Сподобалось:
- Довгий кабель живлення. Виявляється, RTC5500 має занадто короткий, і це було не зручно. А я маю Mazda 3 BL, хетчбек. Не дуже коротке авто, але коротше ніж універсали чи якийсь кроссовер. І все рівно ледь дотягувався, мав змінювати місця підключення залежно на яких осях колеса наповнював.
- Якісно зібране.
- Компактне. Приблизно у 6 разів менший від того самого RTC5500. Це постійно було проблемою з тим Ring. І не те щоб той був величезним, як то стаціонарні компресори.
- Не дуже гучний. Так, не порівняти з ручним, але вух не болять як то було з попереднім моїм компресором.
- Точний, але я не перевіряв з чимось максимально надійним. Точно те, що коли завершив наповнення, тиск кудись не тікає, як то було з RTC5500.
- Має й ліхтарик, й функцію павербанка, й пряме живлення. Я би ніколи з акумулятора в ньому не качав, а лише з живленням, проте ситуації бувають різні. Не те щоб мені треба був павербанк, як штука в дорозі - корисна, хоч мені не те щоб треба і наявністю функції - однозначно плюс.
- Треба ще додати, що бренд український та з гарантійними випадками це значно полегшує процес. Це дуже вагома перевага для мене.
Не сподобалося:
- Короткий шланг для повітря. Він міцний та жорсткий, головка компактна та солідна. Проте просто сидиш та тримаєш в руці, чекаєш. Це підводить нас до наступного недоліку:
- Прекрасне алюмінієве покриття саме себе пошкоджує (косметично), від того, що якщо його покладеш на каміння/бетон/асфальт - дереться від своєї робочої вібрації. Захисне покриття по типу якоїсь гуми на задній стінці ТРЕБА. А через короткий шланг, це діло не покладеш на саме колесо, та й сумнівна справа.
Більше недоліків немає. Хіба що не дуже швидко наповнює, проте не може сказати що повільно.
Досвід використання:
кілька днів