Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2373

за 6 міс 34
за 12 міс 93
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2373)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
pavpo1506 рекомендує цей магазин
Вчора

Купив: Пральна машина автоматична LG F2V3HS7WW, Замовлення №60643117

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Myramasa не рекомендує цей магазин
22 липня 2024 На модерації

Хотів купити: Смартфон ASUS ROG Phone 8 Pro 16/512GB Phantom Black (90AI00N3-M000R0)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
kostia1992 не рекомендує цей магазин
22 липня 2024

Купив: Експрес встановлення кондиціонера на готову трасу, Замовлення №73314081

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Наразі, через значний попит на встановлення, дійсно, спостерігається збільшення черги, навіть для "експрес" – це 5-7 днів. Вибачте, що підвели вас й довелось скасувати послугу :( Щодо відгуків на сайті, вони повинні передавати досвід використання: що сподобалося, на що звернули увагу, чи є особливість у цієї техніки, інакше – публікація не відбувається. В цьому випадку, зафіксовано внутрішнє звернення щодо процесів компанії та надано зворотний звʼязок. Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все можливе, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс! Аби могли це перевірити, даруємо бонуси на наступну покупку (вони вже на вашій картці :), котрі діятимуть до 25-08-2024 включно ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Вчора Відповісти
Константин Максимович не рекомендує цей магазин
21 липня 2024

Купив: Asus ROG Strix XG27ACS, Замовлення №38312279

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Костянтине, вибачте за незручності, яких ви зазнали. Ознайомились з дзвінком щодо підтвердження замовлення: як оператор і повідомив, на момент доставлення варто оглянути товар на цілісність та комплектацію; ввімкнути теоретично також матимете час. Але, якщо казати про детальну перевірку на биті пікселі, це можна зробити самостійно після доставки, оскільки час знаходження курʼєра за кожною адресою обмежений, згідно зі щільним маршрутом. Так, «посередині монітору виявився смачний битий піксель» – це неприємний вийняток, але точно не постійна практика. Ми погодили обмін/повернення, така можливість є при зверненні до магазину або, якщо не зручно, віддалено – Новою поштою. Також повернення коштів виконано від 22.07.24, тож вони вже або у вас, або от-от надійдуть на вашу картку. Будемо раді, якщо ви все ж таки завітаєте до нас ще, наступного разу все було круто! До речі, виконати детальну перевірку монітора/телевізора на биті пікселі можна й у магазині, попередньо замовивши товар. Якщо знадобиться допомога – звʼяжіться з нами будь-яким зручним способом >> faq.comfy.ua/contact-us/. Гарного дня! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Вчора Відповісти
Иван Мазепа не рекомендує цей магазин
20 липня 2024

Купив: Холодильник, Холодильник з морозильною камерою Samsung RB38T676FSA, Замовлення №№ Ч051802-0038

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Іване, згодні з вами, що це не зовсім те, на що ви розраховуєте, купуючи нову техніку. Ми як і будь-який інший магазин не застраховані від виробничого браку, а перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості. Обмін/повернення протягом 14 днів, можливий якщо всі умови виконані: збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості та товар не немає слідів експлуатації. У разі невиконання котроїсь з вищенаведених умов (наразі це факт зберігання продуктів), орієнтуємо на звернення до сервісного центру. Для цього й існує гарантія виробника, щоб вирішувати проблеми, які сталися не з вашої провини. Заявку на діагностику та ремонт можна подати за посиланням https://www.samsung.com/ua/support/in-home/. Майстер має приїздити до вас додому та надати безкоштовне обслуговування ? Щодо характеристики «захист від стрибків напруги» – передали інформацію на перевірку та, у разі помилки, виправлення на сайті. Дуже прикро, що ситуація потребує багато вашої енергії та часу.Якщо потрібен наш супровід або залишились додаткові запитання – будь ласка, зверніться на пошту info@comfy.ua, зазначивши деталі історії та дані купівлі. Темою листа зробіть «Відгук hotline_ua від 20.07». З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Вчора Відповісти
Oleh Poplavskyi не рекомендує цей магазин
18 липня 2024

Купив: Встановлення водонагрівача стандарт new, Демонтаж великої побутової техніки та ТВ, Водонагрівач (бойлер) електричний накопичувальний Ariston VLS WIFI 80 EU O (3626295), Замовлення №СФPKH-0005302246

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару

Оплачено б/г бойлер і дві послуги 01 липня. Прийшло смс, що виконають 09 липня. І нічого. Неодноразові звернення, дзвінки і т.д. ефекту не дають. Лише обіцінки: "вам зателефонують і скажуть рішення через годину" "вам зателефонують і скажуть рішення завтра". Ніхто ніразу не передзвонив. Все завмирає на рівні хлопчика/дівчинки із коллцентра. Що робити? Відгуки вони на своєму сайті блокують.
Олександр Костюк не рекомендує цей магазин
17 липня 2024

Хотів купити: Додаткова батарея для зарядної станції BLUETTI B300S Expansion Battery

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Зробив онлайн замовлення №83552940, обрав самовивіз з магазину Comfy і оплату готівкою в магазині. Передзвонив менеджер магазину і повідомив, що без оплати замовлення вони не доставлять на магазин для самовивозу і скасував моє замовленняю. Не рекомендую даний магазин.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, подібні товари доставляються виключно під оформлене замовлення. Одразу зазначимо, що через чинні обмеження, відправлення товарів, вартість яких понад 50000 грн. відбувається у разі повної оплати. Також ви можете оформити замовлення та зробити повну передоплату у магазині, якщо онлайн не матимете змоги. Вибачте за незручності. Дуже шкода, що ця умова не дозволила придбати бажаний товар :( Якщо у вас залишились додаткові питання - звертайтесь до нашого чату @ComfyuaBot або на гарячу лінію за номером телефону 0800303505. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
23 липня 2024 Відповісти
Дмитрий Неводничий рекомендує цей магазин
16 липня 2024

Купив: USB- RJ-45 Gembird, Миша Bloody J95s USB Black, Замовлення №№ 20157778

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Делал 8 покупок, пока все окей. Единственное, что иногда чтобы забрать заказ, нужно минут по 10 стоять, чтобы кто-то обратил на тебя внимание
Александр Шерстюк не рекомендує цей магазин
15 липня 2024

Хотів купити: Холодильник з морозильною камерою Samsung RB38T676FSA

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

НЕ СОВЕТУЮ компанию comfy. Поставка товара не в срок!!!!!!!
Дмитро не рекомендує цей магазин
15 липня 2024

Купив: Кондиціонер спліт LG P09EP1.NSJR/P09EP1.UA3R, Замовлення №Ч046203-0014

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Наразі спостерігається попит на встановлення кондиціонерів, тож це провокує велике навантаження. Черга становить щонайменше 10 днів від моменту подачі заяви до приїзду майстра у вашому місті. Дуже прикро, що досвід купівлі не виправдав очікування, а некоректна консультація щодо термінів – збила з пантелику. Вибачте, що підвели :( Точно хочемо, аби ви залишались нашим клієнтом й надалі, тож надіслали подарунок на вашу бонусну картку ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
23 липня 2024 Відповісти