Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 837

за 6 міс 17
за 12 міс 33
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (837)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Иванов Данил рекомендує цей магазин
28 березня 2024

Купив: бездзеркальний фотоапарат Sony ZV-E10 body Black (ILCZVE10B.CEC), Замовлення №68860

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Замовлення і доставка були виконанні в обговоренні терміни, ціна дуже класна у порівнянні з іншими магазинами. Я знав яку модель камери я хочу, тому мої очікування виправдались. Все супер, дякую.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Sergey рекомендує цей магазин
28 березня 2024

Купив: Хромбук Lenovo IdeaPad 3 Chrome 15IJL6 (82N4003GPB), Замовлення №68117

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купив ноутбук для мами. Довго обирав у якому магазині замовити. Звернувся сюди, не помилився. Ціни хороші, але потрібно чекати товар (мене це не лякає). Обслуговування нормальне, все продумано до дрібниць. Буду замовляти собі ноут через Роббі теж.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Гордиенко Игорь рекомендує цей магазин
26 березня 2024

Купив: ASUS ROG Phone 6 16/512GB White, Замовлення №68003

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Магазин нормальний. Усі домовленості виконуються, якісне обслуговування, жодних нарікань щодо товарів. Ціни дуже демократичні. Однозначно рекомендую.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Кудрявих Катя рекомендує цей магазин
24 березня 2024

Купив: Смартфон Samsung Galaxy A14 4/64GB Green (SM-A145FLGU), Замовлення №67712

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купляла телефон в цьому магазині. Перша покупка у них, і одразу такий не дешевий товар, хвилювалася що можуть бути проблеми із цим, проте менеджер розвіяв мої хвилювання, відповів на всі мої запитання. Товар прибув рівно за терміном як і обіцяв менеджер. Можу рекомендувати магазин, я всім задоволена.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Малай Игорь рекомендує цей магазин
24 березня 2024

Купив: Планшет Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022 4/64GB Wi-Fi Pink (SM-P613NZIA), Замовлення №67023

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ми придбали чудовий товар за адекватну ціну! Доставили як і обіцяли по термінах. З оплатою та комунікацією проблем не помітили! Дякуємо персоналу! Вийшли з приємними враженнями.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Наталія Наталія не рекомендує цей магазин
23 березня 2024

Купив: БФП HP Color LJ Pro M283fdw + Wi-Fi (7KW75A), Замовлення №66852

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Розібрали ваше замовлення і готові дати відповідь. Вибачаємося, що не вислали вам реквізити на повну оплату принтера. Менеджер помилився і забув позначити, що в цьому замовленні потрібно оформити повну оплату після приїзду товару. Тому - вислали його стандартним методом: післяплата. І ви його забрали. Вибачаємося ще раз за цю помилку. Всього доброго.
l denти не рекомендує цей магазин
20 березня 2024

Хотів купити: Мікрофон інструментальний Shure SM57-LCE

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Відповідь на ваш відгук ми хочемо почати з головного: ваш товар приїхав 18.03 - ми його закупили - вчора відвантажили на пошту. ТТН вам дали вдень. Тепер найважливіше: затримка. Згадайте, ви дзвонили нам у магазин 04.03.2024 і уточнювали щодо стану замовлення. Вам повідомили що ми НЕ бачимо платежу і треба розібратися. Також ви нам писали в Телеграм з цим питанням. Дали нам квитанцію платежу. Ми почали розбиратися. А саме дзвонити в банк, так як в додатку банкінгу НЕ було вашого платежу. У банку вказали що сталася технічна помилка і платіж нам не дійшов. Після розбору з банком - платіж прийшов - ми його підв'язали - дали вам СМС з підтвердженням і замовили товар При цьому товар прийшов рівно на 10тий робочий (!!!) день після нашого замовлення на складі дистриб'ютора, а саме 18.03 Далі ми його закупили - нам його відвантажили - ми відправили Як підсумок: затримка у вашому випадку була через технічну помилку банку. Ми не отримали 26.02 платіж. Отримали 04.03 після розглядів із банком і замовили товар. Виходячи з цього, просимо не думати, що ми винні в затримці товару. Помилка не наша. Кошти ваші знайшли - замовили товар - відвантажили. Всього доброго.
Dmitriy Homutov не рекомендує цей магазин
20 березня 2024

