Ви додавали в списки товари, не будучи авторизованими. Перенести оновлені списки в ваш профіль?
Перенесення списків товарів
Зачекайте, йде перенесення списків товарів у ваш профіль
Товарний фiд - це файл у структурованому форматі, який містить детальну інформацію про товари вашого магазину. Інформація про товари повинна надаватись державною мовою, згідно Законодавства України. Підготовка якісного товарного фіду є ключовою умовою успішного розміщення магазину на hotline.
Перш ніж приступати до підготовки товарного фіду, необхідно ознайомитися з Правилами прийому товарних фідів. Недотримання цих Правил є підставою для відмови в публікації.
Способи завантаження товарного фіду на hotline
Для завантаження актуального товарного фіду на hotline.ua магазин вказує в акаунті посилання на файл, що опублікований в інтернеті. Для автоматичного завантаження активного фіду вкажіть в акаунті розклад. Термінове завантаження фіду можливе за допомогою кнопки "Оновити".
Файл в одному з форматів, що описані вище, має бути доступним для скачування по протоколу HTTP (S). Завантаження фіду за посиланням на HTML-сторінку не виконується. Не допускається використання авторизації для доступу до товарного фіду, а також використання JavaScript для перенаправлення або динамічного підвантаження файлу. Неприпустиме блокування доступу робота до скачування файлу.
Розмір товарного фіду не повинен перевищувати 150 тис. товарів. Для розділів Автозапчастини вхідний файл обмежується об'ємом 200 МБ або 1 млн товарних пропозицій; в разі перевищення цього обсягу, інформація для розділу Автозапчастини надається у вигляді кількох файлів.
По розділу Автозапчастини необхідно підготувати окремий фід, згідно наших рекомендацій.
Ви можете оновлювати свої пропозиції на hotline кілька разів на добу. Нові товари, яких ще немає в каталозі hotline, обробляються та додаються в каталог у робочий час.
Специфікація товарного фіду у форматі XML
Стандарт xml вимагає заміни деяких символів на еквівалентні їм символьні примітиви:
Символ | Заміна |
---|---|
< | < |
> | > |
& | & |
' | ' |
" | " |
У товарному фіді стандарту XML заборонено використання символів, що не мають графічного представлення (з ASCII-кодами в діапазоні значень від 0 до 31, за винятком символів з кодами 9, 10, 13 - табуляція, перенесення курсора на новий рядок, повернення курсора на початок рядка).
Використання HTML-розмітки заборонено для всіх елементів товарного фіду.
Загальні елементи для всього товарного фіду
Елемент | Опис |
---|---|
<?xml … ?> обов'язковий елемент |
Заголовок документа. Повинен починатися з першого рядка з нульового символу, в ньому вказується версія XML та інформація про кодування документу (UTF-8 або windows-1251). <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> |
<price> обов'язковий елемент |
кореневий елемент XML-документу |
<date> |
дата створення файлу в форматі РРРР-ММ-ДД ГГ:ХХ <date>2013-05-25 17:00</date> |
<firmName> |
назва магазину <firmName>Супермаркет пилососів</firmName> |
<firmId> |
унікальний ID (код) магазину, зазначений у Вашому акаунті та в текстах поштових повідомлень <firmId>1234</firmId> |
<rate> |
курс долара. Обов'язковий, якщо ціни в товарному фіді вказані в доларах. Якщо ціни дані в гривнях, можна залишити порожнім або не використовувати цей елемент <rate>23.12</rate> |
<categories> обов'язковий елемент |
обов'язковий елемент, який містить список товарних категорій магазину. Кожна категорія описується окремим елементом <category> У тегу <id> вказується ідентифікатор категорії товару, ціле число не більше 18 знаків. Повинен бути унікальним і незмінним для однієї і тієї ж категорії товару для кожного завантаження товарного фіду. У тегу <name> міститься назва категорії Як опцію, можна задати ієрархічну структуру категорій за допомогою тегу <parentId>, у якому вказується ідентифікатор категорії, яка стоїть вище (батьківської) <categories> <category> <id>1</id> <name>Комп'ютери, мережі</name> </category> <category> <id>2</id> <parentId>1</parentId> <name>Планшети</name> </category> </categories> |
