Правила рекламного обслуговування
рус / укр

Правила рекламного обслуговування

Стаття 1. Правила прийому товарних фідів

(*) Товарний фід - це файл певного формату, що містить всі актуальні на даний момент товарні пропозиції конкретного інтернет-магазину. Інформація про товари та послуги повинна надаватись державною мовою, згідно Законодавства України.

1.1. Підставою для розміщення товарних пропозицій інтернет-магазину на hotline.ua є оформлений відповідно до чинного законодавства України Договір на рекламне обслуговування, а також внесення передоплати.

1.2. Товарний фід інтернет-магазину повинен бути підготовлений в одному з форматів, що описані в розділі Вимоги до товарних фідів, та відповідати Вимогам до контенту товарних фідів.

1.3. На hotline.ua розміщуються лише такі товарні пропозиції інтернет-магазину, що строго відповідають Рубрикатору Hotline.

1.4. Наданий Замовником товарний фід публікується не більше 7 днів. Якщо після закінчення зазначеного часу Замовник не завантажив оновлений товарний фід, публікація попереднього припиняється.

1.5. У товарних пропозиціях не допускається використовувати:
  • а) номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери або ідентифікатори інтернет-месенджерів, в тому числі розміщення цієї інформації на зображеннях товару;
  • б) слова, набрані великими літерами. Виняток становлять абревіатури та торгові марки з загальноприйнятим написанням великими літерами;
  • в) html-теги і спецсимволи;
  • г) перерахування і різні варіанти написання товарної пропозиції, а також слова: «знижка», «розпродаж», «дешевий», «подарунок», «безкоштовно», «акція», «спеціальна ціна», «новинка», «new» , «аналог», «замовлення», «приз»;
  • д) на фотографіях товарів, посилання на які розміщені в товарному фіді інтернет-магазину, не допускається розміщувати будь-які написи (логотипи, тексти, посилання, водяні знаки та інше).

1.6. Товарні пропозиції повинні містити достовірну інформацію та відповідати реальній поточній пропозиції магазину. Зазначена ціна товару повинна бути роздрібною ціною в гривні. Ціна, термін доставки та інші умови товарної пропозиції на hotline.ua і на сайті Замовника повинні збігатися.

1.7. Товарна пропозиція інтернет-магазину, що розміщена на сайті hotline.ua, має відповідати змісту тієї сторінки сайту, на яку веде пов'язане з ним посилання переходу. Веб-адреса сайту інтернет-магазину повинна відповідати сайту, вказаному в Договорі та Анкеті магазину.

1.8. Не допускається "тиражування" товарних пропозицій, коли однакові (ідентичні) товарні пропозиції вказуються в фіді більше одного разу.

1.9. В полі "опис товару" заборонено вказувати рекламну інформацію: - інформація повинна бути тільки описового характеру, наприклад, технічні характеристики і / або опис зовнішнього вигляду.

1.10. Виконавець може самостійно без повідомлення Замовника редагувати найменування товару відповідно до форми подання інформації на сайті hotline.ua.

1.11. Внесення товарів в каталог залишається на розсуд Виконавця, та не є обов'язковим.
Для розміщення в каталозі унікальних пропозицій потрібно заповнити технічні характеристики цих товарів в акаунті Замовника (за умови попереднього створення карток), або передати дані через фід за допомогою «param name», що відповідають Вимогам до контенту товарних фідів.

1.12. Інформацію про інтернет-магазин та свій логотип Замовник розміщує самостійно в своєму акаунті на hotline.ua. Використання чужого логотипу (повністю або частково) в якості логотипу інтернет-магазину на сторінках hotline.ua допускається тільки за умови надання легітимного письмового дозволу на ім'я Замовника від власника такого логотипу, або від уповноваженої ним особи.

1.13. Замовник надає Виконавцю чинне повсюдно, безвідкличне, субліцензійне право використання, публікації, демонстрації, копіювання і дублювання наданих їм відомостей, текстових повідомлень, графічних зображень і фотографій. Замовник зберігає всі права власності на розміщену інформацію. Ці права надаються Замовником Виконавцю на термін дії Договору для виконання Виконавцем своїх обов'язків (комплекс рекламних послуг). Крім перерахованого вище, Замовник дає право на доступ до розміщеної ним інформації всім користувачам сайту hotline.ua

1.14. Виконавець залишає за собою право відмовити, на свій розсуд, в розміщенні товарних фідів, наданих Замовником та / або Замовниками, що містять інформацію про товари, що пропонуються в декількох інтернет-магазинах (сайтах) і дозволяє припустити наявність взаємозамінності, афілійованості, або іншого взаємозв'язку між ними.

1.15. Виконавець залишає за собою право не розміщувати в каталозі моделі товарів, зняті з виробництва.

1.16. Замовнику забороняється включати в свій товарний фiд і розміщувати на hotline.ua товари, що були у вжитку (б/в).
Товари після заводського відновлення (refurbished, cpo) та уцінені, які ніколи не були у вжитку, можуть розміщуватися тільки за умови вказівки відповідного параметра в товарному фіді.

1.17. Замовнику забороняється включати в свій товарний фід і розміщувати на hotline.ua підробки (репліки) товарів. У разі виникнення розумних сумнівів в оригінальності товару або необхідності підтвердити оригінальність товару, Виконавець має право вимагати від Замовника відповідні документи.