Купив: Акустична система Edifier R2850DB, Замовлення №65847

Сподобалося: наявність

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. Ваш товар, который мы заказывали второй раз приехал на следующий рабочий день после указания вам о задержке. Задержка произошла по причине проблем на границе нашей страны. Со своей стороны мы вернули вам денежные средства в полной мере и аннулировали заказ у поставщика. На сегодняшний день на быструю отгрузку доступна как модель r2850 так и r2750. Их мало, но они доехали. К сожалению, на данное время форс мажоры быть могут. При этом они не на нашей стороне. Требуется учитывать ситуацию в стране так-же и не забывать что происходит. Всего доброго.
Я перезаказал в другом магазине. Утром заплатил - на следующий день вечером я их слушал. ..и дешевле на 500 грн. Я думаю, вашему магазину есть куда расти
23 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby» відповів на коментар Dmitriy Homutov
Добрый день. Конечно, вероятен факт того что у другого магазина был на тот день в наличии на быструю отгрузку данный товар. Но, считаем, что это ни о чём не говорит. К примеру у них были данные колонки, а у нас к примеру есть на складе мониторы, которых у них на сайте вовсе нет. Но и тут нельзя делать вывод что им надо до нас расти, просто потому что у них мониторов нет, а у нас есть. Ибо это глупо. Разные продавцы - разное наличие - разные дистрибьюторы. Приятного прослушивания. Колонки очень хорошие, хоть и очень большие, что не всем подойдёт. На наше мнение, лучше бы место 2850 модели - взяли бы "трифоник" S360. Он меньше места занимает и лучше играет. Это другой уровень. Всего доброго.
26 березня 2024 Відповісти
Volodymyr Sydorenko не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
20 березня 2024

Купив: TP-Link EAP650, Замовлення №64292

Сподобалося: наявність, відвантаження товару, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Ми розібрали це замовлення і готові дати відповідь. 1. відвантажили не у вірний "Довжик" Бачимо що "село Довжик" є 3 штуки в різних областях. Вислали на: Довжик, Пункт приймання-видачі (до 30 кг): вул. Адміністративна, 3. Адміністративна, 3 2. Якщо сталася плутанина між цими селами і вислали не туди, куди треба, - потрібно було зателефонувати нам (продавцю) - повідомити про це, щоб ми зробили переадресацію, а ми б її самі зробили... Дзвінків від вас - не було. Факт: https://ibb.co/yXnhfF1 3. також ви могли написати в сервіс відділ ТГ Ви - нічого не писали 4. У додатку НП ми бачимо що ви самі зробили "переадресацію" Зробили це самі. Ми НЕ ЗНАЛИ що ваше замовлення поїхало в не вірне село. 5. "Розраховують, що я сплачу за їхню помилку (перенаправлення)" Ні. Ми зовсім не знали що товар поїхав у не вірне село. Ви не повідомляли нам про це за допомогою телефону, не повідомляли нам у повідомленні допомоги в месенджері Телеграм. При цьому ви пишете, що писали нам. Куди? Може, на пошту? Пошта перевіряється раз на тиждень і ми могли зовсім ще не прочитати лист. Набагато швидше дзвонити або писати в месенджер у відділ сервісу. 6. "Курс і ціни" Останнім часом - курс зростає. Відбувається девальвація гривні. Це відбувається завжди. У країні немає грошей. Курс тримається на "доброму слові" На сьогоднішній день курс впевнено йде до позначки "40" і вище ніж був під час вашого відвантаження товару. На сайті у себе ми про це пишемо, що з курсом є проблеми. Це логічно й адекватно. 7. Як ми писали вище - ви особисто зробили "переадресацію" товару При цьому ми не бачили від вас дзвінків про це. Не бачили повідомлень у месенджер. Я направлю сервіс менеджера, який сьогодні протягом дня напише вам і оплатить витрати "переадресації". Всього доброго.
У замовленні було чітко вказано у яке саме село якої області відправити. Так як був неробочий час - я написав відразу вам на вашу пошту sales@ (+ на ту, з якої прийшло повідомлення про відправлення), де описав ситуацію. Відповіді на листи нема і досі. Виходить, через хотлайн до вас швидше достучатись. "Пошта перевіряється раз на тиждень" - то напишіть про це на сторніці контактів сайту. Про телеграм - на сторінці контактів він не вказаний. Щойно знайшов його на сторінці гарантії ("При виникненні питань про повернення товару протягом 14 днів, або гарантійному обслуговуванні купленої у нас техніки...."). Якщо телеграм/вайбер чи інші месендежри є на основних контактних телефонах, то вкажіть це прямо. То що сьогодні курс став ще вище, до суті не має ніякого значення, бо у вашій оферті вказано про курс саме на момент відвантаження. Щодо переадресації - тобто якщо б зробили би переадресацію ви, то вона не була би приплюсована до вартості доставки? Покажіть таке у прввилах НП (але звісно, у вас може бути окремий договір з НП)
20 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Добрий день. Ваш запит було передано ваш запит у сервіс відділ. Вони зателефонували - дізналися ситуацію - запросили реквізити. Переадресація вийшла 150 грн. Ми їх вам покриємо поверненням на реквізити які ви дали після забору товару - можна не переживати. Продавець адекватний. Помилки можуть бути у всіх і вони вирішувані. Повідомте у відділ сервісу як отримаєте посилку. Всього доброго.
20 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Добрий день. Бачимо, що посилку забрано. Передаю інформацію для компенсації поїздки товару в невірне село. Очікуйте на кошти. Всього доброго.
21 березня 2024 Відповісти
Надежда не рекомендує цей магазин
12 березня 2024

