Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2338

за 6 міс 51
за 12 міс 90
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2338)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Андрей Балашов не рекомендує цей магазин
5 грудня 2023

Купив: Робот-пилосос миючий Dreame L10s Pro (RLS6L), Замовлення №№ 21003759

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Андрію, дуже прикро, що трапилась така ситуація на початку користування технікою. Товари, котрі вже були у використанні не підлягають поверненню/обміну протягом 14 днів. Тому запросили вас до магазину, аби мали змогу передати техніку на ремонт у рамках безкоштовного гарантійного обслуговування. Мова додатка Dreame: Англійська, Російська, Українська. Дійсно, голосове управління українською поки відсутнє у роботах-пилососах Dreame. Це може вирішитись з майбутніми оновленнями або у новіших моделях. Посилання на інструкцію українською мовою: https://wo.ua/upload/iblock/298/clnneqofrt4gt5p9f21iq8055ws7o06g.pdf Знаємо, що наразі завершився період діагностики у СЦ, на жаль, техніка не підлягає ремонту. У звʼязку з цим було видано відповідний акт, аби мали змогу підібрати іншу модель або повернути кошти. Чекаємо на вас у магазині. Якщо залишились додаткові питання - звертайтесь на гарячу лінію 0800303505 або до нашого чату! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
28 грудня 2023 Відповісти
Доброго дня. 1. Про відсутність української мови необхідно писати в описі товару на сайті. 2. Відповідно до законодавства України Ви не маєте права продавати продукцію без інструкції українською мовою та аудіо супроводу українською мовою 3. Гарантійний ремонт пилососу проводився понад 14 днів, а саме 16. Що також суперечить законодавству України 4. Залишав відгук у Вас на сайті, який благополучно Ви не публікували. "правда очі ріже" 5. "На обмані дороги до успіху не збудуєш...". Удачі вам. Це була моя остання відвідання крамниці у Комфі!
29 грудня 2023 Відповісти
Alex не рекомендує цей магазин
3 грудня 2023

Купив: пульсомір Optima LK87, Замовлення №41670294

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Розуміємо, що такі ситуації залишають негативні емоції, перепрошуємо за це. Разом з тим, дякуємо за зворотний звʼязок, адже ми фіксуємо такі запити на розгляд відповідальних колег та вже працюємо над удосконаленням пакування, аби при транспортуванні товар завжди надходив цілісним. Щодо пульсометра: на жаль, ми як і будь-який інший магазин не застраховані від виробничого браку, а перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості. При зверненні до служби підтримки, було запропоновано рішення - 100 бонусів (ціна товару 69 грн, ви мали б змогу придбати новий). Якщо ви не згодні - відбуватиметься процес повернення товару та сплачених коштів. Згідно зі сформованим зверненням 1181200 - телефонували вам, не вдалось звʼязатись. Якщо дане питання залишається відкритим, звʼяжіться з нами будь-яким зручним способом: до онлайн-чату, на гарячу лінію 0800303505 або на пошту info@comfy.ua - темою листа зробіть "Відгук hotline.ua від 03.12", зазначивши номер замовлення або номер звернення 1181200. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
4 січня 2024 Відповісти
Alex відповів на коментар Comfy
За повернення 69 гривень у вас була ціла пригода. Напиши незрозуміло яку заяву у якій вкажи всі свої персональні дані включно із індитифікаційним кодом які взагалі не повинні розголошуватись. На даний момент гроші так і не повернули. Не рекомендую цей магазин.
21 лютого 2024 Відповісти
Kseniia Komazova не рекомендує цей магазин
3 грудня 2023

Хотів купити: Пароочисник Karcher SC 2 EasyFix (1.512-050.0)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Справді, для оплачених замовлень фіксується одиниця товару. Враховуючи онлайн-оплату, кошти захолдувались, тому їх повернення відбувалось тільки після системного скасування замовлення. Певний період мали баг з підтвердженням замовлень, а в особистому кабінеті клієнтів вони не відображались й сповіщення не надходило :( Наче гора з пліч зійшла, цей процес полагодили! Дуже прикро, що ви отримали негативний досвід, такі випадки - одиничні. Повертайтесь до нас, будь ласка, та ми зробимо все можливе, аби наступного разу було круто! ♥ Завжди на зв'язку з 8:00 до 21:00 у чаті або на гарячій лінії за номером телефону 0800303505. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
Андрій Столяр24 рекомендує цей магазин
2 грудня 2023

Купив: Піч електрична Saturn ST-EC3802 White, Замовлення №94471447

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

На час покупки у магазині COMFI була найнижча ціна на електричну піч. Доставка товару пройшла дуже швидко. Дякую магазину за оперативність. Раджу купувати тут.
Добрий день! Андрію, щиро вдячні за ваш чудовий відгук та довіру! Нехай майбутні покупки будуть такими ж приємними та залишають тільки позитивний настрій! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
Гість не рекомендує цей магазин
2 грудня 2023

