Каталог товарів
Київ
UA

Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF)

Всього пропозицій: 69
ціни: 11 395 14 764 грн
Характеристики
Процесор Socket AM4 3,4 (4,5 Turbo) ГГцКеш-пам'ять третього рівня: 96 МБЗагальна кількість ядер: 8Число потоків: 16 Box ... Дивитися усі
Опис
Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) є одою із флагманських моделей сімейства Ryzen 5000, випущеною у 2023 році. Він оснащений 8 ядрами та 16 потоками, має базову частоту 3,4 ГГц і максимальну частоту Boost 4,5 ГГц. Об'єм кеш-пам'яті L2 становить 4 МБ на ядро, а об'єм кеш-пам'яті L3 становить 96 МБ. Процесор працює на архітектурі Zen 3+ та виробляється по 7 нм техпроцесу. Особливістю процесора є використання технології 3D V-Cache, що дозволяє розмістити додаткову кеш-пам'ять на кристалі процесора. Це забезпечує значне підвищення продуктивності в іграх, зокрема тих, що використовують багато пам'яті. AMD Ryzen 7 5800X3D є відмінним вибором для геймерів і інших користувачів, які потребують високої продуктивності.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (69)
Де забрати  (43)
Відгуки  (11)
Купують разом
Загальна оцінка
На основі 6 відгуків
4.5
1 не рекомендує цей товар
Показати:
всі (11)
відгуки (6)
питання (5)
25 січня 2024 р.
Чи є сенс перестрибувати з 5600x на 5800X3D з карточкою Rtx 3070, але чуть пізніше буду брати щось з 40-Ї лінійки RTX
Відповіді (5)
25 січня 2024 р., 12:45
Never_Settle
Так, є звісно сенс, якщо гроші не проблема
Відповісти
26 січня 2024 р., 00:53
Sasha The One
Ні, краще оновити відяху
Відповісти
26 січня 2024 р., 14:51
YurOK
Проц є сенс оновлювати тільки тоді, коли він не вивозить відяху. З 3070 чи 4070 сенсу немає оновлювати 5600X. Різниця звичайно буде, але ця різниця не варта переплати за потужніший проц.
Відповісти
Показати всі відповіді
9 червня 2023 р.
У мене стоїть зараз процесор Ryzen 5 3600. Чи є сенс його оновлювати на цей чи можливо інший, чи потяне живлення мат плати? Маю наступні комплектуючі: Відеокарта - RX 6900XT ОЗУ - 16гб ddr4 3000МГцcl15 Мат. плата - Asrock b550m pro4 (https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/asrock-b550m-pro4/) Монітор - 2к 165гц
Відповіді (11)
9 червня 2023 р., 01:23
formicron
R5 5600 з китаю буде топ. А 5800X3D - це оверпрайс.
Відповісти
9 червня 2023 р., 06:10
YurOK
Для 6900XT буде достатньо і 5600(Х). 5800X3D має сенс брати тільки якщо у вас RTX 4080-4090 чи 7900 XTX
Відповісти
9 червня 2023 р., 14:46
all27
оптимально для вас на зараз - R5 5600.
Відповісти
Показати всі відповіді
6 червня 2023 р.
Розглядаю варіанти обновити процессор на платі b-350 чіпсету. Зараз стоїть райзен 1500х. Цікаво хто обновляв біос на платах - нові біоси заводяться з процессорами 1-го покоління? Перевіряти страшно, бо можу оновити біос і проц перестане запускатись через те шо в новому біосі підтримка тільки умовно 5000-ного покоління.
Відповіді (26)
6 червня 2023 р., 16:41
YurOK
Дивлячись яка плата. Наприклад, ROG STRIX B350-F GAMING підтримує всі покоління АМ4 на останній версії біос А от AsRock AB350M Pro4-F не підтримує Bristol Ridge на останньому біос.
Відповісти
6 червня 2023 р., 18:10
Эномай відповів на коментар YurOK
TUF b-350M від асус - офіційно наче підтримувати має. Але хотілось би більшої впевненості. Бачив відео на ютубі де матплату від гігабайт обновили, а процессор на ній не завівся... Скоріш це косяк гігабайту (контора та ще) ... але все ж таки, може є люди які це робили на практиці.
