Безкоштовна доставка ОПЛАЧЕНИХ замовлень від 1000 грн
000
Каталог товарів
 ПК та комплектуючі ПК та комплектуючі
Монітори по діагоналі
 Спорт, відпочинок та туризм Спорт, відпочинок та туризм
Газова продукція
Намети
Тренажери і спортивне обладнання
Набори для пікніка
Рюкзаки
Термоси та термокружки
Тенніс, пінг-понг, бадмінтон, сквош
 Аксесуари Аксесуари
Сумки та валізи
Новий рік
Антисептики
Код: R196067

Операційна система Microsoft ESD FQC-10572

В наявності
10 699 грн
Операційна система Microsoft ESD FQC-10572 Оплата частинами ПриватБанк  3 Операційна система Microsoft ESD FQC-10572 Оплата частинами MonoBank  3 Операційна система Microsoft ESD FQC-10572 Оплата частинами ПУМБ  3
Замовити в 1 клік
вкажіть номер телефону та менеджер Вам зателефонує
Доставка
У відділення "Нова Пошта":
за тарифами перевізника
В поштомат "Нова Пошта":
за тарифами перевізника
Кур'єром "Нова пошта":
за тарифами перевізника
Оплата
  • Оплата при отриманні
  • Оплата при отриманні (післяплата)
  • Безготівковий розрахунок
  • Оплата картою Visa/Master Card
  • Оплата частинами ПриватБанк
  • Оплата частинами MonoBank
  • Оплата частинами ПУМБ
Гарантія
Гарантія:
0 місяців
Обмін/повернення товарів:
протягом 14 днів

Опис для Операційна система Microsoft ESD FQC-10572

Замовлення обробляються у режимі 24/7 (цілодобово/сім днів на тиждень). Надсилаємо код активації на Вашу електронну пошту за 10 хвилин після оплати замовлення. Безкоштовна технічна підтримка онлайн!

Ключ ліцензії Windows 10 Професійна з можливістю активації Windows 11 Професійна

Гарантований подарунок ESET Internet Security для двох пристроїв, ліцензія на 1 рік!

Тип ліцензії: Базова (первинне придбання).
Строк дії ліцензії: Постійна (безстрокова) ліцензія.
Кількість пристроїв: 1 пристрій
Спосіб доставки: на електронну пошту (e-mail)
Термін поставки: до 10 хвилин після оплати замовлення
Призначення: Для домашнього та комерційного використання.
Мова інтерфейсу: Багатомовна (усі мови)
Електронна ліцензія (завантаження через Інтернет) - електронний ключ для даного продукту, інструкція з активації та посилання для завантаження дистрибутива.

Особливості електронних ключів (ESD):

Електронний ключ (ESD) є електронним аналогом коробкового продукту і супроводжується такою ж ліцензійною угодою з кінцевим користувачем

Можливість перенесення на інший комп'ютер
Постійна (безстрокова) ліцензія
Жодних обмежень щодо придбання
Простота: 1 ключ = 1 ліцензія

Відповідно до ліцензійної угоди з кінцевим користувачем, підтвердженням ліцензії, придбаної як електронний ключ (ESD), є:

Ключ продукту
Документ, що підтверджує факт придбання

Звертаємо увагу на відсутність сертифіката автентичності (СОА) при покупці електронного ключа, відповідно цей компонент виключено із переліку підтвердження ліцензії.

Windows 11 Pro - це новий великий випуск операційної системи Microsoft, що прийшов на зміну Windows 10. ОС має новий спрощений, але модернізований інтерфейс і була розроблена для підвищення продуктивності і творчості.

Можливості для бізнесу

Шифрування корпоративного рівня. Хмарне керування, що дозволяє працювати з будь-якого місця. Все, що потрібно для безпечної та ефективної роботи.

Обмежений доступ

Пристрої Windows 11 Pro запускають різні програми залежно від користувача та зберігають індивідуальні відмінності окремо та надійно.

Динамічна підготовка

Вийміть новий комп'ютер із упаковки, увімкніть його та перетворите на продуктивний корпоративний пристрій з мінімальними витратами часу та зусиль.

