Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 157

за 6 міс 2
за 12 міс 2
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (157)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Sergiy777 не рекомендує цей магазин
31 січня 2024

Хотів купити: Zenet ZET-1280 черное, Масажне крісло Zenet ZET-1280 черное

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни

Через пів дня після оформлення замовлення на сайті продавець зв'язався зі мною та написав що товар коштує майже вдвічі дорожче - замість 34800 ціна озвучена була 58800 грн. Не рекомендую витрачати час на даного продавця, оскільки ціни не актуальні.
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Дякуємо за зворотній звязок! Не зрозуміло чому клієнт не повідомляє у відгуку що товар по ціні 34800 грн був запропонований, але колір такий не підійшов, інші кольори у постачальника дорожчі, про що повідомили. Тож узагальнення по всіх цінах сайту, та поради не витрачати час вважаємо особистою упередженою думкою клієнта. Однак ваші відгуки дають можливість знайти недосконалості в роботі та поліпшити сервіс, дякуємо вам!
Шановний, якщо я замовив чорне крісло у вас на сайті то я хочу саме чорне крісло і саме за ту ціну, яка вказана у вас на сайті. Ви б краще б не виправдовувалися, а зайнялися своїм сайтом та вказали актуальну ціну - тоді б подібних ситуацій та відгуків не було б. А поки ваші дії є прямим порушенням частини 3 статті 19 ЗУ "Про захист прав споживачів". Якщо ви його ніколи в очі не бачили - то я вас трохи ознайомлю: 3. Забороняються як такі, що вводять в оману: 1) пропонування для реалізації продукції за визначеною ціною, якщо існують підстави вважати, що продавець або виконавець не зможе надати таку продукцію за такою ціною або у таких обсягах, що можна передбачити з огляду на пропоновану ціну та характеристики продукції; 2) пропонування з метою реалізації однієї продукції до реалізації іншої; 3) відмова від пред'явлення споживачу товару, що пропонується, та прийняття замовлення або ненадання товару протягом розумного строку чи демонстрування дефектного зразка товару; 4) недостовірне повідомлення про наявність обмеженої кількості продукції або про продаж продукції протягом обмеженого строку, що спонукає споживачів до прийняття швидкого рішення і позбавляє їх достатнього періоду часу для прийняття свідомого рішення; 10) пропонування продажу продукції за спеціальною ціною, якщо: а) у продажу така продукція відсутня; б) продавець відмовляється прийняти замовлення на таку продукцію або доставити її у прийнятний строк;
14 лютого 2024 Відповісти
Антонина Нижникова рекомендує цей магазин
31 грудня 2023

Купив: Подушка електрогрілка Arder, Замовлення №C-010896

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Рекомендую цей магазин! Замовлення було зроблено дуже терміново і було дуже необхідно, щоб його відправили в той же день! Магазин все зробив дуже швидко, увійшовши в становище! Гарна упаковка, все робоче! Дякую, що допомогли зробити подарунок найріднішій людині!
Ivan Solomakhin не рекомендує цей магазин
5 грудня 2023

Купив: Beurer FW 20, Замовлення №10803

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Шануймо Панство! 1. Ми намагаємось зробити найнижчу ціну для споживачів, але буває, що коробки не в дуже хорошому стані, за що попереджаємо. 2. На жаль кількість товару на складі постійно міняється, на момент вашого замовлення не виявилось на складі, попередили вас, та отримали вашу згоду почекати. 3. В нас не підтягувались на момент оформлення поштомати і оператор чемно попросив клієнта по можливості надати номер зручного відділення нової пошти, на що клієнт категорично відмовився і ми погодились оформити на поштомат без усіляких зволікань, прийшлось це зробити не через нашу стандартну программу. 4. Чеки і гарантія в нас в електронному вигляді, не друкуємо і не відправляємо в посилках, всі клієнти в електронній базі і ми не вимагаємо від людей навіть наявності коробки чи гарантійного талону, надаємо допомогу всім нашим клієнтам і не було такого, щоб ми не вирішували якісь питання чи проблеми, завжди на звязку і доброзичливо ставимось до людей. 5. Прослухали дві бесіди з оператором при замовленні та при підтвердженні відправки і не знайшли образливих, неввічливих слів з боку оператора. Можемо зазначити, що оператору кожного разу доводилось повторювати декілька разів вітання поки клієнт вітався назустріч, також на запитання оператору була досить велика затримка у спілкуванні, можемо списати це на проблеми звязку і це стало причиною враження що з вами говорили не подобаючим чином. 6. Дякуємо за всі ваші зауваження, будемо надалі поліпшувати якість обслуговування.
Agrael рекомендує цей магазин
21 листопада 2023

Купив: Електроковдра Medisana HB 675 XXL, Замовлення №10782

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Отримали чудову електроковдру, ввечері зробив замовлення, через кілька годин вже зв'язались і в той же вечір відправили.
Представник магазину «Beurer.biz.ua»
Дякуємо за ваш відгук! Нехай прослужить довго!
22 листопада 2023 Відповісти
Иван рекомендує цей магазин
25 лютого 2023

