Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 227

за 6 міс 0
за 12 міс 0
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (227)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Михайло Бучинський рекомендує цей магазин
25 травня 2023

Купив: топер simplex strong, Замовлення №191152

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дякую е-матрас за розуміння, хоча я відкрив матрас і аж тоді зрозумів, що помилився в виборі розмірів, але мені все ж обміняли матрас. Обслуговування на висоті, матрас дуже подобається набагато комфортніше спати. Радитиму усім саме цей магазин.
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Дякуємо за Ваш відгук, Михайло!
Irina Maiesta рекомендує цей магазин
21 квітня 2023

Купив: Двоспальне ліжко МОРЕЛЛ 160x200, Замовлення №175855

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ми придбали ліжко Морел, 160*190 з підйомним механізмом. Матрац до нього двосторонній, 24см Доставка по місту Києву. Ліжко дуже гарної якості. Масив, фурнітура! Доставка гарна. Хлопці уважні, культурні. Збірник зібрав ліжко наступного дня. Користуємось. Рекомендуємо магазин і саме виробника Фараон.
Представник магазину «E-MATRAS.UA»
Дякуємо за Ваш відгук!
24 квітня 2023 Відповісти
do.you.watch.ko не рекомендує цей магазин
6 жовтня 2022

Купив: Топпер EuroSleep Cocos-Mix трикотаж 80х190

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Шановний Андрій, Товар який Ви придбали є вакуумного типу пакування, скручений в рулон та запакований у паяну плівку. Після розпакування для відновлення форми топпера необхідно зачекати до 72 годин. Виробник гарантує повне відновлення та вирівнювання після вичікування даного періоду часу. Ви відмовились очікувати відновлення та забажали повернути товар. Повернення даного товару можливе, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та регулюється статтею 9 цього Закону. У законодавстві України зазначено: Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його початковий вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Законних підстав для прийняття нами товару на повернення не було, початковий вигляд Вами був порушений та наявність браку не підтверджена, але як лояльна Компанія ми прийняли на повернення товар та здійснили повернення коштів. Нам шкода, що ви залишились незадоволені якістю обслуговування.
Ви ж самі цитуєте статтю закону, в якій описано, що обмін товару належної якості _провадиться_, а потім заключаєте, що законних підстав для прийняття товару в вас не було, ви буквально цитуєте норму закону, а наступним реченням її заперечуєте, як це в Вас так працює? Якби Ви не прийняли товар, який був неналежної якості я б звернувся до суду взагалі то, адже де факто ви мене пограбували на 20 см товару. В вас просто не було іншого виходу, а ніяка це не лояльність компанії. А лояльна компанія не буде цитувати норму закону, а наступним реченням її нівелювати. В законі що ви процитували чітко вказано якщо збережено його початковий видгляд, споживці властивості, пломби, ярлики, у вас зовнішня паяна плівка це пломба чи ярлик? Ви не маєте права згідно цієї норми ВІДМОВЛЯТИ у поверненні товару через те, що ви видумали собі, що розкриваючи зовнішне пакування товар втрачає споживчі властивості чи товарний вигляд, це встановлює експертиза, а не магазин. За вашою логікою будь-який товар який дістали з коробки та увімкнули вже також не має товарного вигляду, і не підлягає поверненню? Ви хоч розумієте, що якби ця норма в дійсності так буквально тлумачилась, як це робите Ви, жоден магазин не прийняв би повернення жодного товару, а навіщо, відкрили - допобачення.
7 жовтня 2022 Відповісти
Сергей Курочкин не рекомендує цей магазин
2 серпня 2022

Купив: Ліжко лікв люкс ТМ олімп 90х200, Замовлення №168849

Сподобалося: наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

За збиранням ліжка з'ясувалось відсутність фурнітури. При зверненні в гарантійний відділ по електронній пошті, отримав відповідь, що фурнітура взагалі не постачається виробником. Попереджень ніяких при покупці не було. Ліжко виглядає не зовсім закінченим. Скільки меблів покупали таке в перший раз. Дуже засмучує цей факт. Ймовірно більше меблі цього виробника купувати не будемо.
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Добрий день, Сергій. Нам дуже шкода, що Ви залишилися незадоволені відсутністю в комплектації фурнітури у даного виробника. Заглушки дійсно ним не постачаються і не встановлюються на ліжка. Дуже сподіваємося що не зважаючи на це, Ви залишитесь задоволені якістю ліжка в експлуатації і в подальшому залишитесь нашим постійним клієнтом! Дякуємо за відгук!
Павел не рекомендує цей магазин
20 квітня 2022

