора, а від неї вже підошві кулера. Тепловиділення заявлено 65 Вт, причому його можна знизити в налаштуваннях BIOS до 45 Вт. На вибір пропонується два енергоефективні режими: з пріоритетом на процесорні ядра або на вбудовану графіку. Ryzen 5 5600G - найбільш збалансований процесор із вбудованою графікою Radeon Vega 7 дозволяє запускати навіть найвимогливіші ігри хоча б на низьких налаштуваннях графіки. Комплектного кулера Wraith Stealth вистачає для авторозгону Precision Boost, але не для ручного оверклокінгу, але в цілому можу рекомендувати!)
Чи був цей відгук корисним для вас? 13
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Отличная производительность и температура по небольшой цене.
Не сподобалося: Все ок.
Досвід використання: кілька місяців
Не такой горячий как Intel-ы последнего поколения, где маркетологи явно запутали покупателя своим "низким" TDP и PL1/PL2. С боксовым кулером в ОССТ на тесте Linpack троттлинг был не такой частый как у Intel Core i5-11400F. У последнего с кулером Gammax 200 в аналогичном тесте наблюдалась такая себе "пила" на графике - разогнался/сбросил и так с периодами в 2-3сек. Насчет встроенной графики: по умолчанию VRAM выделено 512мб. с динамическим расширением, но тест Unigine Superposition заявил, что мало памяти (хотя запустился и нормально прошёл). Пришлось в настройках UEFI отключить Legacy mode и на вкладке NB configuration тогда стало возможно выставить Frame bufer size в 4Гб. С ОЗУ Corsair DDR4-3600 16384MB видяшка-встройка по ощущениям намного получше GT1030. В целом впечатления исключительно положительные!
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (0)
22 квітня 2023 р.
Не підкажете яка материнка підійде до цього процесору?
Відповіді (2)
22 квітня 2023 р., 20:15
Мертвий ринок ПК
GIGABYTE B450M S2H 2600грн
Відповісти
24 квітня 2023 р., 16:33
all27
будь-яка найдешевша від Асус або МСІ на чипсетах В450 або В520. буде працювати й на В550, але для цього проца немає сенсу переплачувати
Відповісти
6 березня 2023 р.
Посоветуйте, пожалуйста, оптимальный бюджетный наборчик 8Х2 под такой процессор Вот из таких вот вариантов что лучше взять. Corsair Vengeance LPX DDR4 2x8Gb CMK16GX4M2D3600C16 Частота:3600 МГцСхема таймінгів:16-19-19-36, ;Kingston Fury Beast DDR4 2x8Gb KF436C17BBK2/16 Частота:3600 МГц Схема таймінгів:17-21-21; Patriot Memory Viper Steel DDR4 2x8Gb PVS416G360C7K ; Частота:3600 МГц Схема таймінгів:17-19-19-39,; G.Skill Ripjaws V DDR4 2x8Gb F4-3600C18D-16GVK Частота:3600 МГцСхема таймінгів:18-22-22-42 Разум о Кингстоне говорит, но может он не прав?
Відповіді (11)
6 березня 2023 р., 21:37
Мертвий ринок ПК
CMK16GX4M2D3600C16 нормас
Відповісти
7 березня 2023 р., 00:03
all27
усі доволі якісні, тому той, що дешевше
Відповісти
7 березня 2023 р., 00:19
Sasha The One
Если надо жестко сєкономить, то можно купить эту https://hotline.ua/ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/apacer-16-gb-2x8gb-ddr4-3200-mhz-nox-ah4u16g32c28ymbaa-1/ Потом поделитесь впечатлениями)
Відповісти
Показати всі відповіді
6 лютого 2023 р.
добрий ранок.хочу зібрати новий комп для ігор танки,кс,батерфілд і тп.скажіть,який краще амд чи інтел?якщо амд,то який?якщо інтел теж який?зараз інтел і5 8600 на z 370.хочу трохи краще.ваш варік.дякую
Відповіді (27)
6 лютого 2023 р., 08:01
Мертвий ринок ПК
якщо без відяхи - Ryzen 5 5600G. якщо з відяхою - 5600 у китайців за 120 баксів. матплата GIGABYTE B450M S2H 2600грн - її вистачить. якщо треба краще - є ASUS TUF GAMING B550M-PLUS 4500грн Intel зараз оверпрайс. відяху подивіться БВ RX 5700XT 6-7к грн. для перелічених ігор її з головою. швидкодія та сама що у RX 6600 XT та RTX 3060 12Gb
Відповісти
6 лютого 2023 р., 08:09
Сергій Захарович
Краще на AMD на народному r5 5600
Відповісти
6 лютого 2023 р., 13:15
Sasha The One
Не вижу смысла менять платформу, тем более для тех игр что вы назвали. Если у вас там например 16 Гб ОЗУ - увеличить до 32 Мб, и купить новую видяху. Если деньги есть , даже можно уровня RX6800ХТ/RTX3080. Все равно апгрейд платформы будет стоить 15-20к гривен и все равно же придется покупать видяху. P.S. Можно ипроцессор апнуть на 9900К и это будет уровень производительности между 3800Х и 5800Х, вот только цены даже на б/у неадекватные((((
Відповісти
Показати всі відповіді
15 січня 2023 р.
