Каталог товарів
Київ
UA

Процесор AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF)

Всього пропозицій: 61
ціни: 14 669 23 541 грн
Характеристики
Процесор Socket AM4 3,4 (4,9 Turbo) ГГцКеш-пам'ять третього рівня: 64 МБЗагальна кількість ядер: 16Число потоків: 32 Box ... Дивитися усі
Опис
AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF) - флагманське рішення серед процесорів, випущених в лінійці 2020 року компанії AMD. Заснований на архітектурі Zen 3. Вона отримала величезне число поліпшень і змін, що дозволило збільшити продуктивність на такт, ефективність на ват, зменшити латентність кеша і багато іншого. Завдяки цьому AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF) забезпечує високу продуктивність як в сучасних іграх на ультраналаштуваннях, так і в ресурсомістких робочих завданнях. Процесор має 16 обчислювальних ядер і 32 потоки. Вони працюють на базовій частоті 3,4 ГГц і здатні прискорюватися до частоти 4,9 ГГц. Об'єм кеша L3 досягає 64 МБ. CPU виконаний відповідно до норм 7 нм техпроцесу, а його розрахункова теплова потужність знаходиться на рівні 105 Вт. Додатково налаштувати параметри роботи AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF) можна завдяки утиліті AMD Ryzen Master.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (61)
Де забрати  (32)
Відгуки  (8)
Купують разом
Загальна оцінка
На основі 4 відгуків
4.8
Показати:
всі (8)
відгуки (4)
питання (4)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Продуктивність для задач, коли є чим навантажувати.
Не сподобалося: -деградація ядер при постійних нагрузках або температурах від 70..80 до TjMax -відсутність кулера в комплекті - це вже "норма" для коробочної комплектації
Досвід використання: рік і більше
Брали для задач, коли нагрузка 8-10 годин на добу складає на нього до 50 % в середньому по ядрах. Чіпсет - Б550, пам"ять - мікрон 128 Гб. При цьому з-за відсутності боксового кулера, котрий міг би цю потужність відводити взяли Термалрайт Мачо і не подивилися, що плита в нього крива. Власне так рік і пропрацювали при температурах до 80...85 град в нагрузках і 40 при простоях. Через рік з-за деградації ядер проц вже не зміг працювати в низьковольтних режимах, як при простоях - вис намертво. Прийшлося на мат. платі режими енергозбереження вимикати, хоча до цього все працювало на автоматі. Процесор було відправлено в сервіс, де підтвердили не одиноку проблему деградації ядер і зробили заміну. Резолюція така - або давайте в комплекті рідний кулер, який буде мати змогу такі потужності відводити і ви, як виробник не будете попадати на кривість плит у кулерах сторонніх виробників. Або робіть процесори, які і в максимальних температурах під 95 град будуть працювати постійно і без проблем, хоча і з дропами. Для покупців - проц хороший, але перевіряйте плити сторонніх кулерів на рівність, так як мінімальні нагрузки швидко піднімають споживання процесора до 100 і більше Ват - цей проц любить енергоспоживання, хоча і віддачу дає відповідну. В нашому випадку - плиту попереднього кулера вирівняли і поставили на 3600 проц, де він вище 70 град ніяк не зміг нагріти даний кулер. На замінений по гарантії поставили інший кулер з рівною плитою, який в стрес-тестах не зміг вище 75 град нагрітися.
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (5)
19 квітня 2023 р., 00:17
Євген Гриф
Трохи дивно я для 3950Х брав Gigabyte X570 Aorus Master, жодного разу не пожалкував, жодних проблем не було взагалі 80-85 градусів бачив тільки в сентетичних тестах, при тому що взагалі не робив андервольтингу чи щось подібне, єдине що щось близько до цього це ХМР профіль пам'яті. Точніше я погрався з розгонами протягом місяця (чотири планки пам'яті 16 ГБ до 3800 мгц підіймав на таймингах 16-18 вже не пам'ятаю точно, занижав вольтаж процессора), потім награвся і вирішив скинуте все до штатного режиму і все. Вже четвертий рік система працює і ні якої деградації немає, температура більш 60 градусів не підіймається, правда я користуюся NZXT охолодженням а не Термалрайт Мачо, і взагалі п'ять днів у неділю працюю майже по 12 годин. Невже 5950Х настільки відрізняється від 3950х?
