Продавець замовлення отримав, потім переніс терміни доставки і в кінці скасували замовлення.
Все це без пояснення причини і будь яких повідомленнь.
Оберіть ваш варіант
Підсумкова діаграма за останні 12 місяців
Підсумкові оцінки на основі відгуків покупців
Продавець замовлення отримав, потім переніс терміни доставки і в кінці скасували замовлення.
Все це без пояснення причини і будь яких повідомленнь.
Вибачте за описане. Прагнемо до якнайшвидшого виконання замовлень наших покупців. Зважаючи на ситуацію в країні не завжди вдається оперативно вирішувати питання доставки. Працюємо над вирішенням проблеми вчасного інформування клієнтів по замовленню та внесеним змінам. Шкода за незручності.
Замовлення було оформлено 16.02.2022 в 15:36. Зробив передплату. Одразу встановилась дата отримання (17.02), після 18:15 . На наступний день 17.02 в 18:20 був статус- Оформлений, комплектується. Через це подзвонив оператору. Він мені сказав що сьогодні віправлять, вибачився за затримку. Але на момент 18.02.2022 в 14:40 замовлення висить в статусі- Оформлений, комплектується. Натиснув- Відмінити. Після чого мені подзвонив оператор і сказав що я маю заповнювати якусь анкету на повернення коштів. Коротше не раджу цей магазин. Одна брехня і морока. розгорнути згорнути
Вибачте за затримку з відправкою замовлення. Розуміємо, що один день у виконанні замовлення може суттєво змінити плани наших клієнтів. Тому намагаємося не допускати подібних ситуацій. Повернення коштів здійснюється тільки на основі відповідної заяви. Шкода за всі незручності.
Выдали на точке выдачи побитый товар, отказалась забирать. Заказала через месяц, опять предлагают тот же набор с помятой упаковкой. Попросила заменить, сказали других нет в наличии.
Почитала отзывы и поняла, что это они многим продают товары с дефектами)
Шкода за описану ситуацію. Ми не реалізуємо завідомо дефектний товар. Незважаючи на одинокі випадки пошкодженої упаковки цілісність товару було збережено. У будь-якому випадку клієнт завжди може оглянути товар перед здійсненням покупки для прийняття остаточного рішення. Працюємо над покращенням пакування в процесі доставки замовлень. Ми враховуємо зауваження клієнтів і прагнемо підвищувати якість обслуговування.
я сделал оплату через Apple pay, деньги списаны, но статус заказа "ожидает оплаты", при попытке связаться или заказать обратную связь, как через имейл, так и через телефон - тишина. Прошли сутки - ничего не происходит
Вибачте за затримку з підтвердженням замовлення. Співробітники кол-центру передзвонюють клієнтам і вже потім намагаються зв'язатися через e-mail. Бажаємо, щоб покупка забезпечила приємні враження. Працюємо над покращенням нашої роботи.
Дякую, мою проблему вирішено
После оплаты номера заказа нет нигде. Месскнджеры, почта, смс? Не, магазин этого не знает.
Стоимость доставки - информация которой магазин манипулирует как хочет и ты её узнаешь только при заказе. Наверное, очень сложно сразу показать цену доставки.
В описании доставки цен тоже нет. Так что бесплатная доставка это некий сферический конь в вакууме, увы.
Вибачте за незручності. Після прийняття замовлення в обробку надсилаються повідомлення у Viber за вказаним номером телефону, листом на e-mail. Також інформація по замовленнях є в особистому кабінеті на сайті. Вказана вартість доставки на сторінці товару й оформлення замовлення мають співпадати. Дякуємо, що звернули увагу на помилку, її буде виправлено найближчим часом. Шкода за такий досвід від співпраці. Сподіваємося мати можливість виправити враження на краще.
Все бы хорошо, цена приятная, доставили оперативно и тд. Но все хорошо ровно до момента пока вам не придется столкнуться с их СЦ. 2 недели диагностировать неисправность в работе, которую я обнаружил эмпирическим путем за один день. Даже после обещанных двух недель - никто не перезванивает, в известность никто не ставит, все приходится делать самому. Даже после обещания вернуть средства - никто 2 дня не перезванивает. В общей сложности прошло почти 3 недели с момента обращения в СЦ, я уже самостоятельно обращался в магазин раз 5, все еще жду решения и возврата средств.
Отвратительный сервис.
розгорнути
згорнути
Вибачте за такий досвід співпраці. На жаль вирішення питань повернення, заміни, ремонту неможливе без висновку авторизованого сервісного центру виробника. Напишіть, будь ласка, у коментарі номер замовлення чи квитанції сервісного центру, щоб ми з'ясували обставини вашої ситуації.