Купив: Мультимедійна акустика Edifier S360DB, Замовлення №65684

Сподобалося: наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. В порядке очереди отвечаем на написанное Вами: 1. Выслали товар на следующий день потому что успели в тот же день лишь его заказать у дистрибьютора и не успели выслать физически. Вы у нас не один клиент и для всех требуется совершить закупки и отгрузки. Это всё работа каждый день. На это требуется время. Поэтому мы выслали товар на следующий день после покупки его для вас. 2. "и к накладной новой почты добавили ещё обратный денежный перевод" Весьма странно. ТТН у нас создаёт система автоматом, с учётом всех оплат клиентом. Могла быть ошибка. Тут требуется разбираться анализируя историю заказа. Я передам в сервис отдел данный запрос для разбора данной ситуации и если действительно там есть лишние 382 грн., то их вернём. Это логично и адекватно. Нам чужого и лишнего не надо. 3. "Но не чека не гарантии ничего не было в коробке и на коробке." Документы мы всегда кладём к товарам для отгрузки их на отделение Новой почты. Упаковкой наших товаров занимаются именно сотрудники почты. Не мы. Мы привозим товар и по созданным ТТН их собирают и отправляют по городам. Если клиент приходя на почту за посылкой не видит документов - требуется сообщать не "отходя от кассы" продавцу с указанием данного случая и продавец разбирается в данной ситуации и если документы не доехали и это обнаружилось непосредственно на отделении НП и нам это указали сразу же - то это решаемый вопрос: клиенту едут заново документы. Если же клиент пришёл на почту - проверил товар - оплатил и сообщает после покупки к примеру через неделю или месяц что у него не было документов - то в данном случае у клиента нету фактов и доказательств для этого случая, ведь имеет место быть "утеря документов" Важно знать! Законом НЕ предусмотрено восстановление документов! У меня нет информации что вы нам сообщали с отделения НП при получении товара что там нет документов. Я передам запрос в сервис отдел и спрошу у них. 4. "я нашла ещё какой-то номер в телеграме написала туда и там тишина." К сожалению тут вы по не известной нам причине пишите не правду. А именно: вам ОТВЕТИЛИ. И сделали это в порядке очереди в положенное время, так как вам сообщали что сервис отдел отвечает в течении 1-2 рабочих дня после обращения клиентов. Более того: ответ дали в тот же (!!!) день. В 18:39 То есть никакой "тишины" не было. Не требуется писать не правду. Факт: https://robby.com.ua/garantiya-i-vozvrat-tovara-ua Цитата: "В обращении Вам требуется указать номер заказа (ID) которое прописано у вас в документах покупки и описать проблематику. Ваше обращение будет зафиксировано и в течении одного-двух рабочих дней с Вами свяжется менеджер сервиса нашего магазина для решения вашей проблемы." Факт того что вам ответили сегодня, 12.03 в 18:39: https://ibb.co/LZZM3ML Скриншот менеджера сервиса. А вы пишите "тишина". Не правда. 5. Мы не помним чтобы эти колонки выходили из строя за многое время. Случаев гарантийных не было. Более того скажем: там особо нечему ломаться вовсе. Как вам сообщали - документы, в том числе и гар. талон мы ложили и вы нам не сообщали о пропаже при получении товара. Итог: мы вам выслали новую, запакованную систему 2.1. Документы - ложили и ложим всегда. Если 382 грн. действительно по ошибке система добавила в ТТН - мы разберёмся и вернём их: нам лишнего не надо. Попробуем разобраться и с документами о пропаже которых вы сообщили не сразу, а через 10 дней после забора товара с отделения почты. Ожидайте вам завтра напишет сервис менеджер нашего магазина. Всего доброго.
1.До оплаты заказа, я спросила, сможете ли выслать сегодня вечером. Мне ответили уверенно сможем. Я побежала к терминалу закинула деньги, перевела и сразу выслала скриншот оплаты, сотрудник тут же лайкнул его. Мне никто не сообщил, что отправка задержится. 2. В накладной исправили, после звонка -убрали денежный перевод(я уже хотела оплачивать подумала габаритный товар так дорого доставка) но неприятный осадок остался, даже не извинились. 