Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 344

за 6 міс 0
за 12 міс 3
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (344)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Myroslav Pauk рекомендує цей магазин
15 лютого 2024

Купив: Дитяча парта-трансформер зі стільчиком Bambi M 4428-8, Замовлення №27820

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Представник магазину «CD-Market»
Мирославе, ми вже не дивуємось від потоку негативу, який ллється від користувачів ресурсу. Дуже сподіваємось, що позитивні люди також присутні. Цікаво яка мета залишати відгук до зв’язку з менеджером. Це негатив заради негативу. Графік роботи вірний і працює CallBack (ми передзвонюємо безкоштовно з !!! іншого !!! номеру). Якщо декілька разів підряд телефонувати, номер буде зайнятий для зв’язку. Достатньо одного разу. Чек також відправляється в електронному вигляді. Ціни у нас низькіі за рахунок відправки напряму від постачальника, підвищеної ефективності процесів та автоматизації. Зайві витрати збільшують ціну. Постачальник перевіряє відповідність кольору, але комплектація перевірена на заводі. Можна найняти додатково відділ перевірки для перевірки кожного товару після перевірки на заводі. Це збільшить вартість кожного товару та час перед відправкою. Ті хто перевіряють, так само як Ви, можуть помилитись при перевірці. Ймовірність помилки на заводі мінімальна і збільшувати націнку на товар за додаткову перевірку немає сенсу. Перевіряти товар при отриманні на пошті обов’язково. Шкода, що Ви трохи зекономили час на перевірці комплектації товару при отриманні на пошті. Постачальник відправив комплект у заводській упаковці. Ми не можемо вимагати від постачальника вирішення ситуації через те, що Ви не перевірили та не зафіксували при перевірці. Ви не помітили при перевірці, що чогось не вистачає та звинувачуєте інших у тому ж та ще й з негативном. Якщо щось сталось можна зв’язатись і знайти рішення, а можна плодити негатив. Ми отримали негатив від Вас і нам тепер з ним працювати далі. Мирославе, у цій ситуації може бути дуже просте рішення без негативу. Сподіваємось, що у Вас мета знайти рішення а не бажання негативити. Бажаємо позитиву, щоб невиправданому негативу не залишилось місця у світі.
16 лютого 2024 Відповісти
supreme не рекомендує цей магазин
31 липня 2023

Хотів купити: Intex 26644, песочный фильтр-насос, 4000 л/ч

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відповідність умов оплати

Звонит говорит товара скорее всего нет, но вы деньги предоплату заплатите.
Представник магазину «CD-Market»
supreme, незважаючи на неповагу та грубість, менеджер повідомив про умови передоплати, які вказані на всіх наших сайтах і маркетплейсах, та продубльовані на кожній сторінці товару. Менеджер повідомляє про це на початку розмови, щоб замовники, які не прочитали умови, не втрачали час, якщо умови не підходять. Цей товар дуже популярний у сезон, він закінчився на нашому складі та його швидко розкуповують, коли з’являється у постачальника. Товар резервується після оплати постачальнику. Менеджер з досвіду розумів ситуацію та пояснив ризики. Якщо товар не з нашого складу, а зі складу постачальника та дуже дефіцитний, є ризик, що вони швидко закінчуються за день і попередив про це. Чому ми та інші беруть передоплату? 1. “Нова пошта” не покриває відмови від отримання товару. Тому продавці звертають увагу на рейтинг покупця на маркетплейсах, щоб відправити без передоплати. 2. Покупці, з різних причин не забирають замовлення. У таких випадках продавці оплачують доставку у дві сторони (це у рази більше за заробіток компанії на товарі за моделлю дропшипінгу), і ці кошти потрібно закладати у націнку на товар. 3. На початку роботи, коли немає рейтингу, відгуків та років довіри покупців, продавці, зазвичай, працюють у збиток з мінімальними цінами та без передоплати. За 11 років було перевірено багато і ми зупинились на тій моделі продажів, яка працює та приносить максимум замовлень з мінімальною ціною, які встигаємо опрацювати. Сказали правду - отримали негатив. Не всі питання мають просту відповідь. Шкода, що люди, які не можуть зрозуміти ситуацію, вигадують свій варіант правди. Важко вгадати кому розказати, як є, а хто не зрозуміє та буде плодити негатив. Звертайтесь, якщо шукаєте низькі ціни з типовим сервісом та залишайте будь ласка позитивні відгуки, щоб побороти негатив та невігластво.
7 січня 2024 Відповісти
Arsen Tartan не рекомендує цей магазин
28 червня 2023

