Каталог товарів
Київ
UA

Три популярні вживані автомобілі за $10-15 тисяч

У нашому матеріалі ми розповімо про три популярні вживані автівки, які можна придбати за 10-15 тисяч доларів. Кожна з них по своєму цікава, і в кожної є свої нюанси.

Три популярні вживані автомобілі за $10-15 тисяч  #1 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

У нашому матеріалі ми розповімо про три популярні вживані автівки, які можна придбати за 10-15 тисяч доларів. Кожна з них по своєму цікава, і в кожної є свої нюанси.

Nissan Juke F15

Nissan Juke F15 здебільшого вибирають молоді активні автовласники, які мешкають у місті. У нього оригінальний дизайн, незвичний салон, при цьому помірна вартість та непогана комплектація.

Більшість кросоверів Nissan Juke мають клімат-контроль, задню камеру, купу подушок безпеки, можна знайти версії з сенсорним дисплеєм в салоні та доступом без ключа.

Якщо говорити саме про вживані автомобілі, то перевагою Nissan Juke є те, що багато автівок було продано через офіційних дилерів в Україні. Тому можна знайти варіант від першого власника, перевірити пробіг та сервісну історію.

За умовні $10 000 можна знайти варіант 2013-2015 років випуску з пробігом 120-170 тис. км. За умовні $15 000 є автомобілі 2017-2018 років з пробігами 70-80 максимум до 100 тис. км.

Які версії варто шукати? Найпопулярніший двигун з кодом HR16 (це 4-циліндри 1,6 л бензин атмосфера) одночасно і є найоптимальнішим. Загалом він надійний та безпроблемний, інколи трапляється «масложор», проте це вирішується заміною мастила, або доводиться міняти кільця на поршнях.

Комплект ланцюга ГРМ коштує 3500-4000 грн та потребує заміни на 100-150 тис. км, інакше ланцюг розтягується й при його перескакуванні може загнути клапани. До речі, останні інколи вимагають регулювання зазорів. Але це теж трапляється раз на 100 тис. км або й рідше. В іншому двигун служить без проблем й може пройти 300-400 тис. км.

Головний біль Nissan Juke – це варіатор JF015, який йшов у парі з двигуном HR16. Він може давати поштовхи, гул підшипників, зношування ременя або конусів, некоректну роботу гідроклапанів. Інколи проблеми виникають на пробігах менш як 100 тис. км, а після цієї відмітки варіатор майже гарантовано вимагатиме ремонту.

Крім того, варіатор вимагає заміни мастила кожні 40 тис. км – це може подовжити термін його служби. Можна було б рекомендувати механіку, але ж такі автомобілі знайти складно. Також є варіатори JF011 або JF016 – але вони йшли у парі з 1,6 турбо, та ще й на повному приводі: тобто складно знайти, багато коштує, ще й витрачає багато пального.

Найпростіший варіант зробити ТО – звернутись до офіційних дилерів. Міжсервісний регламент для Nissan Juke – раз на рік або 15 тис. км, мінімальна вартість ТО з заміною мастила та фільтру – близько 4000 грн (вартість зазначена для Києва).

Але для вживаного Nissan Juke з пробігом під 100 тис. км потрібні більш об’ємні ТО, і вони коштуватимуть 10-20 тис. грн. Якщо це дорого, вибирайте запчастини-аналоги, які значно дешевші. До речі, на пробігах під 50-60 тис. км вам точно доведеться замінити гальмівні колодки, які коштують близько 1000 грн, та сайлент-блоки в підвісці, вони коштують близько 500 грн. Коли одометр нарахує під 100 тис. км, то готуйтесь до заміни амортизаторів за 2-3 тис. грн, приблизно аналогічних грошей коштують й важелі підвіски.

Як бачите, утримання Nissan Juke не надто обтяжить ваш гаманець. Крім того, автомобіль можна буде згодом непогано перепродати на вторинному ринку.