Відповісти
6 червня 2023 р., 19:19
Sasha The One
я обновлял только до 3000 серии Х370 плату) 1600 там работает)) А вообще смотрите поддержку процессоров в БИОСе на странице производителя
Відповісти
Показати всі відповіді
20 травня 2023 р.
Весной 2021 собрал комп на АМ4 с 5800x и 2080s, немного пожадничал, не купив тогда 5900x. Прочитал много обзоров и тестов по сравнению 5800x, 5800x3d и 5900x, и сделал вывод, что в играх с RTX4080, покупать сейчас, при равной цене на 5900х и 5800x3d, не имеет никакого смысла, поскольку разогнанный 5900х обойдет его по всем показателям. Если я не прав, то поправьте меня?! technical.city/en/cpu/Ryzen-9-5900X-vs-Ryzen-7-5800X3D
Відповіді (54)
20 травня 2023 р., 14:32
formicron
5800X3D в іграх буде краще, ніж 5900X. Та й 5900X не женеться від слова "зовсім".
Відповісти
20 травня 2023 р., 14:38
Alexander Glushko
я же написал при разгоне 5900х, частота будет выше, а L3 cache 64Mb против 96Mb, прямо даёт супер прирост?! Если всё же без маркетинга, можно реальные ссылки?
Відповісти
20 травня 2023 р., 15:16
formicron
У вашому випадку 5800X вистачить з головою для будь-яких ігор з RTX4080. І перехід на будь-що вище на АМ4 не має особливого сенсу. Хіба що вам для роботи не вистачає багатопоточності, тоді є сенс перейти на 5900X/5950X. В іграх майже нічого не зміниться. А посилань купа в ютубі "5800x3d vs 5900x". І ще раз: 5900X вже розігнаний із заводу. Ручний розгон йому може лише підняти споживання, нагрів та навіть погіршити продуктивність. А якщо ви іншої думки, то що заважає розігнати 5800X? 6-8 сучасних ядер зараз більш, ніж достатньо для будь-яких ігор. P.S. Нижче мій відгук про 5800X3D, я там усе розписав.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Все чудово, але пришлось повозитись з обновленням биосу на материнке.
Не сподобалося: Треба обновляти bios
Досвід використання: кілька місяців
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Станом на кінець 2022 - все ще топовий ігровий процесор. Висока продуктивність у багатьох іграх, яку толком не вдалося перевершити ні 13 поколінню Інтел, ні АМД з процесорами 7 покоління під новий сокет АМ5. Енергоефективніший від інших 8-ядерників, споживає в максимальних нагрузках 80-100Вт, а не 100-140Вт. 8 ядер, 16 потоків, є запас потужності на майбутнє. Непоганий у робочих задачах.
Не сподобалося: По "ціні-продуктивності" його сміливо можна віднести у категорію "Оверпрайс". Гарячий, потребує файного кулера. Щоб знизити нагрів, йому занизили робочі частоти. Продуктивність у робочих задачах нижча, ніж у 5700X/5800X. Не підтримує розгін, як інші процесори АМД. В іграх не набагато швидше від дешевшого 13600K(F) за таку ж ціну.