Купив: Ліжко надувне Intex 64124, Замовлення №19020

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, повернення товару

Не сподобалося: відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Представник магазину «CD-Market»
Arsen Tartan, Ви звернулись у чат, та вказали номер для зв’язку. На всі дзвінки не відповідали, що нетипово, коли питають про строки. Менеджер оформив товар, щоб можна було зарезервувати його і забрати зі складу та написав у чат. Дійсно, з мінімальними цінами у сезон не завжди встигаємо швидко оформлювати замовлення та паралельно відповідати на запитання швидше та детальніше у чаті, тому використовуємо шаблони та автоматизацію, що без розмови по телефону не завжди корректно. Через сезонне навантаження та ігнорування дзвінків, для підтвердження номера, була згенерована нетипова ситуація та, відповідно, нетипова відповідь. Замовники, які годинами і днями не відповідають на дзвінки з різних номерів викликають підозру у створенні фейкових замовлень заради жарту, маніпуляції відгуками та ін. Номер телефону повинен бути реальним та працювати, щоб була можливість зв’язатись, відправити автоматичні повідомлення про зміну статусу замовлення, та отримати товар на пошті. У нас низькі ціни і більшість звернень - це замовлення, крім випадків, коли покупці не прочитали про обов’язкову передоплату.
7 січня 2024 Відповісти
Василь Нетребюк рекомендує цей магазин
14 червня 2023

Купив: Трюковий самокат iTrike SR 2-018-10-BGR, Замовлення №17560

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: повернення товару, фіскальний чек

Мене все влаштовало. Зробив замовлення, підтвердили, проплатив, відправили, прийшла посилка швидко і ціла. Товар досить якісний, був приємно здивований.
Представник магазину «CD-Market»
Василю, ми дуже вдячні, що приділили час на позитивний відгук. Це дуже цінно для нас та для покупців. Ціни намагаємось утримувати найнижчі за рахунок автоматизації та передоплати. Зазвичай, товари відправляємо на наступний день після оплати. А завдяки швидкій доставці від “Нова пошта”, товар на наступний день приїхав до Вас та чекав, коли Ви перевірите та заберете. Самокати дуже популярні, перевірені часом, а за рахунок нашої маленької націнки якість за ці кошти перевершує очікування. Раді, що Вам все сподобалось. Рекомендуйте, замовляйте знову - будемо раді!
7 січня 2024 Відповісти
Mihal Proof не рекомендує цей магазин
13 червня 2023

Купив: Кермо для дитячого електромобіля Bambi M 4140-ST-WHEEL, Замовлення №17041

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність, повернення товару

...розгорнути
Представник магазину «CD-Market»
Михайле, ситуація дуже цікава. Якщо відкинути зайве - у Вас не було часу на важливе. Ви самостійно оформили замовлення і у скріншотах видно, що фото вірне, і воно таке, як відправили, а фото товару, який потрібен зробили на іншому сайті. Менеджер при оформленні замовлення питав до якої моделі потрібно кермо, але Ви не знали модель та прийняли рішення замовити на під свою відповідальність, тому що гроші для Вас невеликі і не маєте часу дізнаватись модель. При отриманні Ви не перевірили кермо на пошті, тому що не мали на це часу. Вам відправили посилання на інформацію для повернення де все розписано, але Ви не мали часу прочитати. Декілька разів більше ніж по 10 хвилин спілкувались з менеджером про повернення. Але Ви так і не знайшли час відправити кермо назад. Щоб запобігти помилок при купівлі запчастин, рекомендуємо не економити час на важливому та: - дізнатись модель автівки, до якої потрібна запчастина; - якщо не впевнені, візьміть з собою запчастину для порівняння; - перевіряти на пошті при отриманні товар; - не приймати товар на пошті, якщо він не підходить, чи щось не так. Повернення можна оформити через додаток “Нова пошта” безкоштовно протягом 14 днів. Якщо на пошті щось не підійшло чи не так: - не відмовляйтесь на пошті від посилки та скажіть на пошті, що заберете іншим разом; - фотографуйте, щоб було зрозуміло що саме не так та відправляйте фото нам; - ми перевіримо та знайдемо рішення. Половина питань вирішується у телефонному режимі. Економте час розумно та не перекладайте відповідальність на інших.
7 січня 2024 Відповісти
Iana Gryshchenko рекомендує цей магазин
10 березня 2023