Enterprise State Roaming з Azure

Доступна для будь-якої організації c Azure AD Premium або ліцензією Enterprise Mobility + Security (EMS) служба Enterprise State Roaming забезпечує користувачам єдині можливості на всіх пристроях Windows і скорочує час, необхідний для налаштування нового пристрою пристрою.

Групова політика

Керуйте комп'ютерами, обліковими записами та групами користувачів, а також легко отримуйте доступ до файлів та принтерів після того, як зв'яжете Windows 11 Pro із сервером Windows Server.

Налаштування параметрів режиму кіоску

Налаштуйте параметри пристрою на пристрої або віддалено за допомогою функції керування мобільними пристроями.

Магазин Microsoft Store для бізнесу

Єдине місце пошуку, керування та поширення програм на пристрої Windows 11.

Управління мобільними пристроями

Управління мобільними пристроями (MDM) забезпечує альтернативні та традиційні процеси керування ПК, тому ви можете переходити на хмарне керування у зручному для вас темпі.

Підтримка Active Directory

Приєднання до домену + Групова політика ІТ-персонал може легко керувати комп'ютерами, обліковими записами та групами користувачів, політиками безпеки, а також легко отримувати доступ до файлів і принтерів після пари Windows 11 Pro з сервером Windows Server.

Підтримка Azure Active Directory

Співробітники можуть легко використовувати один обліковий запис для Windows 11, Microsoft 365 та інших служб Майкрософт, полегшуючи керування входами до системи та паролями.

Шифрування даних пристрою за допомогою BitLocker

Якщо ваш пристрій загублений або викрадений, BitLocker все заблокує, щоб ніхто інший не міг отримати доступ до ваших систем або даних.

Windows Information Protection (WIP)

Допомагає захистити корпоративні програми та дані від ненавмисного витоку даних на пристроях, що належать організації, та особистих пристроях, які працівники приносять на робоче місце.

Windows 11 Pro - це наступна клієнтська операційна система, яка включає функції, про які слід знати організаціям. Windows 11 побудована на тій самій основі, що й Windows 10. Якщо ви використовуєте Windows 10, то Windows 11 - це природний перехід та оновлення того, що ви знаєте та з чим знайомі.

Вона пропонує інновації, спрямовані на підвищення продуктивності кінцевих користувачів, та призначена для підтримки сучасного гібридного робочого середовища.

Ваші вкладення в оновлення та керування пристроями зберігаються. Наприклад, багато з тих же програм і засобів можна використовувати у Windows 11. Багато з однакових параметрів безпеки та політик можна застосовувати до пристроїв з Windows 11, включаючи комп'ютери. Для реєстрації пристроїв з Windows Microsoft Endpoint Manager можна використовувати Windows Autopilot з автоматичним розгортанням. Ви також можете використовувати такі нові функції, як віртуальний робочий стіл Azure та Windows 365 на пристроях з Windows 11.

Безпека та сканування

Функції безпеки та конфіденційності у Windows 11 аналогічні Windows 10. Безпека пристроїв починається з обладнання і включає безпеку операційної системи, безпеку програм, а також безпеку користувачів та посвідчень. В операційній системі Windows доступні функції, які допоможуть у цих сферах. У цьому розділі наведено деякі з цих функцій. Для більш повного уявлення, включаючи нульову довіру.

