Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 816

за 6 міс 19
за 12 міс 31
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (816)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Иванов Данил рекомендує цей магазин
Вчора На модерації

Купив: бездзеркальний фотоапарат ZV-E10 body Black (ILCZVE10B.CEC), Замовлення №68860

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Замовлення і доставка були виконанні в обговоренні терміни, ціна дуже класна у порівнянні з іншими магазинами. Я знав яку модель камери я хочу, тому мої очікування виправдались. Все супер, дякую.
Sergey рекомендує цей магазин
Вчора

Купив: Хромбук IdeaPad 3 Chrome 15IJL6 (82N4003GPB), Замовлення №68117

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купив ноутбук для мами. Довго обирав у якому магазині замовити. Звернувся сюди, не помилився. Ціни хороші, але потрібно чекати товар (мене це не лякає). Обслуговування нормальне, все продумано до дрібниць. Буду замовляти собі ноут через Роббі теж.
Гордиенко Игорь рекомендує цей магазин
26 березня 2024 На модерації

Купив: ASUS ROG Phone 6 16/512GB White, Замовлення №68003

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Магазин нормальний. Усі домовленості виконуються, якісне обслуговування, жодних нарікань щодо товарів. Ціни дуже демократичні. Однозначно рекомендую.
Sasha James не рекомендує цей магазин
25 березня 2024

Хотів купити: Монітор AW2724HF (210-BHTM)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Если дороги нервы, время и деньги, обходите стороной данный магазин, дозвониться невозможно, сразу сброс, потом ждать перезвона непонятно сколько, менеджер не компетентен, с возвратом в случае брака мне уже сказали что не получиться, не связывайтесь
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. В вашем отзыве нет ни капли смысла и логики. Вы указали что дозвонится нам не возможно, при этом вам не перезвонили, при этом менеджер который с вами НЕ говорил "не компетентен", при этом вы ничего не купили, при этом если бы купили и был брак - вернуть не получится. Просим для идентификации вас как клиента - указать данные для проверки того что про нас написали. 1. Номер заказа 2. ФИО настоящие 3. Телефон Мы проверим заказ если он был. Или звонок, а именно записи если они были. И дадим ответ. Ожидаем данные от вас.
Кудрявих Катя рекомендує цей магазин
24 березня 2024

Купив: Смартфон Galaxy A14 4/64GB Green (SM-A145FLGU), Замовлення №67712

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купляла телефон в цьому магазині. Перша покупка у них, і одразу такий не дешевий товар, хвилювалася що можуть бути проблеми із цим, проте менеджер розвіяв мої хвилювання, відповів на всі мої запитання. Товар прибув рівно за терміном як і обіцяв менеджер. Можу рекомендувати магазин, я всім задоволена.
Малай Игорь рекомендує цей магазин
24 березня 2024

Купив: Планшет Galaxy Tab S6 Lite 2022 4/64GB Wi-Fi Pink (SM-P613NZIA), Замовлення №67023

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ми придбали чудовий товар за адекватну ціну! Доставили як і обіцяли по термінах. З оплатою та комунікацією проблем не помітили! Дякуємо персоналу! Вийшли з приємними враженнями.
Наталія Наталія не рекомендує цей магазин
23 березня 2024

Купив: БФП Color LJ Pro M283fdw + Wi-Fi (7KW75A), Замовлення №66852

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Розібрали ваше замовлення і готові дати відповідь. Вибачаємося, що не вислали вам реквізити на повну оплату принтера. Менеджер помилився і забув позначити, що в цьому замовленні потрібно оформити повну оплату після приїзду товару. Тому - вислали його стандартним методом: післяплата. І ви його забрали. Вибачаємося ще раз за цю помилку. Всього доброго.
l denти не рекомендує цей магазин
20 березня 2024

Хотів купити: Мікрофон інструментальний SM57-LCE

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Відповідь на ваш відгук ми хочемо почати з головного: ваш товар приїхав 18.03 - ми його закупили - вчора відвантажили на пошту. ТТН вам дали вдень. Тепер найважливіше: затримка. Згадайте, ви дзвонили нам у магазин 04.03.2024 і уточнювали щодо стану замовлення. Вам повідомили що ми НЕ бачимо платежу і треба розібратися. Також ви нам писали в Телеграм з цим питанням. Дали нам квитанцію платежу. Ми почали розбиратися. А саме дзвонити в банк, так як в додатку банкінгу НЕ було вашого платежу. У банку вказали що сталася технічна помилка і платіж нам не дійшов. Після розбору з банком - платіж прийшов - ми його підв'язали - дали вам СМС з підтвердженням і замовили товар При цьому товар прийшов рівно на 10тий робочий (!!!) день після нашого замовлення на складі дистриб'ютора, а саме 18.03 Далі ми його закупили - нам його відвантажили - ми відправили Як підсумок: затримка у вашому випадку була через технічну помилку банку. Ми не отримали 26.02 платіж. Отримали 04.03 після розглядів із банком і замовили товар. Виходячи з цього, просимо не думати, що ми винні в затримці товару. Помилка не наша. Кошти ваші знайшли - замовили товар - відвантажили. Всього доброго.
Dmitriy Homutov не рекомендує цей магазин
20 березня 2024

