Каталог товарів
Київ
UA

Бензиновий генератор Kraft&Dele KD140

Всього пропозицій: 2
ціни: 4 250 16 186 грн
Характеристики
Бензиновий генераторСистема пуску: ручний стартерНомінальна потужність: 1,3 кВт ... Дивитися усі
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (2)
Де забрати  (0)
Відгуки  (1)
Загальна оцінка
На основі 1 відгука
4.4
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тривалість автономної роботи
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Витрати палива
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Рівень шуму
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність експлуатації
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Транспортабельність
Показати:
всі (1)
відгуки (1)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тривалість автономної роботи
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Витрати палива
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Рівень шуму
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність експлуатації
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Транспортабельність
Сподобалось: Найменша потужність серед 4-тактних бензинових, для аварійного використання саме те що треба. Ціна (брав наприкінці літа за 8900 гривень). Завівся при перевірці миттєво (звісно, після заливки оливи і бензину).
Не сподобалося: Відсутній паливний фільтр, обов'язково треба поставити після вентиля. Коли постояв пару місяців без роботи, не зміг завести у першій блекаут. Розумні люди радять перед довгим остановом спочатку перекрити подачу палива, щоб бензин з карбюратора виробився. Свічний ключ незручний, через це доступ до свічки можливий лише після зняття бака. Не помічені положення повітряної заслонки (надписав білим коректором для себе Run і Choke). Жахлива інструкція (типово по-китайські), і та польською.
Досвід використання: кілька годин
У поплавковій камері карбюратора виявився желеподібний блакитний осад. Можливо, з бензобака, можливо, розшарувався бензин у карбюраторі за 2 місяці. Розібрати карбюратор виявилося досить складно, без лещат неможливо (тонкостінний порошковий алюміній). Збирати треба на бензостійкий герметик, інакше бензин тече. Головний жиклер вийняти не вдалося, заглушений намертво. Але виявилося, що достатньо прочистити і продути без повної розбірки. Не ведіться на високооктановий бензин - двигун низькофорсований, 3000 об/хв, оливи мінеральної зимової М-8В (АС-8) цілком достатньо. Карбюратор без насоса і голки. Обмотка генератора алюмінієва, але піщалки в мої старих совдепівських колонках теж були з алюмінієвою котушкою. Одна ще працює - а це 30+ років, другу замінив кілька років тому.
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)