<delivery> |
налаштування способів доставки для магазину Читайте докладніше в розділі налаштування способів доставки товару |
<store> | інформація про пункти видачі. Атрибути: id – унікальний ідентифікатор точки видачі. Ціле число, не більше 6 символів. Обов'язкове поле. name – зручна для запам'ятовування назва точки (приклад: Салон на Подолі) українською мовою. Обов'язкове поле. address – повна адреса пункту видачі українською мовою (приклад: Київ, вул. Хорива, 10). Обов'язкове поле. coordinates - широта і довгота пункту видачі, допоможе точно відобразити його на карті (приклад: coordinates="50.45081,30.52361"). Необов'язкове поле. workdays_from - час початку роботи у будні дні. Необов'язкове поле. workdays_to - час закінчення роботи у будні дні. Необов'язкове поле. mon_from – час початку роботи у понеділок. Необов'язкове поле. mon_to – час закінчення роботи у понеділок. Необов'язкове поле. sat_from – час початку роботи в суботу. Необов'язкове поле. sat_to – час закінчення роботи у суботу. Необов'язкове поле. sun_from – час початку роботи в неділю. Необов'язкове поле. sun_to – час закінчення роботи в неділю. Необов'язкове поле. tel - телефон пункту видачі. Необов'язкове поле. <store id="1" name="Салон на Подолі" address="Київ, вул. Хорива, 10" coordinates="50.46629756808269,30.515580557670187" workdays_from="9:00" workdays_to="21:00" sat_from="10:00" sat_to="18:00" sun_from="10:00" sun_to="18:00" tel="+380931234567"></store> <store id="2" name="Смарт-Плаза" address="Київ, пр. Перемоги, 24" coordinates="50.45145794465848,30.46873581153247" workdays_from="10:00" workdays_to="20:00" sat_from="11:00" sat_to="18:00" sun_from="11:00" sun_to="18:00" tel="+380931234567"></store> |
Елементи для опису товарів
Елемент | Опис |
---|---|
<items> <item> обов'язкові елементи |
елементи містять список товарів продавця, кожна товарна пропозиція описується окремим елементом <item> |
<id> обов'язковий тег |
ідентифікатор товарної пропозиції в базі магазину. Довжина - до 20 символів, може містити цифри, латинські літери, знаки - (мінус) і _ (підкреслення). Повинен бути унікальним і незмінним для одного і того ж товару від завантаження до завантаження товарного фіду. <id>3278</id> Важливо! Якщо товар було видалено з фіду, забороняється використовувати його id для іншого (нового) товару. |
<categoryId> обов'язковий тег |
ідентифікатор категорії товару з блоку <categories>. Товар може належати тільки до однієї категорії. Кінцева категорія, до якої віднесено товар у товарному фіді, повинна відповідати аналогічній в каталозі Хотлайн: Рубрикатор hotline.ua <categoryId>2</categoryId> |
<code> |
код моделі (артикул від виробника) Обов'язковий у випадках, описаних у Вимогах до контенту товарних фідів. <code>n456-5300em-2010</code> Забороняється вказувати в тегу інформацію, яка не є артикулом від виробника (наприклад, внутрішні коди магазину, назви товарів і т.п.). |
<barcode> |
штрихкод товару, зазначений виробником <barcode>48607830</barcode> |
<vendor> обов'язковий тег |
виробник товару Дозволено вказувати тільки одного виробника товару. У тегу <vendor> заборонено вказувати країну-виробника товару. <vendor>Apple</vendor> |
<name> обов'язковий тег |
назва моделі товару Дозволено зазначення тільки однієї моделі товару, без переліку. Заборонено вказувати будь-яку рекламну та іншу інформацію, що не стосується до назви товару. Детальніше про коректні назви моделей товарів дивіться в Вимогах до контенту товарних фідів <name>5300 ExpressMusic black</name> |
<description> |
