Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 285

за 6 міс 10
за 12 міс 17
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (285)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
bohdana.kuzmenko не рекомендує цей магазин
23 квітня 2024

Хотів купити: Nikon Z 14-30mm f/4 S (JMA705DA)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни

...розгорнути
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Все вірно, товар був проданий, про що Вас вчасно ми повідомили, коли отримали нову поставку ціна змінилися, і ми Вас також одразу повідомили. На нашому сайті вказано про умови резерву чи відправки замовлень, нижче посилання на наш сайт, передивіться будь ласка, там вказано про те, що ціна чи резерв товару фіксується в замовленні тільки по передплаті чи повній оплаті, так як на сьогодні в країні ситуація з цінами і курсом валют дуже не стабільна. Ви нам не робили ніяких передплат чи повних оплат. https://cthp.net.ua/about/
Представник магазину «Cthp»
Доброго дня! Все вірно, товар був проданий, про що Вас вчасно ми повідомили, коли отримали нову поставку ціна змінилися, і ми Вас також одразу повідомили. На нашому сайті вказано про умови резерву чи відправки замовлень, нажче посилання на наш сайт Ви нам не робили ні яких передплат чи повних оплат. https://cthp.net.ua/about/
24 квітня 2024 Відповісти
Я б з задоволенням оплатила товар одразу, якби у вас на сайті була така можливіть, або якби мені надіслали реквізити для оплати. Да того ж, коли я натискаю на кнопку "Купити" я не думаю, що я в цей момент резервую товар, оскільки кнопка вказує на інше Так, на сайті вказана інформацію про резерв та відправку замовленя, але про те, що ціна, яка вказана на сайті не є зафіксованою не вказано нічого В будь-якому випадку, це мій досвід, яким я поділилась, щоб наступні клієнти, були свідомі того, що ціна може суттєво відрізнятись від тієї, яку вони бачуть при формуванні покупки
24 квітня 2024 Відповісти
Andrey Olefirenko рекомендує цей магазин
19 квітня 2024

Купив: бездзеркальний фотоапарат Canon EOS R8 body (5803C019), Замовлення №235066813

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Все як в описі. Продавець люб'язно відповідав на всі мої запитання. Фотоапарат відправили в день оплати, та надіслали номер ттн. Отримав через день після відправки. Вартість доставки приємно здивувала зважаючи на вартість товару. Продавця рекомендую. Джерело: https://cthp.net.ua/comments/
xprog рекомендує цей магазин
10 квітня 2024

Купив: Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D, Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D (100-100000908WOF), Замовлення №234910701

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

отправили товар в день заказа, все прошло гладко
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, бажаємо гарного настрою та приємних покупок
Tavian рекомендує цей магазин
10 квітня 2024

Купив: Смартфон Honor 9x 6/128GB Sapphire Blue, Замовлення №234914979

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Совсем неожиданно приглянулся Honor 9x сапфировый. Решил глянуть обзор на youtube. Потом начал искать на хотлайне - остановился на интернет-магазине Cthp: цена оказалась наилучшей при прочих равных условиях. Заказал, получил, оплатил. Без нареканий.
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, бажаємо гарного настрою та приємних покупок
mmm111 рекомендує цей магазин
9 квітня 2024

Купив: Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D (100-100000908WOF), Замовлення №235003256

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Якісний сервіс, рекомендую.
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, бажаємо гарного настрою та приємних покупок
onekidcamp рекомендує цей магазин
9 квітня 2024

Купив: Смарт-годинник Garmin vivoactive 5 Slate Aluminum Bezel with Black Case and Silicone Band (010-02862-10/50), Замовлення №010-02862-10

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

чудовий магазин, гарний сервіс! купував у них годинник Гармін, дуже рекомендую
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, бажаємо гарного настрою та приємних покупок
Максим Павленко рекомендує цей магазин
4 квітня 2024

Купив: Смартфон OnePlus Ace 2 16/256GB Glacier Blue, Замовлення №234882243

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару

Придбав телефон Oneplus Ace 2 16/256, довелося трішки почекати, оскільки версії у потрібному кольорі на момент замовлення не було. На майбутнє - обов'язково уточнюйте наявність тієї чи іншої позиції перед замовленням, бо судячи з їх кількості, іноді може виникнути плутанина. Продавця рекомендую!
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Дякуємо за відгук, бажаємо Вам гарного настрою та приємних покупок
Віктор_________ не рекомендує цей магазин
3 квітня 2024

