Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 38

за 6 міс 0
за 12 міс 1
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (38)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Александр Записной не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
3 жовтня 2023

Хотів купити: Тачка садово-будівельна Forte WB6418-1S (33310)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Оформил заказ. Никакой реакции .Через сутки я сам перезвонил и мне сообщили,что нет в наличии
Відповідь представника «John Stalevar»
Дякуємо за відгук, з Вами зв'яжуться для вирішення проблеми
Петр Солодов не рекомендує цей магазин
9 червня 2023

Хотів купити: Фрезы 6мм

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару

По заказу на сайте никто не перезвонил, цену на товар поменяли. Выводы делайте сами, всем удачных покупок у хороших продавцов ;)
Відповідь представника «John Stalevar»
Дякуємо за коментарій, програма сама оновлює ціни коли у поставщика ціна змінюється. Наш менеджер Вам дзвонив, ніхто не відповів, мабуть були заняті, хороших покупок!
Артём Довженко не рекомендує цей магазин
10 березня 2023

Хотів купити: Волосінь Husqvarna Корд триммерный Opti Quadra 2,4 мм 70м (5976689-01)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Замовив товар , номер замовлення №7469, отримав SMS чекайте з вами зв'яжуться . прочекав 48 годин
Відповідь представника «John Stalevar»
Шановний, Артём Довженко! Отримали Ваше замовлення 08 березня 2023 року, в цей же день наш менеджер Вам телефонував декілька разів, але на жаль на дзвінок ніхто не відповів! Можливо вказали не вірний номер. Гарних покупок)
Aleksandr Ryoma не рекомендує цей магазин
28 листопада 2022

Купив: Пристрій зарядний Hyundai 6/12/24 В 280 Аг (HY 1510), Замовлення №6992

Сподобалося: оформлення замовлення

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Так і не перзвонили після замовлення, коли звониш сам - беруть трубку і мовчать і потім скидують.
Відповідь представника «John Stalevar»
Шановний, Aleksandr Ryoma! Як Вам відомо з жовтня 2022 року в країні почались віярні відключення електроенергії і мобільного зв'язку, тому припускаємо що Ваш дзвінок був саме в цей час) Слава Україні, Слава ЗСУ!
Galaxy Chess рекомендує цей магазин
6 вересня 2022

Купив: Адаптер динамометричний 1/4 , Замовлення №6519

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, відвантаження товару, сервісна підтримка, відповідність умов оплати

Не сподобалося: не вказані

Чудовий магазин, найнижча ціна і швидка доставка, дякую Вам, все організовано на найвищому рівні!
Відповідь представника «John Stalevar»
Galaxy Chess, дякуємо Вам за залишений відгук! Ваша думка нам дуже важлива!
Radist не рекомендує цей магазин
24 жовтня 2021

Хотів купити: Молоток столярный Сигма, Замовлення №5203

Сподобалося: оформлення замовлення

Не сподобалося: наявність, відповідність умов оплати

Оформил заказ №5203 - 18.10.2021. Сегодня - 24.10.2021 !!! До сих пор ни звонка, ни СМС не поступало. Подозрительная такая тишина.
Відповідь представника «John Stalevar»
Добрый день, Radist. Спасибо за отзыв. Вы действительно сделали заказ 18.10.21. Сразу после заказа, Вас с периодичностью набирал наш менеджер. К сожалению к Вам невозможно было дозвониться, поэтому заказ остался не обработанным! Сегодня к Вам дозвонились, заказ для Вас уже не актуальный. Приятных покупок!
Гість не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
31 березня 2021

