Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 187

за 6 міс 5
за 12 міс 8
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (187)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
ivan my не рекомендує цей магазин
8 жовтня 2024 р.

Хотів купити: килимки придверні IKEA SINDAL коврик придверный (800.476.35)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

До замовлення товару навіть не дійшло, менеджер, не знаючи, що відповісти, перервав дзвінок
Akita рекомендує цей магазин
29 вересня 2024 р.

Купив: ІКЕА Підставка для квіткового горщика OLIVBLAD, 205.607.74, Замовлення №11738448

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Співпрацею з магазином задоволена, все повністю відповідає фото, вся інформація доступна все чітко і зрозуміло. Доставка як обіцяли. Дуже дякую!
Юлiя Скрипка-Антибура рекомендує цей магазин
19 вересня 2024 р.

Купив: ІКЕА Меблі для ляльок HUSET ХУСЕТ, 902.922.59, Замовлення №11762194

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, відповідність умов оплати

Коли зверталась до магазину щодо уточнення розмірів меблі -ліжка, шафи. Відповідь отримала «коробка закрита, відкрити не можемо». Але коробка приїхала відкрита. Нащо так робити?! Ще й рукавички господарські «всунуті» Перепрошую, а якщо це на подарунок?! Дуже неприємно!
gosha не рекомендує цей магазин
12 вересня 2024 р.

Купив: ІКЕА Стільниця, Замовлення №11714576

Сподобалося: наявність, відвантаження товару, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «HOME CLUB»
доброго дня! на сайті орієнтовна вартість доставки замовленого вами товару вказана 500 грн, по факту вона вийшла 620 грн., що відрізняється явно не в 2 рази.. і повторимо знову, що, на жаль, ми не маємо впливу ні на тарифи НП, ні на правила НП (та інших перевізників). ми можемо повідомити і повідомляємо орієнтовну вартість доставки. а кінцева вартість залежить від того, яке пакування додасть працівник НП, щоб вантаж їхав відповідно до їх правил (про це, до речі, ми повідомляємо на сторінці вибору способів доставки). більшість з цих додаткових пакувань вони додають вже після того, як ми здали їм посилки, тобто ми самі про них не знаємо.
Сергій не рекомендує цей магазин
25 серпня 2024 р.

Купив: Двоспальне ліжко IKEA MALM 160х200см 204.048.06, Замовлення №11566126

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «HOME CLUB»
доброго дня, Сергій! 1. якщо приїжджає бракований товар чи товар неналежної якості, то ми його замінюємо без проблем або повертаємо кошти або робимо знижку (за домовленістю з клієнтом) 2. щодо товарів належної якості, які за законом можна повернути протягом 14 днів - ми приймаємо такі товари, якщо вони не були у використанні (як і передбачено законом), але якщо товар розпаковано і спробувано, то це означає, що він вже був у використанні.
Коментарі (1)
Не обманюйте людей і не трактуйте законодавство так як вигідно вам!!! Ні, це ніяк не означає, що ламелі були у використанні, бо їх ніхто не використовував!!! Я ж чітко написав склав ліжко, побачив що риплять і вирішив повернути!! Я не маю такого права по вашому?? Вони навіть не були ніяк не упаковані, просто перевʼязані! Чомусь коли я замовляю одяг і не тільки одяг в порядних магазинах, міряю вдома, і якщо мені не підходить розмір то без проблем повертаю без жодних пояснень і мені повертають кошти без жодних питань! А у вас певно порядність і дотримано законодавства України не передбачено внутрішньою політикою компанії. Звичайно, набагато важливіше заробити декілька гривень, хоча ви б їх точно не втратили, ніж зберегти клієнта і не втрачати репутацію! Я вже замовив якісніші ламелі в іншому магазині, причому товар був в Україні і не чекав 10 днів як у вас та продав ламелі, які по вашому були у використанні трішки дешевше, ніж купив у вас! Гарного вам дня!
28 серпня 2024 р. Відповісти
Sergiy372 рекомендує цей магазин
8 серпня 2024 р.