Купив: Матрац, Замовлення №166173

Сподобалося: відповідність умов оплати

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Добрий день, Павло. Зараз ми працюємо в обмеженому режимі і затримка у доставці Вашого замовлення пов'язана зі складнощами руху та логістикою у нинішній ситуації. При цьому ми цінимо і щиро намагаємося задовольнити кожного нашого клієнта, та залишаємося постійно на зв'язку. Нам шкода, що не виправдали Ваші сподівання і доставили замовлення пізніше зазначених попередньо термінів. Приносимо свої вибачення.
Албл не рекомендує цей магазин
10 березня 2022

Купив: Крісло ліжко Елегант, Замовлення №161184

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Замовила в січні товар, перерахувала кошти. Намагаюсь зв'язатись з менеджерем, щоб з'ясувати відносно товару, цікавить, чи виконане замовлення, на якій стадії, якщо ні - то повернення коштів. Все безрезультатно, повідомлення прочитуються, з відповіддю ігнорують. Зверталась також на офіційний сайт магазину - теж саме.
Panda рекомендує цей магазин
5 лютого 2022

Купив: ортопедический матрац SimpleCare memory

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Сотрудник Алёна (ТЦ «Кубик», 4 этаж, ст. м. Дарница) была профессиональна, дружелюбна, точна и помогла выбрать подходящую модель матраца. Матрац изготовлен точно и в срок. Цена соответствовала оговоренной. Сотрудники доставки Павел и Артём были пунктуальны и аккуратны, к просьбе о помощи отнеслись положительно, за это им отдельная благодарность. Спасибо!
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Доброго дня. Вдячні Вам, що поділилися своїм враженням про товар та наш сервіс. Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і щасливі читати такі відгуки про роботу наших менеджерів та співробітників відділу доставки! Сподіваємось, що обраний товар принесе Вам комфорт і задоволення та буде радувати довгий час. Дякуємо, що обираєте e-matras!
Roman не рекомендує цей магазин
20 січня 2022

Хотів купити: ELEGANT - ортопедичний матрац ТМ BRN

Сподобалося: наявність

Не сподобалося: відповідність ціни, оформлення замовлення, відповідність умов оплати

Запропонували знижку в розмірі 5% як дойшло до оплати почали виправдовуватися мовляв доставка в них подорожчала тому знижку відміняють перед цим була можливість їм оплатити онлайн без комісії, а тепер пропонують оплачувати на реквізити з комісією. Потратив багато часу і без толку. Знайду інший магазин де працюють адекватні люди і власники. Сюда більше не звернуся і вам не раджу тільки час і нерви потратите. Відношення тут високомірне у вашу сторону.
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Доброго дня, Роман. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш магазин. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас як клієнта, за браком даних. Нам дуже важливо розібратися в ситуації яка сталася, якщо консультація відбувалася телефоном, ми зможемо повністю проаналізувати консультацію менеджера та виправити помилки в майбутньому. Дуже просимо Вас, відправити Ваші контактні дані на адресу sos@e-matras.com.ua, і ми запропонуємо Вам кращі умови покупки, а також зможемо відслідкувати та проаналізувати сервіс обслуговування! З приводу доставки, у нас наразі діє акція, і всі матраци вартістю від 3000 гривень ми доставляємо безкоштовно. З приводу зверхнього відношення, ми дійсно вперше отримуємо таку скаргу, ми завжди раді нашим клієнтам і робимо все можливе, щоб кожен клієнт став постійним! Дуже просимо Вас допомогти нам розібратися в ситуації та чекаємо на зворотній зв'язок!
Та що ви кажите вам не вдалося мене ідентифікувати? А сьогодні дзвонили і вибачались з e-matras.ua Людмила і просила вибачення за ситуацію і пропонувала купити у вас матрац якщо актуально. Людмила змогла ідентифікувати що я вже один раз у вас купляв матрац. Одна мене блокує це Ольга друга дзвонить вибачається, а ці тут пишуть в коменти абонент не абонент. P.S Людмила казала що магазин дуже цінить і поважає своїх клієнтів що аж Ольга їх блокує, а тут в коменти пишите що клієнт не наш бо відмовився після того як домовились на знижку 5% і зразу дали задню сказали мовляв несемо великі розходи по доставці і тому зножку не будемо робити, так будьласка не морочте мені голову, я куплю в іншому місці без цих пропозицій і маніпуляцій, мав багато ситуацій але ще такої не було. Як то в народі кажуть на переправі коней не міняють, якщо себе вважаєте великим і крутим магазином то повинні мати слово і чєсть - але це не про вас.
21 січня 2022 Відповісти
Ви праві, протягом дня ми дійсно провели роботу та знайшли Вас по попередньому замовленню. Після цього відповідальний адміністратор Людмила зв'язалася з Вами, щоб вибачитись та виправити ситуацію. Ми погоджуємось, що в цій ситуації ми не праві, зараз працюємо над тим, щоб таких ситуацій не повторювалось на майбутнє. Особистий чат менеджер дійсно закрила після вибачень, вирішивши що діалог закінчено. Ми розуміємо Ваше обурення про скасування знижки, яку Вам обіцяли. Ще раз приносимо свої вибачення та вдячні Вам за зворотний зв'язок! Ми будемо раді, якщо зможемо якось виправити ситуацію. Ось для цього особистий телефон директора: +380677267043 В'ячеслав. В будь-якому випадку, ми поважаємо Ваше рішення.  
25 січня 2022 Відповісти
Liudmyla K рекомендує цей магазин
24 листопада 2021