Три популярні вживані автомобілі за $10-15 тисяч #2 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Peugeot 308 SW

Розгляньмо інший приклад – автомобіль, який пригнали з Європи. Візьмемо Peugeot 308 SW серії Т9, він свіжіший за Рено Меган або Лагуна та дешевший за Фольксваген Гольф та Шкоду Октавія, які також люблять приганяти з Європи.

Наприклад, за 10-12 тисяч доларів можна придбати Peugeot 308 SW у середній комплектації з 1,6-літровим турбодизелем та механікою, з пробігом близько 200-250 тисяч кілометрів. А за 15 тисяч доларів можна вже дивитись на автомобілі у максимальній комплектації, зі шкіряним салоном та панорамним дахом, потужним бензиновим мотором або 2-літровим дизелем, а також з коробкою-автомат.

Ми б радили розглядати версії з дизельним двигуном 1,6 – він позначається HDI, e-HDI, BlueHDI, потужністю 92-110-115 коней. DV6 – серія двигуна, а додаткові літери вказують на конкретну модифікацію мотора. Двигун має 4 циліндри та зазвичай 8 клапанів, що приводяться до руху ременем ГРМ, який за пробігу 200-250 тис. км вже звісно потребуватиме заміни, можливо й не один раз. Комплект ГРМ коштує 4-5 тис. грн.

Крім того, на таких пробігах мотор починає пітніти мастилом – буває з патрубка турбіни, з клапанної кришки чи з піддона. Також інколи виникають проблеми з системою впорскування рідини AdBlue: глючить датчик температури та система її підігріву, виходить з ладу форсунка впорскування або насос. Ремонт цієї системи недешевий, тому дехто з власників її просто глушить. Або є інший варіант – вибирайте версію одразу без AdBlue. Якщо у вас є AdBlue, але «забитий» – то система не дасть запустити двигун.

До речі, Peugeot використовує ще одну присадку – Eolis, і на пробігах під 180-200 тис. км вона закінчується. Заправка відбувається знизу автомобіля, потім вимагається комп’ютерне прописування. Але на щастя ця система працює без особливих проблем.

Так, з двигуном багато мороки, але сам він працює добре: суттєвих несправностей немає, дуже економний, може слугувати багато років та сотень тисяч кілометрів.

Аналогічно, як і механічна коробка. В трансмісії лише потрібно міняти зчеплення й інколи бувають несправності з 2-масовим маховиком на пробігах під 300 тис. км.

Для ТО та сервісу найпростіше – звернутись до офіційних представників, до того ж машини віком 5+ років обслуговуються зі знижкою 20%. Мінімально ТО з заміною моторного мастила та фільтра коштуватиме близько 2-х тис. грн, а максимальний прайс із заміною паливного фільтра, повітряного фільтра двигуна та навіть ременя ГРМ обійдеться в 8,5 тис. грн.

Або можете купувати мастило та фільтри окремо – останні коштують пару сотень гривень. Аналогічно просять і за сайлент-блоки. Та й гальмівні колодки також недорогі – за 1-1,5 тис. грн можна знайти гідні варіанти.

Як бачите, автомобіль доволі недорогий в обслуговуванні. В Україні є широкий вибір запчастин, багато офіційних дилерів, можна знайти сторонні сервіси.

Якщо додати економічний дизель та просторий кузов-універсал, то взагалі виходить бінго: можна комфортно відкатати декілька років й потім доволі вигідно перепродати автомобіль. Тобто, це гарний варіант для практичних людей.

Три популярні вживані автомобілі за $10-15 тисяч #2 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Hyundai Sonata LPI, KIA Optima LPI, KIA K5 LPI

Якщо попередня пропозиція була з Європи, то ось вам історія з Південної Кореї – великий седан з двигуном на газу.

Розглядаємо одразу три автомобілі – Hyundai Sonata, KIA Optima, KIA K5, особливістю яких є позначення LPI. Воно вказує на двигун, що працює на газу (пропан), при цьому це заводська версія з ГБО п’ятого покоління – впорскування пального-газу у рідкому стані. В таких автомобілях взагалі немає паливної системи під бензин, вони заводяться навіть в мороз.

