Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 835

за 6 міс 16
за 12 міс 33
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (835)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Зоя Кон не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
22 серпня 2023

Хотів купити: Ноутбук Lenovo IdeaPad Gaming 3 16IAH7 (82SA007QPB)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. З вами ми спілкувалися неодноразово, зокрема й менеджер сервісу, а ви про нас написали відгук з великою кількістю неправди. Навіщо тільки, не ясно. Відповідаємо: 1. "На дзвінки вже другий день нам не відповідають" Неправда. Ви нам телефонували багато разів у суботу, в НЕ робочий час! Яким чином ви хочете щоб вам відповіли? Факт: https://ibb.co/7rcx719 Як можна бачити, з вами було спілкування. При цьому останнє - вихідне - це менеджер сервіс відділу! Ви ж зробили купу пропущених дзвінків у суботу, у НЕ робочий час, у період з 14:40 по 15:16. Хоча ми працюємо в цей день до 14:00 2. Не дивлячись на те що ви дзвонили в не робочий час - ви ще писали в телеграм Де ми вам дали відповідь у неробочий час, оскільки менеджер відповідальний за телеграм - був ще на робочому місці Повідомлення ваше не було проігноровано і були надані відповіді 3 Відповідаємо з приводу відсутності документів Ми, будучи ФОП - кладемо документи в кожну посилку. Факт: https://ibb.co/fYCh04L Ось на фото товар з саме нашого складу, де ми готуємо вечірні відправки. Як видно - документи на місці. Саме так ми і відвозимо товар на пошту, де його пакують співробітники нової пошти. АЛЕ, тут є 1 нюанс: пакування товару на пошті - не нашими силами. Товари всі збирають пакувальники на Новій пошті. Ми віддаємо їм товари + документи до кожного з них і вони проводять пакування. При цьому, стабільно 1-2 клієнти при отриманні товару на пошті - пишуть нам або дзвонять і повідомляють, що при отриманні товару - немає документів. Хоча ми їх давали разом з товаром. Причина пропажі документів звичайна: їх з вини співробітника пошти не кладуть іноді в посилки і вони залишаються на відділенні. Ми в цьому випадку - висилаємо заново документи. А ви що написали про нас? Що ми сказали, що надішлемо вам "онлайн гарантію"? Це неправда. Ми вам такого не говорили не в листуванні, не в телефонній розмові Ми написали в листуванні що ВИШЛЕМО вам заново документи. 4. З приводу коробки і пошкодження сот радіатора ноутбука Ось це найцікавіше питання і нам потрібно з цим розбиратися. Адже такого не повинно бути і за роки роботи не було схожих випадків. 5. 21.08 як видно з історії дзвінків - вам зателефонував менеджер сервіс відділу Він сказав що ноутбук приїде нам назад - ми подивимося на нього - вирішимо проблему Чому ви про це ні слова не сказали? Чому тільки написали, що не можете нам додзвонитися, хоча дзвонили в неробочий час і чому звинувачуєте нас у всьому? Навіщо пишете те, чого ми не говорили? Підсумок: у цій ситуації - треба розбиратися, а не писати про нас наклеп. Ми сказали, що розберемося - значить ми це зробимо. Ми адекватні. Чекайте дзвінка сервіс менеджера. Ноутбук ми перевіримо на пошті - розберемося в події і вирішимо проблему.
Доброго "дня!" Дивно оповіщення про вашу відповідь прийшло аж в 02:02 ночі, сподіваюсь це було робочим часом. Настільки "приємної" відповіді, я не отримувала ще в жодному магазині. Так от відповідаю на ваше повідомлення: Яким чином нас попередили про неробочий час? І який може бути неробочий час враховуючи, що ви працюєте тільки через відправлення посилок не маючи ніякої точки видачі. Думаю ми далеко не перші, хто приходить за посилкою в суботу в зручний і не робочий для нас як для клієнтів час. Так, нам довелось провести свій неробочий час з 14:40 по 15:16 у відділенні нової пошти в спробах з'ясувати що за неподобство ви нам надіслали... Думаю тут ніхто б не лишився задоволенним... Який мені сенс з вашої відповіді? По вашому ми мали забрати товар за 33 000 грн без гарантії з обіцянкою, надіслати її в електронному вигляді, чи навіть у вигляді паперового документа? Я б подивилась, як ви особисто так би повели себе зі своїми 33 000 грн. Якщо ви вже вирішили працювати без точки видачі або магазину, відправляєте новою поштою і маєте скарги від клієнтів, що не доходять важливі документи - то може час почати контролювати пакування. Раз ви мене звинуватили в "наклепі", вважаю