Відповісти
25 листопада 2023 р., 07:10
aL1eN
В мене 5950х під Noctua NH-D15 з МХ4 на такиій саме материнці (X570 Aorus Master rev 1.1 + 2x16 ddr4 3600 cl16 1.35v) вже 2 роки майнить. При споживанні ~140w, температура найгорячого CCD0 вище 68 градусів не підіймається.. але це повністю на стокових налаштуваннях, з розгоном не граюсь бо такий його робочий режим мене абсолютно влаштовує.
Відповісти
27 листопада 2023 р., 08:22
telek відповів на коментар aL1eN
не думаю, що у Noctua NH-D15 плита прилягання до процесора крива - мабуть там все добре. Крім того, у АМД також є % браку, на який я і наткнувся. Крім того, в багатьох платах спостерігав ВИМКНЕНИМ в Біосі новіших ревізій перехід в низьковольтний режим і режим зменшеного енергоспоживання, коли в них знаходився 5950Х І хоча це по дефолту не зовсім коректно, проте при вимкнених низьковольтних режимах навіть мій дефектний проц. (замінили по гарантії) працював. Зараз є кілька 5950Х та 5900, які в парі з рівними плитами радіаторів безпроблемно працюють нонстопом.
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: топовий процесор архітектури Zen3
Не сподобалося: -
Новий ПК збирався в основному для робочих задач, де важлива швидкодія, тому основною була ціль - потужний процесор, хороша материнська плата, швидкий nvme PCI-E 4.0 на 1ТБ і 32/64Гб з чотирьох двоканальних плашок DDR4 на 4GHz. Обирав з принципу "головне процесор, а далі якість > ціна, але не дорожче середньої по заданих параметрах". Зупинився на цьому варіанті: https://hotline.ua/profile/709153031/lists/custom/140986/ - Fractal Design Meshify 2 Compact Dark TG - MSI MAG X570S TORPEDO MAX - Ryzen 9 5950x (сток, Infinity Fabric 2GHz) - DDR4 Exceleram 4x16GB 4000MHz CL18 Black Kudos PRO (XMP 4GHz) - MSI MAG CORELIQUID 360R (фронт) - WD Black SN750 SE 1TB (PCI-E 4.0) - і WiFi-6 PCI-E адаптер асус. Відеокарта зі старого ПК GTX760 OCII. Ну і власне про процесор. Через те, що пам'ять 4000MGz, виставив частоту Infinity Fabric на ефективну частоту пам'яті і XMP профіль . Усе решта в стоку. У вересні анонсують нову архітектуру Zen4, і вибір "чи варто зачекати, чи брати цей" - досить складний. З одного боку Zen4 дасть нові можливості: LGA, DDR5, PCI-E 5.0, а це теоретична можливість апгрейда комплектуючих для архітектури на роки-роки вперед. З іншого боку - Zen3 зарекомендувала себе з гарної сторони як ефективна і ергономічна архітектура, що поки що важко сказати про Zen4, хоча станом на сьогодні інженерний R5 7600X на 11% швидше ніж цей процесор. І на мою суб'єктивну думку: 5950X - це кращий вибір (якщо не враховувати можливий вихід 5900X3D і/чи 5950X3D =) ), що можна поставити в AM4 сокет і отримати систему, яка буде задовільняти обчислювальні потреби в найближчі 5-10 років. Процесор відносно швидко набирає температуру, особисто я використовую водянку 360 (3x120), що теж відносно швидко охолоджує процесор. Але в конкретному корпусі водянку ставив на фронт з виходами помпи знизу (радіатор вище помпи). Температура в простої 30-35, в робочих навантаженнях 50-60, у full hd іграх 40-75 градусів, понад 85(в стрес-тесті) не бачив. В загальному, покупкою дуже задоволений.
