Приводний ремінь, поліклинові ремінь, клиновий ремінь
UA RU

Поліклиновий приводний ремінь

Щоб підібрати і купити поліклиновий приводний ремінь, будь ласка, виберіть марку і модель вашого авто

Основи вибору приводних ременів

Приводний ремінь - це ремінь для приводу допоміжних агрегатів, наприклад, є «ремінь генератора». Приводний ремінь можна знайти в машині будь-якого класу і віку: якщо приводний ремінь Сенс-а служить тільки для обертання генератора, то приводний ремінь в Авео служить вже для приводу і генератора, і компресора кондиціонера, і насоса гідропідсилювача керма...

Існує кілька типів таких приводних ременів. Так, клиновий приводний ремінь в поперечному розрізі нагадують букву V - звідси і загальна назва класу V-betl або V-ribber belt (так їх називають ContiTech, Bosch та ін.) Другий тип - це поліклиновий приводний ремінь, який є набором кількох клинових ременів, з'єднаних між собою, в поперечному профілі він має вигляд літери W (наприклад, ContiTech називає такі ремені V-multirib). Основна перевага даних ременів - можливість передачі більшої потужності (порівняно з клиновими ременями), що було потрібно для приводу більш потужного генератора або кондиціонера. Однак конструктивно поліклинові ремені нічим не відрізняються від клинових: основа з одного або декількох (для великих навантажень) шарів поліестерних ниток, (іноді її підсилюють поперечними волокнами, так робить Dayco, або спеціальною тканиною, як Bosch); основа заливається каучуком спеціального складу з робочою температурою від -40 до +140 град. С.Еті ремені використовуються для приводу різних агрегатів: окрім генератора це може бути компресора кондиціонера, насос ОЖ, і пр.

Головна проблема будь-якого приводного ременів в тому, що передача крутного моменту здійснюється за рахунок тертя між поверхнею ременя і роликом. При поганому контакті або попаданні вологи неминуча пробуксовка - ось і відповідь, чому пищить ремінь в Ладі 80-х років: він просто дуже старий. Але сильний натяг ременя загрожує швидким зносом підшипників ролика (останнім часом з'явилися самонатягається ремені типу «Stretch Fit»). Однак, так чи інакше, але приводні ремені розтягуються і вимагають періодичної заміни. При підборі ременя краще вибирати деталі відомих виробників: Bosch, ContiTech, Dayco, Lemforder, SKF. Головна відмінність фірмових деталей - якісна упаковка, відсутність різкого запаху, ремінь не повинен мати більше 1 дрібної тріщини 1 см довжини.