Замовила iPad і залишилися дуже задоволена!
Менеджери дуже уважні !
Сподобалося обслуговування, буду замовляти ще!
Оберіть ваш варіант
Підсумкова діаграма за останні 12 місяців
Підсумкові оцінки на основі відгуків покупців
Замовила iPad і залишилися дуже задоволена!
Менеджери дуже уважні !
Сподобалося обслуговування, буду замовляти ще!
Mar_Savchuk, доброго дня! Ми дякуємо Вам за відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас в нашому магазині знову!
Не дай вам Бог зв'язуватися зі сервісом Стілуса,мені мало того що добили телевізор,матриця розбита навіть в тих місцях де була ціла,так ще крім цього вкрали в сервісі кріплення до ніжок телевізора та батарейки з пульту витягнули а однією з причин зняття гарантії назвали фіксацію ніжок до телевізору!?Та ще й при цьому повісили всі логістичні витрати на мене( покупця), ! В підсумку таким собі способом видурили з мене близько 6ти тисяч гривень!
Сергію, доброго дня! Дякуємо Вам за відгук.
Як ми бачимо, всі відповіді Вам були надані як в телефонному форматі так і в електронному.
Хотіли б відмітити, що всі наші клієнти, без винятку, мають можливість перевірити товар при отриманні і тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку.
Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу на те, що ми відкриваємо пункти видачі у великих містах, щоб клієнти мали можливість перевірити комфортним способом товар, не сплачуючи при цьому додаткових коштів за доставку і в пункті видачі для цього є всі необхідні умови!
Що стосується конкретно Вашого замовлення, то ми зв'язались з представниками пункту видачі, провели внутрішнє розслідування та вияснили, що при отриманні Вами товару, Ви його разом з менеджером розпакували, та увімкнули, переконавшись в тому, що товар є належної якості, Ви його придбали, про що свідчать записи з відеокамер.
Далі, через деякий час після покупки й після встановлення Вами телевізору, Ви повідомили, що в пристрої присутня проблема із зображенням, після чого, ми порекомендували Вам відправити товар до сервісного центру в рахунок компанії для подальшого проведення діагностики.
Однак, в ході діагностики було виявлено, що Ви встановлювали телевізор, ввели його в експлуатацію та пристрій має значне механічне пошкодження матриці, що Ви приховали, на жаль, з самого початку, повідомивши, що Ви не перевіряли товар при отриманні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при покупці Вам було видано гарантійний талон, в якому вказані всі умови гарантійного обслуговування й зокрема, в документації вказано, що наявність в пристрої механічного пошкодження несе за собою зняття з гарантії.
Стосовно Ваших звинувачень відносно комплектації Вашого телевізору, вони являються безпідставними. Вам було відправлено телевізор із сервісного центру в тому вигляді та комплектації, в якій він прибув від Вас, про що свідчить АКТ-прийому товару та фото, які були зроблені спеціалістами при прийомі Вашого товару.
Ми бажаємо Вам в подальшому отримувати тільки позитивні емоції від покупок!
розгорнути
згорнути
Робила замовлення у цьому інтернет-магазині на телефон та послугу по безкоштовному ремонту, оператор була доброзичлива, відправили та доїхало новою поштою все швидко і після двох тижневого користування розбила екран так, що треба було міняти дисплей, я була дуже розчарована, та згадала про той безкоштовний ремонт, зателефонувала до сервісного центру по талону, що мені у посилку вклали і по телефону мені розказали що робити, відправляла новою поштою до їхнього того центру, пройшло 4 дні і мені відправили вже полагоджений телефон назад, за доставку оплачували вони, що мене також порадувало, заради цікавості дізнавалася скільки коштував би ремонт у моєму місті, так тут ціну мені назвали в два рази більшу, ніж та за яку я придбала послугу у Стилусі. Тому хочу подякувати магазину за таку оперативність та чуйність, я дуже задоволена покупкою та вашим сервісом! розгорнути згорнути
Kravvch, доброго дня!
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
З нетерпінням будемо чекати на Вас в нашому магазині знову. ;)
Захотіла замовити собі ноутбук Xiaomi RedmiBook Pro 14 i5. Замовила на сайті і перекинула гроші ( 31 тис. гривень). Сказали, що товар буде через тиждень, що було занадто довго для мене. Подзвонила на наступний день і відмовила замовлення, на що мені відповіли, що гроші ПРИЙДУТЬ ЧЕРЕЗ П‘ЯТЬ ДНІВ. Буду писати скаргу у суд. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ
taya.galashko, доброго дня! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
З Вами вже зв'язався наш менеджер для надання інформації за Вашим замовленням.
Прохаємо, будь ласка, очікувати надходження коштів на Вашу карту.
Дякую, мою проблему вирішено
Отвратительный магазин. Товар не получите. Потеряете деньги (%от суммы) при переводах на карту. Обходите стороной.
Олексію, доброго дня! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
На жаль, дистриб'ютор сьогодні повідомив нас про відсутність даного товару, тому, ми запропонувати Вам аналогічний варіант, від якого Ви, на жаль, відмовились.
Ми обов'язково приймемо міри, щоб подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало!
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння.
Придбав мультиварку. Доставка через Нову Пошту. Забрав.
Так склались обставини, що треба було уїхати на 2 тижні. Коли повернулись, достали мультиварку, та побачили на чаші мультиварки на дні багато сколів. Штук 15, розміром приблизно 2х2 мм.