Купив: Портативна ігрова приставка Valve Steam Deck 64 GB, Замовлення №234863767

Сподобалося: відповідність ціни

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Ми прийняли від Вас товар на перевірку, перевірили, виявилось що такий шум є у всіх аналогічних товарах, також відео на вайбер відправили Вам про шум аналогічних товарів. Тому товар вчора було повернуто по ТТН 59001129189249, так як він не має браку, та має явні сліди використання Вами. Документ заключення з товаром у комплекті. Ви маете право звернутися в будь який сервіс, та оскаржити наше заключення, діагностикою та підтвердженням документу про брак, як що він взагалі там є! Дякуємо за розуміння.
Представник магазину «Cthp»
Доброго дня! Ми прийняли від Вас товар на перевірку, перевірили, виявилось що такий шум є у всіх аналогічних товарах, також відео на вайбер відправили Вам про шум аналогічних товарів. Тому товар вчора було повернуто по ТТН 59001129189249, так як він не має браку, та має явні сліди використання Вами. Дякуємо за розуміння.
4 квітня 2024 Відповісти
1. Хто \"ми прийняли\", скільки я разів просив виписку фоп, де ваш офіс, я приїду разом із держспоживслужбою? На якій підставі, де угода на основі якої у вас відбувається співпраця з \"постачальником\", бо як виявилось у ньго не має ні якого підприємницького статусу він є фіз.особа. Я 4 дні чекав від вас відповіді з адресою ПІБ та \"Постачальника\". 2. Де акт прийняття пристрою на перевірку? Хто прийняв? Його ФОП або Юридичний статус, чи має взагалі він проводити гарантійні ремонти, він є сервісмен? Де хоч якийсь доказ того що він \"Сервісний центр\"? 3. Де акт огляду? Що \"постачальник\" що ви як \"продавець\" відмовили в обміні на інший та поверненні коштів на підставі що пристрій не новий а вживаний, як це виявили? 4. Де акт відмови від обміну на інший/ повернення грошових коштів товару придбаного протягом 14 днів? 5. \"Постачальник\" мені дзвонив і запевняняв що його перевірив на відділені НП, на роботі, у себе дома і ні яких шумів не виявив, потім після моїх відео із шумом БЖ він запевняв що цей шум у всіх бж? а потім \"виявилось що такий шум є у всіх аналогічних товарах, також відео на вайбер відправили Вам про шум аналогічних товарів.\", беззвучне відео 9 секунд де вімкнений якийсь бж в розетку і це доказ? 6. Заключення: \"Після діагностики було виявлено, що заявлений дефект власником не підтверджений, шум блоку живлення це є нормальна робота пристрою..\" Ви виявляли на слух, файна діагностика? Так дефект \"тріщання, писк\" є чи ні? бо ви казали що \"дефект не підтверджений\", а потім виявляється що цей \"шум\" (тобто тріщання і писк) це \"нормальна робота пристрою\", ви самі собі перечите, це настільки смішно, що плакати хочеться. 7. Пристрій приїхав весь залапаний жирними пальцями, в кейсі волосня хоч на днк тест віддавай, о це сервісний центр \"постачальника\" оглянув, про рукавички не чули? 8. Коли я просив телефон керівника ви кинули трубку, я передзвонив 9 разів ви скидували, це нормальне відношення до клієнта?
4 квітня 2024 Відповісти
Представник магазину «Cthp»
Доброго вечора! Даний бренд не має офіційного сервісу в Україні, доречі як і багато інших брендів в Україні! Всі дані у Вас у акті з товаром, підпис нашого фопа, передивіться уважно! Гарантія від магазину, то ж і акт від магазину. Ви можете завжди звернутися, а також оскаржити все в судовому порядку, довести, що Ваш прилад, чи блок живлення до нього, шумить більш чим то потрібно. І тільки за рішенням суду ви маете право на претензії, а не їхати в офіс розбиратися, ще невідомо за що саме , без будьяких на то підстав! Так як ми перевірили товар і він працює, як і всі аналогічні товари! Адреса наша вказана на сайті, контакти, пошта, і заключення ми Вам надали та відправили відео роботи товару, що товар не відрізняється від інших. Як що Вам цого не достатньо будь-ласка оскаржуйте, але ми вважаємо, що це Ваша прихоть на повернення, коли товар вде був у використанні. ФОП 2га група не веде звітності кожної одиниці товару, як то наприклад ТОВ чи інші, ми маємо прово продавати товари на оптових складах України, замовити з заграниці, купувати будь де і будь у кого, навіть на базарі, чи наівіть, як що нам його подарували і він нам не потрібен, згідно законодавства Украхни в межах встановленими державою. Головне - що наш товар новий, опломбований, оригінальний, та має гарантію від виробника чи від продавця а також 14 днів на повернення! Де саме купують склати оптові, то вже не наша відповідальність і не наша компетенція, як що Вам ціково то уточнюйте, ми реалізуємо та предоставимо документи (рахунки, чеки чи накладні на товар). Ви придбали товар та заявили, що він шумить, ми в свою чергу прийняли на перевірку, первірили що з товаром все добре і відправили Вам назад з нашим актом заключення, то ж Вам вирішувати, чи користуватися товаром чи оскаржувати свої пропозиції в суді, а саме, що блок живлення має вижчий шум при роботі ні ж то потрібно! Дякуємо за розуміння успіхів і бережіть себе!
4 квітня 2024 Відповісти
Vaizel рекомендує цей магазин
30 березня 2024

