Легкосплавні диски - один з перших пунктів доопрацювання, тюнінгу, поліпшення будь-якого автомобіля. По-перше, литі диски мають гарний ажурний дизайн і покращують зовнішній вигляд автомобіля. По-друге, вони реально можу трохи поліпшити ходові якості. Так, литі диски легше сталевих - на 0,3-3,5 кг в залежності від розміру - що означає і зниження інерційних мас (краще динаміка, зниження витрати палива), і зниження безпружинних мас (поліпшення роботи підвіски, поліпшення комфорту і керованості). Ще один непрямий плюс: завдяки ажурному малюнку коліс і численним вікнам, покращено охолодження гальм, що важливо для любителів швидкої їзди. Разом з тим, литі диски мають певні мінуси. По-перше, вони дорожче сталевих: адже дорожче і матеріал-початківець (алюмінієві і магнієві сплави), і методи виробництва. По-друге, неякісні дешеві литі диски можуть виявитися крихкими і тріскатися від сильних ударів при їзді по поганих дорогах.
Легкосплавні диски зазвичай роблять з двох типів сплавів - на основі алюмінію або магнію. Однак магнієві диски вже фактично залишилися в минулому: вони виявилися дорожче і складніше у виробництві, вимагали особливого покриття для захисту матеріалу диска від агресивного зовнішнього середовища - при цьому не виявлялися значно легше алюмінієвих дисків. Тому ринкову боротьбу зараз вже виграли алюмінієві диски: простіші у виготовленні і забарвленням, більш доступні за ціною. Коли вам буде потрібно купити легкосплавні диски - то, швидше за все, це будуть алюмінієві колісні диски. Але навіть якщо винести за дужки матеріал диска, все одно можливі варіанти, які відрізняються методом виробництва: литі, ковані, катані диски.
Так, литі диски - це колеса, які виробляються методом гравітаційного лиття (без тиску) або методом лиття під невеликим тиском. Останній спосіб краще тим, що дозволяє частково видавити бульбашки повітря зі сплаву, що прибирає точки напруги, за якими може тріснути диск в разі сильного удару. Ще більш міцними виявляються ковані диски: вони виробляються методом штампування під тиском (кування) через що структура металу виявляється більш цілісною і міцною. Спочатку заготовка подібного легко-сплавного диска виявляється навіть більш важка, ніж при виготовленні методом лиття. Але усталена структура диска дозволяє вирізати в ньому великі вентиляційні вікна і залишати тонкі спиці - в результаті кований диск виходить і найлегшим, і найміцнішим серед усіх типів легкосплавних коліс. Але і найдорожчим зважаючи на складність виробничого процесу. Нарешті, існує і третій тип виробництва дисків - катані диски: початкова виливок диска (гравітаційна або під невеликим тиск), і подальше прокатування обода під потрібну ширину (фактично обід виходить зміцнений, подібно кованим дискам).
В каталозі хотлайн можна знайти будь-які легкосплавні диски - різні виробники і моделі, різні зовнішні (діаметр, ширина обода) і посадочні розміри (кріпильний розмір під болти, виліт). Крім того, каталог дає можливість порівняти ціни на литі диски, знайти і купити диски зі знижками, придбати легкосплавні диски з доставкою по всій Україні - до Києва, Рівне, Житомир, Львів, Дніпро, Харків, Запоріжжя. Нарешті, в каталозі хотлайн зібрані фотографії різних коліс, є відгуки на литі диски різних моделей і фірм-виробників. Все це дозволяє вибрати найбільш підходящий товар - і, в підсумку, купити литі диски своєї мрії: хотлайн допоможе!
Легкосплавні диски - один з перших пунктів доопрацювання, тюнінгу, поліпшення будь-якого автомобіля. По-перше, литі диски мають гарний ажурний дизайн і покращують зовнішній вигляд автомобіля. По-друге, вони реально можу трохи поліпшити ходові якості. Так, литі диски легше сталевих - на 0,3-3,5 кг в залежності від розміру - що означає і зниження інерційних мас (краще динаміка, зниження витрати палива), і зниження безпружинних мас (поліпшення роботи підвіски, поліпшення комфорту і керованості). …