Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2336

за 6 міс 50
за 12 міс 90
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2336)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Maksym Hutsuliak не рекомендує цей магазин
6 вересня 2023

Купив: Варильна поверхня електрична Electrolux EIS62449, Замовлення №№ 35632166

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дуже прикро що сталась така ситуація. Ми не залишимо питання без вирішення. Щодо цієї ситуації було створене звернення №1163613, тримаємо історію на контролі. По рішенню з вами зв'яжуться відповідальні фахівці. Впевнені, знайдемо альтернативні варіанти для того, щоб ви отримали бажаний товар та якнайшвидше ним користувались. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Andrew Zhulanov не рекомендує цей магазин
6 вересня 2023

Купив: МEGOGO Передплата «ТБ і Кіно: Легка» на 12 місяців, Послуга , Смарт захист на 12 мiс., Смартфон Apple iPhone 11 64GB Black (MWLT2), Замовлення №Чек № ЧKHS2-0036 от 23.07

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дійсно, ви мали сервіс страховки для смартфона, який є можливість повернути в рамках лояльності протягом 30-ти днів з моменту закінчення терміну дії страховки та отримати компенсацію на бонусний рахунок. Якщо вас проінформували некоректно в момент покупки чи консультації щодо повернення вартості на бонусний рахунок, дайте нам про це знати за номером 0800303505, в онлайн чаті або за електронною адресою info@comfy.ua Перевіримо деталі та створимо звернення для подальшого вирішення цієї історії. Якщо ви намагались залишити відгук про сервіс чи роботу працівників на нашому сайті в полі "відгук про товар", на жаль такий відгук не буде опубліковано. Текст повинен містити відгук про товар, а не про обслуговування. Заборонено розміщення посилань на сторонні ресурси, спам, згадка інших магазинів. Якщо у вас є додаткові запитання чи ви потребуєте допомоги - ми поруч за номером 0800303505 або за електронною адресою info@comfy.ua. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Александр Гонтарь не рекомендує цей магазин
3 вересня 2023

Хотів купити: Очищувач повітря SmartMi Air Purifier P2

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Жахливий сервіс. Замовив smartmi air purifier 2. Доставка була запланована через 5 днів але на 5 день жодного дзвінка або смс. Довелось писати в підтримку і там з'ясували що мого товару взагалі немає. Службі підтримки знадобилась ціла година щоб з'ясувати що мого товару у них немає. Цікаво скільки б часу довелося чекати шо вони згадають про мене якби я їм сам не написав) 4 роки тому була аналогічна ситуація.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дійсно, бувають ситуації коли стається затримка постачання товарів від постачальника, недостача тощо. Ми стараємось інформувати про це якомога раніше, щоб ви мали змогу обрати іншу модель чи відредагувати замовлення. Залюбки перевіримо деталі того що сталось, оскільки ситуація дійсно не дуже приємна. Але бракує деталей. Напишіть, будь ласка, на нашу електронну пошту info@comfy.ua більше інформації, а саме номер вашого замовлення або номер телефону за яким ви його оформлювали. Це допоможе перевірити більше інформації та не залишити питання відкритим. Тему листа, вкажіть, будь ласка, ось так: "відгук 03.09". З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Ruslan_1900 не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
2 вересня 2023

Хотів купити: Батарея мобильная Canyon 20000mAh Black (CNE-CPB2001B)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук та деталі ситуації. Не можемо залишити історію без уваги та виправити те що сталось. На цей час по вашій ситуації створили звернення №1166237 . З вами зв'яжуться додатково відповідальні фахівці. Впевнені що можемо виправитись та далі дарувати найкращий сервіс для вас. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Тетяна Зеленська не рекомендує цей магазин
31 серпня 2023

