Каталог товарів
Київ
UA

Руйнуємо міфи щодо шосейних велосипедів

Шосейний велосипед – чудовий вибір для тих, кому подобається швидкість. Від усіх інших моделей він відрізняється тим, що має кермо у вигляді баранячих рогів та вузькі покришки, немає амортизації та дуже легкий. А ще у велосвіті про нього багато міфів. На які з них не варто звертати увагу – розповідаємо у нашому матеріалі.

Руйнуємо міфи щодо шосейних велосипедів #1 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Шосейний велосипед – чудовий вибір для тих, кому подобається швидкість. Від усіх інших моделей він відрізняється тим, що має кермо у вигляді баранячих рогів та вузькі покришки, немає амортизації та дуже легкий. А ще у велосвіті про нього багато міфів. На які з них не варто звертати увагу – розповідаємо у нашому матеріалі.

На шосейнику складно їздити

Так, у велосипедистів з великим зростом і міцною статурою можуть виникати сумніви, чи реально їздити на таких тоненьких колесах? Реально!

Так, під час руху на шосейних велосипедах працює набагато більше м’язів-стабілізаторів, бо площина контакту шини з дорогою набагато менша, ніж в інших велосипедах.

Але це відчувається лише спочатку, наче ви балансуєте на одній нозі. А потім ви звикнете та будете їхати на шосейнику так само як і на інших моделях.

А ось до чого треба бути готовим, так це до того, що у шосейних велосипедів нереальна швидкість. Вони легкі, мають слікові тонкі колеса і дуже швидко стартують з місця. Керування ними гостре та чітке – навіть мінімальний рух дає фідбек і ви одразу повертаєте.

Висновок: їздити на шосейному велосипеді не складно, варто лише враховувати певні нюанси.

Він їде лише асфальтовими дорогами

Не любите обмежувати рух на велосипеді лише територією міста? І не треба! Бруківка Подолу, рейки, ґрунтовка – для шосейника це не привід зупинятися.

id-22635143

Цей велосипед впорається з гравієм, піском та калюжами – на ньому можна їздити різними поверхнями. Однак це не так зручно і ефективно як на велосипедах, які розраховані саме для цього.

Наприклад, в сніг чи на поганій дорозі шосейним велосипедом дійсно буде важко керувати. А все тому, що нього доволі малі зазори між колесом та вилкою, які будуть забиватися брудом та заважати руху колеса.

Руйнуємо міфи щодо шосейних велосипедів #2 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

У шосейного велосипеда Orbea Avant H40-D 2021 2x10 швидкостей, дискові механічні гальма, рама з алюмінію, жорстка вилка

Занадто жорсткий

Колеса у шосейника дійсно доволі тверді, адже 7-8 атмосфер – це дуже високий тиск.

Так, є різниця, якщо порівняти як їде шосейний велосипед та, наприклад, гравійний. Але тут багато вирішує геометрія рами, матеріал, які ободи, сидіння тощо. Проте надзвичайна жорсткість шосейників – це перебільшення.

До речі, якщо ви думали, що такі тоненькі колеса постійно пробиваються, тут теж не варто турбуватися. Якщо покришки якісні та добре накачані – вони тримають ідеально, шанс пробиття мінімальний.

Не підходить для подорожей

З цим твердженням ми також можемо посперечатися, адже кількаденні подорожі на шосейному велосипеді – це реальність.

Єдине, що треба враховувати – на шосейному велосипеді доволі агресивна спортивна посадка, що може впливати на комфорт при багатоденних подорожах. Для декого така посадка дійсно може бути незручною та не дасть проїхати із задоволенням сотні кілометрів.

id-20973598

Також через те, що кермо доволі низьке, передню сумку треба брати з розрахунком висоти вильоту, бо інакше вона затиратиме колесо.

І не плануйте багато кріплень – на шосейних велосипедах мають висіти лише дві фляги.

Руйнуємо міфи щодо шосейних велосипедів #3 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

У шосейного велосипеда KTM Strada 1000 2020 2x10 швидкостей, обідні гальма, рама з алюмінію висотою 55 см, жорстка вилка, колеса 28 дюймів

Дорогий в обслуговуванні

Тут все залежить від групсету, про вибір якого ми розповідали у нашому матеріалі про гравійні велосипеди.

Звісно, Dura-Ace та Ultegra дійсно дорогі в обслуговуванні, бо там високопродуктивні ланцюги, касети та гальма, які заточені на професійний сегмент.

А ось сервіс Shimano 105 коштуватиме досить адекватно, до того ж вони і працюють еталонно.

Яку модель краще вибрати?

Радимо вибирати в першу чергу якісні бренди: Merida, Giant, Cube/Radon, Cannondale, Spezialized тощо. З доступних можна дивитися на моделі українського бренду Pride.

Групсет. Claris та Sora – групсети для початківців з яких можна почати свій шлях на шосейному велосипеді. Краще вибирати щось від Tiagra і далі, оптимальним рішенням буде Shimano 105.

id-22803797

Гальма. На шосейні велосипеди можна брати і доступні шосейні обідні гальма, але звісно дискова гідравліка буде продуктивнішою.

Матеріал рами та геометрія. Карбон додасть швидкості та легкості, але коштує він не дешево. Середній формат – взяти алюмінієву раму та карбонову вилку.

Параметри. Під час вибору моделі, враховуйте свою вагу і зріст. Для цього кожен виробник має власні таблиці, параметри в яких іноді серйозно відрізняються.

Тип. Враховуйте, що шосейні велосипеди також бувають різні, створені для різних цілей. Наприклад, існують класичні моделі для катання, еndurance – різновид класичної моделі, на ньому можна кататися збільшим комфортом, спеціалізовані велосипеди – для роздільного старту, циклокросу тощо.

Руйнуємо міфи щодо шосейних велосипедів #3 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

У шосейного велосипеда Giant Trinity Advanced Pro 1 2021 2x12 швидкостей, обідні гальма, рама з карбону висотою 49 см, жорстка вилка, колеса 28 дюймів

Особистий досвід: шосейні велосипеди. Ділиться Макс, hotline.ua

Сподіваємося, що ми трохи розвіяли міфи про шосейні велосипеди, бажаємо вдалих покупок с Хотлайн та до зустрічі на дорогах!

Як вибрати Велосипеди Велозапчастини
Коментарі (0)

‌Вас може зацікавити