Ще подумав, що коли забирав її, не уважно розглянув дно чаші. Можливо таке освітлення було в відділенні. Але як є.
Ну повернути вже не можна, бо пройшло 14 днів. Вирішив написати листа та в Стілус та порадитись, можливо якось допоможуть.
І відповідь мене переголомшила.
Сказали, що обміняють. Навіть не дивлячись на те що, пройшло 14 днів. Вау!
Бізнесу важко зараз - війна. Формально бюрократично вже строки вийшли. А вони ось так.
Обов?язково повернусь ще.
Раджу всім у стосунках з бізнесом не сваритися та самім бути адекватними.
розгорнути
згорнути
Ev Ok, доброго дня! Дякуємо Вам за те, що Ви поділились враженнями про співпрацю з нашим Інтернет-магазином.
Ми будемо раді Вас бачити в числі наших постійних клієнтів!
Після замовлення, запропонували на півтори тисячі дорожче ніж в замовленні.
Доброго дня, Слава!
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
На жаль, товар за попередньою вартістю закінчився у дистриб'ютора, проте була можливість його придбати в іншого за ціною вище.
Ми обов'язково проведемо роботу, щоб подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало!
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Зробила замовлення в Стілус на відпарювач Polaris.
Ціна була одна з найприємніших на Хотлайн, тому вирішила придбати товар саме тут.
Доставка була організована швидко, при отриманні розпакувала товар, перевірила наявність гарантійного талону, в комплекті ще й був мішечок для зберігання відпарювача. Через якийсь час після покупки він перестав працювати, я звернулась в сервісний центр по гарантії, і вже через 14 днів мені замінили товар на новий, який радує мене по цей день!
Магазин рекомендую та обов’язково буду користуватись їхніми послугами і далі.
розгорнути
згорнути
maria_333, доброго дня! Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Нехай покупка радує Вас довгі роки!
Никому не советую данный магазин. Мало того что ждал свой заказ 2 недели пока прийдёт, так ещё прислали робот пылесос младшей модели но за ту же цену. А потом когда я указал на это, они сказали подождать ещё 2 недели но уже по гораздо завышенной цене. Это бред!
Rus sivak, доброго дня! Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення від імені компанії за доставлені незручності.
Ми обов'язково приймемо міри, щоб подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало.
Був замовлений дозатор для тварин, поїлка, ціна приблизно 2300 грн. Відправка була на Нову Пошту. Вдома перше що стало помітно, що товар не має вилки для електромережі європейського зразка. В коробці також не було гарантійного талону, про що було зразу повідомлено по телефону магазину. Ми ввімкнули дозатор води, з водою звісно, щоб одразу ж почати користування. Через 2 хвилини дозатор вимкнувся і більше не вмикався. Поїлка в батьків і за перепискою в 10:19 мама купила перехідник для розетки, в 10:23 мама вже написала, що поїлка перестала працювати.
Одразу зателефонували в магазин та повідомили що товар несправний і ми хочемо його повернути. Натомість товар ніхто повертати не збирався. В умовах війни і відсутності нормального транспорту нам було запропоновано їхати через все місто в сервіс або відправити поштою. Вибрали пошту. На сайти магазину заявлено що товар належної якості можна повернути протягом 14 днів. Також написано, що грантійний ремонт можливий тільки через висновок сервісного центру, тобсто експертизу. Що робити якщо отримав товар НЕ належної якості там ні слова.
Товар відправлений в сервісний центр. Сервіс гроші за товар не повертає, заявляє що товар брудний і був у вживанні ( він пропрацював 2 хвилини і вимкнувся, не з нашої вини) За 3 тижні ніякої відповіді від магазин чи від сервісу нема. Тобто в мене нема ні грошей, ні товару. Не кажучи вже про те, що товар був життєво необхідний моїм домашнім тваринам.
Тобто магазин продає несправні товари. Повернення товару відбувається з порушеннями закону України про захист прав споживачів, а точніше взагалі не відбувається.
розгорнути
згорнути
Доброго дня, Kateryna!
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження про співпрацю з нашим Інтернет-магазином.
Крім цього, ми хотіли б відмітити, що кожному нашому клієнту ми надаємо можливість перевірити товар та документацію при отриманні, не в залежності від способу доставки, і тільки після перевірки приймати кінцеве рішення покупку.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що з моменту Вашого звернення до нас щодо повернення товару, Вам не було відмовлено. Як ми бачимо, на електронній адресі Вам відразу повідомили два варіанти повернення товару: звернувшись в сервісний центр напряму, або з метою економії власного часу - відправка товару Новою поштою.
Після чого, сервісний центр отримав від Вас товар, де було зафіксовано дефект, а також те, що товар має забруднення та сліди використання. На жаль, такий товар згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. Про Захист Прав Споживачів поверненню чи обміну не підлягає.
Проте, Ваш товар було прийнято на діагностику та подальше можливе врегулювання даного питання і у разі підтвердження браку виробника, ми зможемо Вам повернути кошти або обміняти товар так як це і передбачено чинним Законодавством України!
Також ми бачимо, що всі відповіді Вам були надані і магазин не залишив без уваги жодне з Ваших звернень, посилаючись на умови повернення товару неналежної якості ст. 8 Про Захист Прав Споживачів.
розгорнути
згорнути
Знайшли помилку в українській версії сайту?
Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку в українському перекладі