опис товару На сайті не відображається Використовується для формування характеристик в карточках товарів у випадках, які передбачені Вимогами до контенту товарних фідів. <description>Контактна лінза К-ть в упаковці: 6 лінз; Кривизна: 8.6; Діаметр: 14.5; Вісь: 50; Циліндр: -1.25; Матеріал: Senofilcon A; Тип матеріалу: Силікон-гідрогель; Термін заміни: Ні; Режим носіння: денний/2 тижні/1 тиждень;</description> Забороняється вказувати в описі слова, які не мають відношення до характеристик товару. |
<url> обов'язковий тег |
посилання переходу на сторінку товару на сайті магазина <url>https://shop.ua/1/2/123.html</url> Важливо! Посилання в фіді мають вести на україномовні сторінки саме того сайту, який вказано в анкеті магазину. |
<image> |
посилання на зображення товару на сайті магазина Можливі формати зображення товару: JPEG (бажано) або GIF/PNG (без прозорих областей). Шлях до файлу зображення повинен містити виключно латинські букви, цифри, знак «мінус», знак підкреслення. Забороняється вказувати посилання на зображення, які не мають відношення до зовнішнього вигляду товару. <image>https://shop.ua/img/1/2/123.jpg</image> Для показу товару потрібно використовувати білий фон. На зображенні не повинно бути будь-яких написів (логотипів бренду, текстів, посилань, водяних знаків і ін.). Заборонено розміщувати зображення, які не є фотографією товару (заглушки "немає фото", "фото очікується" і т.п.). |
<priceRUAH> обов'язковий тег |
актуальна роздрібна ціна товару в гривнях з урахуванням всіх податків <priceRUAH>1000</priceRUAH> |
<priceRUSD> |
актуальна роздрібна ціна в доларах. <priceRUSD>170.50</priceRUSD> Якщо ціни в товарному фіді вказані тільки в доларах, обов'язково вказувати курс перерахунку у тегу <rate> В карточках товарів відображаються тільки ціни в гривнях. |
<stock> | доступність товару. На сайті інформація не відображається. За допомогою цього тегу за запитом клієнта можливе налаштування фільтру завантаження з нашого боку. Можливі значення:
Інші значення тегу прирівнюються до пустого значення, або до відсутності тегу. В загальному випадку такі товари завантажуються на сайт. Виключити їх із завантаження можна за допомогою фільтру, який налаштовується менеджером за запитом клієнта. <stock>В наявності</stock> |
<guarantee> | термін і тип гарантії (офіційна від виробника або власна від магазину) Стандартно термін гарантії вказується у місяцях. Якщо необхідно вказати термін гарантії у днях, слід використовувати атрибут unit="days" За допомогою атрибуту type можна вказати тип гарантії: type="manufacturer" - товар забезпечується офіційною гарантією виробника type="shop" - товар забезпечується гарантією магазину <guarantee type="manufacturer">12</guarantee> <guarantee unit="days" type="shop">7</guarantee> |
<region> | регіон (обласний центр, українською мовою) показу пропозиції. Вказується через кому. Примітка. Якщо не вказано регіон, пропозиція показується в містах всіх областей. Якщо регіон вказано і в фіді, і на сторінці Налаштування показів товарних пропозицій в акаунті магазину, пріоритет буде у значень з фіда. <region>Одеса</region> |
<shipping> | термін "Відвантаження зі складу" Ціле число або діапазон цілих чисел - кількість днів, необхідних для підготовки товару до відвантаження (доставки на точку самовивозу або на відправку). Виводитись інформація буде в межах заданих діапазонів:
Якщо магазин передає діапазон днів, значущою вважається максимальна кількість днів. Якщо даний параметр вказаний, на сторінці товару буде виведена фраза виду: "Відвантаження зі складу: сьогодні". Якщо даний параметр не вказано, то на сторінці товару буде виведена фраза "Відвантаження зі складу: уточнюйте у продавця". <shipping>1</shipping> Якщо потрібно вказувати різні часові рамки для товарів магазину при відвантаженні зі складу «сьогодні», ви можете вказувати час, до якого відбудеться відвантаження конкретного товару за допомогою атрибутів workdays, sunday та saturday, що відповідають за Понеділок-П'ятницю, Суботу та Неділю. <shipping workdays="16:00" sunday="14:00" saturday="18:00">0</shipping> Якщо ж вам достатньо одних і тих самих налаштувань для всього товарного фіду, ви можете вказати ці години в акаунті магазину (сторінка Параметри відвантаження). |
