Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 347

за 6 міс 1
за 12 міс 1
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (347)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Serghinio sergey рекомендує цей магазин
15 серпня 2024

Купив: Матрас Intex 64757, Замовлення №36154

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Заказывал матрас, цена ниже чем в других магазинах, доставили быстро, все ок
Відповідь представника «CD-Market»
Сергію, ми дуже вдячні за Ваш відгук! Раді, що надувний матрац Intex 64757 порадував вас не тільки якістю, але й швидкою доставкою та приємною ціною! Це завжди здорово, коли вдається заощадити і при цьому отримати товар, який відповідає очікуванням. Цей матрац із технологією Dura-Beam – справжній чемпіон серед бюджетних варіантів, а з його компактними розмірами ви точно зможете взяти його в будь-яку подорож. Якщо захочете знову оновити своє туристичне спорядження або домашній комфорт – ми завжди тут для вас з найкращими пропозиціями! Заощаджуйте час і гроші, рекомендуйте, замовляйте знову – будемо раді!
Denis Stehun рекомендує цей магазин
10 червня 2024

Купив: Каркасний басейн Intex 28210 (76*366 см., об\'єм: 6503 л.), Басейн каркасний Intex 28210, Замовлення №31772

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Вражений ціною заявленою продавцем, і до останнього були сумніви, що приїде те що замовляв. Дякую пану продавцю за чесність, оперативність і ввічливе обслуговування ;))). Бажаю продовжувати у тому ж дусі, більше продажів, навіть у такий час.
Відповідь представника «CD-Market»
Пане Денисе, Величезна Вам подяка за позитивний відгук. Статистично Ви входите у менш ніж 1% вдячних покупців, які приділили час на позитивний відгук. Тому Ви для нас особливий супер-клієнт! Відчуваємо, що велика кількість покупців відсіюють не тільки найвищі, але й найнижчі ціни, і купують за середньоринковою ціною. Зараз у нас сформована чудова команда (більшість повернулась назад у компанію). Ми не ідеальні, але у цій компанії вдало реалізована можливість продавати за найнижчими цінами за рахунок великих об’ємів продажів та передоплати. Про це мріє майже кожен бізнес, але близько 98% стикаються з реальністю, та закривають інтернет-магазини протягом двох років. Ми вижили та працюємо більше 12 років, продаючи ті самі товари від тих самих постачальників за низькими цінами з типовим сервісом. Багато людей сумніваються, коли бачать низькі ціни. Ціни у нас дійсно низькі, але у цього є ціна: 1. У сезон ми не завжди встигаємо приділити більше часу на оформлення замовлення. Тому швидко приймаємо замовлення. 2. Передоплата обов’язкова і ми не зробимо виключення, якщо будете довго просити. У вартість товару не закладені кошти, щоб оплачувати посилки, які не забрали (змінились плани; замовили одразу у декількох магазинах, щоб забрати той, що швидше прийде). 3. Частина товарів продається за системою дропшиппінгу від постачальника напряму. Так дешевше, але ми не можемо гарантувати наявність та ціну, якщо у постачальника будуть зміни. Близько 1% замовлень не відправляються через брак, відсутність на складі або зміну цін. 4. У нас мінімальна націнка, і якщо щось сталось, ми не компенсуємо: час, таксі, настрій, муки, очікування… Ми помиляємось, як і всі, та виправляємось у рамках законодавства, власних можливостей та заради позитивних відгуків. :) 5. У нас автоматизація багатьох процесів, щоб економити час. Покупцям приходить автоматично сформоване SMS з посиланням на сайт для оплати на рахунок, а далі SMS про отримання оплати, відправку та ТТН. Бажано, щоб покупці вміли сплачувати на рахунок, або змогли розібратись як це робити у додатку свого банку. Тож, якщо шукаєте низькі ціни та вмієте оплачувати на рахунок, ми швидко приймемо замовлення та швидко відправимо, окрім періодів з піковим навантаженням. Зараз ми не встигаємо відправляти все у день замовлення з нашого складу у Києві. За тиждень, мабуть, сезон спаде.
matarsaed не рекомендує цей магазин
5 травня 2024

Купив: фільтр-насос Intex 26644, песочный фильтр-насос, 4000 л/ч, Замовлення №29960