Програма Безпека Windows вбудована в операційну систему. Ця програма являє собою простий у використанні інтерфейс і поєднує функції безпеки, що часто використовуються. Наприклад, ви отримаєте доступ до захисту від вірусів та загроз, брандмауера та захисту мережі, захисту облікових записів та інших функцій.
Базові параметри безпеки включають параметри безпеки, які вже налаштовані та готові до розгортання на пристроях. Якщо ви не знаєте, з чого почати, або налаштування параметрів займає багато часу, вам слід переглянути Базові параметри безпеки.
Антивірусна програма Microsoft Defender вбудована в Windows і допомагає захистити пристрої за допомогою системи безпеки наступного покоління. При використанні Microsoft Defender для кінцевих точок ваша організація отримує надійний захист кінцевих точок, а також розширений захист кінцевих точок та відгуків. Якщо ваші пристрої керують Endpoint Manager, ви можете створювати політики на основі рівнів загроз, знайдених у Microsoft Defender для кінцевої точки.
Функції безпеки програм допомагають запобігти запуску небажаного або шкідливого коду, ізолювати ненадійні веб-сайти та файли Office, захистити від фішингу або шкідливих веб-сайтів та багато іншого.
Windows Hello для бізнесу допомагає захистити користувачів та посвідчення. Він замінює паролі та використовує PIN-код або біометричний код, які залишаються локально на пристрої. Виробники пристроїв включають безпечніші апаратні функції, такі як інфрачервоні камери та мікросхеми довіреного платформного модуля. Ці функції використовуються Windows Hello для бізнесу, щоб захистити посвідчення користувачів на пристроях організації.

Як адміністратора безпарольна автентифікація забезпечує безпеку посвідчень користувачів. Операційна система Windows, Azure AD та Endpoint Manager спільно працюють над видаленням паролів, створенням безпечніших політик та забезпеченням відповідності вимогам.

Простіший доступ до нових служб і служб, що вже використовуються

Windows 365 – це операційна система для настільних комп'ютерів, яка також є хмарною службою. З іншого пристрою, підключеного до Інтернету, включаючи пристрої Android та macOS, можна запустити Windows 365 як віртуальну машину.
Microsoft Teams включена до операційної системи та автоматично доступна на панелі завдань. Користувачі вибирають піктограму чату, входять до свого облікового запису Майкрософт і починають дзвінок:

Ця версія Microsoft Teams призначена для особистих облікових записів. Для облікових записів організації, таких як [email protected], можна розгорнути програму Microsoft Teams за допомогою політики MDM, наприклад Endpoint Manager. Для отримання додаткових відомостей див. наступні розділи:

Користувачі можуть керувати встановленими програмами за допомогою програми Установки > Програми > Програми та можливості. Адміністратори можуть створити політику, яка закріплює програми або видаляє закріплені програми за замовчуванням з панелі завдань.

Power Automate для настільних комп'ютерів включено до операційної системи. Користувачі можуть створювати потоки за допомогою цієї програми з мінімальним написанням коду, щоб допомогти їм із повсякденними завданнями. Наприклад, користувачі можуть створювати потоки, які зберігають повідомлення в OneNote, повідомляють команду про появу нової відповіді Forms, отримують повідомлення при додаванні файлу до SharePoint і т.д.

Користувачі можуть керувати встановленими програмами за допомогою програми Установки > Програми > Програми та можливості.

Налаштування можливостей робочого столу

Snap Layouts та Snap Groups. Під час відкривання програми наведіть курсор миші на параметр "Згорнути або Розгорнути". Після цього можна вибрати інший макет для програми:

Ця функція дозволяє користувачам налаштовувати розміри програм на робочому столі. При додаванні інших додатків до макета прикріплений макет залишається на місці.

При додаванні додатків до макету Snap Layout, цей макет зберігається в групі Snap Group. При наведенні курсору на програму в існуючому макеті прив'язки на панелі завдань відображаються всі програми в цьому макеті. Ця функція – Snap Group. Ви можете вибрати групу, і програми будуть відкриватися в тому ж макеті. У міру додавання додаткових Snap Groups можна перемикатися між ними, просто вибравши Snap Group.

Користувачі можуть керувати деякими функціями прив'язки за допомогою Установки > Система > Багатозадачність.

Ви також можете додати макети Snap Layouts до програм, створюваних організаціями.

Меню "Пуск". Меню "Пуск" включає деякі програми, які закріплені за замовчуванням. Ви можете налаштувати макет меню "Пуск", прикріпивши (і відкріпивши) потрібні програми. Наприклад, ви можете закріпити програми, що часто використовуються у вашій організації, такі як Outlook, Microsoft Teams, програми, що створюються вашою організацією, та інші.

