Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 13

за 6 міс 0
за 12 міс 0
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (13)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
OlgaLi не рекомендує цей магазин
28 березня 2023

Хотів купити: Велосипед гірський (MTB) Kinetic Profi 26" 2023 / рама 15" синій (23-011)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Магазин оформив заявку. У зазначений термін не передзвонив. Після дзвінка покупця - менеджер вам передзвонить - і злився
a.shtuvbeinyi рекомендує цей магазин
10 січня 2023

Купив: Рюкзак туристичний Thule Stir 20L / Obsidian (3204091), Замовлення №36735

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Рюкзак точно такий як в описі. Магазин оперативний: о 13-й годині оплатив - о16-й уже відправили. Рекомендую!
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Дякуємо за співпрацю!
Yurek Dem рекомендує цей магазин
28 листопада 2022

Купив: SKS BLUEMELS 75 U LONG, Замовлення №36235

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Оплатив на сайті в суботу вечором комплект крил, в той самий день продавець відправив замовлення.
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Дякуємо! Завжди раді співпраці :)
2364275 не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
2 листопада 2022

Купив: 20, Замовлення №39962

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Добрий день! Вибачаємось за незручності. Ваш запит на заміну сідла виконано
Михаил Горбенко рекомендує цей магазин
31 травня 2022

Купив: SRAM NX EAGLE PG-1230, Замовлення №50015

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Быстро отвечают в чате, помогли все подобрать, установить и быстро отправили.
Владимир Косенко рекомендує цей магазин
24 січня 2022

Купив: Велокорзина, Замовлення №26287

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Андрей Андрей не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
3 квітня 2021

Купив: Велобахилы высокие Velotoze Road 1.0 Neon yellow, Замовлення №17192

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, повернення товару

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Андрей, спасибо за то, что нашли время написать этот отзыв, для нас правда очень важно отслеживать качество обслуживания. Рады, что замена которую мы сделали без доплат, Вас обрадовала! Надеемся на дальнейшее сотрудничество!
Менеджеры прочитали отзыв, связались со мной по телефону. вину признали. Предложили более качественный товар взамен заказанного. Отправили быстро, в оговоренные сроки. Приятно удивлен вниманием к клиентам.
5 квітня 2021 Відповісти
Олександр Дука не рекомендує цей магазин
19 жовтня 2020