<param name="Країна виготовлення"> | Країна виготовлення товару <param name="Країна виготовлення">Україна</param> |
<param name="XXX"> | Для передачі технічних характеристик товарів через фід необхідно, щоб назви параметрів, одиниці виміру (якщо такі потрібні) і значення відповідали структурі характеристик в обраному каталозі. Ознайомитися з набором характеристик по кожному каталогу можна тут: Вимоги до контенту товарних фідів Важливо: найменування і коди моделей повинні відповідати формату, що передбачений виробником. Найменування не повинно містити зайвої описової інформації. <param name="Назва">Значення</param> |
<delivery> | способи доставки для товарної пропозиції Читайте докладніше у розділі налаштування способів доставки товару |
<condition> | Стан товару. Заповнюється у випадку, якщо потрібно вказати стан товару, що відрізняється від "новий". Можливі значення: 0, 1, 2, 3. 0 - новий (товар абсолютно новий, ніколи не використовувався. Упакований у оригінальну запечатану упаковку); 1 - refurbished (заводське відновлення, без ознак використання (Refurbished Grade A)); 2 - уцінений (товар, що не був у вжитку. Може мати пошкоджену упаковку, відкриту упаковку або вітринний зразок і таке інше) 3 - був у вжитку (в тому числі Refurbished Grade B, C) Товари, що були у вжитку, на сайт не вигружаються. Якщо стан товару не вказано, товар відображається як "новий". |
<custom> | Поле custom використовується для відбору товарів в Управлінні аукціонними ставками. Читайте докладніше в розділі Аукціон Hotline. Ціле число <custom>1</custom> Для застосування поля custom обов'язкова присутність в товарному фіді <id> товару |
<payment> | Інформація про способи оплати для товарної пропозиції. Читайте докладніше на сторінці Передача інформації про комісії при різних способах оплати |
Специфікація товарного фіду у форматі CSV, XLS, TXT
Приклад товарного фіду в форматі XLS: завантажити.
Ми рекомендуємо використовувати ці формати товарного фіду виключно для невеликих або нових магазинів. На відміну від формату XML, ці формати не дозволяють повністю описати асортимент, умови продажу та доставки товарів вашого магазину відповідно до можливостей hotline.
Для опису товарів з розділів "Одяг для спорту і відпочинку" може бути використаний тільки формат XML (YML).
Максимальний розмір файлу в цих форматах - 10 тис. товарних пропозицій.
При використанні формату XLS, товарний фід повинен бути розміщений на першому аркуші файлу та не повинен містити формул, а також прихованих рядків і стовпчиків. В одному рядку товарного фіду повинна бути розміщена одна товарна пропозиція, без переліку.
Можливі кодування файлів CSV і TXT - utf-8 або windows-1251. У файлах CSV, TXT у якості роздільника полів можна використовувати кому, або крапку з комою, або табуляцію. У полях файлу товарного фіду забороняється використовувати символи роздільника, перенесення курсора на новий рядок, повернення курсора на початок рядка, а також HTML-розмітку.
Порядок полів у файлі повинен бути незмінним від завантаження до завантаження.
Назви полів в фіді мають відповідати назвам, що вказані в описі формату, або назвам полів, які вказані в прикладі.
Описи полів
Категорія товару - Обов'язкове поле
Товар може належати тільки до однієї категорії. Кінцева категорія, до якої віднесено товар в товарному фіді, повинна відповідати каталогу Хотлайн:
Рубрикатор hotline.ua У товарних фідах у форматах CSV, XLS, TXT для розділу "Автозапчастини" вказувати категорію товару не обов'язково.
Виробник - Обов'язкове поле
Дозволяється вказувати виключно одного виробника товару. Заборонено вказувати в цьому полі країну-виробника товару.