Купив: Intex AP620C, Замовлення №12123

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Представник магазину «CD-Market»
Дуже вдячні за Ваш відгук. Спати на сучасних надувних ліжках, як виявилось, дуже комфортно. І не кожен новий пружинний матрац здатний так здивувати. Але потрібно побороти бажання пригнути на матрац. Вони дуже ніжні та мають властивість поступово здуватись, як повітряні кульки. У випадку проколу, їх можна заклеїти за допомогою спеціального набору. Бережіть від проколів, не перекачуйте та насолоджуйтесь. Бажаємо чудового відпочинку як на хмаринці! Рекомендуйте, замовляйте знову - будемо дуже раді!
20 березня 2023 Відповісти
Алла Руденко не рекомендує цей магазин
26 січня 2023

Купив: щітка і совок Leifheit Совок + щетка Classic 90 см (41404), Замовлення №Не помню

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, фіскальний чек

Заказала товар, скинула всю оплату. Жду свой товар уже 4 дня, менеджеры постоянно заняты, телефон не отвечает. Чат-бот тоже молчит. Ужастное обслуживание!!!!
Відповідь представника «CD-Market»
Доброго дня. Трохи наболіло. Ми не продаємо цей товар. Не було замовлення. Вказуйте будь ласка номер замовлення, щоб була можливість зв’язатись та вирішити питання. Ми перевірили всі останні замовлення з прізвищем та навіть ім’ям як у Вас та зі схожими товарами. У нас фіксуються всі дзвінки у базі та телефонія має CallBack, щоб покупці не платили за зв’язок. Якщо зайнято - ми зв’язуємось пізніше. Не можливо зв’язатись, якщо у Вас не визначається номер. Є viber-чат і можна написати нам, але жодного чату без відповіді немає. Товар бренду Leifheit, на який вказано посилання у відгуку, ми не продаємо. Можете перевірити на hotline та на нашому сайті. У нас можна придбати неймовірно популярний та доступніший набір для прибирання Stenson, причому ціни ми намагаємось утримувати найнижчі на ринку. Звертаємось до потенційних покупців. У нас, як і у всіх продавців, є 2-5% проблемних товарів, що надають постачальники та відправляє перевізник. Якщо щось пропустив контроль якості та пошкодив перевізник - дізнатись про це можна тільки при отриманні товару. Хоч вірогідність низка, дуже рекомендуємо перевіряти товар при отриманні. 98% будуть задоволені та не залишать позитивний відгук, а у 2-5% покупців щось піде не так і про це буде написано на всіх сайтах. Всі ситуації різні та їх вирішення не можна автоматизувати, тому це займає час. Звертайтесь до нас, ми будемо шукати варіанти рішення у кожній ситуації, щоб всі були задоволені. Ми 10 років вкладали в автоматизацію процесів, щоб відправлення було максимально швидке та з мінімальною націнкою. У прибуткові місяці заробіток на одиниці товару може бути декілька гривень. У неприбуткові - десятки тисяч у мінус. Тому ми не можемо покривати фабричний брак, та пошкодження при транспортуванні - це робить постачальник або перевізник (страховка закладається у вартість послуги). Обов’язково перевіряйте товар при отриманні на пошті. Більшість клієнтів задоволені. Якщо Ви зробили замовлення - напишіть будь ласка відгук. Залишайте будь ласка позитивні відгуки, коли все добре, щоб поганому та негативному не залишилось місця.
Senior Advisor не рекомендує цей магазин
8 листопада 2022

