Каталог товарів
Київ
UA

Siemens

Пральні та сушильні машини Siemens

Товарів в каталозі: 43

Посудомийні машини Siemens

Товарів в каталозі: 94

Духовки Siemens

Товарів в каталозі: 102

Кавоварки і кавомашини Siemens

Товарів в каталозі: 74

Варильні поверхні Siemens

Товарів в каталозі: 95

Холодильники Siemens

Товарів в каталозі: 51

Мікрохвильові печі Siemens

Товарів в каталозі: 24

Витяжки Siemens

Товарів в каталозі: 47

Відео на популярні товари Siemens

Останні відгуки про товари Siemens

Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Якість мийки
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Догляд
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Керування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Дизайн
Сподобалось: Все
Не сподобалося: Важно сказати, можливо я б додав додаткове полоскання
Досвід використання: кілька місяців
Зроблено в Польщі. Все працює як швейцарський годинник: миє чисто без розводів до скрипу. Додаток - супер. Миємо на еко ( вона довга 3,5 год) але економить електроенергію. Також пару раз мили на швидкій 1 год( чи 45 хв) коли вимикали світло. Результат трошки гірший, але коли обмежене світло- то ок. Додаток допомагає віддалено запустити, наприклад ви загрузили коли немає світла, а потім поїхали на роботу. Світло зʼявилось, але ви на роботі. Через додаток запустили і все. Ніякої зайвої пари і інших траблів немає. Користуємось фініш алтімет.
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Якість мийки
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Догляд
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Керування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Дизайн
Сподобалось: Нічого
Не сподобалося: Якість мийки, брехня сервісу в актах, відношення виробника з порушенням прав споживача
Досвід використання: кілька місяців
В жодному разі не рекомендую ні товар, ні виробника, ні сервіс! Купила нову посудомийку сіменс в оф магазині бош. Основну функцію - мити начисто посуд, Не виконує. Сервіс прямо каже, що не знає, як вирішити проблему недомитого посуду, який треба після цієї посудомийки домивати вручну, оскільки залишається жир та залишки миючого на поверхні, їжа з тарілок пахне хімією! Зверталася в 4 сервіси, 2 з них одразу направили до інших сервісів. Майстри з сервісу вмикали посудомийку без миючого і посуду і зафіксували велику кількість піни, природу якої пояснити жоден не зміг, але сказали, що це має вплив на кінцевий незадовільний результат, який особисто бачили, коли приїздили по заявці і зі мною перевіряли якість миття на режимі 65'! Також при кожному митті на сусідніх фасадах утворюється пара, яка шкодить меблям! Майстри сказали, що це досить часта проблема з неякісним ущільнювачем. Ось така "якість" машинки і такий сервіс у бош-сіменс! В акті махлюють і пишуть, що справна машинка, хоча особисто бачили незадовільний результат і мили принесеними майстрами миючими засобами! Готую звернення стосовно порушення прав споживача, бо ані магазин, ані виробник не вживають заходів стосовно повернення коштів за неякісний товар, а сервіс, маючи в руках брудний посуд після миття в посудомийці на режимі 65', каже, що не знає як вирішити проблему, пише, що треба мити повторно (цікаво, чи багато людей мають повторно перемивати посуд в посудомийці?!) і ніби проблем з помудомийкою не існує! Цікаво, хіба це не істотний недолік - невимитий посуд із залишками жиру та миючого засобу?! Це порушення прав споживача!
Невимитий жир по периметру каструлі
Невимитий жир по периметру деко і білі розводи
Залишки миючого на посуді
Тестовий режим без миючого засобу і посуду - повно піни!
Залишки жиру і миючого засобу на деко
Каструлі жирні по периметру, не вимиває при любих налаштуваннях і з різними миючими засобами
Завжди залишки жиру
Розводи постійно на різних налаштуваннях
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (2)
