Каталог товарів
Київ
UA

Автомобільні шини другої лінії: як зберегти гроші не втрачаючи у якості

У нас багато матеріалів про автомобільні шини, але ця тема майже безмежна. У цьому дописі ми хочемо розповісти про шини другої лінії, як приклад вигідної покупки. Що це таке, і які вони бувають?

Автомобільні шини другої лінії: як зберегти гроші, при цьому не втрачаючи у якості #1 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

У нас багато матеріалів про автомобільні шини, але ця тема майже безмежна. У цьому дописі ми хочемо розповісти про шини другої лінії, як приклад вигідної покупки. Що це таке, і які вони бувають? 

Шини другої лінії – що це таке?

Шини другої лінії – це шини від брендів, які не є лідерами шинного ринку, але входять з ними в одну групу, та використовують їх технічні напрацювання.

Хоча зазвичай такі шини дещо застарілі, їх можливостей та характеристик цілком достатньо для більшості водіїв. Також серед плюсів таких моделей – вартість, адже використання наявних напрацювань та технологій дозволяє зменшити витрати на розробку шини. А ще мінус витрати на агресивний маркетинг, та й просто менша переплата за бренд – ось і рецепт низької ціни.

Саме тому шини другої лінії – це також шини першої ціни та доволі вдала покупка за свої гроші з урахуванням відповідної якості. Які ж саме дочірні бренди другої лінії мають світові лідери шинного ринку?

Група Michelin: BF Goodrich, Kleber, Orium, Kormoran, Tigar, Taurus, Riken

Французька компанія Michelin не лише один з лідерів шинного ринку, але й напевно один з лідерів за кількістю дочірніх брендів другої лінії. Наприклад, зараз їм належать шинні бренди BF Goodrich та Kleber.

Бренд BF Goodrich походить з США та з’явився близько 100 років назад. Ці шини використовувались для автомобільних перегонів (асфальтових й ралі) та навіть літаків – це справді шанований бренд з цікавою історією. Схоже, що група Michelin це розуміє та поважає, адже після приєднання BF Goodrich у 1988 році під цим брендом випускають доволі гарні шини другої лінії: літні, зимові, всесезонні, для легкових автомобілів та позашляховиків тощо.

Бренд Kleber походить з Франції та теж має 100-річну історію. Ці шини увійшли до складу групи Michelin протягом 1981-1995 років: в цей час поступово відбувався нешвидкий процес викупу акцій. Сьогодні під брендом Kleber також випускається чимало різноманітних моделей шин. В шинних тестах вони зазвичай виступають на рівні впевнених «середняків», при цьому пропонують гарну якість та коштують адекватних грошей.

Також до складу компанії Michelin входять кілька бюджетних брендів, наприклад, Orium, Kormoran, Tigar, Taurus, Riken. Чому ми розповідаємо про них усіх разом? Тому що історія цих брендів майже однакова: компанії родом з Сербії, Румунії, Польщі, Угорщини; невеличкі місцеві заводи, які увійшли до складу Michelin в 1990-х або на початку 2000-х років.

ids-17872343

Зараз ці бренди випускають уніфіковані шини – літні, зимові, всесезонні, зі схожим малюнком протектора. Виробництво шин може відбуватись на будь-якому заводі згаданих країн без прив’язки до першочергової країни походження. Такі шини зазвичай не підіймаються вище середніх позицій в шинних тестах, але все компенсується ціною. У моделей дуже доступні цінники на рівні з китайськими шинами, при цьому доволі нормальна якість. А ще їх багато, тому легко знайти та купити потрібний варіант.

Автомобільні шини другої лінії: як зберегти гроші, при цьому не втрачаючи у якості #2 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Автомобільні шини BFGoodrich All Terrain T/A KO

Група Goodyear: Fulda, Sava, Debica

Бренд Fulda колись був окремим незалежним виробником шин з Німеччини, до складу Goodyear він увійшов в 1962 році. Fulda – доволі шанований та потужний бренд, на його замовлення на початку 2000-х років для випробування високошвидкісних шин навіть створили концепт-кар Maybach Exelero. Шини дійсно непогані: широка лінійка зимових моделей іноді стрибає майже до лідерів, а літні зазвичай тримаються в групі міцних «середняків». Цінник не найнижчий, але все одно виходить дешевше, ніж шини від лідерів ринку.