Підкажіть будь-ласка, яка краще буде збірка? 1. Материнська плата Asus TUF Gaming B550M-Plus (sAM4, AMD B550, PCI-Ex16) 2. Процесор AMD Ryzen 5 5600 3.5GHz/32MB (100-100000927BOX) sAM4 BOX 3. Оперативна пам'ять Goodram DDR4-3200 32768 MB PC4-25600 (Kit of 2x16384) IRDM X (IR-X3200D464L16A/32GDC) 1. Материнська плата Asus TUF Gaming B450M-Pro II (sAM4, AMD B450, PCI-Ex16) 2. Процесор AMD Ryzen 5 5600G 3.9 GHz / 16 MB (100-100000252BOX) sAM4 BOX 3. Оперативна пам'ять Goodram DDR4-3200 32768 MB PC4-25600 (Kit of 2x16384) IRDM X (IR-X3200D464L16A/32GDC) Маю відеокарту gigabyte rx 560 4gb
Відповіді (28)
15 січня 2023 р., 13:10
YurOK
1. B450 (GIGABYTE B450M S2H або MSI B450-A PRO MAX) 2. Ryzen 5 5600 (враховуючи що у вас є RX 560) 3. Можна ще таку пам'ять розглянути: G.Skill 32 GB (2x16GB) DDR4 3200 MHz Aegis (F4-3200C16D-32GIS) І ви впевнені що вам потрібно 32Гб пам'яті для Ryzen 5600(G)?
Відповісти
15 січня 2023 р., 13:26
Артём Машкин відповів на коментар YurOK
не впевнений, але хочу взяти з запасом, думаю що якщо буду брати процесор 5600g? то графіка буде брати пам'ять з ОЗУ, також хочу взяти материнку щоб були хороші радіатори на ключах живлення, в Asus TUF Gaming вони є. І я не знаю чи вбудована графіка краща буде за мою rx 560 4gb Просто я ніколи не збирав компьютер з нуля, зараз в мене і3 4130 і 12гб ОЗУ і rx 560 4gb
Відповісти
15 січня 2023 р., 13:32
Sasha The One відповів на коментар Артём Машкин
1 вариант лучше, встройка не обгонит вашу rx560. И процессор 5600 будет быстрее процентов на 10-20, чем 5600G. У них отличается как архитектура так и кєш. Со временеи докупите хотя бы GTX1070 за 5-6к гривен или RX5700 за 7-8к и будет вам счастье)))
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Проц хороший. В однопотоці обганяє i7-10700, а цінник на інтел вдвічі вищий. Принципово брав із вбудованою графікою. Боксовий кулер теж добрий для стандартного режиму. Системник стоїть на столі і при звичайному використанні його ледь чутно. Лейбл від п'ятого райзена на системнику виглядає чудово :)
Не сподобалося: Довелося оновити біос на новій платі, щоб завівся.
Досвід використання: кілька тижнів
Особливо порадувало, що десятка легко і без проблем підхопила нове залізо і переставляти нічого, крім дров, не довелося.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Andy
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Andy
Чи був цей відгук корисним для вас? 10
Коментарі (0)
11 листопада 2022 р.
Думаю под этот проц мать взять до 5к, остановился на Материнська плата MSI B550-A PRO и Материнська плата ASUS TUF GAMING B550M-PLUS, можно свою предложить так как слабо понимаю за питание и ТД.