нормальним звинуватити вас в безвідповідальності! Ще хочу помітити, що коробка нової пошти була в ідеалі і пакування було дуже надійним, а от коробка від самого ноутбука від вас прийшла в тому стані, який видно на фото. Якось нова пошта здалась надійнішою. Так ваш сервіс менеджер дзвонив вже після мого коментаря... І з пошти ви малися забрати ноутбук до 18:00, і от мені цікаво, скільки часу знадобиться щоб ви розгледіли вм'ятини на сотах радіатора, які я вам вже навіть сфотографувала і прикрипіла? Консультант сказав перед оплатою залогової суми 1012г, що нам її повернуть, якщо товар запізниться, він запізнився, то чому ви ще відбираєте час на огляд? Наразі крім хамства, некомпетентності і довгого розгляду, я більше не бачу причин бути задоволенною вашим "сервісом". Подивимось, як ви повернете гроші...
24 серпня 2023 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Добрий день. Відповідаємо: 1. "Дивно оповіщення про вашу відповідь прийшло аж о 02:02 ночі, сподіваюся, це було робочим часом. Настільки "приємної" відповіді, я не отримувала ще в жодному магазині." Ми не відповідали вам у такий пізній час. Якщо Хотлайн надіслав повідомлення в такий час - ми не винні. Хоча за вашим - винні знову, судячи з фрази. 2. "Яким чином нас попередили про неробочий час?" Ви здивуєтеся, але ви замовляли товар на сайті, в якому прописано робочий час продавця. Ми не повинні були вам повідомляти час нашої роботи як мінімум. Як максимум - ви не запитували про це. Тому що воно вам і не треба було самим. 3. "І який може бути неробочий час з огляду на те, що ви працюєте тільки через відправлення посилок не маючи ніякої точки видачі." Ви здивуєтеся, але закривши точку видачі з початку війни - ми продовжуємо працювати. А саме наш офіс і склад, де сидять і працюють люди з 10:00 до 18:00, а в суботу з 10:00 до 14:00 Закрита була лише точка видачі, яка на роботу продавця не впливає. Відвантажуємо ми просто тільки поштою. 4. "Так, нам довелося провести свій неробочий час з 14:40 до 15:16 у відділенні нової пошти в спробах з'ясувати, що за неподобство ви нам надіслали... Думаю тут ніхто б не залишився задоволеним..." При цьому вас ніхто не залишив наодинці з проблемою, а відповіли в неробочий уже час. А в понеділок - вам дзвонив сервіс менеджер. Але ви - "забули" про це написати. Хоча не забули написати, що ось уже 2 дні не можете додзвонитися, що є брехнею, адже ми показали історію ваших дзвінків, де востаннє ви телефонували в суботу.
24 серпня 2023 Відповісти
Представник магазину «Robby»
Продовження: 5. "Який мені сенс з вашої відповіді? По вашому ми повинні були забрати товар за 33 000 грн без гарантії з обіцянкою, надіслати її в електронному вигляді, або навіть у вигляді паперового документа? Я б подивилася, як ви особисто так би повели себе зі своїми 33 000 грн." Ми відправили товар післяплатою, що означає перевірку товару перед покупкою. Хотіли б ми вас обдурити - вислали б товар тільки після повної оплати. Ви перевірили товар - побачили проблему - повідомили. Адекватний продавець виходить на зв'язок, розбирається в проблемі і вирішує її. Ми вам відповіли - вам подзвонив сервіс менеджер - ми розбираємося в тому, що сталося В електронному вигляді вам ніхто не писав що можемо вислати. Це знову таки брехня. Ми не висилаємо в такому вигляді документи 6. "Якщо ви вже вирішили працювати без точки видачі або магазину, відправляєте новою поштою і маєте скарги від клієнтів, що не доходять важливі документи, то, можливо, час почати контролювати пакування. Раз ви мене звинуватили в "наклепі", вважаю нормальним звинуватити вас у безвідповідальності!" Уважно прочитайте пункт №3 у першій нашій відповіді. Ми НЕ займаємося пакуванням товарів. Ця робота на плечах співробітників пошти. Ми привозимо їм товар з документами - вони збирають це все - відвантажують На свій розсуд вони кладуть товари в свої ж упаковки, якщо це вимагає їхній регламент, а якийсь товар їде просто в своїх транспортувальних коробках. 7. "Ще хочу зауважити, що коробка нової пошти була в ідеалі і пакування було дуже надійним, а ось коробка від самого ноутбука від вас прийшла в тому стані, який видно на фото. Якось нова пошта здалася надійнішою." Це вимагає розглядів. Що ми і хочемо зробити.
24 серпня 2023 Відповісти
Показати всі коментарі
Serj рекомендує цей магазин
20 серпня 2023