Купив: Ліжко м‘яке 2 шт, Замовлення №141489

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Користуюся послугами цього магазину не вперше. Якість товару завжди краща у відповідному ціновому сегменті. Консультанти терплячі і дійсно володіють інформацією про особливості товарів. Особисто нас вразило, що коли через тиждень після оплати та довгих обговорень замовлення, виявилося, що треба змінити висоту ліжок, нам пішли на зустріч і все у лагодили, навіть без доплат. Окрема подяка за вантажників та збірника меблів! Ввічливі, пунктуальні та дуже акуратні !
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Доброго дня, Людмило. Вдячні Вам, що поділилися своїм враженням про товар та наш сервіс. Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і щасливі читати такі відгуки про роботу наших менеджерів та співробітників відділу доставки! Сподіваємось, що обраний товар принесе Вам комфорт і задоволення та буде радувати довгий час. Дякуємо, що обираєте e-matras
Тетяна Швець не рекомендує цей магазин
23 листопада 2021

Хотів купити: Матрац Імперіал меморі-латекс 3D, Замовлення №125

Сподобалося: відповідність ціни

Не сподобалося: не вказані

Не рекомендую! Зі слів продавця мали користуватися матрацом років 10. Прошло 3 роки і вже "діра", хоча робили все, як казав продавець, в т.ч. регулярно перевертали матрац
Відповідь представника «E-MATRAS.UA»
Доброго дня, Тетяно! Нам дуже прикро, що матрац не виправдав Ваші очікування та з'явились недоліки, у вигляді "діри"! Менеджер дійсно вірно зорієнтувала і матрац при правильній експлуатації може слугувати від п'яти до десяти років, але також є гарантійний термін від виробника який становить від одного року до семи років максимум в залежності від моделі та торгової марки. Вимушені зазначити, що можливе невелике просідання настилів, але "діра" при правильній експлуатації виникнути не могла. Для довгого строку експлуатації матрацу, на жаль, замало просто перевертати матрац. Необхідно враховувати основу, на якій лежить матрац (якщо це ламелі, то відстань між ними не має перевищувати більш ніж 2,5 см), також враховувати навантаження на одне спальне місце, в даній моделі до 110 кг на одне спальне місце. Нам дуже прикро, що дані недоліки матрацу Ви не помітили раніше і не звернулись до нас у відділ рекламації, під час гарантійного строку ми розглядаємо звернення, та у випадку гарантійного випадку робимо ремонт матрацу або навіть заміну. На жаль, гарантійний термін матрацу вийшов і ми дійсно не зможемо його замінити або виконати ремонт. Нам дуже шкода, що у Вас залишились негативні емоції. Хочемо запропонувати підібрати для Вас новий матрац з максимально можливою та максимальним терміном гарантії! У разі якщо це актуально, просто вкажіть при оформленні замовлення цей відгук та відповідь на нього, та додаткова знижка буде узгоджена Вдячні Вам за відгук!