Технологія 3D-кешу дала можливість АМД суттєво підвищити продуктивність у "кешозалежних" задачах, серед яких переважно ігри, тому його сміливо можна називати ігровим процесором. Якщо говорити про задачі, де об'єм кешу не сильно впливає, то він нічим не цікавий. Порізані частоти навіть у деяких іграх не дають йому стати безумовним ігровим лідером, не кажучи вже про робочі задачі. За його ціну під АМ4 можна взяти 5900Х, який має вищі частоти і на 4 ядра/8 потоків більше, тобто ВПОЛОВИНУ потужніше у багатопотоці, що краще у багатьох робочих задачах, стрімах чи монтажі відео, але гірше в багатьох іграх. Також за ці ж гроші можна купити 13600К(F), який дихає 5800X3D у потилицю в плані ігор та на 70% КРАЩЕ у багатопотоці (тут навіть переплата за дошку у кілька тисяч того варта). Перед покупкою потрібно визначитися, для чого вам ПК: 1) Якщо у пріоритеті ігри і є зайві гроші, то 5800X3D - найкращий варіант, під нього і дошки недорогі. 2) Якщо треба універсальний процесор для роботи, ігр, стрімів, монтажу відео, 3D-моделювання, то 13600K(F) значно краще. 3) Якщо робота важливіша, ігри на другому плані і ВЖЕ є дошка АМ4 з файною зоною живлення, то 5900Х - хороший варіант, але збирати на ньому з нуля немає сенсу, (хіба що не вистачає грошей на конфіг із 13600K). 4) Максимально бюджетний ПК, який потягне і ігри, і роботу - це дошка АМ4 (2-5 тис грн) + R5 4500/3600/5500/5600(X)/R7 5700X. У цьому випадку можна навіть не розглядувати 5800X3D, бо він явно НЕ ТОП за свої гроші, коли є процесори в 2-5 раз дешевші, але не набагато гірші, а з упором у відеокарту типу RTX3060-3070 різницю в іграх потрібно буде вишукувати з лупою. На двох останніх фото - співвідношеня ціни та продуктивності у іграх, тести 5800X3D та 3600X з RTX3090. Чи варті 10% переваги 3-кратної переплати, вирішувати кожному особисто.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача formicron
Чи був цей відгук корисним для вас? 46
Коментарі (17)
24 грудня 2022 р., 18:30
Sasha The One
Очень интересно получается если сюда добавить еще немного "истории". То есть купив плату в далеком 2017 году (это я еще тонко намекаю на свидетелей 7700К) и процессор 1600 и может даже и Ryzen 1400, и сменив просто процессор на 5800Х3Д получаешь в играх более быстрый ПК, чем абсолютно новый ПК на базе Интел с DDR5 даже спустя 5 лет)))) лол) а с учетом того, что возможно отменят Meteor Lake-S в настольном сегменте, так еще и следующее поколение не обгонит 5800Х3Д)))) снова лол)))
Відповісти
25 грудня 2022 р., 00:02
formicron
> купив плату в далеком 2017 году (это я еще тонко намекаю на свидетелей 7700К) и процессор 1600 и может даже и Ryzen 1400, и сменив просто процессор на 5800Х3Д получаешь в играх... ...у 2017 - конфіг, в якому r5 1600 гірше, ніж 7700k, має сирий біос, криву підтримку оперативки, глюки та зависання системи. ...у 2022 - морально застарілу дошку a320/b350/x370 із сумнівним бета-біосом під 5 покоління і без підтримки pcie 4.0. Це я товсто натякаю на "свідків ідеального апгрейду", лол)))
Відповісти
25 грудня 2022 р., 00:05
Sasha The One відповів на коментар formicron
а теперь расскажи про 7700к в 2022-2023 году))) и что можно поставить на Z170/270))))
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: - Очень высокая производительность в играх - Пользователи отмечают огромные приросты производительности во многих старых играх(В частности на движке Creation Engine) и неоптимизированных MMO - Умеренное энергопотребление - Более высокая энергоэффективность в сравнении с 5800X - Отличный апгрейд для владельцев старых процессоров на AM4 - Поддерживается большим количеством материнских матерей
Не сподобалося: - Цена завышена, особенно на старте продаж - Неигровая производиительность немного ниже, чеу у 5800X - Производительность в рабочих задачах ниже, чем у 12600K - Заблокированный множитель - Процессор очень быстро нагревается даже с хорошим охлаждением - Потолок практического разгона ОЗУ примерно такой же, как и у Zen 3 и практически такой же, как у Zen 2, и остаётся на уровне 3600-3800.
Процессор наиболее целесообразно рассматривать в качестве апгрейда для готовых систем на сокете AM4. Игровая производительность действительно находится на очень высоком уровне - 5800X3D увернно бодается с 12700K/12900K, хотя и несколько отстаёт от от топовых процессоров Zen 4 и Raptor Lake. Рабочая производительность на уровне 10900K, и отстаёт от двенадцатиядерных 3900X и 5900X, но заметно выше восьмиядерных вариантов на Zen, Zen+ и Zen 2. Любителям разгона, увы, полакомиться тут нечем - множитель заблокирован. В Prime95 процессор почти мгновенно нагревается до 90+ градусов даже с Arctic Liquid Freezer II 280, поэтому брать к нему следует хотя бы серьёзный башегный кулер, или СЖО 240+ мм.