Відповіді (5)
11 листопада 2022 р., 11:36
Galaxy Chess
Із цих двох краще MSI B550-A PRO, а ще є такі варіанти: https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/msi-a520m-a-pro/ або https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/msi-b550m-pro-vdh/
Відповісти
11 листопада 2022 р., 16:48
all27
вистачить А520 або В450
Відповісти
11 листопада 2022 р., 17:38
Мертвий ринок ПК
MSI A520M PRO 2200грн - те що вам треба. якщо треба розганяти, тоді GIGABYTE B450M GAMING 2600грн. із обраних вами ASUS TUF GAMING B550M-PLUS 4800 краще, краще VRM, LAN, звук, підтримка пам'яті і навіть дизайн)) але під Ryzen 5 5600G це трошки занадто і не потрібно. якщо взяти GIGABYTE B450M GAMING 2600грн, тоді вам і на AMD Ryzen 7 5700G (100-100000263BOX) 7600грн вистачить. отож за ті ж самі гроші, шо ASUS TUF GAMING B550M-PLUS + Ryzen 5 5600G, можна отримати краще проц. якщо краще проц не потрібен - зекономите 2к грн, які можна витратити на SSD, пам'ять або придбати PCIe WIFI AX210 у китайців чи звуковуху ASUS.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: + старий добрий am4 + дуже потужна Інтегрована графіка Vega 7 краща ніж gt1030 + можна розганяти + непоганий турбобуст + нормальний боксовий кулер
Не сподобалося: - по сухій продуктивності слабше ніж його брати 5600 та 5600x
Досвід використання: кілька годин
процесор специфычний та головна його фішка це дуже потужне відеоядро , яке дозволить вам пограти в ігри . якщо окремо купувати дискретну відеокарту цього рівня то вийде половина вартості процесора
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Игорь
Чи був цей відгук корисним для вас? 14
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: наявність інтегрованого відео, сокет АМ4
Не сподобалося: об'єм пам'яті кешу 3-го рівня
Досвід використання: кілька днів
Чудовий енергоефективний процесор з вбудованим графічним ядром (графіка на рівні GeForce GTX 1050Ti). Найближчі конкуренти від інтел - i5-11600K (та ж сама продуктивність) та Core i5 12400 (Ryzen 5 5600G буде на близько 10% слабкіший). Рекомендую до покупки, якщо є необхідність у вбудованій графіці, в інакшому випадку - Ryzen 5 5600X, він сила.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 888vital888
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 888vital888
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 888vital888
Чи був цей відгук корисним для вас? 11
Коментарі (0)
10 серпня 2022 р.
Добрий день. Оцініть мою збірку і підкажіть що треба змінити. Процесор: AMD Ryzen 5 5600G Кулер: Стоковий Материнка: Asus TUF Gaming B450M-Pro II ОЗУ: Kingston Fury DDR4 16GB 2x8GB 3200MHz Renegade Пам'ять: SATA 240GB Kingston A400 або Kingston NV1 500GB Блок живлення: Chieftec BDF-500S 500W Корпус: Gamemax Silent Hill H606 Стоковий кулер потім заміню на PcCooler GI-X4SD. Є дуже великі сумніви що до материнки. Це мій перший ПК, тому буду дуже радий якщо допоможете.
Відповіді (4)
10 серпня 2022 р., 15:53
Юрий
Берите плату на b550 и ssd под m2
Відповісти
10 серпня 2022 р., 16:44
Мертвий ринок ПК
так, обійтись стоковим кулером норм ідея, до того ж воно буде активніше охолоджувати матплату. мат плата MSI B550M PRO 2400грн. можна наліпити дешеві 14х14мм радіатори на мосфети VRM (4 фази кожна з 3-х мосфетів зліва від сокета) але з 5600G та зі стоковим кулером це зовсім не обов'язково робити. на верхні 2 фази з 4-х мосфетів, що на встройку, гарно буде наліпити ті 14х14мм радіатори. є або на сайтах об`яв або у китайців шукати Aluminum Heatsink 14*14. вони на термолипучках 3M. пам'ять Corsair 16 GB (2x8GB) DDR4 3600 MHz Vengeance LPX Black (CMK16GX4M2D3600C16) 3000грн або Kingston FURY 16 GB (2x8GB) DDR4 3600 MHz Renegade (KF436C16RBK2/16) 3250грн SSD накопичувач GIGABYTE M30 512 GB (GP-GM30512G-G) 2150 грн 5 років гарантії корпус Vinga Pagoda 1500грн вентилі Frime 120HB3 або корпус вже с вентилямі QUBE Impact (IMPACT_FMNU3) 1800грн (є навіть за 1469 грн у Львові) БЖ FSP HEXA 85+ Pro 650W (HA2-650) 2400грн 5 років гарантіїї на світле майбутнє де придбаєте відяху. PCCooler GI-X4SD норм але Arctic Freezer 34 Bulk (ACFRE00086C) 750грн краще.
Відповісти
10 серпня 2022 р., 17:47
Артем Литовченко
Дуже дякую.
Відповісти
Показати всі відповіді
9 серпня 2022 р.
Оцініть, будь ласка, мою збірку (я новачок в цій темі): Процесор: AMD Ryzen 5 5600G Кулер: DeepCool Gammaxx 300 B Материнка: Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0) ОЗУ: Kingston Fury DDR4-3200 16384 MB PC4-25600 (Kit of 2x8192) Пам'ять SSD: Kingston NV1 500GB NVMe M.2 2280 PCIe 3.0 x4 Блок живлення: Chieftec GPS-600A8 600W Корпус: Vinga Winston Вентилятори корпуса: 4x DeepCool XFAN 120 Буду радий почути конструктивну критику та пропозиції заміни певних деталей на інші - кращі на Ваш погляд. Буду дуже вдячний за допомогу!