Купив: ІКЕА Металевий кавовий фільтр ?VERST, 903.602.34, Замовлення №11565593

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Швидко зв’язались, оперативно відповідали на запитання. Товар був у наявності, як і зазначено на сайті. Відправили на наступний день, гарно запакували, дуже швидко отримав. Тільки позитивні враження від магазину – рекомендую.
Відповідь представника «HOME CLUB»
дякуємо, Сергій!
Сократ Караиланиди рекомендує цей магазин
18 липня 2024 р.

Купив: Офісна настільна лампа IKEA TERTIAL білий (703.554.55), Замовлення № 11482924

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Відповідь представника «HOME CLUB»
дякуємо за відгук та оцінку, Сократ!
Anastasiia_P не рекомендує цей магазин
6 липня 2024 р.

Хотів купити: ІКЕА Тумба для взуття BISSA БІССА, 105.302.59

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Четверта спроба
Відповідь представника «HOME CLUB»
доброго дня, Анастасія! так, наші клієнти не сплачують за пакувальні матеріали, оскільки ми самостійно пакуємо всі посилки своїми пакувальними матеріалами і в свої (!) коробки (багато конкурентів просто відвозять товар в НП, а там його вже пакують в коробки та інші матеріали НП). але у НП є правила щодо відправки - які впроваджено ними для того, щоб товар доїжджав цілим - і відповідно до цих правил деякі вантажі НП обрешетовує в дерев'яний каркас, деякі вкладає в спец.короби, деякі додатково допаковують на власний розсуд. і саме цих допакувань неможливо уникнути чи зробити самому.
Коментарі (2)
натрапила на вашу відповідь і вкотре (!) переконалась, що зробила правильний вибір і купила тумбу в іншому (!) місці. прислали тумбу в оригінальній коробці ikea (!) без дерев'яного каркасу (!). і так, зізнайтесь, що ви видаляєте відгуки на сайті і тут, хоча позиціонуєте себе зовсім по іншому.
8 серпня 2024 р. Відповісти
Представник магазину «HOME CLUB» відповів на коментар Anastasiia_P
доброго дня, Анастасія! 1. видалити відгуки тут, на хотлайні, неможливо. а на сайті ми не видаляємо, якби видаляли, там не було б негативних відгуків :) 2. щодо товарів - ми відправляємо в заводській упаковці ІКЕА, якщо вона є, а не просто плівка або взагалі ніякої. а щодо обрешетування - це вирішує працівник НП чи вона потрібна чи ні, а ще є правила НП, де вказано, які товари без обрешетування не приймуть до відправки. нам нема жодного резону здорожчувати доставки для наших клієнтів, ми навпаки всіляко намагаємось її здешевшати
28 серпня 2024 р. Відповісти
Halfist рекомендує цей магазин
20 червня 2024 р.

Купив: ІКЕА Візок. VESKEN ВЕСКЕН, 004.712.22, ІКЕА Стелаж OMAR ОМАР, 304.830.73, Замовлення №11365736

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Відповідь представника «HOME CLUB»
дякуємо за відгук та оцінку!
SKY CLUB не рекомендує цей магазин
30 травня 2024 р.

Купив: Підлоговий світильник LERSTA, Замовлення №11303597

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Прийшла лампа з явними слідами використання. Повертати не буду, на функціонал не впливає та й 1000 грн. не та сума, але все ж таки неприємно. Не розумію для чого таке робити. Так що, "дякую", це була остання покупка в вашому магазині. І не треба мені писати відповіді, мене ваш магазин більше не цікавить, торгуйте і далі БВ товарами.
Відповідь представника «HOME CLUB»
доброго дня! нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід замовлення в нашому магазині. не знаємо на підставі чого ви зробили висновок про "явні сліди використання", але можемо вас запевнити, що ми ніколи не продаємо товари, які були у використанні! ми продаємо виключно новий товар! (така ситуація могла б трапитись тільки в одному випадку - якщо б польська ІКЕА "підсунула" нам вживаний/повернутий товар у вигляді нового, тобто в новій на вигляд заводській упаковці. в такому випадку слід було звернутись до нас і ми без питань замінили б вам товар з оплатою пересилок).