Каталог товарів
Київ
UA

Електроскутер YADEA G5

Всього пропозицій: 43
ціни: 75 000 124 800 грн
Характеристики
ЕлектроскутерДовжина: 1780 ммТип двигуна: ЕлектричнийПотужність: 3,1 к.с.Тип КПП: прямий привід (мотор-колесо)Макс. швидкість: 55 км/годЗапас ходу (електро): 80 км ... Дивитися усі
Опис
Шукаєте транспорт для YADEA G5 індивідуальних поїздок, щоб не залежати від ціни бензину і не їздити в задушливому автобусі? Тоді зверніть увагу на електричний скутер YADEA G5: комфортний, великий, і навіть 2-місний - він дозволить взяти з собою в дорогу друга-пасажира. Електроскутер YADEA G5 оснащений потужним електромотором (2,3 кВт або 3,1 к.с.), тому дорога пройде швидко - до 55 км/год максимальної швидкості! Та й запас ходу до 80 км вражає: в даному випадку окреме «спасибі» легкознімному акумулятору типу Li-Ion, який практично позбавлений ефекту пам'яті і дозволяє проводити підзарядку в будь-якому режимі. Зрештою, електричний скутер YADEA G5 добре продуманий з точки зору практичності: великий РК-дисплей, 26-літровий багажний бокс, амортизатори для комфортної їзди. Так, електроскутер YADEA G5 недешевий - але він того вартий!
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (43)
Де забрати  (23)
Відгуки  (1)
Загальна оцінка
На основі 1 відгука
5.0
Показати:
всі (1)
відгуки (1)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Мощность, скорость, свет, экран, удобство
Не сподобалося: Может, чуть резковат
Досвід використання: кілька тижнів
Очень хороший скутер. На нём реально удобно ездить - он довольно мягкий, неровности наших дорог не очень тревожат, если ехать по этим неровностям с адекватной скоростью, мЕста для ног куда больше чем на 50-кубовых бензиновых. Хорошие дисковые тормоза. Классный экран, где отображается всё, что нужно. Со светофора стартует очень резво. Хотя всё эти хвалебные оды есть в Сети. Теперь о главном. Аккумулятора 60В/32А*ч (не забываем, что двигатель 2.3 кВт) хватает примерно на 60 км. (В макулатуре, что со скутером указывается большеравно 55 км) Не знаю, кому его хватает на 80, о которых пишут во всех магазинах. Может, если ползти на нём 25 км/ч всё время... Ребят, ну не будете вы ехать на нём 25, когда он даже под горку в том же эко-режиме тянет 42 км/ч (по ровной дороге 45км/ч), а в режиме Power на заряженной батарее под горку 52 км/ч (по ровной 57-58 км/ч). Это при том, что мой вес 84 кг. Кстати, я не заметил, что скутер очень замедляется на подседающей батарее - в режиме Power по ровной дороге едет 52 вместо 58 км/ч. Последние процентов 15 заряда тают гораздо быстрее первых 15, но когда на экране маячит 00% заряда, можно проехать до километра. Очень хороший дальний свет. Если по неопытности забываю переключить, встречные машины "моргают". На ближнем есть маленький недостаток. Перед самым скутером есть "мёртвая" неосвещаемая зона в пару метров. Это несущественно, если дорога ровная, а если нет, то эти пару метров имеют свойство растягиваться. Теперь о его характере. Он резковат. К этому нужно приноровиться. Особенно на грунте. Недавно ездил за грибами, и это прям челлендж. Хотя песок он "пробивает" отлично, так же отлично его заносит. Хотя это, скорее всего, со всеми двухколёсными так. Экран как бы должен реагировать на освещенность, но если днём всё супер, ночью его свет слишком яркий и немного отвлекает. Может, это моё субъективное мнение. Багажник норм - ведро грибов помещается)) Таковы впечатления от двухсот километров. Несмотря ни на что, я доволен как слон))
Чи був цей відгук корисним для вас? 9
Коментарі (2)
11 квітня 2024 р., 05:22
No Type
Генадій, пройшло 3 роки. Як Ваш скутер себе почуває, не розвалюється? Що поламалися за цей час? Як поживає акумулятор?
Відповісти
11 квітня 2024 р., 20:49
Геннадий Павленко відповів на коментар No Type
Доброго! Ще не повних три роки)) Так ось, за весь час я проїхав 14.5 тис.км. Якщо казати двома словами, я так само задоволений, як і на початку. Поки що нічого не відвалюється. Якогось відчутного зносу акумулятора теж поки не спостерігаю. На початку в режимі Power можна було витиснути 61 км/год, зараз 58-59. Щодо поломок. Вона одна і сталась пару тижнів назад. Раптово просто перестав реагувати на ручку газу, причому всі решта світлові і звукові сигнали Ок. Причина банальна. В боковій ніжці стоїть кінцевик, який блокує рух мопеда. Просто від'єднав її, і все запрацювало. Те, що погнув задній диск, бо їхав на напівспущеному колесі, то сам дурак. От і всі поломки. За два роки і сім місяців. А! Ще замінив задню резину. Ще одна дрібниця - буває глючить перемикач дальнього світла. Стосовно дальності ходу. Не відкрию Америку, але все ж. Якщо постійно їхати біля 25км/год, реально проїхати до 80 км при умові якщо ви середньої комплекції і не тягнете на ньому купу барахла та ще й по піску. Я їздив на риболовлю з човником (25кг) та рибальським майном за 32 км від хати, вертався і ще трохи заряду залишалось. Звичайно, взимку батарея сідає скоріше, але і їздити далеко не дуже хочеться. Ну і, звичайно, хочете далі їхати, слідкуйте за тиском в шинах. По грошам. При зарядці споживає приблизно 290 Вт, з нуля заряджається десь 7 годин. Тобто, приблизно 2 кВт за один цикл. P.S. Згадав, що ще замінював тормозні колодки на задньому колесі. Але ж це не поломка))
Відповісти