Відповіді (7)
9 серпня 2022 р., 23:43
Юрий
Лучше заменить кулер на 400-ю версию
Відповісти
10 серпня 2022 р., 00:34
Ukrainian Brrrt відповів на коментар Юрий
Маєте на увазі DeepCool Gammaxx 400 V2 Blue?
Відповісти
10 серпня 2022 р., 02:06
Мертвий ринок ПК
кулер Arctic Freezer 34 Bulk (ACFRE00086C) 750грн також з Ryzen 5 5600G можна обійтись стоковим кулером, до того ж воно буде активніше охолоджувати матплату. але звісно з вежею завжди можна додатковий вентиль повісити щоб дув на VRM. мат плата MSI B550M PRO 2400грн. можна наліпити дешеві 14х14мм радіатори на мосфети VRM (4 фази кожна з 3-х мосфетів зліва від сокета) але з 5600G та зі стоковим кулером це зовсім не обов'язково робити. на верхні 2 фази з 4-х мосфетів, що на встройку, гарно буде наліпити ті 14х14мм радіатори. є або на сайтах об`яв або у китайців шукати Aluminum Heatsink 14*14. вони на термолипучках 3M. пам'ять Corsair 16 GB (2x8GB) DDR4 3600 MHz Vengeance LPX Black (CMK16GX4M2D3600C16) 3000грн або Kingston FURY 16 GB (2x8GB) DDR4 3600 MHz Renegade (KF436C16RBK2/16) 3250грн SSD накопичувач GIGABYTE M30 512 GB (GP-GM30512G-G) 2150 грн 5 років гарантії корпус Vinga Pagoda 1500грн вентилі Frime 120HB3 або корпус вже с вентилямі QUBE Impact (IMPACT_FMNU3) 1800грн БЖ FSP HEXA 85+ Pro 650W (HA2-650) 2400грн 5 років гарантіїї на світле майбутнє де придбаєте відяху.
Відповісти
Показати всі відповіді
24 квітня 2022 р.
посоветуйте мат. плату на этот процессор с ценой 0-2500 грн
Відповіді (6)
24 квітня 2022 р., 17:24
Мертвий ринок ПК
MSI B550M PRO-VDH 2850 грн - це мінімум який варто розглядати. але можна ще брати MSI B550M-A PRO 1850 грн за двох умов: 1) використовувати комплектний кулер, бо він дує вниз та охолоджує VRM, тобто ніяких вежових кулерів або 2) якщо кулер - вежа, тоді робити мод VRM. чи ліпити вентилятор зверху на VRM, або пиляти радіатори щоб наклеїти їх на мосфети VRM (там конденсатори проміж мосфетами, тобто просто взяти і наліпити не вийде).
Відповісти
24 квітня 2022 р., 18:03
blueberry1 відповів на коментар Мертвий ринок ПК
а как же MSI B450M MORTAR MAX
Відповісти
24 квітня 2022 р., 19:17
Мертвий ринок ПК відповів на коментар blueberry1
навіщо вам застаріла плата. B550 плати набагато краще вибір.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Мощная встройка,что-то среднее между 1030 и 1050.Как процессор-уровень i5-10400.Много хороших и недорогих плат под него.
Не сподобалося: PCI Express 3.0,местами кривоватые амдшные дрова на графику.
Досвід використання: кілька тижнів
Отличный камень за свои деньги.Удалось урвать за 6 000 Грн.Балистики u4 погнал до 4200 Mhz 16-19-16-36.Графику 2360 Mhz.За исключением Киберпанка 2077 в 1080p.на минималках во все можно комфортно играть.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Wintarys
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Wintarys
Чи був цей відгук корисним для вас? 10
Коментарі (0)
3 лютого 2022 р.
Подскажите кто-нибудь, будет ли работать на А320 матери?
Відповіді (4)
27 січня 2022 р., 13:35
YurOK
Если в BIOS есть поддержка, то будет. Asus и Gigabyte добавили поддержку, по поводу остальных - нужно смотреть конкретную модель платы. Но зачем?
Відповісти
27 січня 2022 р., 15:12
Ваня
Если есть версия биоса с поддержкой данного процессора (смотрите в списке поддерживаемых процессоров на сайте материнской платы) то будет. Главное не забудьте обновить до этой версии биос этой материнской платы
Відповісти
27 січня 2022 р., 19:38
all27
формально - нет, но на последних биосах должно запуститься.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Производительность графики выше 1030, а если погнать память и гпу то уже догоняет 1050. Для 1080п, игры в индюшатину, старье, и новье на низких-средних настройках - самое то. Хорошо гонится и память, и фабрика, еще и гпу. Но, это если повезет. Производительность +- 3600 практически за те же деньги, т.е. подойдет для дальнейшего апгрейда видеокарты до rtx3060.