Заказала куклу большую лол диджей на подарок, курьер не выключая двигатель быстро вручил и поехал, рассмотреть на месте не удалось
Пришла домой, это ужас..
Коробка грязная, потёртая, скотч грязный торчит
Как такое можно отдавать покупателю???
Что за сервис
Первый и последний мой заказ!
Так ещё условия возврата, я должна за доставку платить, это ещё что такое???
Вибачте за описане. Ми приділимо більше уваги пакуванню при кур'єрській доставці замовлень. Шкода за такий досвід від співпраці.
НЕ рекомендую нікому зв'язуватися з цією конторою!
Оплатив замовлення, надіслали через день, а після отримання виявилося що він взагалі не робочий. Відправив назад - зворотнього зв'язку - 0. З гарячої лінії толку теж ніякого, чекайте 14 днів, тоді буде якийсь висновок. На запитання що буде, якщо протягом 14 днів таки не повідомлять, кажуть, що я маю до них подзвонити і нагадати, щоб вони в свою чергу теж подзвонили і теж нагадали. Жодних санкцій чи компенсацій для покупця це не передбачає, а вирішується виключно в ручному режимі якоюсь конкретною людино.
В результаті - багато витраченого часу в ніщо, гроші, які я не можу повернути зараз і відсутність необхідного ВЖЕ безперебійника, за який було оплачено.
Сервіс - жахливий, висновки робіть самі.
розгорнути
згорнути
Вибачте за описане. Ми реалізуємо сертифіковану продукцію для мінімізації подібних випадків. Повернення чи заміна товару здійснюється після відповідного висновку сервісного центру. Будь ласка, зазначте у коментарі номер замовлення чи квитанції сервісного центру, щоб ми могли ідентифікувати ваш випадок. Отримані зауваження щодо обслуговування прийнято для покращення нашої роботи. Шкода за завдані незручності.
Значит. Заказал я кресло компьютерное, которое на момент заказа, стоит примерно одинаково во всех магазинах в которых оно есть. Так вот, заказал именно там, потому что это одно из не многих мест, где делали доставку через 1 день. Хочу подчеркнуть, что ждал это кресло безумно. Так как сижу за компьютером на табурете и болит спина.
Собственно, в день доставки, к 11 утра, решил позвонить узнать время, на что мне сказали что со мной свяжутся. И так вплоть до 6 часов. То есть весь день, я сидел дома, потому что может приехать доставка. А уже после, со мной связался менеджер, и сказал мне следующее: "Ваше кресло пришло сегодня на склад, но мы его не можем найти". И перенесли доставку ещё на 3 дня. Не могли найти товар. Это что, иголка? Вы за день, не смогли найти КРЕСЛО! Поддержка отвечает на отвали, помощи 0. Как будто я их уговариваю продать мне товар. Огорчило очень и очень сильно. Спросил за возврат, возврат ждать ещё дольше чем доставку кресла. Классно. Ужасно. Ставлю ноль за обслуживание.
розгорнути
згорнути
Вибачте за описану виключну ситуацію. Ми з'ясовуємо причини цього прикрого випадку для попередження повторення подібного в майбутньому. Шкода за витрачений на очікування час.
Товар оказался бракованный.После установки.Ноут стал работать не коректно.Появился запах . После отправки на офис согласно требований продавца ,начались отговорки.Нам нужно две недели на экспертизу,хотя при первом звонке на горячую линию менеджер Вячеслав уверял,что будет возврат или денег или товара.1.02.2022 обратился опять на горячую линию узнать о решении вопроса,как оказалось горячая линия для покупателей у которых проблемы с купленым товаром не работает. Оправляют к одному и томуже менеджеру Вячеславу.Менеджер пояснил что экспертиза показала что это мы виноваты в поломке. С его слов 'Или не правильно вставили или не до конца. Что это за экспертиза которая даёт такой ответ. На мои замечания что если бы в этом была проблема то сгорел бы ноут мне ответили что так бывает. При подключении другой памяти в тот же слот всё работает.Установка памяти проводилась по рекомендациям и разрешением производителя,с видеофиксацией. розгорнути згорнути
Вибачте за описане. Будь ласка, напишіть у коментарі номер замовлення. Ми з'ясуємо обставини для розв'язання ситуації та покращення нашого обслуговування в цілому.
Знайшли помилку в українській версії сайту?
Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку в українському перекладі