Купив: Телевізор TCL 65C649, Замовлення №234859370

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ціна одна із самих низьких на hotline. Хоч в деяких магазинах була ціна трохи нижча, але по них багато негативних відгуків. Покупка пройшла чудово. Тільки склад затримав відправку на один день. Але це не катастрофічно. Сам телевізор просто супер! Продавця рекомендую однозначно!
Станислав Пинковский не рекомендує цей магазин
27 березня 2024

Купив: Відеокарта ASUS ROG-STRIX-RTX4080-O16G-GAMING, Замовлення №№ 232974589

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Cthp»
Доброго дня! Гарантія на товар у Вас 36 місяців, та 14 днів на повернення! Ви завжди можете звернутися в офіційний сервіс за заключенням, як що вважаєте що з товаром щось не так, та предоставити заключення нам, і ми вирішимо всі питання, які стосуються гарантії виробника на протязі гарантійного терміну, що і вказано в наших документах до товару! Видумані профілактичні роботи, які Ви тут пишите, ми не викуонуємо, так як на це немає жодної підстави, і товар знімуть з гарантійного терміну! З Ваших слів, з Вашим товаром все добре і все так як повинно бути, але Вам порадив знайомий який працює у сервіс центрі, зробити якість роботи над відеокартою, про які ми взагалі чуємо за останні 8 років праці вперше! З приводу офіційності чи оригінальності товару - так товар оригінальний, так товар офіційний в Польщі, про що ми Вас і повідомляли! Якщо Вам потрібен офіційний товар від Українського представника, то на Хотлайн чітко вказана гарантія біля кожного магазину продавця, і там є позначка """ АЗУС- Офіційний партнер! """ подивіться уважно, і особисто для Вас ми прикладаємо скрін, можливо Вам не видно! Дякуємо за розуміння, гарного Вам настрою і мирного неба, бережіть себе!
В своем ответе вы врёте, причем несколько раз подряд: Во-первых, я обратился и на горячую линию ASUS\'a, и в официальный сервисный центр ASUS\'a, где мне четко сказали, что все обслуживание ТОЛЬКО через продавца. Я не могу никак обратиться за каким-либо заключением сам, это обязаны делать ВЫ. Во-вторых, видеокарта не из Польши, и про Польшу вы нигде не говорили. Вот ссылка на товар с вашего сайта - там про Польшу ничего нет. https://cthp.net.ua/p/1511879267-asus-rog-strix-rtx4080-o16g-gaming/ В переписке тоже ничего про Польшу не было. Переписка есть у представителей hotline - если захотят, они могут подтвердить. В-третьих, видеокарта из Германии с ЛОКАЛЬНОЙ гарантией по Германии. Любой человек может зайти на официальный сайт ASUS\'a и проверить мою видеокарту по этому серийному номеру R3YVCM00L812HRP вот тут https://eu-rma.asus.com/ua/info/warranty .Именно из-за этого вы не захотели заморачиваться с гарантией и решили, что вам будет проще послать меня, чем выполнить свои гарантийные обязательства. Кстати, призываю всех, кто что-либо купил в этом магазине, тоже проверить свой серийный номер, чтобы не попасть в такую же ситуацию. И ещё это говорит о том, что видеокарта не законно ввезена в Украину и продана мне магазином Cthp. В-четвертых, видеокартой стало невозможно пользоваться из-за огромного шума и температуры в 110 градусов. По сути, она могла сгореть в любой момент. Именно из-за этого я обратился к вам, а не из-за друга, который работает в сервисном центре и что-то там посоветовал. Если вы считаете, что температура в 110 градусов на видеокарте и огромный шум не является причинной для замены термоинтерфейса - что вы вообще делаете 8 лет в продаже видеокарт и комплектующих для ПК? Я по вашему что, должен был терпеть шум и смериться с такой температурой? И я напоминаю это 4080 ASUS Strix, одна из самых холодных 4080. У неё охлаждение больше, чем у большинства 4090. Любой человек это может загуглить за 2 минуты.
