
Навіть 5 осіб, об'єднаних однією ідеєю – це вже штат співробітників, яким потрібен загальний робочий простір. І хоча в сучасному світі багато робочих завдань можна вирішити і вдома, якщо є завдання створити робочий офіс, у нашому матеріалі ми розповімо, що для цього знадобиться.
Офісні меблі
Офісні меблі – одна з найважливіших покупок, адже складно уявити робочі кабінети без столів, стільців і шаф для паперів.
Перед покупкою офісних столів варто заздалегідь визначитися з їхньою формою, виглядом, кольором та розміром, також точно знати розміри кімнати та довжину кожної зі стін окремо. В залежності від цих цифр можна приблизно розрахувати та накидати на папері план, як і де ви плануєте розставити офісні меблі. Якщо приміщення невелике, вибирайте столи середніх розмірів та натуральних, не темних кольорів – це допоможе уникнути захаращення простору.
Що стосується офісних крісел та стільців, тут є кілька варіантів: для керівника, персоналу, відвідувачів та конференцій. Крім ціни моделі відрізняються базовими регулюваннями, оббивкою та комплектацією, які кожен вибирає на власний розсуд.
Якщо працівники проводитимуть в офісі достатню кількість часу, краще вибирати варіанти офісних крісел з підлокітниками, можливістю регулювання сидіння за висотою та кута нахилу спинки. А вже для гостей та відвідувачів можна придбати простіші моделі офісних стільців.
У наших спеціальних матеріалах читайте більше інформації про те, як вибрати робочий стіл та офісне крісло.

Настільні комп'ютери чи ноутбуки
Які завдання не виконує сучасний офісний комп'ютер:
- складання бізнес-планів та звітності;
- обчислення зарплат та прибутків;
- розробка презентацій та багато іншого.
Скільки потрібно купити стаціонарних комп'ютерів або ноутбуків, і яку краще вибрати конфігурацію, залежить від кількості співробітників і завдань, які вони будуть виконувати.
Настільний ПК хоч і займає багато місця, але нерідко продуктивніший, а за необхідності його простіше модернізувати. Ноутбук – портативний та автономний гаджет, ним легко користуватися у будь-якій точці міста та працювати без підключення до електромережі. За наявності Wi-Fi, з ноутбуком набагато простіше провести зустріч із замовником у кафе або виїхати з презентацією в офіс до клієнта.
У наших матеріалах ви знайдете інформацію про те, як вибрати настільний комп'ютер, ноутбук, а також 5 характеристик ноутбука, за які не варто переплачувати.

Засоби зв'язку
Будь-якій компанії необхідний зв'язок. Тому must have для гарної роботи офісу це Wi-Fi роутер для підключення до Інтернету. Якщо організувати гарний Wi-Fi по всьому офісу складно, можна підвести окремий кабель до кожного комп'ютера. Чудово, якщо ви зможете впоратися з роутером та організувати комп'ютерну мережу самостійно. Якщо не вийде – запрошуйте спеціаліста, який все налаштує.
Також знадобляться стаціонарні телефони. Вже не у всіх компаніях такі телефони використовуються кожним співробітником, але один апарат на кабінет або хоча б у секретаря – не завадить. Якщо є необхідність, придивіться до простих мобільних моделей.
Більше інформації про те, як вибрати роутер, читайте у нашому спеціальному матеріалі.
Оргтехніка
В офісі точно не обійтися без принтерів і витратних матеріалів до них, а також МФУ – багатофункціональних пристроїв, в яких поєднані принтер, сканер, копір, а іноді факс. Щоб визначитися, купити струменевий, лазерний принтер чи МФУ важливо розуміти, що саме ви будете друкувати і скільки вийде аркушів на місяць.
Лазерний друк буде швидким, якісним, з гарною роздільною здатністю і чіткими межами зображень. На лазерному принтері можна друкувати багато чи мало, часто чи рідко, на його роботу це не впливає. Головний недолік струменевих принтерів – якщо принтер рідко використовується, чорнило в соплах засихає.
Також вам можуть знадобитися сканер, знищувач документів та ламінатор, їх необхідність безпосередньо залежить від напряму діяльності фірми.
Більше інформації про те, як вибрати МФУ, принтер, копір, читайте у нашому спеціальному матеріалі.
Канцтовари
Як не крути, але без канцелярського приладдя в офісі не обійтися. Тому для роботи в офісі точно знадобляться:
- кулькові ручки та олівці;
- маркери;
- ножиці та канцелярські ножі;
- папки з файлами та швидкозшивачі;
- скотч, степлери та скоби;
- діркопробивачі;
- офісний папір;
- щоденники, блокноти;
- настільні канцелярські набори.
Ручки та стікери для записів знадобляться кожному. Без папок, файлів, конвертів, марок та паперу формату А4 не обійтися секретареві та співробітникам бухгалтерії. А скотч, ножиці, канцелярські ножі та маркери необхідні для менеджерів із закупівель та кур'єрів.

