Яка інформація у моєму профілі доступна для публічного перегляду?
Для публічного перегляду доступні:
ваш нік;
дата вашої реєстрації на сайті;
дата останнього візиту на сайт;
ваші відгуки про товари і магазини;
поставлені вами запитання;
ваші відповіді на запитання інших користувачів.
Чому мій профіль заблоковано?
Профіль може бути заблокований через порушення правил
Угоди користувача
та/або системи модерації Hotline. Найбільш частими причинами виступають:
створення одним користувачем двох і більше облікових записів;
використання форми відгуків, коментарів до відгуків, питань-відповідей, відеозаписів не за призначенням (наприклад, тролінг; реклама; зловживання системою відгуків/коментарів/відповідей/відеозаписів).
Як відписатися від повідомлень і розсилок?
Відмовитися від будь-яких повідомлень і розсилок ви можете на вкладці "Підписки, повідомлення" у вашому профілі.
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Дивитись відеоінструкцію
Також відписатися від розсилок можна натиснувши на посилання "Відписатися від новин", яка є внизу кожного листа, який ви отримуєте на електронну пошту.
Крок 1
Крок 2
Чому на Hotline одна людина не може мати декілька облікових записів?
Маючи декілька профілів, користувачі можуть зловживати нашою системою відгуків і вводити інших користувачів в оману.
Хто бачить створені мною Списки?
Списки, які ви створили, закриті для перегляду іншими користувачами, але ви можете відкрити їх для публічного перегляду. Для цього на сторінці конкретного списку ввімкніть перемикач "Відкритий для публічного перегляду".
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Крок 4
Дивитись відеоінструкцію
Як довго зберігається історія переглянутих товарів?
У списку "Переглянуті товари" відображаються товари, на сторінки яких ви заходили протягом останніх 180 днів.
Ця можливість доступна лише для зареєстрованих користувачів.
Крок 1
Крок 2
Дивитись відеоінструкцію
Як поставити запитання/залишити відгук про товар?
Ця можливість доступна лише для зареєстрованих користувачів. Тому зареєструйтесь або увійдіть на сайт під своїм профілем.
Крок 1
Крок 2
Дивитись відеоінструкцію
Які вимоги до написання запитань та відповідей?
Запитання повинні стосуватися технічних характеристик товарів, вибору потрібної моделі/розміру/кольору, особливостей експлуатації, ремонту, заміни запчастин і т. п. Якщо в тексті запитання та/або відповіді міститься інформація рекламного характеру — питання/відповідь буде видалено.
Які вимоги до відгуків про товари?
Відгук має базуватись на особистому досвіді використання товару.
Заборонено рекламувати товар, додавати у текст адресу сайту та номери телефонів, копіювати матеріали з інших ресурсів.
Детальніше дізнатися про правила написання відгуків і коментарів можна в
Угоді користувача
.
Як дізнатися, що на моє запитання є нова відповідь?
Всі нові відповіді будуть надіслані на пошту, вказану під час реєстрації.
Ви можете переглянути їх у своєму профілі користувача на вкладці "Мої дії" → "Питання-відповіді".
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Дивитись відеоінструкцію
Як скасувати підписку на повідомлення про запитання інших користувачів?
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Крок 4
Дивитись відеоінструкцію
Чи можу я редагувати свій відгук або коментарі до нього?
Так, протягом 45 днів з моменту публікації його на сайті.
Я надіслав документи, що підтверджують покупку. Коли мій відгук буде підтверджено?
Модерація відгуку відбувається протягом 5 робочих днів з моменту надання документів.
Я хочу додати фотографії до свого відгуку. Як це зробити?
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Дивитись відеоінструкцію
Я поставив запитання/відповів на запитання/залишив відгук, але він був видалений. Хто його видалив і чому?
Всі відгуки, запитання та відповіді проходять модерацію і можуть видалятися Адміністрацією сайту, якщо порушують будь-яку з умов
Угоди користувача
hotline.ua
Що означає "Дякую, моя проблема вирішена"?
Якщо після негативного відгуку магазин зв'язався і вирішив проблему, що виникла, тоді покупець може відзначити чек-бокс "Дякую, моя проблема вирішена". Це показує іншим користувачам, як магазин вирішує негативні ситуації та демонструє всю історію вашої покупки.
Я випадково натиснув "Дякую, проблема вирішена", але вона не вирішена, що робити?
На жаль, ця дія незворотня. В такому випадку вам необхідно продублювати свій відгук. Попередній відгук буде видалено модераторами.
Чи маю я бути автором відео, яке завантажую на hotline.ua?
Ні, це не обов’язково. На hotline.ua можна завантажити:
ролик власного виробництва;
комерційне відео про продукт компанії, яку ви представляєте;
сторонні відео про продукт з YouTube, які на ваш погляд можуть бути корисними іншим користувачам hotline.ua.
Вимоги до відеооглядів
До розміщення приймаються відеоогляди українською, російською або англійською мовами тривалістю не більше 15 хвилин. Відеоогляд повинен максимально відобразити характеристики та можливості товару, відповідати умовам Угоди користувача. У відеоролику не допускається: озвучування чи зазначення цін на товар; назва, контакти та/або будь-яка рекламна інформація пов'язана з дистриб'ютором товару / магазином, що продає товар; огляд у відео сторонніх предметів, що не мають відношення до товару. Всі відеоогляди проходять модерацію і можуть бути видалені відповідно до Угоди користувача, а також якщо не несуть корисної інформації для користувачів або у разі низької якості відео. Не допускаються до розміщення відеоогляди з російських та білоруських YouTube-каналів.
Мої бонусні бали — це внутрішня система заохочення активних користувачів hotline.ua. За здійснення корисних дій на сайті ви можете отримувати бонусні бали і надалі обмінювати їх в Особистому профілі на подарунки.
Детальніше з Бонусною програмою можна ознайомитися
тут
.
Як довго зберігаються та накопичуються бали?
Бали накопичуються і зберігаються протягом 365 днів з моменту їх нарахування. Якщо Учасник Бонусної програми не обміняв бали протягом даного періоду, вони згорають.
Як можна витратити нараховані бали?
За бонусні бали можна замовити подарунки.
Крок 1
Крок 2
Крок 3
Дивитись відеоінструкцію
Коли я отримаю свій подарунок?
Протягом 45 днів з моменту оформлення замовлення.
Мені потрібно терміново отримати подарунок. Чи можу я отримати його позачергово?
Чи обов'язково чекати 45 днів для того, щоб отримати подарунок?
Всі замовлення на подарунки обробляються автоматично, в порядку черги.
Система автоматично перевіряє профілі на дотримання всіх правил Бонусної програми. Тому, щойно система схвалила замовлення — подарунок одразу ж висилається користувачеві. У більшості випадків подарунки надходять швидше.
Чи можна скасувати замовлення подарунка?
На жаль, після підтвердження замовлення скасувати його неможливо.
Чи може інша людина отримати на пошті мій подарунок?
Згідно з
Офіційними правилами
Бонусної програми подарунок має право отримати лише особа, вказана в замовленні як Одержувач.