Простій
Стрес-тест після попереднього, температура та ж сама в піку
Фото Процесор AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF) від користувача Ярослав Ігорович
Фото Процесор AMD Ryzen 9 5950X (100-100000059WOF) від користувача Ярослав Ігорович
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (2)
18 серпня 2022 р., 20:47
formicron
> Обирав з принципу "головне процесор, а далі якість > ціна А далі - оверпрайс майже у всьому, зате карточка зі старого ПК))
Відповісти
19 серпня 2022 р., 17:16
Ярослав Ігорович відповів на коментар formicron
Ну по перше, карточка ось якраз вже їде, і зовсім скоро буде стояти 3060Ti, а стара піде назад в старий ПК (це називається "тимчасова затичка", Ви ж самі мене коментуєте: "головне процесор"). Оверпрайс, коли ціни підскочили? Геніальна логіка. Уявіть, якби курс був по 8, ото точно "оверпрайс всім оверпрайсам оверпрайс" =) Для прикладу, коли я купляв пам'ять місяць тому, то брав по 1900 грн/шт і заплатив 7600. А зараз 3300 грн/шт і заплатив би 13100. Процесор був на 4000 дешевше (я брав за 17400). Материнка за 6800, зараз 9000. Є зміст продовжувати? Зараз же оверпрайс, ви повністю праві =) Ну і додам на рахунок GTX760. Єдина проблема з якою я стикнувся - це те що проприєтарні драйвера вже не підтримують цю лінійку. Тому нові драйвери не поставити. Але на старих (470+) - все працює чудово і FullHD витягує без проблем. Ось тільки відеокарта мені зовсім не впливає на роботу, тому без великої різниці що GTX760, що RTX3060Ti, затичка повністю задовільняє потреби (новіша звичайно ж буде краще). І доведіть за оверпрайс. Знайдіть мені аналоги за цими характеристиками, і подивимось, у кого краще і дешевше. В мене чеки місячної давності на руках =)
Відповісти
11 липня 2022 р.
Интересует исключительно процессорная производительность. Какой самый дешевый чипсет позволит вынуть 100% из этого процессора? Оверклокинг не интересует. Насколько я понимаю B550 отличается от Х570 только отсутствием PCIe 4.0 ?
Відповіді (9)
11 липня 2022 р., 15:17
Nick
Що таке 100%? Оверклокінг під азотом?
Відповісти
11 липня 2022 р., 15:22
Eugene Epstein відповів на коментар Nick
100% всмысле максимум без оверклокинга, разгон не нужен, т.к. он будет работать круглые сутки.
Відповісти
11 липня 2022 р., 15:30
Eugene Epstein
Для себя не вижу смысла в Х570. Хватит ли мне для этого проца В550 или нет ?
Відповісти
Показати всі відповіді
5 липня 2022 р.
Он у меня до 80 градусов нагревается, это нормально?
Відповіді (10)
5 липня 2022 р., 18:58
Мертвий ринок ПК
так, це нормально. не ідеально, але норм. охолодження яке?
Відповісти
5 липня 2022 р., 22:26
all27
якщо на вулиці зараз +40С, продув корпуса такой собі, а проц із боксовим кулером та під навантаженням, то це ще замало.
Відповісти
6 липня 2022 р., 00:06
Beibut відповів на коментар Мертвий ринок ПК
be quiet! Dark Rock 4
Відповісти
Показати всі відповіді
10 вересня 2021 р.
Проц AMD Ryzen 9 Vermeer5950X Водянка Corsair iCUE H115i RGB PRO XT Видюха GEFORCE RTX 3080 TI ICHILL X4 Мать Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero Оперативка G.Skill 32 GB (2x16GB) DDR4 3600 MHz Trident Z RGB SSD-диск PatriotViper VP4300 1TB M.2 Блок Блок питания Asus ROG Thor 1200W Что скажете за такую сборку ?