Хотів купити: Sam\'s Fish Wild cat / 3.00m 30-60g, Замовлення №8967

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: оформлення замовлення

После звонка продавца сразу же отпало желание иметь с ними дело. "Там черным по-белому было написано..." - недовольным надменным тоном... Результат - отменил заказ. Даже и бесплатно ничего от них не нужно теперь...
Представник магазину «CD-Market»
Senior Advisor, дуже прикро, що Ви так часто стикаєтесь з негативом. Щоб зрозуміти що сталось, ми не не тільки за стандартом опрацювали ситуацію, а ще й переглянули Ваш профіль покупця. У відгуках можна побачити детальну історію, де багато емоцій болі та розчарувань. Нам прикро, що Ви знову зіткнулись з негативом, під час спілкування з менеджером. Ми прикладаємо максимум зусиль для того, щоб забезпечити високий стандарт обслуговування, і нам шкода, що у цій ситуації не склалось. Ми намагаємось стандартизувати обслуговування і водночас просимо менеджерів, якщо немає поспіху, проявляти емоції і не відповідати стандартно, а щоб спілкування було мовою покупця та не було як спілкування з роботом, бо всім нам іноді хочеться живої розмови. У результаті позитивні відносини з людьми виявляється найціннішим у нашому житті. Всі сценарії спілкування різних людей передбачити неможливо та емоції можуть перекрити раціональність. Однак ми хочемо підкреслити, що ми ретельно розглядаємо такі звернення, проведемо внутрішню перевірку та робитимемо все можливе для того, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Хочемо визнати, що найбільше негативу ми отримуємо саме у ситуаціях, коли покупці не ознайомились з умовами оплати та доставки. І коли менеджер, під час прийому замовлення, повідомляє про умови передоплати, на випадок, якщо покупець не помітив умови на сайті, іноді отримуємо різноманітну негативну реакцію. Ми досі шукаємо рішення, як можна запобігти цьому негативу. Будемо вдячні, якщо підкажете варіант вирішення, щоб негативу не залишилось місця. Наша мета - окрім низьких цін, забезпечити приємний та зручний досвід взаємодії з нашою компанією. Дуже сподіваємось, що у Вас стануться якісь позитивні зміни, щоб Ви обирали найкращі товари, які гідні Вас, та щоб Ви у відгуках писали позитивні відгуки про товари, які Ви обрали.
7 січня 2024 Відповісти
Senior Advisor відповів на коментар Александр
Ви б краще витрачали свій час та зусилля на покращення свого сервісу, а не на перегляд профілів покупців. А якщо говорити про профілі, то в профілі вашого магазину більше негативу, ніж позитиву, і переважна більшість покупців вашого магазину вас НЕ рекомендують. Статистика - річ уперта)
8 січня 2024 Відповісти
Galaxy Chess не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
18 вересня 2022

Хотів купити: Парасолька пляжна d2 м

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відповідність умов оплати

Товару по факту немає в наявності ще й вимагають передоплати як не на товар, то на доставку, таке відношення не сподобалося
Відповідь представника «CD-Market»
Дякуємо за відгук та приносимо вибачення, якщо відношення Вам не сподобалось. Але за умовами магазину ми працюємо по частковій передплаті і це прописано у нас на сайті. Передплату ми беремо у розмірі доставки товару, як гарантію що Ви заберете посилку.
Polovko35 не рекомендує цей магазин
17 вересня 2022

Купив: Столик детский для рисования

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «CD-Market»
Товар в обов"язковому порядку потрібно перевіряти при отриманні. Ми зі своєї сторони перевіряємо товар перед відправкою. Нажаль є випадки коли при пересилці товар пошкоджено. Якщо Ви забрали товар не перевіривши, то Нова Пошта не несе відповідальності за це. Приносимо вибаченя спричинені незручності, та пропонуємо знижку 3% на наступну покупку.