Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 16

за 6 міс 5
за 12 міс 7
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (16)

Відгуки про Сільпо

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
zlagodaa не рекомендує цей магазин
4 листопада 2024 р.

Купив: шоколад, Замовлення №1331567

Сподобалося: відповідність ціни, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати

Сільпо заманює персональними пропозиціями, а потім не нараховую обіцяні бали. Ви залишитеся з непотрібним товаром адже розраховували на те що сільпо виконає свої забовязання
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день. Нам дуже прикро дізнатися, що наш сервіс викликав у вас негативні враження? Хочемо з'ясувати всі обставини, проте нам бракує даних. Напишіть нам, будь ласка, у підтримку через Вайбер або Телеграм повний номер замовлення. Також звертаємо вашу увагу, що з 1 серпня ми оновили правила програми «Власний Рахунок» А саме, відтоді балобонуси нараховуються лише за покупки неакційних товарів. Також спеціальні пропозиції діють лиш на неакційний товар. Але не засмучуйтеся! Ми постійно пропонуємо нові акції та знижки, щоб ви могли заощаджувати на покупках в «Сільпо».
Apple не рекомендує цей магазин
2 листопада 2024 р.

Хотів купити: 13244400

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Виникли питання по збору деяких позицій та, на жаль, не змогли з вами зв'язатись. Колеги вже надали вам відповідь в іншому каналі зв'язку та чекають на ваші уточнення, щоб завершити всі погодження і відправку.
Коментарі (2)
Добрий день! Ніхто з 28 жовтня по 1 листопада зі мною не намагався зв'язатись, лише вчора, 2 листопада 1 невідомий номер дзвонив в 20:00, але я впевнений, що так пізно інтернет-магазин дзвонити не буде, тим більше, аж на 6 день після сформованого замовлення. Ви ж не думаєте, що я, який кожного дня очікую на замовлення, не чекав би двзінка від Сільпо? Чекав. Також я маю Вайбер і Телеграм, де я також чекав хоть якоїсь інформації. Сільпо напевно застрягли десь в 2009, де зі зв'язку лише телефонні дзвінки? Тому що я не бачу інших причин, чому зі мною ніхто не намагався зв'язатись хоча б через месенджери за всі ці дні. І саме головне, що я особисто сам робив 4 звернення в телеграмі, на що отримував лише ідентичну відповідь: "замовлення збирається, відправим". І лише сьогодні, на 7 день, після того як я написав відгук сюди, мені написали в телеграм, і виявляється, що не було 2 позицій (котячий корм), який я вже купив самостійно декілька днів назад в іншому магазині, тому що не дочекався замовлення. Дякую! Радий, що мене хоч зараз повідомили про це. Іншого разу, напевно, буду звертатись відразу через відгук в hotline, тому що лише це нарешті вплинуло на моє замовлення.
3 листопада 2024 р. Відповісти
Ну в мене немає слів. З вдячністю я поспішив, тому що я бачу лише те, що Сільпо повністю безвідповідальне і всім глибоко все рівно, що я очікую на замовлення вже 8 день, це ніщо інше, як просто знущання. Вчора ще зранку як мені написали що в замовленні немає в наявності 2 позицій, я попросив відправляти без них, на що мені відповіли, що цю інформацію передадуть, та все відправлять. Пройшов цілий день, так нічого і не відправили. Сьогодні я був змушений знову писати в підтримку, і запитав коли доставлять моє замовлення, на що я отримав відповідь, що в них там не пройшла оплата по незрозумілій причині. З моєю картою все добре, постійно нею оплачую в Сільпо, і ніяких проблем ніколи не було. Також я відразу зайшов в застосунок банку, і переконався що все добре, і якби дійсно було відмовлено в оплаті, про це приват24 мене б сповістив, але нічого подібного не було і історія платежів чиста. Оператор запитала, коли мені зручно було б прийняти дзвінок щоб розібратись з ситуацією, я відповів, що прямо зараз. Мені відповіли, що інформацію передали, очікуйте зворотнього зв'язку. Це було в 16:00, зараз 21:38, ніхто мені не дзвонив і не намагався, замовлення так і не відправлене... Як ще цю ситуацію коментувати я не знаю.. Що можу сказати точно, то це те, що в Сільпо безвідповідальний та байдужий сервіс. І я виявився правим на рахунок того, що вони живуть в якомусь 2009, де зі всіх методів вирішення питань - телефонний дзвінок. А якщо в них є проблеми зі зв'язком, то ніхто не намагається зв'язатись зі мною через Вайбер чи Телеграм, вони приймають рішення просто нічого не робити.
4 листопада 2024 р. Відповісти
m4dkvjcv2v не рекомендує цей магазин
17 жовтня 2024 р.