Хотів купити: Мікрохвильова піч

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Терміни доставки, вказані на сайті Comfy, не відповідають заявленим. В межах міста товар доставляється 3 дні, хоча реклама про швидку доставку звучить мало не з кожної діри. Додзвонився теж неможливо. Більше з Comfy не хочу мати справи.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо, що відповідаємо на ваш відгук лише сьогодні. Дійсно, є товари, котрі знаходять на складі постачальника та для їх транспортування потрібно більше часу - це 3-5-7 днів. Якщо товар прямує з нашого складу - процес відбувається швидше та доставка можлива й на наступний день. Достатньо обрати ваш населений пункт, бажаний товар та переглянути варіанти доставки й актуальні дати. Якщо лунає повітряна тривога - гаряча лінія не працює, проте ви завжди можете звернутись до нашого онлайн-чату. Повертайтесь до нас, будь ласка, будемо покращувати ваш досвід покупок у нас! ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
28 грудня 2023 Відповісти
bb рекомендує цей магазин
1 грудня 2023

Купив: Midea MK 17S36A, Замовлення №21415390

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Спасибо магазину Комфи за сервис! Отдельно хотелось бы передать отделу по качеству личное спасибо, плюс отдельный привет - Фёдар-у! Человек истинной выдержки и достойное лицо компании. Была проблема, всё оперативно решили. Всех Вам благ магазин Комфи. Побольше довольных клиентов Вам. :)
Добрий день! Дякуємо вам за приємний відгук! Це мотивує надавати найкращий сервіс! Завжди готові допомогти вам, звертайтеся! Й Федору обов'язково передамо привіт! :) З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
maybe You не рекомендує цей магазин
1 грудня 2023

Купив: Холодильник Samsung, Замовлення №1

Сподобалося: наявність, повернення товару, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Додали до чеку 1700 грн, підписали це "книги", без мого відома.
Добрий день! Не бачимо запиту чи звертались ви за консультацією раніше. Якщо на сьогодні дане питання ще не вирішене, будь ласка, напишіть на нашу пошту info@comfy.ua для того, щоб отримати офіційний коментар. Також знадобиться фото чека або номер телефону, за яким робили купівлю. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
5 лютого 2024 Відповісти
Valentina P не рекомендує цей магазин
30 листопада 2023

Купив: Телевізор ERGO 43GUS6500, Замовлення №68935248

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

Купила в Комфі телевізор, доставили та не захотіли його перевіряти, сказали тільки доставка до дверей. Потім налаштувальники прийшли, включили, а телевізор не включається. Спочатку сказали замінемо, тепер говорять везить в сервісний центр. Чому я винна везти його ремонтувати, якщо товар привезли в не робочому стані? Менеджера з горячоі лінії спочатку говорять замінять, потім ні. Що таке? Навіщо доставляти не робочий товар.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо за можливі незручності. Валентино, враховуючи, що замовлення оформлене у доставку, а товар прямував зі складу, ви - перша людина, котра його розпаковувала, оглядала та перевіряла. На момент вашого звернення до чату, зафіксовано звернення 1180222. Техніка, на жаль, виявилась непрацюючою, але рішення для вас було надано - погоджено обмін. Якщо залишились додаткові питання - звертайтесь на гарячу лінію 0800303505 або до нашого чату! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
19 грудня 2023 Відповісти
Марина Назаренко не рекомендує цей магазин
29 листопада 2023

Купив: Газова плита beko fsm52335d, Телевізор Hilton 32SH1, Замовлення №72982091

Сподобалося: відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо вам за відгук. Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні і за те що така ситуація мала місце бути. Відповідальними колегами вже надано рішення, також нарахували сорі-бонуси на вашу бонусну картку. Дякуємо вам за розуміння! Повернення коштів було виконане від 01.12.23, нарахування відбувається протягом 3-7 робочих днів. Відповідно, кошти вже мають бути на вашій картці. Якщо залишились зауваження або невирішені питання, напишіть нам на пошту info@comfy.ua з темою листа "hotline_ua від 29.11". З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
3 січня 2024 Відповісти
Yaroslav не рекомендує цей магазин
28 листопада 2023

Купив: Водонагрівач Atlantic Opro Classic VM 80 N4 (1200W), Замовлення №28330572

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ознайомились з листуванням у чаті, надана інформація оператором щодо повернення коштів не була коректною. Перепрошуємо за це. Оскільки товар вже встигли відвантажити, а платіж був успішний, для повернення коштів дійсно необхідне написання заяви, після чого передаємо її до бухгалтерії та нарахування відбувається протягом 3-7 днів. Перевірили, доставка все ж була виконана, дякуємо вам за очікування та розуміння. Якщо залишились додаткові питання - звертайтесь на гарячу лінію 0800303505, до онлайн-чату або на пошту info@comfy.ua! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
4 січня 2024 Відповісти