Ви додавали в списки товари, не будучи авторизованими. Перенести оновлені списки в ваш профіль?
Перенесення списків товарів
Зачекайте, йде перенесення списків товарів у ваш профіль
<sales>
<sale>
<id>
Унікальний ID (код) акції. При вказанні параметру акція не буде перестворюватись кожен раз при завантаженні акційного фіда. Якщо значення не вказане, система буде генерувати кожен раз нову акцію з автоматичним унікальним id.
</id>
<url>
Адреса акції на сайті магазину або адреса акційного товару
</url>
<date_start>
Обов’язкове поле. Дата старту акції. У форматі РРРР-ММ-ДД
</date_start>
<date_end>
Обов’язкове поле. Дата закінчення акції. У форматі РРРР-ММ-ДД
</date_end>
<type>
Обов'язкове поле. Тип акції.
Можливі значення: "Знижка", "Подарунок" і "Безкоштовна доставка".
</type>
<happy_day>
Поле для вказівки особливого дня, до якого приурочена акція.
В період активності особливого дня акції з даним параметром отримують додаткове просування: виводяться з особливою поміткою на сторінці товару (вкладка “Де купити”) та результатах пошуку за товарними пропозиціями.
Період активності параметра "Black friday": остання п’ятниця листопада та весь тиждень, в який вона входить.
Період активності параметра "Кібертиждень": тиждень після Black friday.
</happy_day>
<products>
Обов’язковий блок з акційними товарами.
<discount>
Обов’язковий параметр для акції типу - “Знижка”
Сума знижки (від ціни в товарному фіді)
</discount>
або
<discount_percent>
% знижки (від ціни в товарному фіді)
</discount_percent>
або
<discount_old_price>
Стара ціна товару (в якості нової ціни приймається ціна товару з поточного товарного фіду магазина)
</discount_old_price>
Якщо в акції "Знижка" представлені товари з різними знижками, на кожен такий товар має бути створена своя акція.
<product id="123456">
Адреса сторінки товару на сайті продавця. id - унікальній ідентифікатор товару продавця, який не змінює свого значення при оновленні XML-файлу акцій.
Або адреса, або id повинні бути вказані обов’язково (вказівка id переважніша). Допускається вказівка і адреси сторінки і id. Важливо: товар повинен розміщуватись на Hotline.
На кожен акційний товар повинно бути своє поле <product></product>.
</product>
</products>
<present_products>
Обов’язковий блок параметрів для акції типу - “Подарунок”
<product id=”123456”>
Адреса сторінки товару-подарунку на сайті продавця. id - унікальній ідентифікатор товару продавця, який не змінює свого значення при оновленні XML-файлу акцій.
Або адреса, або id повинні бути вказані обов’язково (вказівка id переважніша). Допускається вказівка і адреси сторінки і id. Важливо: товар повинен розміщуватись на Hotline. Якщо товар не розміщується, необхідно прописати його в тегах custom (див. нижче).
Дозволяється вказівка лише одного подарунку.
</product>
</present_products>
або
<custom_present>
<present_title>
Назва подарунку (товара, послуги, сертифіката) українскою. До 100 символів. У випадку, коли подарунок не представлений на Hotline.
</present_title>
<present_price>
Вартість подарунка
</present_price>
</custom_present>
</sale>
</sales>
Правила формування назв акцій
Назва акції формується автоматично за наступними шаблонами.
Формат: Знижка %N або M грн
Приклади:Формат: Подарунок: товар або группа або спеціальний подарунок. Вигода N грн
Приклади:Формат: Безкоштовна доставка
Приклад:ВАЖЛИВІ УТОЧНЕННЯ!
При обробці акцій проводиться перевірка усіх обов'язкових параметрів, передбачених для кожного типу акції. У разі, якщо хоча б один параметр не зазначено або зазначено некоректно - така акція не приймається.
Знайшли помилку на сайті?
Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку на сайті