Каталог товарів
Київ
UA

Smart-shopping на hotline.ua: як купувати легко та з розумом

Ми створили Хотлайн, щоб покупці могли легко та з розумом вибрати потрібний товар, та вигідно його купити. Про всі круті можливості для smart-шопінгу розповідаємо у нашому матеріалі.

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #1 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Ми створили Хотлайн, щоб покупці могли легко та вдумливо вибрати потрібний товар, та вигідно його купити. Про всі круті можливості для smart-шопінгу розповідаємо у нашому матеріалі.

Корисні можливості каталогу товарів

1. На сторінці кожного каталогу працює проста та зрозуміла система фільтрів. Вибирайте з їх допомогою потрібні функції товару, характеристики та виробника, а сайт сформує список відповідних пропозицій.

Зверніть увагу, що біля деяких фільтрів є кнопка перемикання +/-. Це крута можливість позбутися непотрібних параметрів у видачі. Наприклад, ви шукаєте ноутбук, але це має бути точно не Apple. Перемикаєте кнопку в режим «мінус», вибираєте у переліку бренд Apple, та сайт автоматично прибирає ці ноутбуки зі сторінки.

2. Окрім звичайних фільтрів у великих каталогах є популярні – це готові добірки товарів, які найчастіше обирають покупці. Один клік на популярний фільтр – і перед вами список моделей з потрібними параметрами: ігрові монітори, навушники з активним шумозаглушенням, камерофони або ноутбуки з сенсорним екраном.



3. Телевізор, холодильник або пилосос рідко купують частіше, ніж один раз на 5-10 років. За цей час асортимент моделей змінюється кардинально та зразу розібратися в ньому досить складно.

Сортування за популярністю допоможе легко та швидко вибрати потрібну пропозицію. Звертайте увагу на моделі з першої десятки товарів на сторінці каталогу. Якщо саме їх найчастіше обирають українські покупці, зазвичай це оптимальне поєднання ціни та якості.

Також моделі можна відсортувати за ціною та новизною, кількістю пропозицій, назвою та оцінками. А ще є фільтр, який допоможе відібрати акційні пропозиції та моделі з відгуками.

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #3 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Коли вже вибрали модель у каталозі, переходьте на сторінку товару – там корисних можливостей ще більше!

Помічники на сторінці товару

1. Хочете купити товар дешевше, не пропустити знижки та акції? Шукайте біля ціни іконку-«око» і підписуйтесь на повідомлення про зміну ціни та нові акції. У віконці підписки вкажіть суму, яку готові заплатити за покупку. Як тільки якийсь інтернет-магазин запропонує таку ціну – ви одразу отримаєте інформацію про це. Повідомлення можуть надходити на пошту або у вигляді браузерних push-повідомлень. Останнє зручніше та допоможе відреагувати швидше, особливо якщо ви не перевіряєте свою електронну скриньку кілька разів на день.

2. Не готові купувати зараз, але хочете зберегти сторінку товару на майбутнє? Додайте її до особистих списків – клікніть на іконку у вигляді серця, і пропозиція збережеться в Особистому кабінеті.

3. Вибираєте між 2-3 товарами та не можете визначитися? Додайте їх до порівняння за допомогою іконки «ваги».Сайт сформує таблицю з усіма характеристиками вибраних моделей. У такому форматі краще видно, чим саме товари відрізняються, а чим схожі.

4. Клікніть на іконку «стрілочка», і ви зможете легко поділитися посиланням на потрібний товар у Viber, Telegram чи Facebook Messanger, а також відправити на електронну пошту.

5. Хочете купити одразу кілька товарів, але не оформляти п'ять замовлень у різних інтернет-магазинах? Клікайте на можливість «Знайти в одного продавця», збирайте всі потрібні моделі в окремий список, і Хотлайн покаже, де можна купити їх усі й одразу.

6. Потрібного товару немає чи хочете швидко знайти більше пропозицій? Клікніть на іконку «Дивитись схожі товари», і сайт запропонує вам потрібні моделі.

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #4 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Помічники на вкладці «Про товар»

1. На вкладці «Про товар» уважно прочитайте опис моделі та перевірте всі її характеристики – основні та детальні. На жаль, виробник може змінювати параметри та комплектацію без попередження. Тому якщо якісь з характеристик важливі – ще раз уточніть їх перед покупкою.

2. Вивчіть графік динаміки цін, він розміщений біля ціни, а повна версія – під описом товару. У графіку середня вартість фіксується щодня, і він допоможе точно знати, чи дійсно на товар є знижка, наприклад, до Чорної п'ятниці.

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #5 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

3. Досі є сумніви щодо вибору? Під описом товару ми зібрали кілька корисних добірок:

  • Гіди покупця – матеріали, які допоможуть вибрати найкращу модель та звернути увагу на важливі параметри.
  • Схожі моделі – можливо, якась із пропозицій сподобається вам більше за інші, там можна зразу порівняти їх одну з одною.
  • Новинки від виробника та супутні товари.