Відповіді (4)
10 вересня 2021 р., 19:42
Test UA
Сборка будет работать, но есть вопросы к оперативной памяти, SSD и блоку питания, такое впечатление что выбирали просто самое дорогое. Можно за меньшие средства купить комплектующие не хуже качества. Альтернативные мат платы , можно вдвое сэкономить если нужен именно X570 чипсет https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/msi-mag-x570-tomahawk-wifi/?tab=about https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/asus-tuf-gaming-x570-pro-wi-fi/?tab=about Оперативная память лучший вариант на сегодня : https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-32-gb-2x16gb-ddr4-3600-mhz-ballistix-red-bl2k16g36c16u4r/ Или по 1 модулю необходимое количество : https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-16-gb-ddr4-3600-mhz-ballistix-white-bl16g36c16u4w/?tab=about https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-16-gb-ddr4-3600-mhz-ballistix-black-bl16g36c16u4b/?tab=about https://hotline.ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/crucial-16-gb-ddr4-3600-mhz-ballsitix-red-bl16g36c16u4r/?tab=about Блок питания в Вашей сборке избыточен, только переплатите за красивый дизайн. Альтернативные варианты на 850 Вт, стандарт 80 PLUS Platinum : https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/be-quiet-straight-power-11-850w-bn308/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/seasonic-focus-plus-850-platinum-850w-ssr-850px/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/be-quiet-dark-power-pro-11-850w/?tab=about Альтернативные варианты на 1000 Вт, стандарт 80 PLUS Platinum https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/be-quiet-straight-power-11-platinum-1000w-bn309/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/corsair-hx1000-cp-9020139/?tab=about Варианты на 850 Вт, стандарт 80 PLUS Gold https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/be-quiet-straight-power-11-850w-bn284/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/corsair-rm850-cp-9020196/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/corsair-rm850x-cp-9020180/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/corsair-rm850x-cp-9020188-eu/?tab=about Вместо одного PATRIOT Viper VP4300 с интерфейсом PCI-E 4.0 который по большому счёту является переходным, можно два накопителя установить один под систему на 500Gb, второй под всё остальное на 1000Gb https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-kc2500-500-gb-skc2500m8500g/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-kc2500-1-tb-skc2500m81000g/?tab=about Или такие варианты https://hotline.ua/computer-diski-ssd/samsung-870-evo-1-tb-mz-77e1t0bw/?tab=about https://hotline.ua/computer-diski-ssd/kingston-kc600-1-tb-skc6001024g/?tab=about
Відповісти
11 вересня 2021 р., 09:26
savaof
Элитная такая сборка, намберван, но бестолковая. Действительно, из самых дорогих (но часто не самых стабильных) комплектующих. Мать такая, вернее, её возможности, никогда не будет использована полностью, потому что она для экспериментаторов, разгонщиков, блогеров и пр. Для серьёзного использования Вашего процессора и В550-й чипсет справится вполне, с теми же слотами, разъёмами, модулями. Касаемо SSD, я тоже не согласен, т.к. тот нестабилен в записи, и лучше будет МР600 от Corsair или Black SN850 от WD. БП не нужен такой супермощный, достаточно будет 850, ну максимум, на далёкий вырост, 1000 Вт от того же Corsair, SeaSonic.
Відповісти
Показати всі відповіді
12 червня 2021 р.
Хочу собрать 3-4 машины на эту модель - 5950X, для маленькой рендер-фермы. На всём остальном можно сэкономить. Хотел узнать по поводу остального железа, все ли ок будет? Мать: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS Память: HyperX (Kingston FURY) 16 GB (2x8GB) DDR4 3200 MHz ССД: Kingston SSDNow A400 240 GB Видяха: Dell AMD Radeon HD 7470 1 GB 64-bit DDR3 (OUGA9) (Тупо затычка, самое дешевое что есть на hotline) БП: Chieftec 500W Proton (по подсчетам там до 300 Вт расход, Может, что бюджетнее из нормального?) Корпус: 1STPLAYER D3-G7-PLUS RGB Кулер: Noctua NH-D15 (вроде должен влезть и справляться?) Буду благодарен за ответ
Відповіді (19)
12 червня 2021 р., 01:00
Eugeniy Kostenko відповів на коментар Test UA
ну память hyperX 3200 стоит в домашних компах и полностью устраивает, на рендере скорее всего не отразиться, гнать проц и память я не буду скорее всего. ССД дешманский что я писал в целом тоже устраивает, с тем учетом, что рендериться будет проект по сети, и сохраняться тоже. БП как раз я думал, что если 300 Вт калькуляторы показывают, то и 400 Вт хватит. Ваши варианты не бюджетнее того что я написал, а хотелось бы. Ну а в целом всё что я выписал должно работать?) Спасибо Вам за ответ
Відповісти
12 червня 2021 р., 01:09
Test UA відповів на коментар Eugeniy Kostenko
Память Crucial и HyperX -в одну цену, но Crucial интереснее. Если устраивает полностью HyperX, дело Ваше. Если нет особых требований к накопителю, кроме как, чтобы работало и всё, то SSD тоже подходит. Видяха конечно :) С БП мощностью 650 Вт поспешил, поменял на другие в рекомендации. Да сборка работать будет для Ваших задач.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Производительность как в однопотоке так и в многопотоке Относительно холодный, не сильно больше греется, чем 3900х
Не сподобалося: Доступность и, как результат, цена на релизе
Как в рабочих задачах так и в игровых производительность очень высока. В связке с AiO Arctic Liquid Freezer II 360 процессор достаточно холодный, если не включать PBO. На моем образце буст ускоряет отдельные ядра под однопоточной нагрузкой до частот свыше 5.1ГГц В сравнении с 3900x: однопоточная производительность ощутимо выросла, многопоточная - тем более, что ожидаемо, учитывая рост количества ядер. Производительность всей системы памяти стала выше - чтение/запись/копирование и, особенно, латентность. Из тюнинга - включил PBO в БИОС, несколько понизил вольтаж на SOC поставил чачтоту Infinity Fabric в половину частоты памяти и поигрался с таймингами памяти для макс производительности. При значении Infinity Fabric больше 1900 система становится нестабильна на моем образце, так что особого прироста по сравнению с 3900х в это плане у меня нет, что в принципе закономерно, учитываю, что контроллер памяти у них схожий. В целом процессор показывает прекрасные результаты не только в рабочих задачах (работа с видео, работа с кодом), что уже было сильной стороной Райзенов, а, теперь, и в играх. Мощьности для того, чтобы нагрузить RTX3090 - более чем достаточно.