Купив: Акустична система R2850DB, Замовлення №65847

Сподобалося: наявність

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. Ваш товар, который мы заказывали второй раз приехал на следующий рабочий день после указания вам о задержке. Задержка произошла по причине проблем на границе нашей страны. Со своей стороны мы вернули вам денежные средства в полной мере и аннулировали заказ у поставщика. На сегодняшний день на быструю отгрузку доступна как модель r2850 так и r2750. Их мало, но они доехали. К сожалению, на данное время форс мажоры быть могут. При этом они не на нашей стороне. Требуется учитывать ситуацию в стране так-же и не забывать что происходит. Всего доброго.
Я перезаказал в другом магазине. Утром заплатил - на следующий день вечером я их слушал. ..и дешевле на 500 грн. Я думаю, вашему магазину есть куда расти
23 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby» відповів на коментар Dmitriy Homutov
Добрый день. Конечно, вероятен факт того что у другого магазина был на тот день в наличии на быструю отгрузку данный товар. Но, считаем, что это ни о чём не говорит. К примеру у них были данные колонки, а у нас к примеру есть на складе мониторы, которых у них на сайте вовсе нет. Но и тут нельзя делать вывод что им надо до нас расти, просто потому что у них мониторов нет, а у нас есть. Ибо это глупо. Разные продавцы - разное наличие - разные дистрибьюторы. Приятного прослушивания. Колонки очень хорошие, хоть и очень большие, что не всем подойдёт. На наше мнение, лучше бы место 2850 модели - взяли бы "трифоник" S360. Он меньше места занимает и лучше играет. Это другой уровень. Всего доброго.
26 березня 2024 Відповісти
Volodymyr Sydorenko не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
20 березня 2024

Купив: TP-Link EAP650, Замовлення №64292

Сподобалося: наявність, відвантаження товару, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Ми розібрали це замовлення і готові дати відповідь. 1. відвантажили не у вірний "Довжик" Бачимо що "село Довжик" є 3 штуки в різних областях. Вислали на: Довжик, Пункт приймання-видачі (до 30 кг): вул. Адміністративна, 3. Адміністративна, 3 2. Якщо сталася плутанина між цими селами і вислали не туди, куди треба, - потрібно було зателефонувати нам (продавцю) - повідомити про це, щоб ми зробили переадресацію, а ми б її самі зробили... Дзвінків від вас - не було. Факт: https://ibb.co/yXnhfF1 3. також ви могли написати в сервіс відділ ТГ Ви - нічого не писали 4. У додатку НП ми бачимо що ви самі зробили "переадресацію" Зробили це самі. Ми НЕ ЗНАЛИ що ваше замовлення поїхало в не вірне село. 5. "Розраховують, що я сплачу за їхню помилку (перенаправлення)" Ні. Ми зовсім не знали що товар поїхав у не вірне село. Ви не повідомляли нам про це за допомогою телефону, не повідомляли нам у повідомленні допомоги в месенджері Телеграм. При цьому ви пишете, що писали нам. Куди? Може, на пошту? Пошта перевіряється раз на тиждень і ми могли зовсім ще не прочитати лист. Набагато швидше дзвонити або писати в месенджер у відділ сервісу. 6. "Курс і ціни" Останнім часом - курс зростає. Відбувається девальвація гривні. Це відбувається завжди. У країні немає грошей. Курс тримається на "доброму слові" На сьогоднішній день курс впевнено йде до позначки "40" і вище ніж був під час вашого відвантаження товару. На сайті у себе ми про це пишемо, що з курсом є проблеми. Це логічно й адекватно. 7. Як ми писали вище - ви особисто зробили "переадресацію" товару При цьому ми не бачили від вас дзвінків про це. Не бачили повідомлень у месенджер. Я направлю сервіс менеджера, який сьогодні протягом дня напише вам і оплатить витрати "переадресації". Всього доброго.
У замовленні було чітко вказано у яке саме село якої області відправити. Так як був неробочий час - я написав відразу вам на вашу пошту sales@ (+ на ту, з якої прийшло повідомлення про відправлення), де описав ситуацію. Відповіді на листи нема і досі. Виходить, через хотлайн до вас швидше достучатись. "Пошта перевіряється раз на тиждень" - то напишіть про це на сторніці контактів сайту. Про телеграм - на сторінці контактів він не вказаний. Щойно знайшов його на сторінці гарантії ("При виникненні питань про повернення товару протягом 14 днів, або гарантійному обслуговуванні купленої у нас техніки...."). Якщо телеграм/вайбер чи інші месендежри є на основних контактних телефонах, то вкажіть це прямо. То що сьогодні курс став ще вище, до суті не має ніякого значення, бо у вашій оферті вказано про курс саме на момент відвантаження. Щодо переадресації - тобто якщо б зробили би переадресацію ви, то вона не була би приплюсована до вартості доставки? Покажіть таке у прввилах НП (але звісно, у вас може бути окремий договір з НП)
20 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Добрий день. Ваш запит було передано ваш запит у сервіс відділ. Вони зателефонували - дізналися ситуацію - запросили реквізити. Переадресація вийшла 150 грн. Ми їх вам покриємо поверненням на реквізити які ви дали після забору товару - можна не переживати. Продавець адекватний. Помилки можуть бути у всіх і вони вирішувані. Повідомте у відділ сервісу як отримаєте посилку. Всього доброго.
20 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Добрий день. Бачимо, що посилку забрано. Передаю інформацію для компенсації поїздки товару в невірне село. Очікуйте на кошти. Всього доброго.
21 березня 2024 Відповісти