Ви додавали в списки товари, не будучи авторизованими. Перенести оновлені списки в ваш профіль?
Перенесення списків товарів
Зачекайте, йде перенесення списків товарів у ваш профіль
Стабілізатор поперечної стійкості - металевий прут, який встановлений в передній (іноді і задньої) підвісці поперек автомобіля, і пов'язує праву і ліву частину підвіски з центральною частиною кузова. До елементів підвіски стабілізатор кріпиться за допомогою «стійок стабілізатора», яке також в просторіччі називають «солдатики» або «кісточки». Вони являють собою сталевий прутик на двох кінцях якого встановлені резинометаллические точки кріплення: одна - до важеля підвіски, друга - до стабілізатора поперечної стійкості. Центральна частина стабілізатора кріпиться до кузова автомобіля за допомогою втулок. Втулка стабілізатора умовно являє собою гумову «шайбу» з отвором в центрі, через яке проходить стабілізатор, і профільованими краями, які притискаються до кузова автомобіля затискачами.
Ці обидві деталі - і стійки стабілізатора, і втулки стабілізатора - навмисно зроблені «витратними матеріалами» в підвісці автомобіля: їх ціна невисока, а заміна досить проста. Тому не дивно, що стійки і втулки стабілізатора виходять з ладу досить швидко - буває вже через 30-50 тис. км., Можуть дотягнути до 60-80 тис.км., але рідко служать під 100 тис. км. навіть у акуратних водіїв. Найбільш затребувані деталі - очікувано на масові моделі автомобілів. Так, часто шукають: стійки стабілізатора для Ланос, втулки стабілізатора на Ланцер 9 або Мазда 3, стійки стабілізатора для Акцент або Королла, втулки стабілізатора Ніссан Ноут.
Популярні товари
Знайшли помилку на сайті?
Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку на сайті