За допомогою політики можна розгорнути макет меню "Пуск", що настроюється, на пристроях в організації.

Користувачі можуть керувати функціями меню "Пуск" за допомогою програми Параметри > Персоналізація.

Панель задач. Ви також можете закріпити (і відкріпити) програми на панелі завдань. Наприклад, ви можете закріпити програми, що часто використовуються у вашій організації, такі як Outlook, Microsoft Teams, програми, що створюються вашою організацією, та інші.

За допомогою політики можна розгорнути панель завдань, що настроюється на пристроях в організації.

Користувачі можуть керувати функціями панелі завдань за допомогою Установки > Персоналізація. Додаткові відомості про можливості кінцевих користувачів див.

Міні-додатки. Міні-програми доступні на панелі завдань. Вони включають персоналізований канал, який може бути погодою, календарем, курсами акцій, новинами тощо.

Цю функцію можна увімкнути або вимкнути за допомогою групової політики Computer Configuration\Administrative Templates\Windows Components\widgets. Ви також можете розгорнути панель завдань, що настроюється на пристроях в організації.

Віртуальні робочі столи. На панелі завдань можна вибрати піктограму "Робочі столи" для створення нового робочого столу:

Використовуйте робочий стіл, щоб відкрити різні програми залежно від того, що ви робите. Наприклад, можна створити робочий стіл "Подорожі", який включає веб-сайти та програми, пов'язані з подорожами.

За допомогою політики можна розгорнути панель завдань, що настроюється на пристроях в організації.

Користувачі можуть керувати деякими функціями робочого стола за допомогою Параметри > Система > Багатозадачність.

Використовуйте ті ж покращені програми

Ваші програми Windows 10 також працюватимуть у Windows 11. App Assure також доступна, якщо є якісь проблеми.

Ви можете продовжувати використовувати пакети MSIX для файлів настільних програм UWP, Win32, WPF і WinForm. Продовжуйте використовувати Менеджер пакетів Windows для інсталяції програм Windows. Використовуйте віртуальний робочий стіл Azure з підключенням програм MSIX для віртуалізації робочих столів та програм.

У програмі Параметри > Програми користувачі можуть керувати деякими параметрами програми. Наприклад, вони можуть отримувати програми в будь-якому місці, але повідомляти користувачеві, чи є програма, що можна порівняти в Microsoft Store. Вони також можуть вибрати, які програми запускати при вході.

За допомогою постачальника MDM, наприклад Endpoint Manager, можна створювати політики, які також керують деякими параметрами програм.

Якщо ви керуєте пристроями за допомогою Endpoint Manager, можливо, ви знайомі з програмою "Корпоративний портал". Починаючи з Windows 11, Корпоративний портал є приватним репозиторієм додатків організації.

Для загальнодоступних та роздрібних програм продовжуйте використовувати Microsoft Store.

Програма "Термінал Windows". Ця програма включена в операційну систему. У попередніх версіях Windows це окреме завантаження у Microsoft Store.

Ця програма об'єднує Windows PowerShell, командний рядок та Azure Cloud Shell в одному вікні терміналу. Для використання цих програм командного рядка не потрібно відкривати окремі програми. У ньому є вкладки. А при відкритті нової вкладки можна вибрати програму командного рядка:

Якщо користувачі або групи в організації багато працюють з Windows PowerShell або командним рядком, використовуйте політику, щоб додати програму "Термінал Windows" у макет меню "Пуск" або на панель завдань.

Користувачі також можуть знайти програму "Термінал", клацнути її правою кнопкою миші та закріпити програму в меню "Пуск" та на панелі завдань.

Microsoft Store має новий зовнішній вигляд і включає більше загальнодоступних та роздрібних програм.
Браузер Microsoft Edge включений до операційної системи і є стандартним браузером. Internet Explorer (IE) недоступний у Windows 11. У Microsoft Edge можна використовувати режим IE, якщо веб-сайт потребує Internet Explorer. Відкрийте Microsoft Edge та введіть edge://settings/defaultBrowser в URL-адресу.

