Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2923

за 6 міс 6
за 12 міс 16
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2923)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Владимир Путя не рекомендує цей магазин
Сьогодні

Хотів купити: Реле напруги DigiTOP VP-10AS

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

Добрый день. Заказал реле напряжения Digitop vp-10as (мой заказ 556625 3июня) несколько раз им перезванивал, сказали: "надо ждать смс" и уже две недели жду .
Nikita рекомендує цей магазин
Сьогодні На модерації

Купив: Відеокарта MSI GeForce RTX 4060 GAMING X 8G, Замовлення №557797

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Відправили замовлення швидше ніж обіцяли, відеокарта тиха та холодна, рекомендую.
Відповідь представника «CAN.UA»
Нікіта, дякуємо за довіру і дружню підтримку! Радіємо, що Ви задоволені і картою, і нами. Бережіть себе, будь ласка, і повертайтеся! Хай Вам щастить! Все буде Україна!
Владислав Коваль не рекомендує цей магазин
11 червня 2024

Купив: Навушники TWS Xiaomi Redmi Buds 3 Pro Glacier Grey (BHR5194GL), Замовлення №545382

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «CAN.UA»
Владиславе, нам дуже шкода, вибачте нас, будь ласка. У скарзі записано, що «правий навушник грає тихіше». Про непрацююче шумопоглинання і зникнення звуку ми не знали. На жаль, сервісний центр нашого постачальника відмовив у гарантійному обслуговуванні, і логістика теж зайняла багато часу. Вибачте нас, будь ласка, за втрачений час і витрати на відправку. Навушники якісні і недешеві, і хотілося повернути їх не бездоганної роботи. Розуміємо Ваші почуття і розчарування абсолютно. Вибачте. Намагатимемося, аби наступна Ваша покупка у нас була вдалою від початку до фіналу. Нам дуже хочеться відновити Ваш настрій. Бережіть себе, будь ласка, і повертайтеся! Хай щастить! Все буде Україна!
c-max не рекомендує цей магазин
9 червня 2024 На модерації

Хотів купити: Прождал заказ 5 дней, все кормили завтраками, даже не хотят звонить, а когда клиент уже созрел пред, Зовнішній акумулятор (павербанк) ACL PW-55 50000mAh Black

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність

Відповідь представника «CAN.UA»
c-max, вітаємо! Будь ласка, напишіть детальніше про проблему, Без номеру замовлення чи реального імені ми не можемо ідентифікувати Вас і пояснити, що сталося. Чекатимемо на номер замовлення і деталі. Хай Вам щастить! Гарного недільного вечора
Представник магазину «CAN.UA»
Доброго дня! Вибачте, так, ми знайшли інформацію про Ваше замовлення. На жаль, нам довелося чекати на повторну поставку білого павербанку від постачальника, ця повторна поставка була із затримкою, ще й на фоні підвищення ціни. Це правда, що то є не Ваша проблема: і всі ці пригоди з повторною поставкою через неналежну якість павербанку, і затримка поставки, і підвищення ціни. Нам дуже шкода, що Ви втратили свій час і настрій. Вибачте нас, будь ласка. Дякуємо за Ваш відгук, завдяки йому до вирішення проблеми змогла долучитися наша служба підтримки клієнтів, і нехай із запізненням, але Ви наразі з необхідним пристроєм. Дякуємо, що погодилися на павербанк чорного кольору, і сподіваємося, що персональне збереження початкової ціни відновило Ваш настрій хоча б трошки. Ми намагалися якнайшвидше виправити ситуацію, але реакція була «не миттєвою» і з моменту Вашого замовлення понеділка 3 червня до середи 12 червня, коли Ви його отримали, пройшло занадто багато часу, ми розуміємо. Вибачте. Дякуємо за розуміння і терпіння і сподіваємося наступного разу виконати Ваше замовлення бездоганно. Бережіть себе, будь ласка, і повертайтеся! Хай Вам щастить! Все буде Україна!
15 червня 2024 Відповісти
c-max відповів на коментар CAN.UA
Дякую, що визнали свою помилку і виправили її. Дуже задоволений персоналом магазину. Рекомендую магазин.
15 червня 2024 Відповісти
Натали Дор рекомендує цей магазин
8 червня 2024

