Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 214

за 6 міс 5
за 12 міс 12
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (214)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Adriana Pavlyshyn рекомендує цей магазин
12 жовтня 2021

Купив: Годинник, Замовлення №1657907

Сподобалося: повернення товару

Не сподобалося: не вказані

Замовляла декілька позицій. Одна позиція прийшла не така, як я замовляла. Але завдяки терпеливої і професіної працівниці Олени Олександрівни мені повернули кошти.
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Перепрошуємо за допущену нами неуважність та завдані вам зайві турботи. Сподіваємося, що ви і надалі будете замовляти у нашому інтернет-магазині.
Дмитрий DiOn #OpenNew #РеальныйТоварный рекомендує цей магазин
1 жовтня 2021

Купив: Двери гармошка и разное для ремонта, Замовлення №660825

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Часто заказываю в этом Инет магазине. Очень радует , что подключили доставку Джастин. Теперь дешево доставлять в наш город. А так же при самовывозе круто, что не надо час ходить по всему магазину собирать товар. Плюс 7 % падает на кешбек . Недавно купил самокат нашару . Поэтому отлично !
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Нам дуже приємно, що ви наш постійний покупець та задоволені якістю обслуговування. Дуже вдячні, що ви знайшли час поділитись враженнями від покупки!
Андрей Каневский не рекомендує цей магазин
29 вересня 2021

Купив: Термобокс, Замовлення №658597

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення через корзину

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Если вы хотите что-то купить в новой линии найдите другой магазин, даже если там будет дороже. При отправке товар перепутали, в течении недели каждый день обещали отправить нужный, обещали перезванивать и ни одного разу не перезвонили. Не знаю вернули бы мне товар если бы я их не теребил. В качестве компенсации выписали спасибо за терпение
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Дякуємо за те, що поділилися враженнями відносно покупки у нас, а також щодо обслуговування в нашій мережі. Ми шкодуємо, що запропонований нами сервіс вас не задовольнив. Компанія приносить вибачення за те, що вам довелося так довго чекати.
Вибачення доречні при безкоштовній доставці, а то що від вас то неповага до клієнтів
30 вересня 2021 Відповісти
Тамара Коваль не рекомендує цей магазин
24 вересня 2021

Купив: Крючек меблевий, Замовлення №655146

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Товар не был отправлен, создали ттн, но со временем его удалили, на обращения через электронную почту не было реакции, на горячей линии приходилось долго слушать музыку и потом переключали в автоответчик. Спустя почти 3 недели деньги вернули, но причин такого поведения никто не сообщил, никаких коменириеа так же не было. Не советую! Купила такой же товар в другом интернет магазине, быстро и без таких проблем.
Відповідь представника «Нова Лінія»
У зв’язку з непередбаченим технічним збоєм у програмному забезпеченні була відсутня можливість здійснювати обслуговування у звичайному режимі. Від імені компанії приносимо свої щирі вибачення!
Alina55 не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
22 вересня 2021

Купив: Шампунь CLEAR Против випадіння волосся 225 мл., Замовлення №657314

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Заказала 2шт.шампуня почтой Justin! Оплатила! Прислали 1шт.Я с позвонила на горячую линию,в присутствии сотрудника.Договорились что я заберу 1,а вторую мне пришлют повторно.Прошло 5 дней,посылки нет. Я снова позвонила и мне ответили,что посмотрели по камерам и шампуни в посылке было 2!Хотя даже вес посылки был 0,25. Итог!Меня обманули и меня же выставили обманщицей!
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Ми завжди рекомендуємо оглядати посилки у відділенні Нової пошти при отриманні, аби подібних ситуацій не виникало. Але враховуючи ситуацію, другу одиницю товару вам буде надіслано найближчим часом. Ми обов'язково виявимо причини того, що сталося. Від імені компанії приносимо свої щирі вибачення!
artbels не рекомендує цей магазин
7 вересня 2021

Хотів купити: Мікрохвильовка Bosch HMT75M451, Замовлення №655600

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність

Перезвонили сказали что товар только с витрины. На сайте об этом сказано не было. Даром потратил время.
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Процедура підтвердження замовлення передбачає зв'язок із торговим центром для перевірки наявності товару. На жаль, на сайті такої інформації немає. Дякуємо за зворотній зв'язок!
Олег Казаков не рекомендує цей магазин
4 вересня 2021