Не сподобалося: Требует память 3600+, а лучше 4000+ в режиме 1 к 1 т.к. можно неплохой шмат производительности потерять. Требователен к подсистеме питания soc-apu, по всяком случаи на 450 платах. Т.е. желательно иметь верхний радиатор и обдув даже в стоке. Если у вас с кремневой-лотерейной удачей все печально - будьте готовы что вам может не повезти.
Досвід використання: кілька тижнів
Хоть и поставил 4ре, но с самого начала процессор не понравился. Как бы это объяснить - слегка странновато он ощущается в системе, после 200ге+ведет себя с разгоном той же памяти. Может еще были завышены ожидания после обзоров, не повезло в лотерею и разочаровали температуры, да и было сильное желание купить 12600-700к+690 плату. Если 200ге я тыкнул, быстро разогнал память-тайминги и сам ЦП, потом сделал финальную догонку, и ни разу не пришлось сбрасывать биос(при том что у 200ге контроллер памяти -паршивый). Но с 5600 промучился дня 4 и достаточно много раз его сбрасывал... То профиль завелся без ошибок, устанавливаю меньшую частоту при тех же таймингах-напряжениях - сбросс биоса. Тыкаю одноранговую(более быструю) память применяю те же тайминги - сбросс биоса. Ставлю после сбросса - прекрасно работает и т.д..(такое не всегда, но бывало и раздражало) Самый сок и разочарование началось когда я совершенно случайно обнаружил что у меня, в стоке, при 3000памяти, температура одного из мосфетов стремилась выше 100градусов(установка обдува и низкой частоты переключения - сильно не помогла). При этом, основной врм, который в большинстве прог. отображается по дефолту - холодный(75-86 градусов на максимальной частоте переключения, без обдува). В итоге, несколько часов выпиливал радиатор после установки которого температуры удалось сбить до 82 градусов под небольшим авторазгоном и обдувом, и до 70-75 в стоке с памятью 3000+небольшим обдувом и залоченной частотой. Конечно, если бы вентиль дул на плату - там градусов 5 можно было выцедить, но и так нормально, верхний вентиль за ребра радиатора заходит и его продувает. Самое главное - это все в просторном корпусе и при открытой крышке. Сам процессор-гпу попался мне вообще никакой - можно сказать что разгону не попадается, судя по автоматике, да и надоело после памяти. Из гпу пару сотен мгц можно выцедить, но, оставил сток. Только память двухранговую завел на 3800-4000 1 к 1(что тоже посредственный результат), да и все.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Andrii Yefimov
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Andrii Yefimov
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (4)
3 лютого 2022 р., 13:35
Мертвий ринок ПК
спасибо за отзыв и за колхоз - впечатляет. а так я бы не сказал что там вентиль что-то вытягивает через ребра. можно наколхозить треугольный воздуховод на этот радиатор к вентилю, сделать его из картона/плотной бумаги/пластика с изолентой и приклеить изолентой к краям радиатора и креплению водоблока (с учётом что через рёбра должен воздух идти), чтобы воздух прокачивался конкретно через рёбра, в ноутбуках и блоках питания так делают пластиковой пластинкой чтобы дуло куда надо. из хороших новостей - у IR3555 есть защита от перегрева и рабочие температуры для мосфетов до 125 градусов, т.к. рядом с ними никаких электролитических конденсаторов нет, срок жизни которых значительно зависит от температур, то на самом деле беспокоиться не о чем. достаточно было налепить по копеечному самоклеящемуся радиатору из китая прямо на каждый IR3555 и было б норм, но так как вы сделали конечно веселее. держится это всё, судя по фото, на паре стяжек?
Відповісти
3 лютого 2022 р., 19:00
Andrii Yefimov
Я же говорю - вытягивает хорошо, это при том что он практически на минимуме крутится. Просто снято с такого ракурса что не видно как вертушка на уровне чуть выше текстолита материнки находится. Если крутануть до 30-40 процентов - еще сильнее температуры собьет. Основному питальнику - тоже нормально помогает. Например, если застопорить и другим ветнилем дуть на плату и радиатор - температуры у падут не так заметно как на основном питании. По сути, эффект такой же как если я немного обороты подниму. Защита есть, но 100градусов для ПП, мосфетов и других компонентов - это уже около критическая температура. Да и там полимеры аккурат с другой стороны платы под мофеттами. Я вначале думал на заднюю часть влепить охлаждение от ноутбука - обломался. От самоклеек толку не было практически, и это с обдувом. Греется конкретно мосфет который справа от катущек. Кстати, у нормальных материнок, если не ошибаюсь, около 100 стоит троттлинг по основной системе питания. Там изначально дырки мелкие, я так понял под радиатор, просто его зажали. На стяжки такое садить нельзя из-за материала и из-за жесткости крепления. Я использовал силиконовые гвозди, которыми вместо болтов куллера крепят, проверив изначально что они не плавятся при 150градусах. Вот гвозди затянул и узлом завязал с другой стороны платы - не вылетят точно т.к. оно и без узлов держало+сам радитор просто нужно удерживать на месте. Таким образом мягко-жесткое крепление радиатора получилось.