Хотів купити: xiaomi redmi 12

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Оформила розстрочку на сайті онлайн, кошти зняли- одразу, а товар я не можу отримати вже тиждень, кожного дня по новій причині. Сьогодні сказали що цього телефону вже немає на складі, тому я можу забрати його у будь якому магазині. Попередньо оператор навіть зарезервувати телефон у потрібному магазині. Але як приїхали в магазині і почекавши годину якихось з'ясувань- повідомили, що не можуть видати по проплаченому чеку товар, а більше того кошти також не повернуть, бо не можуть
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Щодо ситуації яка сталась: Дуже хочемо перевірити більше деталей та допомогти вирішити питання. Але бракує деталей: Напишіть нам на електронну пошту info@comfy.ua (темою листа вкажіть: "Відгук 31.08") номер вашого замовлення або телефону. Це потрібно для розуміння чому так сталось і як ми можемо пришвидшити отримання товару. Ми стараємось вдосконалювати наші процеси, щоб забезпечити найкращі емоції від сервісу для наших клієнтів. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Андрій585 не рекомендує цей магазин
30 серпня 2023

Купив: Кріплення для телевізора Квадо К-72, Замовлення №33482077

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

В цьому кріпленні відсутній кронштей, хоча на сайті Comfy, зображений цілий комплект кріплення до телевізора. 3625грн ви платите за 2 труби, 4 колеса, і пару квадратних профілів. Звернувшись у підтримку мені повідомили, що на сайті виробника даний нюанс вказаний, і я можу приїхати і ще витрати свій час і гроші для купівлі даного кронштейна. Не рекомендую зв'язуватися із Comfy так як на сайті викладена не повна інформація про товар, не тратьте свій час та кошти
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дійсно, характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Цю інформацію ми вказуємо в характеристиках товару на нашому сайті. Прикро якщо така ситуація вже сталась, але залюбки допоможемо вам замінити чи повернути товар протягом 14-ти днів. Вам буде достатньо звернутись до найближчого магазину нашої мережі з товаром у повній комплектації та чеком. Сподіваємось що ситуація буде вирішена якнайшвидше, ми посприяємо цьому. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
20 вересня 2023 Відповісти
Галина... не рекомендує цей магазин
18 серпня 2023

Купив: Холодильник з морозильною камерою Samsung RB38T600FSA, Замовлення №20522880

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Ми вдячні вам за відгук та розуміємо ваше розчарування щодо придбаного холодильника. Радість від покупки та задоволення наших клієнтів є нашим пріоритетом, і ми вибачаємося за будь-які незручності, які ви зазнали. Ми ознайомлені з деталями даної ситуації. Важливо зазначити, що кожна техніка має офіційну підтримку та гарантію від виробника. Наша компанія не має своїх власних сервісних центрів, тому ми не можемо забезпечити діагностику і ремонт. Саме тому ми рекомендуємо звернутися безпосередньо до виробника, який має відповідних фахівців та сервісні центри. Вони зможуть визначити причину неполадки, провести необхідні ремонтні роботи та висунути висновки щодо можливих подальших дій. Якщо фахівці сервісного центру визначать, що це заводський дефект, зазвичай виробник має можливість забезпечити безкоштовний ремонт або навіть обмін на новий пристрій. Ми готові надати вам допомогу у транспортуванні техніки до сервісного центру та підтримати вас у супроводженні цих питань. Зокрема, якщо фахівці сервісу визнають, і нададуть акт на списання, ми без питань візьмемо на себе відповідні дії, такі як транспортування техніки до магазину та повернення коштів або обмін на інший холодильник. Ваше письмове звернення ми отримали, воно знаходиться в роботі нашого юридичного департаменту, і ви отримаєте відповідь у визначені законом терміни. Ми доступні щодня для спілкування, і ви також можете зв'язатися з нами через електронну пошту info@comfy.ua для отримання додаткових консультацій та роз'яснень. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
25 серпня 2023 Відповісти
Галина... відповів на коментар Comfy
Добрий день! Про яку гарантію виробника йде мова?! Я щойно придбала у Вас техніку і відразу повинна шукати хто буде її ремонтувати? Я купувала товар з уцінкою? Тижнями чекати майстра? Вы серьёзно? Я наголошую, холодильник не працює з першого дня користування. Гроші заплатила я магазину Комфі, а не виробнику. Це мені потрібна допомога у транспортуванні техніки до сервісного центру? Сьогодні 28 серпня моя купівля була 8.08, це так Ви розумієте та надаєте відповідь встановлених законом термінів? Я звертались до ЗПС де мені чітко і письмово відповіли,(у Вас ця відповідь є), що я маю право вимагати проведення експертизи, яку Ви повинні провести протягом трьох днів, але Ви навіть цю статтю закону просто ігноруєте
28 серпня 2023 Відповісти
Александр Нежид не рекомендує цей магазин
17 серпня 2023