Бренд Sava походить зі Словенії, де розміщений основний завод компанії, та нараховує вже близько 100 років історії. За ці роки змінювались власники, аж допоки наприкінці 1990-х років бренд не викупила компанія Goodyear. Зараз під логотипом Sava випускають непогані шини середнього рівня: для легкових авто та кросоверів, літо та зима. Наприклад, останні кілька років популярними були зимові шини Sava Eskimo S3 та Sava Eskimo S3+ – доволі непогані моделі за прийнятні гроші.

ids-18762223

Якщо ви шукаєте бюджетніші шини, радимо звернути увагу на моделі бренду Debica, який походить з Польщі. Колись саме шини Debica були в штатній комплектації автомобілів Daewoo Lanos. А сьогодні у Debica дуже широка лінійка з доволі сучасними моделями: літня та зимова гума, є всесезонні шини, представлені покришки для легкових авто та кросоверів. В шинних тестах Debica зазвичай грають десь в середині, але все компенсує дуже приваблива ціна та непогана якість продукції.

Автомобільні шини другої лінії: як зберегти гроші, при цьому не втрачаючи у якості #3 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Автомобільні шини Sava Eskimo S3

Група Continental: Gislaved, Barum, Matador

У складі групи Continental можна виділити два дуже потужні бренди другої лінії – Gislaved та Barum.

Бренд Gislaved походить зі Швеції, можливо тому спершу мав орієнтацію на зимові покришки. Колись це був дуже потужний виробник шин, наприклад, саме шини Gislaved постачалися на конвеєр для автомобілів Volvo. Бренд увійшов до групи Continental ще з початку 1990-х років, а шини виробляються на різноманітних заводах Конті у різних країнах. Певна орієнтація на зимову гуму збереглася, зазвичай в шинних тестах зимові покришки Gislaved виступають на рівні міцних середняків або майже лідерів. Водночас лінійка доповнилась літніми шинами, моделями для кросів та бусів тощо.

Бренд Barum походить з Чехії, приєднався до групи Continental також на початку 1990-х років. Barum завжди непогано виступав у тестах літних шин, у компанії є фірмове напрацювання з позначенням НМ – Хай Міледж або великий пробіг. Це шини зі збільшеним терміном експлуатації, що важливо для ощадливих покупців. Зараз в лінійці Barum представлені непогані зимові та всесезонні шини, є покришки для кросоверів та мікроавтобусів.

id-24545208

Відносно недорогі шини бренду Matador за якістю наче на пів сходинки нижче ніж Barum або Gislaved, але також і коштують дешевше. Matador починав з доволі простих та максимально доступних шин. Однак після повного викупу стало помітно, що Continental вкладається у свій новий недорогий шинний бренд. Зараз в лінійці Matador представлені доволі непогані літні, зимові та всесезонні шини. Зазвичай в шинних тестах вони виступають на середньому рівні, але коштують дуже недорого та пропонують нормальну якість.

Автомобільні шини другої лінії: як зберегти гроші, при цьому не втрачаючи у якості #4 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Автомобільні літні шини Matador Hectorra 5

У цьому матеріали ми розповіли про три, напевно, найбільші шинні групи-лідери та їх дочірні бренди, яких назбиралось більше десятка. А ще залишилась історія Nokian та їх суббренду Nordman, історія бренду Pirelli та їх споріднених недорогих шин Formula, ще варто розповісти про корейські бренди Hankook-Laufenn, Kumho-Marshal, Nexen-Roadstone, та зазирнути вглиб величезної компанії Bridgestone, яка веде шинні бренди Firestone та Dayton, й має певне відношення до шин Lassa. Про всіх них ми розповімо у наступних матеріалах.

ШИНИ «ДРУГОЇ ЛІНІЇ»: що це таке, їх різновиди та чому вони бюджетніші. Розібрався hotline.ua

Сподіваємося, що інформація була корисною, та бажаємо вдалих покупок з Хотлайн!

Автор: Роман Мельниченко

Як вибрати Автошини
Коментарі (0)

‌Вас може зацікавити