Відповісти
9 лютого 2022 р., 19:05
Andrii Yefimov
Дополню по процу. Если в кратце - больше всего на фпс влияет память, разгон самого процессора - в меньшей степени. В совокупности, разгон памяти до 4133+2300гпу позволяет поднять фпс в скайриме СЕ с 30-31(1900гпу_ 3200 16-16-16-34) до 38-39 при максимальных настройках. Т.е. получаем стабильные 30+ на улице, или 60+ в помещениях. Даже при таком плохом образце двухранговую память мне удалось запустить на 4133 16-18-18-36 1.45в сок 1.1, дввп 1.02 и не сверх зажатыми вторичками-третичками. Но откатился до 4000 18-18-18-38 1.4в. Основная проблема в том что у памяти Corsair CMU32GX4M2C3200C16 - тонкие радиаторы(или 1 или 0.5мм толщиной). В моем случаи радиаторы еще и полуприклееные и не покрывали чипы. Даже при продувке куллером ТМ5 - ошибки на 2-3прогогоне и в играх начинаются артефакты. Например у гскилов - толстые радиаторы, и у них темературы при прочих равных - на 15-20 градусов были ниже. Самое главное, если собираетесь разгонять память - не используйте напряжения выше 1.4в(т.к. 1.45 для большинства типов памяти - критическое, особенно если плохое охлаждение). У меня память b-die, для неё критические значения 1.5, хотя даже 1.45 без охлаждения -перебор, для работы на постоянку. Процессор выше 4.4 отказался работать по всем ядрам. Графика разгоняется до 2375, но для этого сильно приходится поднимать напряжение сок 1.25, хоть и считается что конкретно для этих процов 1.25-1.3 - безопасное(для других райзенов 1.2), а отдельно для графической части моя материнка его выставить не позволяет. З.ы. Вот вам и финт ушами - поставил на память радиаторы Xigmatek Dragoon-N422 - 8 прогонов ТМ5 без ошибок.
Відповісти
Показати всі коментарі
24 січня 2022 р.
Товарищ хочет собрать себе компьютер с нуля. Какую материнскую плату посоветуете под этот процессор?
Відповіді (10)
24 січня 2022 р., 22:31
Test UA
Недорогой вариант MSI B550M PRO-VDH https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/msi-b550m-pro-vdh/?tab=about Или тот же вариант но уже с WiFi на борту https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/msi-b550m-pro-vdh-wifi/?tab=about
Відповісти
25 січня 2022 р., 04:40
Мертвий ринок ПК
если вообще не гнать, то сейчас пока ещё есть MSI B550M-A PRO за 1081 грн, под 5600G её достаточно, только может понадобиться обновление BIOS, т.к. версия BIOS с поддержкой 5600G вышла в июле. т.е. более старые партии продаются без поддержки 5600G из коробки и кнопки обновления BIOS нет. если память не изменяет, у тебя есть проц постарее, т.е. сможешь обновить сам, или сходить в компьютерный магазин/сервис поблизости. и желательно в системнике прикрутить вентиль так, чтобы дул прямо на VRM для улучшения температурного режима работы. учитывая цены на другие материнки - оно того стоит. AMD Ryzen 5 5600G (100-000000252) чуть дешевле 7128грн, разницу пустить на башню получше.
Відповісти
25 січня 2022 р., 14:18
Eriot_Sattttern ник в тг відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Я думаю ему посоветовать взять этот проц. Я думаю для него не будет проблем переплатить гривен 600-800 за то, что бы не устраивать колхоз и возится с допиливанием. Этот товарищ весьма ленив и не шарит вообще за компы, поэтому колхозом он точно заниматься не будет. Я ему думаю продать свои 140мм два вентиля, поэтому он может думаю опустить вертушку по максимуму и она будет под радиатором CPU дуть на VRM.
Відповісти
Показати всі відповіді
24 січня 2022 р.
Посоветуйте, пожалуйста негромкий бюджетный кулер на 5600g и термопасту. Разгонять не собираюсь. Спасибо.
Відповіді (3)
24 січня 2022 р., 13:10
Мертвий ринок ПК
ID-COOLING SE-224-XT BASIC
Відповісти
24 січня 2022 р., 13:25
Antoniy01
Спасибо. Уже нашел Ваш совет. Термопаста в комплекте вроде бы нормальная по отзывам. Не нужно ее менять?
Відповісти
24 січня 2022 р., 17:49
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Antoniy01
нет, норм паста, тем более для стока.