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Придбав у цьому магазині фільтр-насос до бассейну. Ніхто мені не повідомив, що його комплектація йде тількі з випускним клапаном, тобто придбавши тільки цей насос до бассейну підключити ви його не зможете, бо вам потрібно замовляти впускний клапан окремо, в описі товару так само цієї інформації нема. Вважаю, що про такі нюанси потрібно обов'язково повідомляти перед купвілею товару.
Відповідь представника «CD-Market»
matarsaed, ситуація максимально проста. Якщо щось не зрозуміло - питайте. На сайті плунжерні крани не вказані у комплекті взагалі, а Вам не сподобалось, що був один, а не два. Дуже прикро отримувати негатив, особливо у ситуації, коли була продаж дефіцитного, на той момент, товару з низькою ціною та ще й оплачено у розстрочку частинами без переплат. Знову спочатку відгук, а не дзвінок менеджеру. Для нас продаж у розстрочку без переплат у партнерстві з “monobank” та “ПриватБанк” - іміджева пропозиція, і ми майже не заробляємо у таких випадках, а покупці, які економлять кожну копійку, отримують супер умови та ціну. У Вас був басейн зі стандартом 32мм. В комплекті з басейном є заглушки Intex 10127. Вони закривають отвори зсередини басейну і ними можна закривати отвори для обслуговування фільтру, щоб не підключати крани, а для стандарту 38 мм плунжерні крани важливіші. Ви придбали басейн та комплект перехідників (які на Вашу думку вірно підібрали) а у нас замовляли тільки фільтр-насос. Якщо Ви не впевнені, що вірно підібрали комплект перехідників - потрібно було запитати. Чітко оформили замовлення та додаткових запитань не ставили. Менеджери впізнають впевненого покупця, який розібрався і не потребує допомоги. Менеджер може прочитати багато запитань, як в продуктовому магазині на касі, але у людей вже алергія на це і ми цінуємо свій час та час покупців. Швидке опрацювання замовлень дуже важливо, щоб з нашими низькими цінами ми встигали приймати всі замовлення без довгих затримок. У магазинах з вищою ціною або у несезон менеджери можуть приділити більше часу. У сезон ми повинні працювати швидше або підвищити ціни. Зараз майже на всі товари збережена наша мінімальна націнка. Немає одного варіанту. Щоб підключити насос зі стандартом на 38 до басейну з отворами 32 потрібно докупити необхідне, наприклад: - комплект intex 22024 (він також з ОДНИМ краном), щоб підключити насос на 32 та перехідники Intex 29061 з 32 на 38 ; - тільки перехідники Intex 29061, якщо у Вас був фільтр-насос з комплектом для підключення intex 22024; - комплект для підключення стандарту 38 Intex 22747, якщо плануєте вирізати отвори у басейни під стандарт 38. Можливі й інші варіанти. Останній варіант дуже хороший, бо не буде вузького місця, який уповільнюватиме потік води в насосі, який розрахований на шланги стандарту 38 мм, а не 32 мм. В усіх перелічених варіантах випускний клапан, який був у комплекті може бути не задіяним, або можна докупити окремо для останнього варіанту все з комплекту Intex 22747 без випускного клапану і це може вийти дорожче ніж комплект з ним. На сайті не вказано про плунжерні крани і Ви підібрали комплект без урахування кранів, а коли в комплекті отримали більше, ніж очікували - вирішили залишити негатив. Давайте поважати оточуючих, незалежно від посади, щоб злу та зверхності не залишалось місця у світі.
Після цього відгука отримав дзвінка від продавця, який категорично відмовився зрозуміти суть претензії, яка складається в тому, що про "некомплект" треба повідовляти до купівлі товару. "Покупець завжди правий" - це не про цей магазин. Наполегливо не рекомендую цей магазин.
5 травня 2024 Відповісти
Представник магазину «CD-Market» відповів на коментар matarsaed
Ви самостійно не вірно підібрали комплект для підключення, а нас звинувачуєте у зміні комплектації. Ми не змінюємо комплектацію, а продаємо заводську комплектацію у заводській упаковці. Ті хто розпаковують заводську упаковку переслідують певні цілі: - сформувати мінімальну ціну на модель; - додають думку покупцям, що так можуть робити і інші продавці, але ні!; - розпаковуючи заводську упаковку можна продавати вживаний товар з повернення. Твердження "покупець завжди правий" є однією з найбільш відомих застарілих бізнес-мантр, яка походить з початку 20-го століття. У сучасному бізнес-середовищі це твердження зазнало значних змін та критики. Декілька ключових аспектів: Реалістичність: Сучасні компанії визнають, що клієнти можуть помилятися або бути неправими. Наприклад, вони можуть мати нереалістичні очікування або вимоги, які суперечать політиці компанії чи здоровому глузду. Рівність та повага до працівників: Принцип "покупець завжди правий" інколи може шкодити працівникам, примушуючи їх терпіти несправедливе ставлення з боку клієнтів. Це може негативно вплинути на моральний дух і ефективність роботи команди. Пошук балансу: Сучасні бізнеси прагнуть досягти балансу між забезпеченням високого рівня обслуговування клієнтів та збереженням добробуту своїх працівників. Це включає в себе повагу до обох сторін та справедливе вирішення конфліктів. Фокус на довготривалих відносинах: Замість сліпого слідування правилу "покупець завжди правий", сучасні компанії більше орієнтуються на побудову довготривалих відносин з клієнтами, що включає чесність, відкритість та взаємну повагу. Таким чином, твердження "покупець завжди правий" не завжди відповідає сучасним реаліям бізнесу. Сьогодні акцент робиться на забезпеченні високоякісного обслуговування, але також на справедливому ставленні до працівників та побудові стійких, взаємовигідних відносин з клієнтами. Щоб зрозуміти, замініть у фразі покупця, наприклад на: чоловіка, поліцейського, суддю, вчителя…
17 липня 2024 Відповісти
Myroslav Pauk рекомендує цей магазин
15 лютого 2024