Купив: Жорсткий диск Transcend StoreJet 25M3 4 TB (TS4TSJ25M3S), Замовлення №557283

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дякую магазину, за швидке виконання замовлення. Дуже рекомендую!
Відповідь представника «CAN.UA»
Наталі, дякуємо за довіру і дружню підтримку! Дуже приємно читати і знати, що Ви задоволені покупкою. Бережіть себе, будь ласка, і свій гарний настрій - теж! Хай Вам щастить! До зустрічі! Все буде Україна!
София Таран рекомендує цей магазин
7 червня 2024

Купив: Бездротовий маршрутизатор (роутер) TOTOLINK N300RT, Замовлення №556913

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Відповідь представника «CAN.UA»
Софіє, дякуємо за довіру і приємну рекомендацію! Бажаємо гарного настрою і вдалих покупок! Чекатимемо на нові зустрічі! Хай Вам щастить! Все буде Україна!
Максим Коханський рекомендує цей магазин
6 червня 2024

Купив: Розумна розетка Xiaomi Mi Smart Plug 2 Wi-Fi (BHR6868EU / ZNCZ302KK), Замовлення №556810

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Відповідь представника «CAN.UA»
Максиме, дякуємо за довіру і дружню підтримку! Сподіваємося що сподобається у нас і наступного разу! Бережіть себе і повертайтеся, будь ласка! Хай щастить! Все буде Україна!
swmyp рекомендує цей магазин
4 червня 2024

Купив: Hoco EQ4 Graceful White (6931474798602), Навушники TWS Hoco EQ4 Graceful White (6931474798602), Замовлення №556302

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Відповідь представника «CAN.UA»
swmyp, дякуємо за довіру і дружню рекомендацію! Сподіваємося, Ви залишатиметися задоволеним покупкою довгий час. Бережіть себе, будь ласка, і повертайтеся! Хай Вам щастить! Все буде Україна!
Andwik не рекомендує цей магазин
31 травня 2024

Хотів купити: Планшет Teclast M50HD 8/128GB LTE Blue

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність

Після оформлення замовлення, на другий день телефонують щоб сказати, що товар, можливо, буде за тиждень і яка буде ціна, вони теж не знають. Краще замовляти у інших та не витрачати на них час.
Відповідь представника «CAN.UA»
Andwik, вибачте нас, будь ласка, за те, що не змогли виконати Ваше замовлення швидко і на тих умовах, на які Ви розраховували. Планшет, який Ви замовили, став недоступний для продажу, і постачальник попередив нас, що ціна на нього зросте. Ми не були впевнені, коли планшет буде доступний і назвали максимальні строки: тиждень. Наразі планшет є у продажу, і за два робочих дні ми можемо його доставити. Так, на жаль, ціна зросла… Андрію, вибачте, ми могли попередити Вас трошки раніше, ввечері у день Вашого замовлення, і нам шкода, що Ви розчаровані і втратили час. Якщо планшет все ще цікавить Вас, будь ласка, дайте нам знати. Ми зарезервуємо його сьогодні, а у понеділок зателефонуємо Вам і скажемо актуальну ціну з урахуванням sorry-бонусу, який ми хочемо Вам подарувати. У будь-якому випадку ми зателефонуємо Вам у понеділок, щоб дізнатися про Ваше рішення. Бажаємо гарного настрою і вихідних. Хай Вам щастить! Все буде Україна!
Никита Гаркавый не рекомендує цей магазин
29 травня 2024

