Стійки і втулки стабілізатора
UA RU

Стійки і втулки стабілізатора

Щоб підібрати і купити стійки і втулки стабілізатора, будь ласка, виберіть марку і модель вашого авто

Стійки стабілізатора і втулки стабілізатора - в чому різниця і що міняти?

Стабілізатор поперечної стійкості - металевий прут, який встановлений в передній (іноді і задньої) підвісці поперек автомобіля, і пов'язує праву і ліву частину підвіски з центральною частиною кузова. До елементів підвіски стабілізатор кріпиться за допомогою «стійок стабілізатора», яке також в просторіччі називають «солдатики» або «кісточки». Вони являють собою сталевий прутик на двох кінцях якого встановлені резинометаллические точки кріплення: одна - до важеля підвіски, друга - до стабілізатора поперечної стійкості. Центральна частина стабілізатора кріпиться до кузова автомобіля за допомогою втулок. Втулка стабілізатора умовно являє собою гумову «шайбу» з отвором в центрі, через яке проходить стабілізатор, і профільованими краями, які притискаються до кузова автомобіля затискачами.

Ці обидві деталі - і стійки стабілізатора, і втулки стабілізатора - навмисно зроблені «витратними матеріалами» в підвісці автомобіля: їх ціна невисока, а заміна досить проста. Тому не дивно, що стійки і втулки стабілізатора виходять з ладу досить швидко - буває вже через 30-50 тис. км., Можуть дотягнути до 60-80 тис.км., але рідко служать під 100 тис. км. навіть у акуратних водіїв. Найбільш затребувані деталі - очікувано на масові моделі автомобілів. Так, часто шукають: стійки стабілізатора для Ланос, втулки стабілізатора на Ланцер 9 або Мазда 3, стійки стабілізатора для Акцент або Королла, втулки стабілізатора Ніссан Ноут.