Каталог товарів
Київ
UA

Інтелектуальний зарядний пристрій CTEK Multi XS 3.6

Ціна: 4 000 грн
Магазин: Cezar TM
Купити
Характеристики
Інтелектуальний зарядний пристрійРобоча напруга: 12 BМаксимальна сила струму заряду при 12 В: 3,6 АМаксимальна ємність акумулятора, що заряджається: 120 А-год ... Дивитися усі
Опис
Це 12-вольтовий зарядний пристрій, виконаний в мініатюрному корпусі від відомої компанії CTEK. Має стильний дизайн, дуже зручне управління і продуману індикацію. Процес зарядки складається з 4 етапів і контролюється мікропроцесором, що дозволяє оптимально заряджати батарею, продовжуючи її ресурс і підтримуючи за необхідності в максимально зарядженому стані. Також є такі важливі функції як десульфатація, профілактичний заряд, а також режим для зарядки в холодну пору року (нижче +5° C) і AGM батарей. Все це дозволяє максимально продовжити ресурс будь-якої АКБ і тримати її в максимально зарядженому стані. Максимальна сила зарядного струму - 3,6А, чого буде достатньо для комфортної зарядки батарей ємністю аж до 75Аг. Є захист від іскріння, переполюсування і короткого замикання, що допоможе недосвідченим або неуважним автолюбителям. Ця модель - відмінний варіант для тих, хто шукає компактність, зручність і ефективність роботи і кого не збентежить чимала ціна пристрою.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (1)
Відгуки  (1)
Загальна оцінка
На основі 1 відгука
3.0
Показати:
всі (1)
відгуки (1)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Заряджає, підтримує заряд ефективно. "Зимовий" режим (вища напруга заряду для низьких термератур). Можливість заряджати акумулятори низької ємності (я успішно заряджав акумулятор з UPS-а).
Не сподобалося: Ненадійно виготовлений. І на наших і на зарубіжних форуми постійно згадується одна і та ж проблема - неможливо увімкнути зарядний пристрій, або перемкнути режим (всі виконується лише однією кнопкою).
Хороша комплектація, якщо користуватись регулярно - в комплекті крім "крокодилів" є окремі кінцевики (на "шайбу"), які можна прикрітити під капотом і потім просто приєднувати спеціальним роз’ємом з зарядним пристроєм, конектор при цьому закривається гумовою заглушкою, щоб не коротнуло. В комплекті "сумочка" з кишенею для інструкції, цілком пристойна - її вистачило на кілька років. В принципі, поки зарядка працює - до неї жодних претензій, вона дуже добре виготовлена в плані різних гумових прокладок, бризгозахисту, проводів. Якщо дружите з паяльником - можна брати. Стосовно проблеми, яка зачіпає з часом якщо не всіх, то багатьох: спочатку режими переключаються через раз, потім через кілька натискань, а потім взагалі перестає. Ще однією проблемою стає мікросхема, яка виходить з ладу через високу напругу електромережі. Модель мікросхеми (на моїй платі всі маркування затерто) - HEF4069.
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (2)
В мене теж проблема з кнопкою MODE. Підскажіть, будь ласка, як або де полікувати несправну кнопку.
29 січня 2014 р.
ATSP відповів на коментар Andrew Klunny
Знизу пристрою викрутити 4 саморізи, перевернути плату, випаяти кнопку. Я взяв кнопку swt-2-7 (KLS7-TS6601-7.0-180) за 0,35 грн, без проблем припаяв, підпиляв її напильником і все знову працює як і колись.
30 січня 2014 р.