Хотів купити: Зовнішній акумулятор (павербанк) XO PR158 22.5W 50000mAh Black

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

зателефонували сказали що відправлять через неділю. Через неділю я зателефонував і мені сказали що вони не змогли до мене додзвонитись і повідомили що немає товару в наявності
Відповідь представника «CAN.UA»
Доброго дня, Нікіта! Нам шкода, що Ви розчаровані, але ми не знаємо, яким чином спілкуватися з Вами. Ми намагаємося подзвонити Вам і наразі, при повторному Вашому зверненні, і раніше, при першому замовленні. Як нам спілкуватися, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок або «відбиваєте» його? Якщо Вам зручніше, спілкуватися на цій сторінці Hotline, або сторінці відгуків на Google, електронною поштою - сповістіть нас про це, будь ласка. Інакше у результаті Ви завжди будете незадоволені, тому Ви будете дізнаватися про новини із запізненням, якщо Ви самі хочете керувати часом спілкування з нами і залишати лише за собою право ініціювати розмову. Стосовно Вашого першого замовлення на нашому сайті транслювалася ціна від одного з двох постачальників, який пропонував нижчу ціну. Спочатку нам підтвердили наявність, але потім сповістили, що не можуть виконати наш запит. Сказати про це Вам не вдалося, тому що Ви не відповідаєте на дзвінки. Ми розуміємо Ваш настрій, коли Ви дізнаєтесь про неможливість виконати замовлення із запізненням, телефонуючи самі. Вибачте нас за те, що не змогли Вам допомогти. Наразі ми намагаємося телефонувати Вам стосовно нового замовлення. Будь ласка, передзвоніть нам, якщо Вам не дуже подобаються вхідні дзвінки. Сподіваємося, що нам вдасться виконати Ваше замовлення на цей раз. Просимо Вас долучитися до цього процесу. Будь ласка.
Тоді нащо треба було неділю чекати, щоб потім мені самому вам телефонувати та дізнатись що Павербанка як ви сказали немає в наявності, Ви мені не казали що ціна змінилась т.д.. Ви просто спочатку підтвердили заказ, а потім через неділю нічого не відправляли і коли вже я сам вас набрав ви сказали просто що немає в наявності, хоча він був просто ціна трішки виросла
31 травня 2024 Відповісти
Представник магазину «CAN.UA»
Нікіта, вибачте, можливо, нам слід ще раз пояснити, що відбулося. Ми отримали підтвердження на поставку "через тиждень" і сказали про це Вам, потім наш постачальник скасував можливість поставки, і ми одразу зателефонували Вам, потім повторно, і двічі - безрезультатно. Немає жодного сенсу умисно чекати тиждень, аби дочекатися від Вас дзвінка і сказати, що виконати Ваше замовлення не можемо. Ми намагалися попередити Вас якнайшвидше, одразу після відмови постачальника. Ми не можемо замовляти і відправляти товар, з більшою ціною і/чи з іншими строками постачання без згоди клієнта. Будь-які зміни потребують узгодження. На наш погляд, ціна зросла суттєво, а не «трошки», і, можливо, зросте ще, поки ми гратимемо у телефонні хованки. Ми планували зробити для Вас ціну на друге замовлення більш прийнятною, аби відновити Ваш настрій і вибачитися за скасоване замовлення, але на жаль, ми знов не можемо поспілкуватися з Вами у режимі телефонної розмови. 29.06. 16:11, 30.05. 9:27, 16:09, і сьогодні, 31.05. - дзвінки без відповіді. Нам шкода, що ми не можемо знайти вихід у цій, досить звичайній ситуації, коли сучасний світ сповнений можливостей для комунікацій. Будь ласка, не шукайте, прихований зміст у словах, які використовують магазини у своїй роботі: «немає у наявності (за заявленою ціною)», «товар розпроданий», «постачальник підняв ціну/ очікує нову поставку за іншою ціною»,«перевіряємо наявність у іншого постачальника за вищою ціною»…. Так трапляється, головне те, що жоден магазин не зацікавлений навмисно розчаровувати своїх клієнтів. Набагато приємніше відчувати задоволення від покупки і читати відгуки з «дякую, все клас!» Гарного вечора!
31 травня 2024 Відповісти
Представник магазину «CAN.UA»
Доброго дня, Нікіта! Ми телефонуємо Вам і сьогодні, у суботу, і відповіді як і раніше нема. Будь ласка, передзвоніть нам, якщо Ви зацікавлені у Вашому замовлені. Тому що з цього моменту ми припиняємо спроби телефонувати Вам і знімаємо з себе відповідальність за долю Вашого замовлення. На все добре, хай Вам щастить .
1 червня 2024 Відповісти