Чи був цей відгук корисним для вас? 13
Коментарі (1)
24 березня 2021 р., 01:53
Rid Lekmart
А какая у Вас память? 3733? (Использование профиля) или по дефолту 3200 работает? Использование профилей бессмысленно?
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Производительность, её сложно описать словами нагрев, а точнее ожидал печку, получил абсолютно нормальный проц, мифы про нагрев АМД можно забыть
Не сподобалося: Он только один - цена, особенно её разница между рекомендованной и реальной
Думаю нет смысла описывать на сколько производительный этот проц, простое гугление покажет. Брал для программирования, мой проект на 6800К компилировался около минуты сорок, на 5950Х около 15 секунд. С 360мм необслуживаемой водянкой на мин оборотах греется макс до 65С. Но есть забавный нюанс - он греется хоть и не до большой температуры, но очень резко, т.е. начал копиляцию и кулеры чуть повысили обороты - мелочь, а не приятно, но благо легко решается тюнингом биоса. Очень рекомендую как программистам, так и дизайнерам и геймерам, в общем всем, у кого есть необходимость в быстрых вычислениях и достаточно денег))
Чи був цей відгук корисним для вас? 15
Коментарі (6)
24 листопада 2020 р., 18:37
andrew20tonn
А что именно делал в биосе?Пожалуйста.У меня тоже такая фишка,связано с глубоким сном ядер.Всю жизнь сидел на Интеле.В нете много пересмотрел,что за функции и что они делают.Андервольтинги(там не все так просто),РВО,энергосберегающие технологии и тд...
Відповісти
25 листопада 2020 р., 18:30
Jack
Та ничего особенного, наверено все что мне довелось сделать - включить TPM, виртуализацию и подтюнить охлаждение. Грубо говоря запускаешь что-то "тяжелое" и 3 вентилятора с самой минималки оборотов, которую даже рядом ухом не слышно, начинают слегка гудеть. В тихом помещении может доставлять дискомфорт. Решается легко - в биосе просто выставляешь пороги температуры и какие обороты вентиляторов и помпы будут для этих значение (ну к примеру для 50С и ниже - самое минимальное, для 60С - 30% и т.д.), в материнке Gigabyte X570 Auros Pro это делается очень легко, ползунки на графике поперетаскивал и все. Никаких андерволтингов, разгонов и прочего не делал - считаю это бессмысленным пристрастием одскульщиков, когда это приносило профит (особенно старые добрые атлоны и коры, когда берешь за недорого и раскочегариваешь до среднячка). Сейчас процы (АМД так точно) сами себя разгоняют, когда идёт нагрузка и сами андерволтят, когда ничего не делаешь. Считай поставил и наслаждайся)
Відповісти
29 листопада 2020 р., 23:04
andrew20tonn
СПС.Их особого смысла гнать нет,все выжали* с завода.Лучше поставить хорошую память b-die. Я читал за Zen 2 и еще кучу ресурсов,в голове каша) AMD Intel,разное но в один профиль,дело привычки.Я дотошный,нужно знать что с чем связано,как оно вместе работает и как построить эффективную цепочку.Архитектура и чиплетное строение у AMD уникальное. Моя система MSI X570 UNIFY хороший охлад,12фаз через даблеры 6+6+2,вентиль ниже GPU,на плате НЕТ RGB только конекторы.Хотел Auros Master но ценник,эта не хужа. G.Skill 32 GB (2x16GB) DDR4 3200 MHz Flare X Noctua NH-D15 C Super Flower Titanium 1000w
Відповісти
Показати всі коментарі