Зателенував дізнатися про умови покупки, гарантії, повернення, якщо щось не так з приводу монітора. Штука недешева, тому цікавив варіант з перевіркою битих пікселів. Сказали, якщо потрібна перевірка іди у магазини, тут можна купити тільки кота в мішку за 100% передплатою. На питання, що робити, якщо він мені приїхав, але не підійшов з якихось причин, наприклад не сподобалося як відображається зображення у зв'язку з різницею між щільностями пікселів, сказали, що це НЕ є умовою для повернення товару. Отаке от потенційне виконання закону про захист прав споживачів. Протягом розмови кілька раз повторив, що це вам не певні відомі магазини Х і У (не буду вказувати через рекламу). Далі не продовжував розмову.
розгорнути
згорнути
Відповідь представника «LDS»
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Маючи великий досвід роботи у сфері ІТ, менеджери компанії «ЛДС» розуміють, що зазвичай, кінцеві покупці (фізичні особи (ФО)), які звертаються за придбанням товару розраховують на можливість вітринного огляду та тестування, а у разі не відповідності товару очікуванням - повернення. Дійсно, при захисті прав ФО законодавство дозволяє Законом «Про захист прав споживачів» відмовитися від вже придбаного товару протягом встановленого терміну. Але, компанія «ЛДС» працює переважно у B2B сегменті, а у випадку регулювання суперечок між юридичними особами (ЮО), Закон «Про захист прав споживачів» не використовується, сторони керуються умовами діючих договорів та залишаються під юрисдикцією діючого законодавства. Не маючи можливість задовольнити Ваш запит, менеджер щиро рекомендував Вам звернутися у роздрібні магазини. Нажаль, спроба допомогти обернулась негативним відгуком на сторінці компанії.
розгорнути
згорнути