Каталог товарів
Київ
UA

Електросамокат Ninebot P100SE (AA.00.0012.49)

Характеристики
ЕлектросамокатПотужність: 1350 ВтМаксимальний пробіг: 100 кмМаксимальна швидкість: 25 км/годМаксимальна вантажопідйомність: 120 кгВага: 32,9 кг ... Дивитися усі
Написати відгук про товар
Про товар
Відгуки  (2)
Загальна оцінка
На основі 2 відгуків
4.0
Показати:
всі (2)
відгуки (2)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Технологічний самокат.
Не сподобалося: Перевірте чи вага 32.9кг вам підходить, або перевірте чи його розміри заїдуть у вашу ліфтову кабіну.
Досвід використання: кілька днів
Мені дісталась ревізія по серійному номеру 2282, є багато відгуків що після ревізії 2250 виправили недоліки в підвісці, там гайка кожні 300км переставала нормально тримати лівий ричаг заднього колеса, і поставили більш жорсткі торсіони, бо раніше сильно просідали від 95+ ваги. Гальма з коробки відрегульовані, працюють добре. Дальня фара - це радість, видно досить далеко, і є спеціальна лінза, яка прибирає верхній потік світла вниз, і таким чином фара не сліпить пішоходів. Ближне світло дорогу підсвічує дуже слабо, це більше для того щоб тебе бачили здалеку, вмикається автоматично коли темніє (налаштовується через додаток, як і вся інша ілюмінація). Сигнал - ну не знаю, кажуть що його не чутно, це не так (можливо в ранніх версіях було по іншому), дратівний такий зумер, якщо люди не в наушниках, то добре реагують. Повороти нормальні, етакий мінімум, є спереді і ззаду. Якщо водій маршрутки буде на вас дивитись на перехресті, то він зрозуміє куди ви хочете повернути, посигналить вам, подумає щось не добре і ви розминетесь. А взагалі я вважаю по авто-дорогам їздити не треба, це небезпечно по багатьом факторам (перш за все, ви нічим не захищена людина на двух маленьких колесиках з батарейкою). Гальмівна фара - чудо, видно дуже яскраво. Реагує на обидва колеса. Додатково заднє колесо тормозить рекуперацією, яку можна відключити в додатку. Запас ходу по місту, горки, парки, зупинки, на тротуарах тормоз по 10 раз на хвилину, реальний пробіг 60 км, батарея розрядилась від 100 до 5%. Заднє крило тримається на металевих кріпленнях, як його можна відірвати - не знаю (@KACHKATV). Воно дуже міцне. В режимі спорт (не червоний) прискорення шикарне (значно потужніше за шерингові самокати), після декількох годин їзди навіть забагато, втомлюються ноги, кермо виривається з рук, тому переключався на спокійніший драйв-режим. Підвіска, це саме цікаве, вона торсіонна (не еластомірна), тобто ближча до пружин. Хоча торсіон це і є пружина, просто не скручена в спіраль. Хід ричагів всього 2см, тобто на швидкості будь яка ямка глибша за 2 см скоріше за все проб'є амортизацію, і ви відчуєте удар в ногі. Але в любому випадку вона є і досить якісна для своєї задачі. Стикі в бетоні, потрісканий асфальт, бруківка, дрібні ямки, це все пролітається без проблем, і ви їдете з задоволенням. Тобто ви повинні спочатку для себе вирішити, для чого вам самокат, де ви будете їздити і в якій манері. Якщо ваша ціль долати відстань і шукати для цього підходящий маршрут - ви будете задоволені і з посмішкою на лиці зупиняти транспорт. Якщо ваша ціль - понти (не бачу тут нічого поганого), оффроад, швидкість більше дозволеної (25кмч), ну тоді так, вам потрібні пружинно-масляні амортизатори, але тоді при збереженні ваги ви втрачаєте відстань від одного заряду, або отримуєте 40+ вагу самокату. В цілому самокат якісний, в застосунку дуже багато цікавих налаштувань, власний трекер, інформація по батареї. Ручка газу нормально реагує, чим сильніше жмеш, тим більше потужності йде на двигун. Легко можна тримати малу швидкість в потоці з пішоходами. Потужність відображається червоним індикатором на дисплеї. І якщо їдеш з горки і ввімкнена рекуперація, то цей же індикатор показує скільки йде в батарею від двигуна. Їде тихо, ніякого цокоту не чутно, гальма не скриплять, був шум колодок, але то притирання, через 10 км і він зник.