У разі, якщо розміщення підробки призвело до виникнення претензій до Виконавця з боку власника торгової марки, всю відповідальність за розміщення перед власником торгової марки несе Замовник.

1.18. У разі невідповідності товарного фіду цим Правилам, Виконавець залишає за собою право відмовити в його публікації.


Стаття 2. Правила розміщення Акцій.

2.1. Замовник самостійно розміщує Акції в акаунті свого інтернет-магазину на hotline.ua.

2.2. Способи додавання Акцій:
  • автоматичний за допомогою XML-файла (регулярний автоматичний імпорт акцій);
  • ручний за допомогою XML-файла (разове завантаження акцій);
  • повністю ручний, за допомогою функціоналу додавання акцій, який доступний в акаунті інтернет-магазину Замовника.

Опис акційного фіда в форматі XML знаходиться за адресою https://hotline.ua/about/pricelists_specs_xml_action/

2.3. Правила додавання Акцій:

2.3.1. Акція повинна містити інформацію про матеріальну вигоду для покупця: знижку на акційний товар, подарунок, повернення частини вартості та інше;

2.3.2. Не допускається розміщення Акції, що містить заклик до цільової дії (заклики купити, дзвонити, звертатися і т.д.).

2.3.3. В описі подарунка не допускається використовувати:

  • а) номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери або ідентифікатори інтернет-месенджерів;
  • б) слова, набрані великими літерами. Виняток становлять абревіатури та торгові марки з загальноприйнятим написанням великими літерами;
  • в) html-теги та спецсимволи.

2.3.4. Посилання переходу по Акції повинно вести на сторінку з інформацією про умови Акції на сайті магазину, або на сторінку товару, де міститься інформація з умовами Акції.

2.3.5. До одного товару можна додати тільки одну Акцію.

2.3.6. Акції, що приурочені до Чорної п'ятниці, можуть бути розміщені тільки з типом "Знижка на товар", розмір знижки повинен перевищувати 10%. Якщо ця умова не буде дотримуватися, для Акцій, в яких виявлено порушення, буде відключений тип Чорна п'ятниця.

2.4 Виконавець залишає за собою право видаляти з hotline.ua Акції, в яких виявлено порушення Правил розміщення Акцій.


Стаття 3. Відповідальність за порушення Правил рекламного обслуговування.

3.1. У разі виявлення порушення Замовником вимог пунктів 1.5., 1.6., 1.7., 1.8., 1.9., 1.10, 1.16, 1.17 цих Правил, Виконавець має право:

3.1.1. в разі порушення Замовником вимог вищевказаних пунктів Правил в перший раз, направити на електронну пошту Замовника, що вказана в акаунті інтернет-магазину, повідомлення про порушення і попередження про відповідальність за повтор подібних порушень;

3.1.2. в разі повторного порушення Замовником вимог вищевказаних пунктів Правил, призупинити обслуговування Замовника терміном до 60 (шістдесяти) календарних днів. На електронну пошту Замовника, зазначену в акаунті інтернет-магазину, буде надіслано повідомлення про припинення розміщення, а також умови відновлення розміщення товарних пропозицій інтернет-магазину Замовника в частині виконання вимог Правил;

3.1.3. У разі порушення Замовником вищевказаних Правил більше 2-х разів, або в разі невиконання Замовником умов після відновлення розміщення згідно п.3.1.2., Виконавець має право розірвати чинний Договір в односторонньому порядку.

3.2. Виконавець також має право розірвати чинний Договір в односторонньому порядку в разі виявлення систематичних (більше 2-х разів) порушень Замовником вимог пунктів 1.6, 1.7, 1.16, 1.17 цих Правил, а також в таких випадках:
  • створення Замовником фіктивних відгуків на свій інтернет-магазин;
  • обґрунтованих скарг користувачів веб-сайту hotline.ua (більше 2-х) з приводу надання їм Замовником неправдивої інформації;
  • обґрунтованих скарг користувачів веб-сайту hotline.ua (більше 2-х) про порушення Замовником Законодавства про захист прав споживачів. А в разі, якщо покупець поніс прямі матеріальні втрати - в разі однієї підтвердженої скарги;
  • в разі порушення Замовником більш 2-х раз правил проведення активностей серед своїх покупців, з метою збільшення числа відгуків на веб-сайті hotline.ua;
  • якщо оцінка Замовника на hotline.ua за останні три місяці склала 3 бали або нижче.

3.3. Виконавець має право розірвати чинний Договір в односторонньому порядку у випадку, якщо Замовник, в процесі спілкування, в рамках ділових відносин з Виконавцем та іншими учасниками hotline.ua, в усній чи письмовій комунікації, свідомо використовує:

  • образи;
  • нецензурні висловлювання;
  • лайку

по відношенню до користувачів hotline.ua, інших інтернет-магазинів і їх представників, співробітників ТОВ «ХОТЛАЙН».

3.4. Як Виконавець, так і Замовник мають право ініціювати розірвання Договору в односторонньому порядку, якщо вартість наданих Виконавцем послуг складає менше 100 грн за місяць.

Всі матеріали про Замовника (відгуки, коментарі та інші), розміщені користувачами сайту протягом дії Договору, після розірвання Договору не видаляються і залишаються на сайті hotline.ua.

Обґрунтованість скарг встановлюється виключно Виконавцем.