3. Это неправда, что всегда кладете документы почитайте прошлые негативные отзывы. Сегодня я позвонила в новую почту и подала запрос, чтобы проверили по камерам были ли к коробке прикреплены документы. Через некоторое время перезвонили с новой почты и ответили, что просмотрели видео отправки моей посылки на нем видно, что не было сверху никаких документов. Попросила переслать его мне, сказали что вышлют по запросу правоохранительным органам и удивляются почему отправитель не может заново предоставить документы покупателю. Предлагаю по мирному решить этот вопрос, тем более я предоставила видео полной распаковки товара, где видно что коробка не распечатывалась с новой почты и нету никаких документов. 4. Написала что не могу найти документы в telegram 11.03 в 11.34 утра, ответили что передадут мой вопрос в сервисный центр, ответили с которого уже на следующий день вечером. 5. Мне колонки очень нравятся, даже превзошли мои ожидания. Надеюсь они проработают долго, просто сам факт я чувствую себя обманутой - за гарантию заплатила, а её нету и не хотите мне её предоставлять.
13 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby» відповів на коментар Надежда
Добрый день. С вами вчера общался сервис отдел и ответил на все вопросы которые вы тут же опять написали. Напишем вновь, в порядке очереди. 1. Мы НЕ смогли успеть выслать товар ВЕЧЕРОМ, но сделали это на след. день. Объяснили почему так произошло. Не успели. Физически. Много заказов. Поймите это. 2. Были даны факты ошибки в ТТН - мы её исправили. 3. Мы ВСЕГДА кладём документы! Вчера вам даже показывали (!!!) ФОТО с новой почты где был видно товар, который лежал упакованный сотрудниками почты Так-же - ехал и ваш. Объяснили так-же что те люди которые получают товар и не находят документы звонят нам с почты и указывают факт пропажи документов. В этом случае - мы делаем им повторную высылку документов по НП. Считаем, что сотрудники почты при упаковке наших посылок в некоторых случаях допускают ошибку и дают документы в посылку. И мы их так-же можем понять: человеческий фактор. Много работы - есть ошибки. В таких случаях НАДО СРАЗУ ЖЕ ЗВОНИТЬ ПРОДАВЦУ, а не ЧЕРЕЗ 10 дней. 4. "Звонок на почту" Крайне слабый аргумент, ибо вам НЕ ДАЛИ факты. Лишь на словах сказали что "посмотрели камеры". А при запросе видео сказали что дать не могут. Мы вам так-же рассказали историю пропажи в прошлом месяце 2 шт . наушников которые мы получали от поставшика. А именно годами получаем товар и всё хорошо, даже без проверки содержимого. Но в 1 прекрасный день мы получили 3 коробки товаров и в 1 коробке НЕ БЫЛО 2 шт. наушников sennheiser. Точно так-же мы позвонили им. Точно так-же они сказали что их там "не было" НЕ ДАВ НАМ ВИДЕО. Хотя поставщик с которым мы работаем годами сказал что всё было и ему нет смысла нам врать. При письменном запросе в их отдел и просьбе разобраться и выплатить нам стоимость страховки мы официально были посланы. Указано что по правилам договора оферты вы не проверили посылку - значит ничего не можете доказать. Пожелали нам удачи. Так мы остались без наушников и потеряли 450 у.е. Поэтому - их слова = 0. Видео = факт. Пусть его предоставят.
14 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Robby» відповів на коментар Надежда
Продолжение: 5. Вы дали видео "распаковки" у себя дома ПОСЛЕ проверки на почте. Мало того, вы показали запечатанную коробку. ЧТо важно! Вам объяснили что документы в запечатанный товар НЕ кладутся внутрь, а клеятся на коробку Опять же - показали ФОТО с Новой почты на примере То есть ваше видео абсолютно ничего не показывает. Фактов - нет. 6. Ответил вам сервис отдел в порядке очереди. Как указано на сайте они отвечают по запросам в течении 1-2 рабочих дня, так как у них есть работа и вы не один клиент у нас Плохо было бы если НЕ ответили. Но такого не бывает. 7. Эти колонки выпускаются уже пол десятка лет. Это лидеры своего класса. Естественно что они не могут не нравится. Так-же нет по ним гарантийных случаев. По поводу гарантии и документов - отвечали не раз. Дайте факт того что документов НЕ БЫЛО и мы без каких либо проблем вышлем вам их повторно. Опять же, если их действительно не было - требовалось сразу звонить продавцу и это было бы решено давно и легко. Доверять словам Новой почты - мы бы не стали. Много товаров пропадают у людей и они лишь разводят руками. Мы - продавец который работает честно и доверяем фактам. Считаем что факты - самое главное в решении всех вопросов. Надеемся, написанное нами в который раз более не будет вызывать доп. вопросов.
14 березня 2024 Відповісти
Показати всі коментарі