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (1)
24 грудня 2023 р., 21:36
KACHKATV
>Заднє крило тримається на металевих кріпленнях, як його можна відірвати - не знаю >>Мені дісталась ревізія по серійному номеру 2282 Я здивую, але ви відповіли на своє питання самі не розуміючи цього. В ранніх ревізіях задній бризговик не мав додаткових штирів для кріплення, так само і ричаги не мали отворів для них. Я купив бризговик оригінал на алі, він уже допрацьований, мені лише потрібно було самостійно зробити відповідні отвори у ричагах підвіски. Далі, хід підвіски не 2, а 3.8см яку можна розширити до 5 і більше за рахунок підпилу обмежувачів на ричагах. Педаль газу має недолік, який зустрічається на всіх ревізіях, який полягає в тому, що він не доводить себе у повний нуль, особливо проявляється на низьких температурах(це гарантійний випадок, вам можуть видати новий самокат). Шум колодок може бути через брак осі колеса або недокручені болти і гайки з правого боку, в обох випадках колесо трішки коситься на право і стирає колодку. Також гальма не налаштовані на заводі, тому варто колодки підтянути ближче до диска, бо вони дуже забиваються сміттям і клинять та не повертаються у початкове положення. Це коротко.
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Нарешті є щось краще ніж g30p і зручніше чим gt1/2 наявність поворотніків, сигналізація, підвіска, гальма, складний механізм, кліренс
Не сподобалося: Рама, відсутність заглушки на передній підшипник, відсутність захисту водія від бруду, дальність ходу, реалізація поворотніків, неможливість вимкнути рекуперацію, втратив заднє недокрило за дві поїздки
Лише критика: якшо у вас не стерильні умови для поїздки, то весь бруд буде на вас, бо тут відсутні крила на колесах, які мають повністю огинати колесо. Я не знаю як так сталося, самокат дійсно продуманий, але видно шо продумували всі деталі з позиції вже готового візуального концепту дизайну, мета якого вразити вас своєю красою в першу чергу. Тому як тільки на колесо попадає болото/пісок, воно у цей же момент опиниться на вашому одязі - в мене вдалось покрити щільно всю спину болотом, шапку теж заділо, спереду лише по коліна. Я дуже надіюся, що у майбутньому це якось вирішиться. Далі, рама із труб, мангал. Впорівнянні з max g30p, цей факт ставить самокат на позицію шматронів, але все кріпиться та тримається купи дуже гідно. Також їздить самокат далі, чим g30p, але не набагато, в кращому випадку заряду вистачить на 50км при максимальній швидкості та динаміці, уточню в майбутньому. Поворотніки повинні бути на краях ручок керма, вони б грали роль габаритів та поворотніків. Таке враження, що про них згадали вже коли самокат пішов у массове виробництво, бо вони всім своїм виглядом кричать, що вони не на своєму місці. Їх будуть бачити лише спереду, що робити учасникам руху з інших позицій невідомо, бо незавжди видно що у вас там під колесом блимає. Важливі поліпшення, опираючись на g30p: фара світить далі ніж на 2метра, дуже помітний задній стопсигнал, кліренс дозволяє їхати через гігантські калюжі, супергальма про які ви мріяли, підвіска, наявність поворотніків, спрощений механізм складання, кермо стало масивнішим та інформаційнішим, замість дзвінка електронний писк, самокат взагалі не залежить від телефону тому сигналізація сама вмикається та дозволяє залишати самокат неподалік без страху, їздить на 10км/г швидше. У підсумках: найкращий самокат? Так, але проблема з крилами ніби не важлива для когось, але просто уявіть що кожен раз, коли ви їдете у гості чи на зустріч, вам доведеться їхати у дощовику чи захисному комбінезоні. Це дуже сильний мінус.
Фото Електросамокат Ninebot P100SE (AA.00.0012.49) від користувача KACHKATV
Фото Електросамокат Ninebot P100SE (AA.00.0012.49) від користувача KACHKATV
Чи був цей відгук корисним для вас? 11
Коментарі (7)
7 квітня 2023 р., 13:08
KACHKATV
Перевіряйте задні болти, які тримають заднє колесо та бризговик, як виявилося, заднє колесо не закручене - повезло, що живий після 50км на роскрученому самокаті. На редіті я не один такий.
Відповісти
16 травня 2023 р., 14:17
KACHKATV
Наразі, самокат скрипить навіть після повного обслуговування підвіски, яку не треба обслуговувати по словам розробників.
Відповісти
24 травня 2023 р., 23:25
KACHKATV
Нарешті питання скрипу було вирішено. Це скрипіла рама, а точніше, колба з торсіоном заднього колеса перетирала болото об раму, це в самокаті за майже 2к долларів. Рама не цільна, колба з торсіоном заднього колеса не приваряна, не продовження труби, а просто прикручена на болти, а як ведеться з болтами у цьому самокаті, вони не закручені і навіть це не проблема. Скрип відбувався бо у проміжок між двома деталями, рамою і колбою з торсіоном, потрапив бруд, який при будьяких навантаженнях душився цими деталями. Я розібрав все повністю, почистив, звуку більше немає. Кому не зрозуміло чому я пишу це не у відгуку, це томущо є ліміт))))
Відповісти
Показати всі коментарі