Купив: Цукерки Світоч Цукерки Львівський трюфель, 179 г (8445290354693), Замовлення №12735484

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

Зробила онлайн замовлення. Більша частина замовлення прийшла не дуже свіжою, і нас чекав сюрприз у вигляді черв?яків у цукерках.
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день. Дуже перепрошуємо за цей випадок. Ми хочемо вирішити це питання, проте нам не вистачає деталей покупки. Напишіть нам, будь ласка, у підтримку через Вайбер або Телеграм, щоб ми мали можливість виправитись. Заздалегідь дякуємо
Анатолій968 не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
29 вересня 2024 р.

Купив: Банани, Замовлення №12741013

Сподобалося: відповідність ціни, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

Зробили онлайн замовлення продуктів харчування. Обраний час замовлення 15:30 - 17:30, проте фактично курьер приїхав із запізненням в 40 хв. Але, якщо невчасну доставку можна зрозуміти, то по продуктах виникають питання. Прикріплю фото, а висновки робіть кожен сам. Замовлення на 4к, невже настільки все одно на клієнтів
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день, Анатолію. Щиро перепрошуємо. Завдяки вашим коментарям ми можемо стати кращими. Дякуємо, що не лишаєтесь байдужим. Беремо в роботу і сподіваємось, що наступного разу нам вдасться змінити вашу думку.
Bulkarr рекомендує цей магазин
15 вересня 2024 р.

Купив: Молоко ультра пастеризоване Молокія, Нагетси Легко, Паста арахісова ТОМ класична , Пластівці вівсяні Премія, Хамон Porxas Серрано, Замовлення №12408325 від 05 вересня 2

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Як завжди все швидко по приємній ціні
Відповідь представника «Сільпо»
Вітаємо. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам приємно, що гості цінують наші старання. Дякуємо, що приділили час!
Тетяна Пасічна не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
6 вересня 2024 р.

Купив: Онлайн замовлення, Сільпо, Замовлення №12243789

Сподобалося: відвантаження товару

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день, Тетяно. Нам надзвичайно прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зробимо все можливе, щоб якомога швидше розібратись в ситуації та вирішити її. Пропрацюємо всі моменти, щоб не допустити такого знову та дуже сподіваємось отримати другий шанс. Раді бачити вас у "Сільпо".
Коментарі (3)
Який ще може бути другий шанс? Ви відібрали в мене мої власні кошти! Ви чудово бачите ситуацію! Бачите, що Ви не праві! У Вас на руках є усі відповідні документи, всі докази! Але замість того, щоб справедливо вирішити питання, Ви пропонуєте мені ганебні умови у вигляді знижки - 200 грн на наступну покупку! Тобто відібрали в мене 341 грн, а пропонуєте повернути тільки 200? І те, тільки за умови наступної покупки! За які такі заслуги я маю подарувати вам 141 грн? Усі подібні питання з будь-якими іншими продавцями завжди вирішувались без жодних проблем! Я ніколи навіть уявити не могла, що відома торговельна компанія може так зневажати своїх клієнтів! Добре, що в Україні є ще багато супермаркетів з приємними цінами та порядними співробітниками, тому що після цього випадку в мене не має жодного бажання продовжувати співпрацю з Вами. Ніяку ганебну пропозицію у 200 грн я активовувати не збираюсь, а навпаки планую видалити додаток \"Сільпо\" зі своїх пристроїв і назавжди забути дорогу до Ваших роздрібних магазинів. Єдиним прийнятним рішенням для мене, є повернення коштів в повному обсязі у вигляді грошового переказу, бонусів чи знижки. В іншому випадку ці 341 грн були останніми грошима яки ви \"заробили\" на моїх замовленнях! Сподіваюсь вони були Вам життєво необхідними, тому що просто не маю уяви, з яких причин можно з такою завзятістю перешкоджати їхньому поверненню!
9 вересня 2024 р. Відповісти
Представник магазину «Сільпо» відповів на коментар Тетяна Пасічна
Добрий день. Нам прикро, що у вас склалась така думка? Колеги повідомили, що повернення коштів відправлено та сам процес банківської операції може тривати декілька робочих днів. Також вам було нараховано знижку на покупки. Нам дуже шкода, що сервіс викликав у вас негативні враження тож робимо все можливе, що подібне не повторилось.
10 вересня 2024 р. Відповісти
Моє питання вирішене! Супермаркет повернув кошти у повному обсязі у вигляді бонусів, а також нарахував додаткову знижку на покупки! Дякую співробітникам Сільпо, які посприяли у вирішенні цієї проблеми!
1 жовтня 2024 р. Відповісти
Сергей Афонин не рекомендує цей магазин
26 липня 2024 р.