Чи був цей відгук корисним для вас? 14
Коментарі (5)
15 березня 2023 р., 07:08
Андрей «Daniel Smerkovich» Смеркович
разгон оперативки зависит от самого процессора(насколько удачный) материнки и оперативки.у меня есть и тот и другой,на предтоповой материнке с топовой оперативкой 5600х на 2х планках берет 4000 1:1 ,5800 x3d берет 4200 1:1 (но только на двух планках) на 4х 3600-3733) если планки двухранговые потолок, наверное
Відповісти
17 березня 2023 р., 12:29
Mungojerrie
Естественно что всё зависит не только от процессора, но слабым звеном может выступать и он. 4000 1:1 - это редкость, а результат в 4200 1:1 наталкивает на мысль о заведомо нестабильном разгоне, либо просто феноменальном везении - это результат из категории "один на миллион".
Відповісти
17 березня 2023 р., 20:31
formicron відповів на коментар Mungojerrie
Так і є. Скільки я не дивився відео по цій темі, для райзенів на АМ4 стеля з дільником 1:1 - це 3800МГц. В більшості випадків просто купують плашки на 3600МГц з нормальними таймінгами, це і недорого, і практично. Хоча у Інтел КП традиційно кращий, але й вони вище 4000МГц з 1:1 рідко тримають (тут стелю я точно не знаю, але 13600K при 4600МГц працює вже з 1:2, при цьому продуктивність іноді гірша, ніж на 3600МГц).
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Быстрый в играх Best ever gaming processor!!!
Не сподобалося: Гарячий и дорогой
Досвід використання: кілька годин
Появились первые обзоры 7000 линейки в сравнении с 5800X3D в том числе, и оказалось, что 7600Х уступает в играх и даже 7950Х (во многих играх, но не во всех). И это с учетом того, что 5800Х3D кушает 70-80 Ватт в сравнении 150-170 Вт, например, 12900К. Осталось дождаться только понижения цен на этот процессор. Тоже самое касается и 13900к, не смог он переиграть полностью 5800Х3D. P.S. Ясное дело речь идет про игры, и в других приложениях и разных синебенчах с новым поколением 5800Х3D не справится. P.S.S. Будет просто бомба, если Лиза Су даст зеленый свет 5900X3D
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Sasha The One
Чи був цей відгук корисним для вас? 16
Коментарі (9)
27 вересня 2022 р., 19:56
alessander
При цьому в тестах 7000 та 12000 розігнані в хлам, а 5800X3D в дефолті. Звичайне зниження опорної напруги вже дає непоганий приріст, а технологія утримання частот (у різних виробників називається по різному, у MSI зветься KS) разом з СВО дає до +5%. До виходу 7800X3D, він точно залишиться найшвидшим ігровим процесором. Ніякого 5900X3D, звісно не буде, а якщо і так, то він був повільнішим за 5800X3D в іграх, так само, як 5900Х повільніший за 5800Х.
Відповісти
27 вересня 2022 р., 21:15
Sasha The One відповів на коментар alessander
Технически это возможно и реализуемо. Я думаю основная причина - это слиiком хорош для игр и всего другого (такое тоже бывает). И выйдет он не раньше (если выйдет вообще), чем появится 7000 серия 3D. И тут я думаю уже будет более зрелая технология, которая бы позволила выделить 1 производственную линию под этот самый 5900Х3D. И это вполне имеет под собой основание, так как стоить будет дешевле 7000 серии в производстве, а спрос должен быть большой и опять же конкуренция с Интелом. Я думаю выгодно продавать "старый" процессор по цене практически нового поколения, что собственно и происходит с 5800Х3D.
Відповісти
1 жовтня 2022 р., 13:39
alessander
Будь-який чіплет з Х3D значно дорожчий у виробництві, ніж 5000 і 7000 серії без додаткового кешу. Основна причина невипуску 5900Х3D - незрозуміло для чого він потрібен.
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Ультимативный геймерский процессор от AMD, избавляет от мелких фризов и статтеров, обеспечивает высокий fps на уровне Intel i9-12900K.
Не сподобалося: Горячий, но энергоэффективный - 70-90 Вт в играх. цена кусючая
Досвід використання: кілька днів
Идеален как апгрейд для обладатей AM4 мат. плат и кто не хочет платить за дорогую DDR5 память и новую мат. плату. Обновив процессор на этот, можно играть лет 5, а то больше, пока DDR5 не подешевеет. Видеокарта соответственно должная быть топовая, RTX 3080 и выше.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Игорь
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача Игорь
Чи був цей відгук корисним для вас? 13
Коментарі (0)
28 липня 2022 р.