Купив: Тример BEURER Barbers Corner HR 2000, Замовлення №9940

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дуже вдячний менеджеру за вирішення непорозумінь з подвійною оплатою, та за якісний товар!
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Шановний клієнте, дякуємо за позитивний відгук щодо замовлення №9940 на нашому сайті Beurer.biz.ua! Ми завжди намагаємося надавати високоякісні товари та професійний сервіс для наших клієнтів. Раді, що Ви залишилися задоволені якістю товару та умовами оплати. Також, ми завжди стежимо за правильністю оформлення документів та відправленням товару вчасно. Дуже вдячні за рекомендації нашого магазину та надіємось на подальшу співпрацю з Вами.
марта сенюта рекомендує цей магазин
24 лютого 2023

Купив: Лежак для кота Navaris Cat Lounger 45,5 x 32 x 24 cm, Замовлення №НФНФ-002994

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дуже дякую за чудовий лежак для котика, він неймовірно зручний та ще й красивий. Дякую магазину за швидку консультацію та відправку. Наш котик щасливий
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Раді чути, що лежак сподобався вашому котику і вам. Ми завжди намагаємося задовольнити наших клієнтів і надати якісний сервіс. Дякуємо за ваш відгук та підтримку. Будь ласка, звертайтесь до нас ще.
Сергей Колонтаевский не рекомендує цей магазин
22 лютого 2023

Купив: Набір для манікюру та педикюру Beurer MP 41, Замовлення №Не збериглось

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Шановний клієнте, Ми співчуваємо, що ваш прилад вийшов з ладу. Проте, як ми вам повідомляли раніше, двигун вашого фрезеру був сплавлений повністю. Це свідчить про те, що прилад був використаний не за призначенням або в професійних цілях. На жаль, такий тип пошкодження не підлягає гарантійному ремонту. Ми завжди виконуємо свої обов'язки пов'язані з гарантійними випадками і допомагаємо клієнтам, коли це можливо. Але це інший негарантійний випадок. Вся продукція, що ми продаємо є оригінальною і зазвичай таких проблем не буває, якщо покупці дотримуються правил використання, та використовують куплений в нас товар за призначенням у побутових цілях. Ми розуміємо, що вам не подобається отримати таку відповідь, але ми не можемо зробити виняток з правил нашої гарантії у цьому випадку. Якщо у вас є будь-які інші запитання, не соромтеся звернутися до нас. З повагою, Команда beurer.biz.ua
Навіщо ви обманюєте, що завжди виконуєте свої зобовʼязання, повʼязані з гарантійними випадками? Я свій зволожувач чекаю вже 13 місяців!
6 листопада 2023 Відповісти
Ігор Наконечний рекомендує цей магазин
18 лютого 2023

Купив: Електрична бігова доріжка з масажером FitToSky ES-T2705, Замовлення №1

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дуже задоволені покупкою! Товар якісний, добре упакований, доставка вчасна і безпроблемна. Рекомендую даний магазин.
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Доброго дня! Дякуємо Вам за позитивний відгук та високу оцінку нашого магазину! Ми дуже раді, що Ви задоволені якістю наших продуктів, а також швидкістю доставки. Наша команда завжди старається забезпечити якісну упаковку та вчасну доставку для наших клієнтів, тому Ваші слова є для нас дуже важливими та мотивуючими. Дякуємо також за Вашу рекомендацію нашого магазину - ми дуже вдячні за це! Ми будемо раді бачити Вас в нашому магазині знову та зробимо все можливе, щоб Ваші наступні покупки були також приємними та успішними. Бажаємо Вам гарного дня та всього найкращого! З повагою, Команда Beurer.biz.ua
Неля Неля рекомендує цей магазин
17 лютого 2023

Купив: Електричне простирадло Imetec Scaldasonno Adapto R1501, Замовлення №1501

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Andrew рекомендує цей магазин
7 лютого 2023

Купив: Перкусійний масажер Beurer MG 185, Замовлення №НФНФ-000129

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Гарний магазин, швидка доставка, файна підтримка! Спочатку мені не підійшов товар, але без проблем повернув та обміняв на інший.
Відповідь представника «Beurer.biz.ua»
Доброго дня! Дякуємо Вам за позитивний відгук та високу оцінку нашого магазину! Ми дуже раді, що Вам сподобався наш сервіс, швидкість доставки та підтримка наших співробітників. Також хочемо висловити подяку за те, що Ви довірилися нашому магазину і надіслали товар назад для повернення та обміну. Ми завжди стараємось забезпечити якісний товар та високий рівень обслуговування для наших клієнтів, тому раді, що ми змогли допомогти Вам у цьому питанні. Бажаємо Вам гарного дня та всього найкращого! З повагою, Команда Beurer.biz.ua