Купив: Ключ динамометричний 1/2 , Замовлення №4396

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину, оформлення замовлення

Не сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «John Stalevar»
Добрий день, Кефир! Дякуємо за Ваш коментар! Графік роботи інтернет-магазину: Понеділок - п'ятниця з 9-00 до 18-00, у суботу та неділю інтернет-магазин працює на прийом заявок через кошик, в шапці сайту це вказано. 27.03.2021 – субота, 28.03.2021 - неділя, прийом заявок здійснювався через кошик. Ви залишили свою заявку в кошику замовлень. 29.03.2021 - понеділок, Ви зв'язалися з нашим консультантом, на що Вам була дана відповідь, що поставка займе 2 дні, для Вас ці терміни не підходили і Ви попросили повернути гроші на карту, ми дали згоду. Після цього Ви взяли тайм-аут, так як Ви визначалися, на яку карту повертати гроші. 31.03.2021 Вам повернули гроші на карту! В недалекому майбутньому інтернет-магазин буде працювати без вихідних! Гарних покупок!
Гість
Деньги вернули.
1 квітня 2021 Відповісти
Roland Price рекомендує цей магазин
24 червня 2020

Купив: Набор бит YATO SPANNER YT-0498

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

Очень нечасто встретишь магазин, который за набор бит стоимостью 46 грн. звонил 3 раза и впринципе тратил время на подбор правильного для покупателя товара (который оказался только в этом магазине). Консультант оставил только позитивное впечатление от общения, отправили на следующий день новой почтой, покупка прошла отлично
Відповідь представника «John Stalevar»
Спасибо, Roland Price!
Maksym Kuzyomko не рекомендує цей магазин
19 травня 2020

Купив: Окуляри Yato YT-7361

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару, повернення товару

Подзвонив стосовно товару - сказали є в наявності 2 штуки. Оплатив на сайті - ніхто не передзвонив. Передзвонив сам - сказали товар в резерві. Повернемо гроші коли, хтось проплатить товар через сайт. Повернемо гроші коли хтось зробить проплату через сайт? Справді? Ви забрали мої гроші, пообіцяли товар не дали його і наприкинці ще й кажете - гроші повернемо може завтра, може після завтра або може вже й під кінець тижня. Ну колись хтось зробить проплату - тоді й повернемо.
Відповідь представника «John Stalevar»
Добрий день, Maksym Kuzyomko. Дякуємо, що залишили відгук. Це допомагає нам ставати краще. Приносимо свої вибачення за незручності та негативні емоції. Щодо того, що Ви написали, дійсно Вам сказали, що окуляри є в наявності, проте нам необхідно перевіряти, оскільки цей товар (захисні окуляри) наразі є товаром підвищеного попиту у зв’язку з COVID-19. Перевіривши наявність, нажаль, виявилося, що він у резерві, та статус не встиг оновитися. Ви сплатили через LiqPay, Вам пояснили, що система роботи цієї платформи така: якщо потрібно повернути гроші, наприклад, які Ви нам сплатили (110 грн), ми вимушені очікувати наступну оплату через платформу LiqPay. Іншого способу повернути кошти немає. Чому так? Це питання Ви можете поставити сервісній підтримці LiqPay. Гроші ми Вам повернули в той же день, але їх зарахування у платформі LiqPay відбувається на наступний день. З нашого боку ми вирішили це питання якнайшвидше. Ще раз приносимо свої вибачення, будьте здорові!
Гість не рекомендує цей магазин
6 квітня 2020

Купив: Защитные очки Delta Plus Ruiz1 Clear, Замовлення №2619

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, замовлення через корзину, відвантаження товару

Заказал очки, оплатил. Прошла неделя. Тишина... Уже товара нет в наличии, а я всё жду... Телефон не отвечает.
Відповідь представника «John Stalevar»
anon, приносим извинения за доставленные неудобства и негативные эмоции. Возврат денег оформлен. Деньги поступят в течение трёх рабочих дней. Как Вы правильно написали, товара в наличии не было, интернет магазин работает по будням с 9-18, после этого времени, заказ можно оформить онлайн. К сожалению, в субботу и воскресенье мы так же не сможем ответить на телефонный звонок, заказ можно оформить только с помощью онлайн корзины. В связи с COVID-19, на очки и респираторы, возник дефицит, который мы не смогли обеспечить должным образом. P/S. Приносим еще раз извинения, БУДЬТЕ ЗДОРОВЫ!