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Работа ОЗУ. Имею планки с ХМР 3600. Завелись на 3800 вообще без вмешательств (кроме повышения напряжения до 1.4). Запускаются даже на 4000, но в играх идут вылеты. Нужно подбирать тайминги в биосе. Встройка тянет игры. Не идеально, но очень неплохо.
Не сподобалося: Не увидел прироста производительности на вулкане по сравнению с директом, но может зависеть от оптимизации игры
Досвід використання: кілька тижнів
Хороший процессор за вменяемые деньги. Встройка очень даже ничего
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Ваня
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Ваня
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Ваня
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Взяв інший проц замість бракованого. Встройка бомбезна. Граю улюблену World War Z на 60 фпс. Звичайно, ОЗУ прикупив відповідну 4266 Мгц. Більше 1.2 В не хочу давати на контролер памяті, так було б 4400 МГц. Ще один нюанс - процесор на встройці споживає максимум 50 Вт. Із-за цього взяв корпус тільки з одним вентилятором, і цього вистачає для охолодження. До того ж процесорна башня проста, на 4 теплові трубки, вентилятори якої зовсім не перекривають сллоти ОЗУ. Корпус GameMax Paladin White, процесорний кулер QUBE QB-OL1000W. Із-за цього шум від корпусу мінмальний. Надзвичайно тиха збірка!
Не сподобалося: Не працював з коробки один канал ОЗУ. В слотах 1-2 все працює, при підкллюченні 3-го або 4-го намертво висне загрузка біос.
Досвід використання: кілька годин
Багато відомостей від фірм, що збирають комп'ютери про дуже високйй процент браку в 5000-й серії Ryzen. Причому як з коробки, так і потім через певний проміжок часу. Від місяця до року.
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (3)
3 січня 2022 р., 23:10
Макс Белов
Что,взяли вместо 5600?,если не секрет?!
Відповісти
5 січня 2022 р., 17:58
Vepr Fury
Вернул. Взял 10700 с встройкой. Пока доволен. Если докуплю видеокарту, то уже имею полноценный 8\16 ядер процессор. К 5600g и 5700g надо брать высокочастотную память. Я взял б\у PATRIOT 16 GB (2x8GB) DDR4 4400 MHz Viper Steel (PVS416G440C9K) , шпарит на 10700 4400Мгц без проблем.
Відповісти
14 липня 2022 р., 12:21
prorok422
у 10700 встройка дно. В вашем случае получился не апгрейд, а даунгрейд. Оперативу можно взять балистики они дешевле + все берут легко 4233. Разница между 4400 будет 2-3%
Відповісти
15 листопада 2021 р.
Хочу оновитися трохи і приглядаюся до цього проца. Плата MSI B450M PRO-VDH PLUS, зараз стоїть 2400G. В спеках материнки 5600G наче підтримується, але, наскільки я розумію, треба оновити BIOS. Тож в цілому, нормальний варіант, чи краще вже почекати наступного року і подивитись, шо воно буде далі?
Відповіді (6)
15 листопада 2021 р., 18:45
Naz
Возьмите мать лучше на 550 чипсете
Відповісти
15 листопада 2021 р., 18:47
a_mental_cancer відповів на коментар Naz
Не планую міняти плату.
Відповісти
15 листопада 2021 р., 19:46
Test UA
Только Вам решать, если устраивает цена или очень нужно прямо сейчас, можете купить. Что с ценами дальше будет никто не знает. Если можете переждать или есть другие варианты можете подождать.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: - Вбудована графіка достойного рівня, що може добре виручити під час майнинг буму; - дуже гарна можливість для апгрейду в майбутньому (можна замінити на 16 ядерну модель через декілька років, коли ціна впаде у декілька разів) - добре буде пасувати до RTX 3060 - різниці з Ryzen 5 5600x не буде помітно
Не сподобалося: Завищена ціна
Досвід використання: кілька годин
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: быстродействие
Не сподобалося: завышенный ценник
тест в 3DMark на ASUS B550M-A, память 2x8Gb @3200MHz/CL16. Если есть хорошая термопаста (MX-2/4), то штатную на кулере лучше сменить, т.к. там с коробки чуток мелких соринок было (хотя можно их просто ножом убрать, если не себе ;)
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача 339
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (6)
8 жовтня 2021 р., 12:19
Тони Карк
я так понимаю 5600G это вместо 5600, которого не будет
Відповісти
11 жовтня 2021 р., 10:11
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Тони Карк
да. только хуже потому-что кэш урезан и PCIe 4.0 убрали из-за встройки. как итог 11400 лучше проц, но у него встройка на которой невозможно играть (в сравнении с 5600G).
Відповісти
30 грудня 2021 р., 11:48
Vepr Fury
Категорично видалити штатну! Поставив цей проц на перевірку, після півгодинної роботи проц так прилип, що тяг аккуратно , а витяг з ножкками з сокета! Причому далі , тиснучи вкругову, з величеззним зусиллям відірваав проц від кулера! Економити на каплі термопппасти, щоб потім кліієнти видирали проц з ножками - це треба ж умудритися при такій скаженій ціні!