Скажите, пожалуйста, какое охлаждение необходимо к этому процессору? На данный момент у меня есть башня Enermax ETS-T50 AXE (ETS-T50A-FSS) (https://hotline.ua/computer-kulery-i-radiatory/enermax-ets-t50-axe-ets-t50a-fss/). Покупал её для прошлого проца 3600. Скажите хватит ли её для этого проца или обязательно без вариантов нужно брать что-то помощнее?
Відповіді (4)
28 липня 2022 р., 07:08
Мертвий ринок ПК
вистачить. але з цінами на цей проц вже і водяночку можна придбати. буде помітно краще. треба розуміти, що цей проц це під топову відяху, інакше сенсу його брати немає. якщо щось гірше за RTX 3080 - вам потрібен лише Ryzen 5 5600. навіть "звичайний" 5800X це вже більше ніж треба. а якщо ще й монітор 4к, тоді 5800X3D просто не потрібен навіть з топ відяхою. у підсумку: 5800X3D - це під топ відяху + 160-240Гц 2к монітор.
Відповісти
28 липня 2022 р., 12:39
Коваленко Александр відповів на коментар Мертвий ринок ПК
А какую водянку вы бы посоветовали?
Відповісти
28 липня 2022 р., 13:01
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Коваленко Александр
Arctic Liquid Freezer II, be quiet! Pure Loop 240, 280, 360, 420. Cooler Master MasterLiquid ML240L, ML280, ML360L
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Продуктивність в іграх АМ4
Не сподобалося: На дефолтних настройках продуктивність в додатках менша порівняно з 5800Х, а температури вищі
Досвід використання: кілька тижнів
Купувався для підвищення мінімального ФПС у авіасимуляторі DCS в режимі VR, і тут він впорався просто чудово. У сценах з великим навантаженням на ЦП (велика кількість юнітів та/або он-лайн) середній час кадру ( у порівнянні з 5800Х) знизився на 50% з 14,3 до 9,6мс, мінімальний (99процентіль) на 70% з 25,7 до 15,1мс. Кількість кадрів в межах 11,1мс збільшилася з 10% до 80%. Ті, хто "літають" у ВР-шоломах зрозуміють про що мова. Також покращились результати у ВР-режимі для AssettoCorsa (16% сер. та 65% мін.) та у DirtRally2.0 (27% та 31% відповідно). У бенчмарках типу CPU-Z та CB20 продуктивність знизилася десь на 7%, що корелюється зі зниженням частоти. В 3DMark тести CPU у TS/FS набрали на 4/6% менше балів, а от комбінований у FS на 8% більше. З ігор тестував MetroE (на 1440L +14%), FarCry6 (720 +17%, 1080 +13%, 1440 +10%). Отже, для прихильників симуляторів - це найкращій вибір, особливо для ВР-щіків. П.С. Як і передбачалося, після прошивки BIOS (MSI як завжди випустила їх останньою) з можливістю андервольту майже усі недоліки вдалося нівелювати. Температури та енергоспоживання значно падають вже після -0,025v, з одночасним ростом продуктивності. Тепер 5800X3D поступається 5800X лише в однопоточних синтетичних тестах, але думаю і це буде виправлено після додавання налаштування курви.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5800X3D (100-100000651WOF) від користувача alessander
Чи був цей відгук корисним для вас? 27
Коментарі (17)
24 червня 2022 р., 17:57
Kolba
Спасибо за содержательный отзыв
Відповісти
26 червня 2022 р., 12:27
Steve Varga
Дякую за відгук ! Бо мій R7 2700X це якесь непорозуміння а не процесор. Тепер на роздоріжжі, не можу вирішити що брати, 5800x3d або 5900х. Ідеально було б звісно змінити всю платформу на інтел, бо в 2700х я критично розчарований.
Відповісти
27 червня 2022 р., 10:58
alessander відповів на коментар Steve Varga
А що не так з 2700Х? В мене були всі восьмиядерники Райзен, але 2000-у серію, я як раз пропустив. Роздоріжжя між 5800x3d або 5900х бути не може, бо процесори для різних задач і взагалі не перехрещуюся. У інтел немає суперника 5800x3d в іграх, і навряд з'явиться найближчим часом.
Відповісти
Показати всі коментарі