Купив: Піца з грушею та сиром Дор Блю, Замовлення №11834203

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: наявність, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день, Сергію. Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такими складнощами при замовленні. Ми вже вирішуємо питання з вами в іншому каналі комунікації. Взяли в роботу всі деталі та зауваження і пропрацюємо всі моменти. Ми й надалі будемо працювати над покращенням сервісу на всіх етапах, щоб не повторити подібне.
Коментарі (3)
Ви вже добу нічого не робите, нічого з того про що ми спілкувалися ви не зробили. Лише продовжуєте марнувати мій час, дій нуль, лише пусті обіцянки
27 липня 2024 р. Відповісти
Представник магазину «Сільпо» відповів на коментар Сергей Афонин
Ще раз перепрошуємо. Бачимо, що питання вдалось вирішити в іншому каналі зв'язку. Ми стараємось вдосконалюємось, щоб надалі ви отримували лише позитивні враження від покупок та сервісу у «Сільпо»?
27 липня 2024 р. Відповісти
Так, хотілося б подякувати контакт-менеджеру Аліні, яка взялася за проблему. Та хотілося б прокоментувати те що мені написали що до вирішення проблеми, нажаль у коментар не можу додати скриншот, тому текстом: «Вам надійшло повідомлення по зверненню ?  5066446   Shop.silpo_Неякісний товар Оператор: " Вітаємо! Мене звати Анастасія, служба турботи Сільпо? Вже маємо відповідь за вашим зверненням та поспішаємо повідомити. Прийміть наші щирі вибачення за цю ситуацію. Зі співробітниками відділу проведено корегувальну бесіду щодо стандартів комплектування замовлень в мережі Сільпо. Створено довезення товару. Кур'єр забере товар та поверне вам кошти за нього. Бажаємо вам вдалого дня! Все буде Україна?? " Більша проблема вашого магазину не помилкове зібране замовлення, і звинуватити у всьому найнезахищеніших працівників магазину, а саме тих хто комплектував замовлення, це не правильно, ці співробітники не роботи, у їх роботі можливі помилки і від цього нікуди не дітися. А вас саме як компанію характеризує те як ви вирішуєте проблеми, і з ось цим складом співробітників в вас проблема. Усе розтягнули на добу, лише на третій договорений час хтось щось зробив. Мені декілька разів довелося пояснювати проблему по колу! Відгук на хотлайні був залишений після того як про моє існування вирішили забути. Як що ви робите у цій ситуації винними тих хто комплектує замовлення, то я щиро бажаю знайти їм кращу роботу.
27 липня 2024 р. Відповісти
Lybomyr рекомендує цей магазин
23 липня 2024 р.

Купив: Продукти, Замовлення №11737051

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Все добре, всі проблеми які виникають вирішують.
Коментарі (1)
Представник магазину «Сільпо»
Дякуємо за вибір та довіру. Завжди готуємо та пакуємо, як для себе. Яскравого настрою.
24 липня 2024 р. Відповісти
Eva рекомендує цей магазин
21 червня 2024 р.

Купив: Морозиво, сосиски, пиво та інше..., Замовлення №11315351

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Асортимент товарів до замовлення залежить від наявності їх в маркеті поруч з вами. Сподіваємось, що з наступними замовленнями нам вдасться залишити виключно позитивні враження.
Антон Лысенко не рекомендує цей магазин
20 червня 2024 р.

Хотів купити: Піца

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Крайне не рекомендую делать покупки в магазинах Сільпо . Постоянные проблемы, сборщики заказов сами себе на уме. Горячая линия жалобы принимает, но проблемы не решаются . Не рекомендую
Відповідь представника «Сільпо»
Добрий вечір, Антоне. Перепрошуємо за завдані незручності. Напишіть нам, будь ласка, до підтримки Telegram/Viber номер вашого замовлення й ми знайдемо шляхи вирішення. Для нас дуже важливо підтримувати високий рівень обслуговування гостей. Сподіваємось, що надалі ваші враження будуть лише позитивні. Ми завжди вам раді!