Назва товару - Обов'язкове поле
Дозволяється зазначення виключно однієї моделі товару, без переліку. Заборонено вказувати будь-яку рекламну та іншу інформацію, що не відноситься до назви товару.
Детальніше про коректні назви моделей товарів дивіться в Вимогах до контенту товарних фідів
Код товару
код моделі (артикул від виробника).
Обов'язковий у випадках, що вказані у Вимогах до контенту товарних фідів.
Забороняється вказувати в полі інформацію, яка не є артикулом від виробника (наприклад, внутрішні коди магазину, назви товарів і т.п.).
id товару
ідентифікатор товарної пропозиції в базі магазину.
Довжина - до 20 символів, може містити цифри, латинські літери, знаки - (мінус) і _ (підкреслення). Повинен бути унікальним і незмінним для одного і того ж товару від завантаження до завантаження товарного фіду
Важливо! Якщо товар було видалено з фіду, забороняється використовувати його id для іншого (нового) товару.
Штрихкод - штрихкод товару, зазначений виробником.
Грн - Обов'язкове поле
актуальна роздрібна ціна товару в гривнях з урахуванням всіх податків
USD
актуальна роздрібна ціна в доларах.
Якщо ціни в товарному фіді вказані тільки у доларах, обов'язково вказувати курс перерахунку в акаунті магазину
Гарантія
термін і тип гарантії (офіційна від виробника або власна від магазину)
Термін гарантії вказується у місяцях.
Товар зі статусом “Немає” на сайт не завантажується.
Інші значення поля прирівнюються до пустого значення, або до його відсутност. В загальному випадку такі товари завантажуються на сайт. Виключити їх із завантаження можна за допомогою фільтру, який налаштовується менеджером за запитом клієнта.
Shipping
Термін відвантаження зі складу
Ціле число або діапазон цілих чисел - кількість днів, необхідних для підготовки товару до відвантаження (доставки на точку самовивозу або на відправку). Виводитись інформація буде в межах заданих діапазонів:
Стан товару
Можливі значення: 0, 1, 2, 3. Де 0 - "новий", 1 - "refurbished" (заводське відновлення, без ознак використання (Refurbished Grade A)), 2 - "знижений у ціні", 3 - "був у вжитку (в тому числі Refurbished Grade B, C)".
URL - Обов'язкове поле
Посилання переходу на сторінку товару на сайті магазина.
Важливо! Посилання в фіді мають вести на сторінки саме того сайту, який вказано в анкеті магазину.
Зображення
посилання на зображення товару на сайті магазина
Можливі формати зображення товару: JPEG (бажано) або GIF / PNG (без прозорих областей). Шлях до файлу зображення повинен містити виключно латинські букви, цифри, знак «мінус», знак підкреслення. Забороняється вказувати посилання на зображення, які не мають відношення до зовнішнього вигляду товару. Для форматiв CSV, XLS, TXT можна вказати тiльки одне посилання на зображення.
Для показу товару потрібно використовувати свiтлий фон.
На зображенні не повинно бути будь-яких написів (логотипів бренду, текстів, посилань, водяних знаків і ін.).
Заборонено розміщувати зображення, які не є фотографією товару (заглушки "немає фото", "фото очікується" і т.п.).