Купив: Дитяча парта-трансформер зі стільчиком Bambi M 4428-8, Замовлення №27820

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Представник магазину «CD-Market»
Мирославе, ми вже не дивуємось від потоку негативу, який ллється від користувачів ресурсу. Дуже сподіваємось, що позитивні люди також присутні. Цікаво яка мета залишати відгук до зв’язку з менеджером. Це негатив заради негативу. Графік роботи вірний і працює CallBack (ми передзвонюємо безкоштовно з !!! іншого !!! номеру). Якщо декілька разів підряд телефонувати, номер буде зайнятий для зв’язку. Достатньо одного разу. Чек також відправляється в електронному вигляді. Ціни у нас низькіі за рахунок відправки напряму від постачальника, підвищеної ефективності процесів та автоматизації. Зайві витрати збільшують ціну. Постачальник перевіряє відповідність кольору, але комплектація перевірена на заводі. Можна найняти додатково відділ перевірки для перевірки кожного товару після перевірки на заводі. Це збільшить вартість кожного товару та час перед відправкою. Ті хто перевіряють, так само як Ви, можуть помилитись при перевірці. Ймовірність помилки на заводі мінімальна і збільшувати націнку на товар за додаткову перевірку немає сенсу. Перевіряти товар при отриманні на пошті обов’язково. Шкода, що Ви трохи зекономили час на перевірці комплектації товару при отриманні на пошті. Постачальник відправив комплект у заводській упаковці. Ми не можемо вимагати від постачальника вирішення ситуації через те, що Ви не перевірили та не зафіксували при перевірці. Ви не помітили при перевірці, що чогось не вистачає та звинувачуєте інших у тому ж та ще й з негативном. Якщо щось сталось можна зв’язатись і знайти рішення, а можна плодити негатив. Ми отримали негатив від Вас і нам тепер з ним працювати далі. Мирославе, у цій ситуації може бути дуже просте рішення без негативу. Сподіваємось, що у Вас мета знайти рішення а не бажання негативити. Бажаємо позитиву, щоб невиправданому негативу не залишилось місця у світі.
16 лютого 2024 Відповісти
supreme не рекомендує цей магазин
31 липня 2023