Купив: КНОБСЕТ LATUNA ШАР WC АНТИЧНАЯ ЛАТУНЬ, Замовлення №654002

Сподобалося: відповідність ціни

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Брак не визнали. Не вибачились. Декілька разів обливали мене брудом, розказуючи про те, що начебто я міг підмінити їх замок на поганий, вимагали купу документів наприклад змусили бігти в банк за довідкою з мокрою круглою печаткою по реквізитам мого рахунку незрозуміло нащо, адже можна ж і без круглої печатки, бо такі довідки платні, та й можна просто з додатка онлайн-банкінга реквізити переписати... дивні у них вимоги. Дуже сильно потріпали мені нерви. В результаті 14.09 повернули кошти лише за замок. Мої витрати за послуги нової пошти не компенсували. І вішенька на торті: сьогодні 16.09 на мій мобільний почали надходити численні спам-бот дзвінки з пропозицією взяти кредит. Може просто співпадіння. Хто зна. Але не пригадую, щоб на цей номер мені колись раніше поступали подібні дзвінки. Дуже жорсткий досвід. Люди, обходьте це місце десятою дорогою моя вам порада. П.С.: Наявність брака у них перевіряє не сервісний відділ, а менеджер в звичайному фізичному магазині, тобто експертизу робе по суті звичайний продавець. Так мені пояснили. Щоб повернули кошти, я їм і свій ІНН надав, і номер серію дату та ким виданий паспорт, свою адресу проживання і заяву, написану від руки з підписом, і т.д. Наче все по закону, але трохи стрьомно. Сподіваюсь, ніхто на мене не візьме кредит.
16 вересня 2021 Відповісти
Всім, хто прочитає цей відгук, дуже раджу ретельно вивчати відгуки про магазини перед тим як щось замовляти/купляти. Якщо вам цінні ваші кошти, час та нерви.
16 вересня 2021 Відповісти
Zdarova Banditi не рекомендує цей магазин
3 вересня 2021

Купив: Клавиатура logitech, Замовлення №650733

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Как жаль,всем на отзывы отвечают,а мне нет)
23 вересня 2021 Відповісти
arum-lily2020 не рекомендує цей магазин
27 серпня 2021

Хотів купити: Корм Gourmet, Замовлення №651977

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

...розгорнути
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! З огляду на зазначену Вами інформацію вимушені зауважити, що існує певний регламент у роботі із замовленнями. Згідно із ним відповідальний менеджер здійснив перший дзвінок одразу після опрацювання замовлення та протягом 2х годин зробив повторну спробу додзвонитись Вам. У випадку, якщо клієнт не відповідає повторно, замовленню надається статус "Не додзвонились", про що система має Вас сповістити відповідним повідомленням.
Приветствую, Вы видимо не внимательно прочитали мой отзыв, что только подтверждает Ваше отношение к покупателям)) Ответ опубликован на часть комментария. Убедительная просьба не названивать мне, в моем телефоне Вы уже внесены в черный список,Вы отменили мой заказ, пожалуйста ещё удалите учётную запись. Благодарю.
28 серпня 2021 Відповісти
Plumelet не рекомендує цей магазин
31 липня 2021

Купив: Миша B100 Optical Mouse Black (910-003357), Замовлення №-

Сподобалося: відповідність ціни, наявність

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail

Не смог по телефону сделать заказ. Очень странный магазин.
Відповідь представника «Нова Лінія»
Добрий день! Можна поцікавитись, які саме труднощі виникли під час замовлення?
Консультант (парень) ответил, что по телефону не примет заказ, сказал - оформляйте на сайте. Мне после такого вообще не захотелось у вас что-то покупать. Заказал в другом магазине.
2 серпня 2021 Відповісти
Гість
Ми обов'язково виявимо причини того, що сталося. Можливо ви дали не зовсім зрозумілу інформацію щодо предмету покупки? Не надали артикул з сайту або озвучили невірну назву товару, що могло спричинити певні непорозуміння з менеджером. Дуже вдячні вам за те, що знайшли час написати нам! Приносимо наші щирі вибачення і розуміємо ваше невдоволення!
3 серпня 2021 Відповісти