Під капотом все гарно: форсунки на звичному місці, обмаль трубок, заводська кришка. Але сам газовий балон знаходиться не під сидінням замість бензобака, а як зазвичай – у багажнику, де займає багато місця. Дякувати, патрубок для заправки виведений у штатний лючок на крилі та є штатний показник рівня палива у газовому балоні.

За 10 тисяч доларів можна придбати автомобілі 2015-2016 років з пробігом 250-300 тис. км. За 15 тисяч доларів будуть вже автівки 2017-18 років з пробігом 170-200 тис. км.

Але правда в тому, що у більшості випадків ці пробіги потрібно множити на два. Адже такі автомобілі зазвичай використовувались в Кореї як таксі, тому вони приїздять до нас з пробігами 300-400-500 тис. км і більше. До речі, саме на такому схожому авто було зареєстровано рекорд скручування пробігу – 700 тис. км.

Тому, по-перше, обов'язково звертайте увагу на стан двигуна: це звичайний 4-циліндровий 2-літровий атмо-мотор серії L4NA. Причому він спеціально зроблений під роботу на газу – наприклад, використані більш жаростійкий матеріал для сідла клапана, щоб нічого не прогорало.

З урахуванням пробігів, інколи двигуни потребують капремонту через задири та затирання хону в циліндрах. Інша проблема – проворот вкладок колінчастого валу: вони коштують 500-1000 грн, але робота по заміні важка. А двигуну необхідна ретельна діагностика перед покупкою, навіть з ендоскопом, а далі заміна мастила кожні 7-10 тис. км.

Зазвичай кузов, салон та підвіска непогані для свого віку та пробігу: рятують як акуратність та догляд, так і їх гарні корейські дороги. Але у нас підвіска починає доволі швидко зношуватись.

Першими під роздачу потрапляють сайленти по 300-500 грн, також бувають проблеми з кермовими тягами. Поступово починають потіти амортизатори, та й загалом знизу багато підтікань – пильники шрусів, піддон двигуна тощо. Тож при плановому обслуговуванні автомобіля обов’язково перевіряйте всі місця, де можуть бути підтікання.

До речі, знайти різні фільтри для ТО – не проблема. А ось інші деталі привозять лише під замовлення, тож доводиться чекати від кількох днів до 1-2 тижнів.

Крім того, зважайте на необхідність специфічного обслуговування газової установки: вона потребує перевірки магістралей та періодичної заміни фільтрів для газу. Якщо фільтри не замінювати, але виникнуть якісь забруднення, можна втратити газовий насос, ремонт або заміна якого коштують зовсім недешево. І ще зважайте на можливу необхідність заміни ланцюга ГРМ, що розтягується на 250-300 тис. км.

Що у підсумку? Такі моделі споживають 10-12-15 літрів газу на сотню кілометрів по місту. У перерахунку на вартість газу виходить справді недорого, приблизно як дизельне авто.

Ці авто коштують недорого з урахуванням їх розмірів. Але пам'ятайте, що продають їх вже на межі ресурсу основних агрегатів: двигуна, автомата, підвіски.

Крім того, під час перепродажу наступний покупець також буде дуже ретельно роздивлятися авто, й намагатися знизити вартість через кожну дрібницю. Тому економія з цими газовими авто може вийти не такою вже економною.

Три популярні вживані автомобілі за $10-15 тисяч #3 - фото в блоге (гиде покупателя) hotline.ua

Що взяти за $10-15К | Nissan Juke, Peugeot 308, KIA Optima? Думка hotline.ua

Якщо було цікаво, пишіть в коментарях свої відгуки та інші моделі, про які хотіли б прочитати. Сподіваємося, що наш матеріал стане вам у пригоді, та бажаємо вдалих покупок з Хотлайн!

Як вибрати Автошини Автомобільні мастила Автомобільні акумулятори
Коментарі (0)

‌Вас може зацікавити