Хотів купити: Інвертор для ноутбука автомобільний EnerGenie EG-PWC-PS1000-01

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Добрий день! Олександре, дякуємо вам за відгук! Напишіть, будь ласка, дані вашої покупки на електронну пошту info@comfy.ua Можливо, мова йде про пересорт товару або некоректний опис на сайті. Ми маємо виправити це. З нашого боку, все перевіримо та зробимо як треба. Просимо вибачення за отримані незручності, вже маємо невеличкий бонус для вас, як вдячність за вказану помилку. Будемо чекати на ваше повідомлення на пошті з поміткою відгук "hotline стабілізатор" З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
25 серпня 2023 Відповісти
Serhii Mykhelev рекомендує цей магазин
17 серпня 2023

Купив: М\'яка іграшка тварина Same Toy Порося в комбінезоні 45 см (THT706), Замовлення №21332849

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Все нормально. Замовлення оформлене в кілька кліків, просив не телефонувати - не телефонували, підтвердження замовлення та інформація про готовність до самовивозу - через смс. Велика кількість точок самовивозу в крупних містах, зокрема в Києві, тож на відміну від невеличких магазинів, дуже легко обрати зручну локацію для отримання замовлення. Процедура видачі замовлення також доволі швидка, нічого додаткового під час отримання продати не намагались. В цілому - лайк, все добре
Добрий день! Вдячні за ваш відгук. Дуже раді що наші послуги та сервіс вам сподобались. Це мотивує стати ще кращими. Дякуємо за ваше чудове замовлення та вибір нашої мережі. Якщо виникнуть питання чи з'являться побажання щодо роботи Comfy - ми поруч та завжди раді допомогти вирішити ваші питання! Чекатимемо вас ще, до нових зустрічей! З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
22 серпня 2023 Відповісти
Роман Негриенко не рекомендує цей магазин
14 серпня 2023

Хотів купити: Портативна колонка JBL Go 3 Eco White (JBLGO3ECOWHT)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Неприємно здивований, шкода свого витраченого часу. Магазин так і не відправив товар. 12.08 в першій половині дня було зроблено замовлення, обіцяли відправити в той же день, однак не відправили. На наступний день не відправили також, як і знов на наступний. Тобто 3 дні обіцяли відправку, але не відправили. Схоже Comfy не може справитися зі своїм потоком клієнтів. Замовив в іншому магазині.
Доброго дня, Ми вибачаємося за будь-які незручності, з якими ви стикнулися відносно вашого замовлення. Розуміємо, що ваш досвід покупки у нас був таким негативним, знаємо наскільки важливо отримати замовлення вчасно. Просимо вас надати номер вашого замовлення на електронну пошту info@comfy.ua з поміткою відгук hotline. Ми вживемо всіх можливих заходів, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та покращити наш сервіс. Якщо у вас будуть будь-які питання або потреба у додатковій допомозі, опишіть питання у тому ж листі. Дякуємо за розуміння та відвертість у відгуку. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
16 серпня 2023 Відповісти