Додаткові елементи XML для розділу "Одяг для спорту і відпочинку"
Крім зазначених вище елементів для загального формату XML, для формування карток товарів з розділу "Одяг для спорту і відпочинку" використовуються такі теги:
Елементи XML
Елемент | Опис |
---|---|
<group_id> | номер групи товарів - ціле число до 9 знаків. Якщо у Вас є товари з асортименту розділу «Одяг для спорту і відпочинку», представлені в декількох розмірах і / або кольорах, для об'єднання їх в одну товарну картку необхідно використовувати тег group_id. Для того, щоб всі пропозиції, що відрізняються за розміром і кольором, були прив'язані до однієї товарної картці, значення group_id у таких товарів має бути однаковим і постійним. Наприклад, якщо Ви продаєте одну модель чоловічої куртки в 2 розмірах і 3 колірних варіантах, в товарному фіді для цієї моделі має бути сформовано 6 пропозицій з унікальними id товару, які мають однаковий group_id, колір і розмір повинні відповідати конкретному товару. При цьому не варто забувати, що кожна товарна пропозиція повинна мати зображення відповідного кольору. Якщо товар представлений в одному кольорів і в декількох розмірах, зображення можна продублювати. <group_id>127</group_id> |
<image> обов'язковий тег |
посилання на зображення товару на вашому сайті. Обов'язкова наявність хоча б одного зображення. При його відсутності дані пропозиції не будуть потрапляти до відповідних каталогів. Передбачена можливість завантаження декількох зображень, що дозволить користувачу більш детально вивчити ваш товар. Зображення повинні відповідати наступним вимогам:
|
Параметри опису товарів
<param name="Розмір" unit="EU">42</param>
Якщо для одиниці товару застосовне поняття розмірності, обов'язково потрібно вказувати його розмір. Для передачі інформації про розмір одиниці товару використовується елемент
<param name="Розмір">. Для коректної обробки обов'язково вкажіть правильну одиницю вимірювання (атрибут unit). При описі товарних пропозицій, для яких поняття розмірності не застосовується (наприклад, такий аксесуар, як сонцезахисні окуляри), цей елемент вказувати не потрібно.
Якщо елемент <param name="Розмір"> не вказано в описі товарної пропозиції, для якого може бути застосовано поняття розмірності, то картка товару не буде створена.
Для атрибута unit рекомендується використовувати міжнародну розмірну сітку, але можна використовувати і значення розмірів з Європейської та Української розмірних сіток. Для правильного виводу пропозиції при фільтрації за розмірами в категорії або на видачу пошуку, а також при виборі розміру на картці товару, обов'язково потрібно вказувати, яка розмірна сітка використовується для даної товарної пропозиції.
Приклади:
<param name="Розмір" unit="INT">M</param>
<param name="Розмір" unit="EU">38</param>
<param name="Розмір" unit="UA">52</param>
Ми рекомендуємо наступні значення розмірних сіток в атрибуті unit:
По країнах:
<param name="Стать">Жіноча</param>
інформація про те, для якої статі призначена одиниця товару. Допустимі значення елемента: "Чоловіча", "Жіноча", "унісекс".
<param name="Сезон">Зима</param>
для товарних пропозицій, до яких застосовується поняття сезонність (наприклад: куртки, головні убори) обов'язковим є параметр сезон.
<param name="Матеріал">Бавовна 100%</param>
необхідно вказувати матеріал, з якого виготовлений товар.
<param name="Колір">Білий</param>
для коректного розміщення товарів обов'язково потрібно, в товарному фіді, вказувати колір виробу. Якщо їх кілька, то один переважаючий колір, якщо кольорів багато, то різнокольоровий. При цьому бажано вказувати загальноприйняті назви кольорів (синій, жовтий, червоний і т.д.) замість назв (берлінська лазур, порохова синь, зелена весна). При вказівці декількох значень в даному тезі при завантаженні в каталог буде використано тільки перше значення.
<param name="Країна виробництва">Україна</param>
в тегах param можна вказати додаткові відомості, що описують цю пропозицію (наприклад, країна виготовлення, призначення одягу, особливості).