Купив: Cannondale Topstone Sora 2020, Замовлення №18163

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Вітаємо, друзі! Хотіли надати відповідь від офіційної сторінки @velogo.com.ua але через те що Олександр не відмітив нашу сторінку в пості, FB блокує таку можливість. Попросили Олександра відмітити сторінку @velogo.com.ua та цим самим надати нам можливість коментувати допис, але він відмовився. В знак поваги до тисяч наших задоволених клієнтів, ми не можемо залишатись осторонь даного обговорення, але й приймати активну участь в обговоренні ми не будемо. Вважаємо за потрібне написати відповідь та нашу позицію, щоб у кожного склалося об’єктивне враження про ситуацію. Олександре, нам дуже прикро, що Ви на даний момент не усвідомили, що команда VeloGO від самого початку і до цього моменту, найбільше була та буде на вашому боці, і робили все від нас залежне, щоб Ваше звернення було розглянуто по процедурі. Ми і надалі готові до конструктивного діалогу, який не суперечить чинному законодавству та здоровому глузду. Надамо свої коментарі стосовно деяких висловлювань, що звучали: “ЯК МОЖНА БУЛО НЕ ПОМІТИТИ ПРИ ПОКУПЦІ ПОШКОДЖЕННЯ”, “МАГАЗИН СПЕЦІАЛЬНО ВТЮХАВ БРАК” і тд. Коментар VeloGO: Наголошуємо, що велосипед був ВІДВАНТАЖЕНИЙ БЕЗ ПОШКОДЖЕНЬ, що Ви, Олександре, самі підтверджуєте. “МЕНІ ДАЛИ ІНСТРУКЦІЮ І ГАРАНТІЙНУ КНИЖКУ ДО ВЕЛОСИПЕДА MERIDA, А НЕ CANNONDALE AРГУМЕНТУВАВШИ ЦЕ ТИМ ЩО НА КАНОНДЕЙЛ КНИЖКИ ЗАКІНЧИЛИСЬ” Коментар VeloGO: ГАРАНТІЙНА КАРТКА (Warranty Card), комплектується кожний велосипед Cannondale з заводу, потрібна при гарантійних зверненнях. ГАРАНТІЙНА КАРТКА Cannondale БУЛА ВИДАНА Вам, Ви її нам надсилали при заявці - https://prnt.sc/v2xi4a. Інструкція користувача - Печатна форма (друкується на укр. мові, силами дистриб’ютора/дилера) містить загальну інформацію про конструкцію велосипеда та додаткові паспортні дані велосипеда. Дійсно була видана інструкція з обкладинкою Marin (вміст на 99% збігається з Cannondale). Ми згодні, що це не є правильно, тому прохання звернутись до найближчого магазину і ми замінимо вам інструкцію з обкладинкою Cannondale, або можемо надіслати поштою за власний рахунок. “VELOGO, ЯК ДИЛЛЕРОМ ВЕЛОСИПЕДІВ CANNONDALE, ТАК ЯК ПРОДАВЦІ СХОДУ ВІДМОВИЛИСЯ ДОПОМОГТИ У ВИРІШЕННЯ МОЄЇ ПРОБЛЕМИ.” Коментар VeloGO: Олександре, Ви вимагали від консультантів в магазині прийняти рішення про Ваш випадок - гарантійний він чи ні. Є процедура, яку ми повністю відпрацювали (ДВІЧІ). Ми повністю супроводжували та вели комунікацію з Вами та імпортером по першій заявці та повторній. Дилер (VeloGO), згідно умов співпраці по бренду Cannondale, НЕ МАЄ ПРАВА ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ про гарантійність того чи іншого випадку. Такі рішення приймаються імпортером або виробником. Нам не зовсім зрозуміло в чому саме винен магазин VeloGO. “НА МІЙ ПОГЛЯД ЦЕ ПРОСТО ХАЛАТНЕ ВІДНОШЕННЯ ДО КЛІЄНТІВ І НЕБАЖАННЯ РОЗГЛЯДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК” “РЕАКЦІЇ І КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СТОРОНИ ПРОДАВЦЯ - НУЛЬ.” Коментар VeloGO: Олександре, маємо від Вас в системі 3 звернення - https://prnt.sc/v2zl75. По двох з них відбулась комунікація, на скріні це видно. Зовсім не схоже на “комунікації зі сторони продавця - нуль” Крім цього ви комунікували телефоном, приїздили в магазин. ЖОДНОГО разу ніхто з VeloGO не відмовив Вам у комунікації. Ваш гарантійний випадок розглядався імпортером ДВІЧІ (це вперше на нашій пам'яті і це саме завдяки (наполегливості) співробітників VeloGO). Ми дуже бажаємо, щоб кожен веломагазин в Україні мав таке саме “небажання допомогти” та мав таку саму комунікацію з клієнтами “нуль”. “ТАК ЯК Я НЕ МІГ ОТРИМАТИ ГАРАНТІЙНИЙ СЕРВІС ЧЕРЕЗ ХАЛАТНЕ ВІДНОШЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ, ЩО РОЗГЛЯДАЮТЬ ГАРАНТІЙНІ ЗВЕРНЕННЯ, А ТАКОЖ ВІДСУТНІСТЬ ПІДТРИМКИ З БОКУ ПРОДАВЦЯ (МАГАЗИН VELOGO), Я ВИРІШИВ НАПИСАТИ ЗАЯВУ НА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З ДЕФЕКТОМ. НА МОЮ ЗАЯВУ ПРИЙШЛА ВІДПОВІДЬ, ЩО ТАК ЯК Я НЕ НАДАВ ВИСНОВОК ЕКСПЕРТИЗИ ЩО ДЕФЕКТ ЯВЛЯЄТЬСЯ НАСЛІДКОМ ВИРОБНИЧОГО БРАКУ, МОЮ ЗАЯВУ ВОНИ ВІДХИЛЯЮТЬ. ЦИМ САМИМ КЕРІВНИЦТВО МАГАЗИНУ ПОКАЗАЛО СВОЮ НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ, НЕЗНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАХИСТ СПРАВ СПОЖИВАЧІВ"” Коментар VeloGO: Олександре, не поспішайте з висновками про некомпетентність команди VeloGO. У нашій відповіді на заяву Споживача ми вказували НЕ на те, що Ви зобов’язані надати нам висновок експертизи, який би підтверджував, що «дефект являється наслідком виробничого браку», а на те, що Ви нам маєте надати висновок експертизи, який би підтверджував, що «деформація рами є істотним недоліком», тобто таким, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення. Це зовсім різні речі. Адже, перше – це причина виникнення недоліків, а друге (те, на що вказували ми) – це клас недоліків. У заяві було чітко висунуто 2 вимоги: обмін товару або повернення коштів за придбаний товар. Такі вимоги відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 8 «Про захист прав споживачів» можуть бути висунуті лише у випадку виявлення істотних недоліків, наявність яких має бути підтверджена висновком експертизи (Висновок експертизи в даному випадку підтверджує саме наявність недоліків певного класу, а не причину їх виникнення). І такий висновок має бути наданий саме споживачем. Оскільки такого висновку Споживачем надано не було (Ви не підтвердили, що виявлені вами недоліки унеможливлюють подальше використання товару), то Ваші вимоги не були задоволені. Ще раз наголошуємо, що команда VeloGO завжди була і буде на боці своїх клієнтів. Ми завжди готові допомагати та робити все від нас залежне для вирішення ситуацій, що виникають, готові нести відповідальність та виконувати законні вимоги! P.S. Олександр, бачимо ситуацію, що у Вас дуже тверда ціль писати негативні відгуки на VeloGO у всіх шпаринках мережі інтернет (facebook, hotline і т.д.). Буде справедливо, щоб Ви надали всі ресурси де залишили відгук, а ми мали змогу на публікацію своїх аргументів у боротьбі за захист нашого чесного ім’я. Дуже дякуємо!
Мушу відмітити, що аргументацію магазину є нікчемною. Олександр вірно написав, що, згідно законодавства, обов'язок доказування відсутності виробничих дефектів покладається на продавця.
2 червня 2021 Відповісти
D.K. рекомендує цей магазин
16 жовтня 2020