Кліматична техніка
Коли влітку в офісі спекотно, а взимку холодно, про гарну роботу залишається лише мріяти. Продуктивність компанії врятує покупка кліматичної техніки. Погодьтеся, у літній період досить складно обійтися без кондиціонера чи вентилятора.
Також незатишно може бути і без обігрівача взимку, особливо якщо температура повітря в приміщенні офісу, навіть за наявності центрального опалення, значно нижча за +18 С.
Перед покупкою прочитайте наші спеціальні матеріали щодо вибору кондиціонера, вентилятора та обігрівача.
Торговельне та касове обладнання
Без нього не обійтися підприємцям, пов'язаним із реалізацією своєї продукції в магазинах, адже ця електронна техніка полегшує різноманітні рутинні завдання та операції.
Для роботи можуть знадобитися фіскальні реєстратори та касові апарати, лічильники банкнот, детектори валют, сканери штрих-кодів, принтери для друку чеків та етикеток тощо.
Презентаційне обладнання
Якщо фірма регулярно проводитиме різні презентації та покази, для цього знадобляться:
- проєктори та проєкційні екрани;
- інтерактивні дошки та дисплеї.
Якщо в інтерактивності поки що потреби немає, то стандартна дошка для презентацій, на якій можна писати маркером або кріпити важливу інформацію на магнітах, не завадить у будь-якій компанії.
Якщо в офісі планується зберігати важливі документи та гроші не обійтися без сейфа, а коштовні товари чи матеріали краще ховати до металевої шафи.

Охоронні системи
Якщо розташування офісу залишає бажати кращого, а охоронець не передбачений штатним розкладом, працювати в безпеці допоможе встановлення охоронних систем, які складаються зі спеціальних пристроїв:
- камери відеоспостереження;
- домофони;
- відеореєстратори для охоронних систем;
- комплекти сигналізацій;
- охоронні системи.
Сучасні системи відеоспостереження фіксують рух і звук, отримані дані можна зберігати і обробляти на комп'ютері, а спеціальні алгоритми дозволяють виявляти предмети, що з'явилися/зникли, розпізнавати обличчя та номери автомобілів. Вибір того чи іншого аксесуару для охорони офісного приміщення залежить від специфіки роботи фірми, а також бюджету, що виділяється.
Важливий нюанс: використання системи відеоспостереження в офісі не може бути таємним та вимагає дотримання певних юридичних процедур.
У наших спеціальних матеріалах читайте більше інформації про те, як вибрати камеру відеоспостереження, домофон та комплект відеоспостереження.
У нашому матеріалі ми зібрали перелік товарів, які допоможуть успішно організувати та вести справи у невеликому офісі. Безумовно, цей список – не аксіома, адже кожна компанія має свій напрямок роботи, проте головні аспекти ми позначили.
Сподіваємося, що наш гід покупця допоможе вам у розвитку власного бізнесу та бажаємо вдалих покупок з Хотлайн!
Автор: Михайло Петров