Хотів купити: Intex 26644, песочный фильтр-насос, 4000 л/ч

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відповідність умов оплати

Звонит говорит товара скорее всего нет, но вы деньги предоплату заплатите.
Представник магазину «CD-Market»
supreme, незважаючи на неповагу та грубість, менеджер повідомив про умови передоплати, які вказані на всіх наших сайтах і маркетплейсах, та продубльовані на кожній сторінці товару. Менеджер повідомляє про це на початку розмови, щоб замовники, які не прочитали умови, не втрачали час, якщо умови не підходять. Цей товар дуже популярний у сезон, він закінчився на нашому складі та його швидко розкуповують, коли з’являється у постачальника. Товар резервується після оплати постачальнику. Менеджер з досвіду розумів ситуацію та пояснив ризики. Якщо товар не з нашого складу, а зі складу постачальника та дуже дефіцитний, є ризик, що вони швидко закінчуються за день і попередив про це. Чому ми та інші беруть передоплату? 1. “Нова пошта” не покриває відмови від отримання товару. Тому продавці звертають увагу на рейтинг покупця на маркетплейсах, щоб відправити без передоплати. 2. Покупці, з різних причин не забирають замовлення. У таких випадках продавці оплачують доставку у дві сторони (це у рази більше за заробіток компанії на товарі за моделлю дропшипінгу), і ці кошти потрібно закладати у націнку на товар. 3. На початку роботи, коли немає рейтингу, відгуків та років довіри покупців, продавці, зазвичай, працюють у збиток з мінімальними цінами та без передоплати. За 11 років було перевірено багато і ми зупинились на тій моделі продажів, яка працює та приносить максимум замовлень з мінімальною ціною, які встигаємо опрацювати. Сказали правду - отримали негатив. Не всі питання мають просту відповідь. Шкода, що люди, які не можуть зрозуміти ситуацію, вигадують свій варіант правди. Важко вгадати кому розказати, як є, а хто не зрозуміє та буде плодити негатив. Звертайтесь, якщо шукаєте низькі ціни з типовим сервісом та залишайте будь ласка позитивні відгуки, щоб побороти негатив та невігластво.
7 січня 2024 Відповісти
Arsen Tartan не рекомендує цей магазин
28 червня 2023

Купив: Ліжко надувне Intex 64124, Замовлення №19020

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, повернення товару

Не сподобалося: відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Представник магазину «CD-Market»
Arsen Tartan, Ви звернулись у чат, та вказали номер для зв’язку. На всі дзвінки не відповідали, що нетипово, коли питають про строки. Менеджер оформив товар, щоб можна було зарезервувати його і забрати зі складу та написав у чат. Дійсно, з мінімальними цінами у сезон не завжди встигаємо швидко оформлювати замовлення та паралельно відповідати на запитання швидше та детальніше у чаті, тому використовуємо шаблони та автоматизацію, що без розмови по телефону не завжди корректно. Через сезонне навантаження та ігнорування дзвінків, для підтвердження номера, була згенерована нетипова ситуація та, відповідно, нетипова відповідь. Замовники, які годинами і днями не відповідають на дзвінки з різних номерів викликають підозру у створенні фейкових замовлень заради жарту, маніпуляції відгуками та ін. Номер телефону повинен бути реальним та працювати, щоб була можливість зв’язатись, відправити автоматичні повідомлення про зміну статусу замовлення, та отримати товар на пошті. У нас низькі ціни і більшість звернень - це замовлення, крім випадків, коли покупці не прочитали про обов’язкову передоплату.
7 січня 2024 Відповісти
Василь Нетребюк рекомендує цей магазин
14 червня 2023

Купив: Трюковий самокат iTrike SR 2-018-10-BGR, Замовлення №17560

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: повернення товару, фіскальний чек

Мене все влаштовало. Зробив замовлення, підтвердили, проплатив, відправили, прийшла посилка швидко і ціла. Товар досить якісний, був приємно здивований.
Представник магазину «CD-Market»
Василю, ми дуже вдячні, що приділили час на позитивний відгук. Це дуже цінно для нас та для покупців. Ціни намагаємось утримувати найнижчі за рахунок автоматизації та передоплати. Зазвичай, товари відправляємо на наступний день після оплати. А завдяки швидкій доставці від “Нова пошта”, товар на наступний день приїхав до Вас та чекав, коли Ви перевірите та заберете. Самокати дуже популярні, перевірені часом, а за рахунок нашої маленької націнки якість за ці кошти перевершує очікування. Раді, що Вам все сподобалось. Рекомендуйте, замовляйте знову - будемо раді!
7 січня 2024 Відповісти
Mihal Proof не рекомендує цей магазин
13 червня 2023

