Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 1

за 6 міс 0
за 12 міс 0
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (1)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Александр не рекомендує цей магазин
8 квітня 2021

Купив: Deante Alpinia BGA 024M Смеситель для умывальника, Замовлення №765294

Сподобалося: наявність

Не сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Deante.ua»
Доброго дня, Олександре. Вітаємо з минувшим Днем Народження, як би ми знали про нього, то обов`язково зробили б вам подарунок від ТМ Deante. Тепер по пунктам: 1. Вперше зустрічємо таку реакцію покупця, коли отримавши товар дешевше його ринкової вартості, клієнт залишається невдоволений тим, що йому зробили "одолжение"(насправді ніякого "одолжения" ніхто не робив, була просто констатація факта), при тому що цей діалог був не з Вами. На рахунок ціни, на сайті вона була змінена вчора зранку, але так як товарний фід вивантажується щоденно о 8:30, тому на Hotline ціна оновилась сьогодні зранку. 2.Все вірно, в коментарях до замовлення була вказана адреса з номером квартири, і це наше недопрацювання, що ми не попередили Вас про доставку тільки до під'їзду. На рахунок хамської поведінки і грубого спілкування з Вами, абсолютно не згодні. Так вже сталося, що менеджер який приймав і доставляв ваше замовлення, а тепер відповідає на ваш відгук, це одна особа, тому далі буду писати від себе. Після того, як Ви сказали, що Вам не повідомили про доставку тільки до під`їзду, я вам сказав "Якщо Вам складно спуститись, то я піднімусь", на що Ви відповіли, що зараз спуститесь. Моє запитання було адресоване не для того, щоб Вас якось образити. Людям буває складно спуститись забрати товар по різним причинам (після травми, коли сидять вдома з маленькими дітьми і т.д.), і якщо є така потреба ми завжди йдем на зустріч клієнту. 3. На рахунок маски Ви праві, я одягнув її після Вашого зауваження. 4. Ваше замовлення ми прийняли 7 квітня, тому всі документи оформлені на 7.04, якщо для Вас це так принципово, ми вам можемо вислати в електронному вигляді, чек і гарантію від 8 квітня. 5. Наш чек зберігає абсолютно всі права покупця (повернення, обмін і гарантійне обслуговування). В любому випадку дякую Вам за відгук, хоч і негативний, в жодному разі, не мав на меті Вас образити, шкода що ви це так сприйняли. Миру і добра Вам.