Спробуйте таблетки 3в1 або половину звичайної таблетки, оскільки вони розраховані на повнорозмірні ПММ з більшим об'ємом води. Взагалі додаткове полоскання навіть бажане. Засохлі залишки їжі (особливо гречка, молочка тощо) дуже погано вимиваються - перед миттям ставте у раковину і наповнюйте водою для відкисання. Якщо посуд дуже жирний, виберіть режим з попереднім ополіскуванням і крапніть фейрі просто в бак. Розташувати максимум посуду в ПММ з ідеальним результатом - це ми мистецтво. Щоб не було крапок, як на фото, після закінчення миття відкрийте двері і викатіть нижню корзину. Потім легенько "струсіть" верхню корзину, поверніть нижню знову в бак і на 15-30хв залиште двері трохи відчиненими (висунута верхня корзина може її тримати) для випарування рідини. Інакше краплі залишатимуть такі плями.
26 грудня 2024 р.
Дякую за поради, але я пробувала різні капсули, 3 в 1 фініш, 3 в 1 фейрі, классік (ділила її також навпіл, інші не діляться), фініш ultimate (були в подарунок з ПММ), порошок сипучій і ще якісь капсули, які приносили спеціалісти з сервісного центру. Результат був приблизно однаковим, спеціалісти з СЦ це бачили, показували свою занепокоєність, гралися з режимами, мили вдруге, на режимі каструль, і вдруге була каструля не вимита саме по периметру, дно чисте, аналогічно і скляне деко - периметр був у залишках їжі, дно в білих потьоках. Але у висновку писали справна, бо "вона подає воду і гріє", а ці недоліки - це "моє особисте сприйняття мийки"! Проблему жоден СЦ не вирішив за пів року. Мила на програмах з попереднім ополіскуванням (авто, режим каструль еа 70'), також на годинний режим включала. Ще момент - під час любого режиму бокові стінки фасадів були вологі від пару, тому під час миття треба відчиняти всі фасади поряд, щоб не розлізлася кромка. Через це я відчинила дверцята не одразу, тим паче часто миття було вночі, щоб зранку був чистий посуд, але доводилося саме каструлі, деко, частину приборів чи тарілок перемивати вручну. Посуд ополіскувала перед миттям, майстер при мені навіть мочалкою намагався помити деко, що взагалі ненормально, але він намагався отримати так втішний результат, якого і після цього не було, і вони швидко зібралися і зникли, бо відповіді не було. Ось такий сервіс у бош-сіменс! Я не повинна робити з ПММ стільки зайвих маніпуляцій, відкривати одразу, висувати ящики, щоб вода стікала і тд. Вона повинна сушити посуд, бо є теплообмінник, це вона робить, але висушує недомитий бруд і залишки миючого засобу, що шкідливо для здоров'я. Вона повинна вимивати, що не виконує, щоб вночі можна було вмикати і не переживати за фасади і недомитий посуд. Це найгірша ПММ, якою доводилося користуватися, і найгірший сервіс! Спілкувалася також з представниками виробника, всі кивають один на одного, проблему не вирішують.
26 грудня 2024 р.
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Якість приготованої кави
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Обслуговування та догляд
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Функціональність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Керування
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Дизайн
Сподобалось: Дизайн
Не сподобалося: Смак і консистенція напою
Досвід використання: рік і більше
На самому початку готувалось щось менш-більш схоже на нормальну каву, через пів року почались проблеми з якимись клапанами після чого вже неможливо було пити той напій який вона готувала. В сервісі ремонту кавомашин майстер сказав, що це такі машинки, вони мають ліміт 1000 чашок кави після чого, нормальної кави вже не може бути
Чи був цей відгук корисним для вас? 0

Інформація про бренд Siemens

...розгорнути

Часті питання про бренд Siemens

Скільки відгуків про товари Siemens залишили користувачі Hotline?

Скільки товарів бренду Siemens представлено на Hotline?

Які каталоги бренду Siemens популярні на Hotline?

Новинки та очікувані товари Siemens 2025

Популярні товари бренду Siemens серед користувачів Hotline

C