Для збереження системних ресурсів Microsoft Edge вкладки в режимі сну. Користувачі можуть налаштовувати ці параметри та інші параметри edge://settings/system.

За допомогою групової політики або постачальника MDM, наприклад Endpoint Manager, можна настроїти деякі параметри Microsoft Edge.

Розгортання та обслуговування

Установка Windows 11. Ті ж методи, які ви використовуєте для інсталяції Windows 10, також можна використовувати для інсталяції Windows 11. Наприклад, можна розгорнути Windows на пристроях за допомогою Windows Autopilot, Microsoft Deployment Toolkit (MDT), диспетчера конфігурацій і т.д. Windows 11 надаватиметься у форматі оновлення для відповідних пристроїв під керуванням Windows 10.
Windows Autopilot. При покупці нових пристроїв можна використовувати Windows Autopilot для налаштування та попередньої конфігурації пристроїв. Коли користувачі отримують пристрій, вони входять до облікового запису організації ([email protected]). У фоновому режимі Autopilot готує їх до використання та розгортає всі встановлені програми або політики. Крім того, можна використовувати Windows Autopilot для скидання, перепризначення та відновлення пристроїв. Autopilot пропонує адміністраторам автоматичне розгортання.

Якщо у вас є глобальна або віддалена робоча сила, Autopilot може бути правильним варіантом для встановлення операційної системи та підготовки її до використання.

Microsoft Endpoint Manager є постачальником управління мобільними програмами (MAM) та управління мобільними пристроями (MDM). Він допомагає керувати пристроями та програмами на пристроях в організації. Ви налаштовуєте політики, а потім розгортаєте ці політики для користувачів та груп. Ви можете створювати та розгортати політики, які встановлюють програми, налаштовують функції пристрою, забезпечують дотримання вимог ПІН-коду, блокують зламані пристрої тощо.

Якщо ви зараз використовуєте групову політику для керування пристроями з Windows 10, ви також можете використовувати групову політику для керування пристроями з Windows 11. В Endpoint Manager існують адміністративні шаблони та каталог параметрів, які включають багато тих же політик. Аналітика групової політики аналізує локальні об'єкти групової політики.

Windows Update та оптимізація доставки з Windows Update допомагають керувати оновленнями та функціями на пристроях. Починаючи з Windows 11 оновлення функцій операційної системи встановлюються щорічно.

Як і Windows 10, Windows 11 отримуватиме щомісячні оновлення якості.

У вас є варіанти інсталяції оновлень на пристрої з Windows, включаючи Endpoint Manager, групову політику, служби Windows Server Update Services (WSUS) та інші.

Деякі оновлення мають великий розмір і використовують пропускну здатність. Оптимізація доставки допомагає знизити споживання пропускної спроможності. Він розділяє роботу із завантаження пакетів оновлень з кількох пристроїв у розгортанні. Оновлення Windows 11 менше, оскільки вони витягують лише вихідні файли, які відрізняються. Можна створити політики, які настроюють параметри оптимізації доставки. Наприклад, встановіть максимальну пропускну здатність для завантаження та завантаження, розмір кешування і т.д.

Мінімальні системні вимоги:

Процесор: Не менше двох ядер з тактовою частотою не менше 1 гігагерця (ГГц) на сумісному 64-бітному процесорі або Системі на кристалі (SoC)

Пам'ять: - 4 ГБ ОЗУ

Сховище: Пристрій зберігання на 64 ГБ або більше

Системна прошивка:UEFI, з підтримкою безпечного завантаження

TPM: Довірений платформний модуль (TPM) версія 2.0

Відеоадаптер: Графічний адаптер, сумісний з DirectX 12/WDDM 2.x

Дисплей: > 9 дюймів з роздільною здатністю HD (720p)

Інтернет-з'єднання: Для інсталяції Windows 11 домашній потрібен обліковий запис Майкрософт та підключення до Інтернету.

Читати далі
Знайшли помилку в тексті? Виділіть її курсором, натисніть на випадаючу підказку і заповніть форму