Відповісти
Показати всі коментарі
26 вересня 2021 р.
Здравствуйте, я начинающий юзер.Хочу собрать системный блок с ryzen 5 5600g под разгон Видеокарта появится после нормализации цен. Из железа только HDD на 320 gb, который использовался под файлопомойку Системником будут пользоваться 4 человека по очереди Мыслится поставить 4 твердотельных накопителя с операционкой на каждом: игровой отдельно, один учебный, один под удал?нный офис (изредка), один под интернет-банкинг(исключительно).
Відповіді (8)
26 вересня 2021 р., 12:18
Юрий
Процессор 5600 и 5800 очень подходит для многозадачности. У меня такие машинки умудряются работать в сапр и паралельно майнить причем на все !!! потоки процессорные, ну и плюс видеокарта. Понятное дело для чисто расчетных длительных задач надо снижать побочную нагрузку, но факт есть факт, переключение между задачами происходит почти неощутимо. Так как вы хотите установить несколько ssd (m2) то вам понадобится плата на чипсете Х570S
Відповісти
26 вересня 2021 р., 12:22
track7
Так прикинули вместе, временами заходят зловреды:, то с учебных флешек,то из сети, а так хотя-бы два накопителя будут возможно без таковых.
Відповісти
26 вересня 2021 р., 13:55
Test UA
Доброго дня! Для вашей сборки комплекты 2х8Гб 3600 MHz https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-16-gb-2x8gb-ddr4-3600-mhz-ballistix-white-bl2k8g36c16u4w/?tab=about https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-16-gb-2x8gb-ddr4-3600-mhz-ballistix-red-bl2k8g36c16u4r/?tab=about Или такой вариант сразу на 4000 МГц https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/gskill-16-gb-2x8gb-ddr4-4000-mhz-ripjaws-v-classic-black-f4-4000c18d-16gvk/?tab=about https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/patriot-16-gb-2x8gb-ddr4-4000-mhz-viper-steel-pvs416g400c9k/?tab=about Накопители из недорогих и надёжных на выбор по объёму M2 250Gb : https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-a2000-250-gb-sa2000m8250g/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-kc2500-250-gb-skc2500m8250g/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/goodram-irdm-m2-256-gb-ir-ssdpr-p34b-256-80/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/corsair-force-mp510-240-gb-cssd-f240gbmp510/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/samsung-970-evo-plus-250-gb-mz-v7s250bw/?tab=about M2 500Gb официальная гарантия от производителя 5 лет https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-a2000-500-gb-sa2000m8500g/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-kc2500-500-gb-skc2500m8500g/?tab=about Мат плата https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/asus-tuf-gaming-b550m-plus/?tab=about
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Вбудоване відео
Не сподобалося: Ціна
Досвід використання: кілька днів
Збирав Пк без відеокарти для гри в Покер. Придбанням задоволений,для покеру вистачає з головою
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Швидший ніж Ryzen 4650G а інтегрована графіка швидше ніж в Ryzen 4750G.
Не сподобалося: Ціна як у Ryzen 5 5600Х. (дорожчи Core11600K) PCIe-3.0 кеш-пам'ять третього рівня: 16 МБ
Досвід використання: кілька годин
Процессор для компактного мультимедія компьютера або тих хто не хоче купувати по тройній ціні відеокарту рівня GeForce GT 1030 2Гб за 2640-3000гр.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Едуард.
Фото Процесор AMD Ryzen 5 5600G (100-100000252BOX) від користувача Едуард.
Чи був цей відгук корисним для вас? 14
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Быстродействие Цена Подходит для работы
Не сподобалося: Не выявил
Досвід використання: кілька годин
Неплохой процессор, подойдёт как для работы так и для игр, достаточно производительный, игры тянет на ура, хватает на любые нужды, неплохое сочетание цена качество
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (11)
7 серпня 2021 р., 23:30
Svittlo
> неплохое сочетание цена качество Це точно. Мы все в восторге от такой цены.
Відповісти
8 серпня 2021 р., 08:39
VINRARUS
Про які ігри мова, якщо у нього встройка занадто стара? Хоча в 720р можна пограти мабуть навіть в новітні ігри. Ядра CPU нові ZEN 3, а GPU встройка стара VEGA, вона навіть кодек відео AV1 не підтримує! Тим часом AMD продає відеокарти RDNO2 вже пів року.
Відповісти
8 серпня 2021 р., 12:50
Alexey Krasnov відповів на коментар VINRARUS
ядра тоже медленноваты, хотя и быстрее чем r5 3600 - уже хорошо. Но до Intel 1160 там далеко...
Відповісти
Показати всі коментарі