Помічники на вкладці «Де купити»

Із товаром визначились, тепер потрібно вибрати інтернет-магазин. Не помилитись із вибором допоможуть підказки на вкладці «Де купити».

1. Клік по колонці «Ціна» відсортує пропозиції інтернет-магазинів від найнижчої до найвищої ціни та навпаки. Але не завжди ціна – це найважливіше.

2. «Інформація про магазин» допоможе відібрати з багатьох продавців перевіреного часом та покупцями. Перед тим як оформити покупку, обов'язково подивіться прочитайте відгуки щодо його роботи від інших користувачів Хотлайн, порівняйте кількість позитивних та негативних рекомендацій.

3. Інформація у колонці «Умови продажу» підкаже:

  • буде доставка в межах вашого міста або товар приїде з іншого населеного пункту. У першому випадку можна не чекати на доставку від компанії-перевізника, а забрати товар власноруч у пункті самовивозу;
  • коли буде відвантаження товару – сьогодні, завтра, через 1-2 дні;
  • якщо модель знижена в ціні або відновлена;
  • пропозиції з акціями.

4. Клік по колонці «Гарантія» допоможе відсортувати пропозиції відповідно зростання терміну гарантії. В офіційних магазинах бренду термін гарантії завжди більший, але й ціна за товар може бути вищою. Відрізнити офіційного реселера у списку можна за іконкою бренду у графі гарантії. Цей статус магазину надає лише сам бренд.

5. Інформація у стовпчику «Комісія» розповість усе про оплату за товар. Будьте уважні, тут вказані форми оплати, які можуть вплинути на кінцеву вартість:

  • Карта (0%) – оплата за товар карткою на сайті магазина на розрахунковий рахунок магазина, без жодних додаткових комісій. Це офіційний та безпечний спосіб оплати, аналог оплати карткою на касі магазина через платіжний термінал. Продавець має видати вам фіскальний чек.
  • Оплата картка-картка (N%) – переказ коштів з вашої картки на картку продавця. Під час такої оплати продавець або банк можуть брати додаткову комісію за переказ. Вибирайте такий спосіб оплати тільки якщо ви довіряєте продавцеві. Переказ грошей на картку не є угодою купівлі-продажу.
  • Безготівковий розрахунок з ПДВ і без ПДВ стане в пригоді тим, хто купує товар для юридичної особи. Продавець надасть рахунок-фактуру та оформить інші потрібні документи.
  • Оплата карткою в пункті видачі через платіжний термінал (0%) – офіційний та безпечний спосіб оплати, аналог покупки в магазині. Продавець зобов'язаний видати вам фіскальний чек.
  • Післяплата(N%) – оплата у відділенні перевізника під час отримання замовлення. Цей спосіб оплати безпечний, якщо оплата йде на рахунок магазина, а не на рахунок іншої фізичної особи. Проте товар у підсумку коштуватиме дорожче на N%.

6. Відібрати потрібні пропозиції з урахуванням важливих для вас параметрів допоможе відповідне «Фільтрування».

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #9 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

7. Вкладка «Де забрати» стане в пригоді під час вибору місця доставки. На мапі зручно вибрати пункти самовивезення інтернет-магазинів, які розташовані ближче до вашого дому чи роботи.

Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #10 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Можливості Особистого кабінету

Для реєстрації на Хотлайн потрібен лише нік та номер телефону, а для зареєстрованих користувачів регулярно відбуваються ексклюзивні акції та знижки.

Щоб дізнаватися про них вчасно – підписуйтесь на браузерні push-сповіщення та не забувайте користуватися можливостями Особистого кабінету:

  • Пишіть відгуки про товари та магазини на hotline.ua, отримуйте за них бонусні бали та обмінюйте їх на сертифікати чи подарунки в межах нашої Бонусної програми.
  • Додайте вибрані товари до закладок – у потрібний момент до них завжди можна буде повернутися.
  • Використовуйте функцію «Знайти різні товари в одному магазині», вона чудово заощадить час, особливо коли потрібно зробити багато різних покупок, наприклад, перед святами.
  • У вкладці «Списки порівняння товарів» зберігаються таблиці порівняння товарів, які допоможуть ухвалити рішення про покупку.
  • У вкладці «Ексклюзивні акції» зберігаються вигідні пропозиції від інтернет-магазинів, які діють лише для зареєстрованих користувачів Hotline.
  • Створюйте власні добірки фільтрів у каталозі. Для цього виберіть потрібні значення та натисніть «Зберегти список у своєму профілі». Коли на сайті з'явиться новий товар із заданими параметрами – ви отримаєте сповіщення про це. Списки фільтрів зберігаються в особистому кабінеті у розділі «Збережені фільтри», у потрібний момент їх можна відредагувати або видалити.
Smart-shopping на hotline.ua: как покупать легко и разумно #11 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Сподіваємося, що ваш шопінг із hotline.ua буде легким та вдалим!

Поради Смартфони та мобільні телефони Ноутбуки
Коментарі (0)

‌Вас може зацікавити