Ви додавали в списки товари, не будучи авторизованими. Перенести оновлені списки в ваш профіль?
Перенесення списків товарів
Зачекайте, йде перенесення списків товарів у ваш профіль
Потік радіатор для двигуна - досить часта проблема. Найчастіше радіатор тече в місці з'єднання металевої решітки і пластикових бічних баночок. Там встановлені гумові ущільнювачі, які з часом банально пересихають на жарі і перемерзають на морозі. Причому тут винна та інтенсивна експлуатація автомобіля. Так, часто потрібен радіатор на Газель - давайте розберемося чому. Такі автомобілі перевозять чимало вантажів, а двигун слабкий - відповідно його доводиться «крутити» і двигун часто працює в напруженому температурному режимі. Антифриз покликаний забрати всі зайве тепло і «скинути» його в радіаторі. А тепер уявіть, що на вулиці -20: гумки ущільнення «задубіли» на морозі, а через п'ять хвилин їх прогрівають до температури +90-100...
Нерідко радіатор для двигуна купують і на недорогі автомобілі: часто шукають радіатор для Ланос, радіатор для Лачетті, радіатор для ВАЗ-2110. У цьому винна ще одна проблема радіатора двигуна - можливість його пошкодження каменем, що вилетів з-під коліс впередіїдущей машини. Адже згадайте які бампера у перерахованих вище машин...
До речі, для ВАЗ-а та інших радянсько-російських автомобілів старих моделей актуальна і проблема течі радіатора грубки. Конструктивно радіатор системи опалення салону (радіатор грубки) не відрізняється від радіатора двигуна, а тому й проблема схожа - поступове витікання антифризу через ущільнювачі. До речі, при заміні радіаторі не забудьте замінити антифриз - потрібну охолоджуючу рідину можна вибрати у відповідному каталозі hotline.ua / auto / antifrizy.
Популярні товари
Знайшли помилку на сайті?
Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку на сайті