Купив: Кермо для дитячого електромобіля Bambi M 4140-ST-WHEEL, Замовлення №17041

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність, повернення товару

...розгорнути
Представник магазину «CD-Market»
Михайле, ситуація дуже цікава. Якщо відкинути зайве - у Вас не було часу на важливе. Ви самостійно оформили замовлення і у скріншотах видно, що фото вірне, і воно таке, як відправили, а фото товару, який потрібен зробили на іншому сайті. Менеджер при оформленні замовлення питав до якої моделі потрібно кермо, але Ви не знали модель та прийняли рішення замовити на під свою відповідальність, тому що гроші для Вас невеликі і не маєте часу дізнаватись модель. При отриманні Ви не перевірили кермо на пошті, тому що не мали на це часу. Вам відправили посилання на інформацію для повернення де все розписано, але Ви не мали часу прочитати. Декілька разів більше ніж по 10 хвилин спілкувались з менеджером про повернення. Але Ви так і не знайшли час відправити кермо назад. Щоб запобігти помилок при купівлі запчастин, рекомендуємо не економити час на важливому та: - дізнатись модель автівки, до якої потрібна запчастина; - якщо не впевнені, візьміть з собою запчастину для порівняння; - перевіряти на пошті при отриманні товар; - не приймати товар на пошті, якщо він не підходить, чи щось не так. Повернення можна оформити через додаток “Нова пошта” безкоштовно протягом 14 днів. Якщо на пошті щось не підійшло чи не так: - не відмовляйтесь на пошті від посилки та скажіть на пошті, що заберете іншим разом; - фотографуйте, щоб було зрозуміло що саме не так та відправляйте фото нам; - ми перевіримо та знайдемо рішення. Половина питань вирішується у телефонному режимі. Економте час розумно та не перекладайте відповідальність на інших.
7 січня 2024 Відповісти
Iana Gryshchenko рекомендує цей магазин
10 березня 2023

Купив: Intex AP620C, Замовлення №12123

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Представник магазину «CD-Market»
Дуже вдячні за Ваш відгук. Спати на сучасних надувних ліжках, як виявилось, дуже комфортно. І не кожен новий пружинний матрац здатний так здивувати. Але потрібно побороти бажання пригнути на матрац. Вони дуже ніжні та мають властивість поступово здуватись, як повітряні кульки. У випадку проколу, їх можна заклеїти за допомогою спеціального набору. Бережіть від проколів, не перекачуйте та насолоджуйтесь. Бажаємо чудового відпочинку як на хмаринці! Рекомендуйте, замовляйте знову - будемо дуже раді!
20 березня 2023 Відповісти
Алла Руденко не рекомендує цей магазин
26 січня 2023

Купив: щітка і совок Leifheit Совок + щетка Classic 90 см (41404), Замовлення №Не помню

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, фіскальний чек

Заказала товар, скинула всю оплату. Жду свой товар уже 4 дня, менеджеры постоянно заняты, телефон не отвечает. Чат-бот тоже молчит. Ужастное обслуживание!!!!
Відповідь представника «CD-Market»
Доброго дня. Трохи наболіло. Ми не продаємо цей товар. Не було замовлення. Вказуйте будь ласка номер замовлення, щоб була можливість зв’язатись та вирішити питання. Ми перевірили всі останні замовлення з прізвищем та навіть ім’ям як у Вас та зі схожими товарами. У нас фіксуються всі дзвінки у базі та телефонія має CallBack, щоб покупці не платили за зв’язок. Якщо зайнято - ми зв’язуємось пізніше. Не можливо зв’язатись, якщо у Вас не визначається номер. Є viber-чат і можна написати нам, але жодного чату без відповіді немає. Товар бренду Leifheit, на який вказано посилання у відгуку, ми не продаємо. Можете перевірити на hotline та на нашому сайті. У нас можна придбати неймовірно популярний та доступніший набір для прибирання Stenson, причому ціни ми намагаємось утримувати найнижчі на ринку. Звертаємось до потенційних покупців. У нас, як і у всіх продавців, є 2-5% проблемних товарів, що надають постачальники та відправляє перевізник. Якщо щось пропустив контроль якості та пошкодив перевізник - дізнатись про це можна тільки при отриманні товару. Хоч вірогідність низка, дуже рекомендуємо перевіряти товар при отриманні. 98% будуть задоволені та не залишать позитивний відгук, а у 2-5% покупців щось піде не так і про це буде написано на всіх сайтах. Всі ситуації різні та їх вирішення не можна автоматизувати, тому це займає час. Звертайтесь до нас, ми будемо шукати варіанти рішення у кожній ситуації, щоб всі були задоволені. Ми 10 років вкладали в автоматизацію процесів, щоб відправлення було максимально швидке та з мінімальною націнкою. У прибуткові місяці заробіток на одиниці товару може бути декілька гривень. У неприбуткові - десятки тисяч у мінус. Тому ми не можемо покривати фабричний брак, та пошкодження при транспортуванні - це робить постачальник або перевізник (страховка закладається у вартість послуги). Обов’язково перевіряйте товар при отриманні на пошті. Більшість клієнтів задоволені. Якщо Ви зробили замовлення - напишіть будь ласка відгук. Залишайте будь ласка позитивні відгуки, коли все добре, щоб поганому та негативному не залишилось місця.