Особливості товарного фіду в форматі YML
При завантаженні товарних фідів у форматі YML в роботу беруться тільки ті теги й атрибути, які мають аналоги в нашому стандарті. Зверніть увагу на написання наступних тегiв:
Тег xml hotline | Тег yml | Опис |
---|---|---|
<name> | <name> або <model> | У разі наявності в YML в елементах offer тегів і name, і model, незалежно від типу пропозицій, у якості назви товару буде завантажуватися name. Якщо name відсутній, то завантажуватись буде інформація з тегу model. |
<code> | <vendorCode> |
Незалежно від типу пропозицій, у якості коду моделі від виробника береться в обробку тег vendorCode. <vendorCode>SM-T580NZKA</vendorCode> |
<stock> | available |
Для товарних фідів у стандарті YML інформація з тегу stock використовуватись не буде. Доступність товару для YML завантажується з атрибуту available тега offer. Значення "true" інтерпретується як "В наявності", значення "false" інтерпретується як "Під замовлення", інші значення атрибуту ігноруються. <offer id="40914" available="true"> |
<priceRUAH>, <priceRUSD> |
<price> <currencyId> |
У відповідні ціни нашого стандарту завантажуються значення price для currencyId зі значеннями UAH і USD, ціни в інших валютах не завантажуються. <price>2269</price> <currencyId>UAH</currencyId> |
<guarantee> | <manufacturer_warranty> |
Завантаження гарантії з тегу guarantee для товарних фідів у стандарті YML не проводиться, вказуйте термін і постачальника гарантії для кожного елемента offer у тезі manufacturer_warranty. Приклади: <manufacturer_warranty>12</manufacturer_warranty> <manufacturer_warranty>24 місяці від виробника</manufacturer_warranty> <manufacturer_warranty>3 місяці від магазину</manufacturer_warranty> <manufacturer_warranty>від виробника</manufacturer_warranty> або <manufacturer_warranty>true</manufacturer_warranty> - такий варіант написання інтерпретується у "Від виробника". Інша інформація з тегу manufacturer_warranty не завантажується. |
<delivery> | - | умови доставки з фіду в стандарті YML не завантажуються. Для таких товарних фідів відповідна інформація вказується через акаунт. |
<store> | <store> |
Інформація про пункти видачі завантажується аналогічно до нашого стандарту xml. Звертаємо вашу увагу, що цей тег використовується лише для hotline.ua. Фід, що містить такий тег, може викликати помилку при імпорті yml до інших систем. |
<region> | <param name="Регіон показу"> |
регіон (обласний центр, українською мовою) показу пропозиції. Вказується через кому.
Примітка. Якщо не вказано регіон, пропозиція показується в містах всіх областей. Якщо регіон вказано і в фіді, і на сторінці Налаштування показів товарних пропозицій в акаунті магазину, пріоритет буде у значень з фіда. <param name="Регіон показу">Київ,Харків</param> |
<shipping> |
<pickup-options> <option days="N"/> </pickup-options> |
Для передачі терміну "Відвантаження зі складу" використовується тег <pickup-options>. Значення параметру days - кількість днів, необхідних для підготовки товару до відвантаження (доставка на точку самовивозу або на відправку). Виводитись інформація буде в межах заданих діапазонів:
Якщо магазин передає діапазон днів, значущою вважається максимальна кількість дній. Якщо даний параметр вказаний, на сторінці товару буде виведена фраза виду: "Відвантаження зі складу: сьогодні". Якщо даний параметр не вказано, то на сторінці товару буде виведена фраза "Відвантаження зі складу: уточнюйте у продавця". Приклади: <pickup-options> <option days="0"/> </pickup-options> <pickup-options> <option days="1-2"/> </pickup-options> У випадку відсутності в запису товару тега pickup-options можна вказати термін відвантаження зі складу як параметр з назвою "Відвантаження зі складу". Приклад: <param name="Відвантаження зі складу">5</param> |
<condition> | <condition> | для товарних фідів в YML при завантаженні в нашу систему використовується тег condition і наші значення для опису товару. |
<custom> | <additional> |
для управління аукціонними ставками у фіді YML використовуйте тег additional. <additional>1</additional> |
<image> | <picture> |
Посилання на файл зображення для YML вказуйте у тезі picture. Інформація з тегу image при завантаженні фіду в YML не враховується. <picture>https://shop.ua/upload/iblock/75a/75aa7aa727461cd0c3.jpg</picture> Для показу товару потрібно використовувати світлий фон. На зображенні не повинно бути будь-яких написів (логотипів бренду, текстів, посилань, водяних знаків і ін.). Заборонено розміщувати зображення, які не є фотографією товару (заглушки "немає фото", "фото очікується" і т.п.). |
<payment> | <sales_notes> | Інформація про способи оплати для товарної пропозиції. Читайте докладніше на сторінці Передача інформації про комісії при різних способах оплати |
Знайшли помилку на сайті?
Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку на сайті