Купив: Шлем MET Strale Black matt glossy, Замовлення №14323

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

Отличный магазин с большим выбором на разный вкус и кошелек. Покупал себе Шлем MET Strale Black matt glossy, доставили на следующий день, хотя заказ был сделан поздно ночью. Рекомендую!
smnna не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
15 квітня 2020

Купив: Велосипед 18, Замовлення №8384

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, видача товару на складі, повернення товару, сервісна підтримка

Нет информации о местоположении доставке товара. Не было предупреждений о задержках доставки. В личном кабинете не появилась информация о том, что оплата прошла. Несоотвествие информации о наличии товара на сайте и по факту. Обман при уведомлении о дне отправки.
Відповідь представника «VeloGO.UA»
Спасибо за оценку и развернутый отзыв о работе нашего магазина, он поможет нам улучшить клиентский сервис! Мы не снимаем с себя вины, действительно заказанного вами велосипеда не оказалось в наличии на складе дистрибьютора, после чего вам была предложена замена, которую вы утвердили, после чего велосипед был отправлен. От момента получения от Вас заказа и до момента отправки велосипеда по адресу не прошло 2-х дней (мы не говорим, что это быстро, но в сложившихся обстоятельствах в стране это достаточно небольшой срок), в условиях карантина и большой нагрузки на склады и логистику, мы всегда делаем для наших клиентов все возможное, приносим свои извинения, что доставили Вам неудобства и были недостаточно хороши для Вас. Видим, что Вы поставили нашему магазину "Не рекомендую".. Мы же наоборот очень рекомендуем Вас как клиента, только самые высокие требования и стандарты помогут становиться всем магазинам лучше!