29 березня 2024 Відповісти
Представник магазину «Cthp»
Офіційний сервіс Вам відмовив так як він не буде Вас обслуговувати безкоштовно, ми Вам запропонували зробити заключення за наш рахунок, і в цьому сервіс не має права відмовити ні кому. Ви є власник товару і Ви їм користувалися тривалий час, тож заключення сервісу і є підставою для подальших дій. Не важливо з відки товар, Польща, Германія, Америка, Китай тощо, головне що це оригінальний товар, і так як ми товар самі не завозимо а реалізуємо зі складів постачальників, не маємо інформації з якої він країни, не вказуємо на сайті так як і всі магазини. На коробці товару є серійний номер, який Ви можете завжди перевірити при отриманні, також штрих код і заводська пломба від виробника. Тим більше у Вас є ще на це 14 днів. Так як ми не сервіс центр, тому радимо Вам на даний час звернутися за заключенням в офіційний сервіс для подальших дій, де ми з Вами побачимо, що дійсно є брак виробника. В свою чергу ми зремонтуємо товар за власний рахунок, чи замінимо на новий, як що товар не підлягає ремонту.
29 березня 2024 Відповісти
Официалы мне вообще ничего за деньги не говорили. Вообще ничего. Вы думаете, что если я купил видеокарту за 55000, то я пожалею деньги за диагностику? Я был готов оплатить любую экспертизу лишь бы гарантия в 3 года осталась. Официалы сказали что я должен отправить видеокарту продавцу и продавец должен сам обратиться к ним. Вы действительно после моего телефонного звонка согласились принять видеокарту и отправить на экспертизу за ваш счет. Сказав что если там все было хорошо, то я должен буду оплатить и я согласился на это. Но прошло 3 недели и дальше слов эта ситуация не пошла и вы снова начали говорить, что этим не занимаетесь. ВАЖНО от куда товар, если пробив серийный номер товара я узнаю, что товар с ЛОКАЛЬНОЙ гарантией по Германии - что могут сделать в таком случае официалы? Они мне так и сказали, ничего сделать не можем. И сказали, что единственный вариант это если магазин обратиться к ним. И к статье, почему вы больше ничего мне не говорите о том, что говорили что товар из Польши? Хотя бы конкретно в этом моменте сможете признать, что соврали? Если бы суда можно было бы прикладывать файлы, то я бы приложил всю переписку с телеграма. Вопросов к товару за первые 14 дней не было вообще никаких. Температура была хорошей, видеокарта себя отлично показывала. Но в какой-то момент, через полгода, термопаста перестала выполнять свои функции. Температура показывала 110 градусов в пике, максимально шумела, работать с ней стало невозможно. И именно на такие случае существует гарантия на видеокарты в 3 года от производителя. Но по серийнику конкретно указано - локальная гарантия по Германии. И соответственно какие претензии к производителю? Если тут остался хотя бы один потенциальный покупатель этого магазина и если вы мне не верите, то сделайте следующее. Найдите в интернете официальный номер поддержи ASUS\'a по Украине, наберите и узнаете кто врет в этой ситуации.
30 березня 2024 Відповісти