Купив: Ноутбук Lenovo Legion Slim 5 16IRH8 (82YA006RPB), Замовлення №58219

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність

Дуже задоволений покупкою у цьому магазині! Хоча спочатку я хотів взяти іншу, минулорічну модель ноутбука, якої не виявилося в наявності, менеджер надав дуже професійну та компетентну консультацію, завдяки чому я придбав більш актуальну модель, яка до того ж ще краще відповідає моїм потребам. Вдячний за високий рівень обслуговування та уважне ставлення до клієнтів.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
ВитяБойко рекомендує цей магазин
18 серпня 2023

Купив: Ноутбук Acer Aspire 3 A315-24P (NX.KDEEP.008), Замовлення №58993

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ждали отправку 5 дней. Но прозвонив дюжину магазинов - нигде не было этого ноутбука чтоб выслали сразу. Везде ждать. Заказали тут. Пришёл ноутбук новый. Благодарю.
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. Спасибо за отзыв и покупку в нашем магазине. Приятного вам пользования! С Уважением, команда Робби.
Бондарь РВ рекомендує цей магазин
17 серпня 2023

Купив: Ноутбук Lenovo IdeaPad Gaming 3 16ARH7 (82SC003JPB), Замовлення №58697

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Покупкою - задоволені. Тут найбільший вибір ноутбуків і найграмотніша консультація для вибору. Раджу.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Семашко Роман рекомендує цей магазин
15 серпня 2023

Купив: Смартфон ASUS ROG Phone 6D 12/256GB Space Gray, Замовлення №58003

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Вперше взяв собі новий телефон марки asus, дуже здивований якістю збірки і функціоналом телефону. Дякую за наявність і швидку доставку!
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
alxzhdk рекомендує цей магазин
13 серпня 2023

Купив: Відеокарта Sapphire Radeon RX 6600 PULSE (11310-01-20G), Замовлення №57514

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Все чудово Дякую
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Samarin David рекомендує цей магазин
9 серпня 2023

Купив: ASUS TUF Gaming F15, Замовлення №58085

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрый день. Спасибо за отзыв и покупку в нашем магазине. Приятного вам пользования! С Уважением, команда Робби.
Варко Софiя рекомендує цей магазин
7 серпня 2023

Купив: Ноутбук Acer Aspire 3 A315-24P (NX.KDEEP.007), Замовлення №61151

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Звернулась в магазин за допомогою. Зв'язались з менеджером і він допоміг мені обрати ноут. Одразу замовила, оплатила, на наступний день вже отримала. Ноут повністю відповідає моїм вимогам, тож менеджер впорався із завданням. Дякую! Моя оцінка магазину 10/10.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за рекомендацію та покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Jester237 не рекомендує цей магазин
5 серпня 2023

Хотів купити: Фітнес-браслет Fitbit Charge 5 Steel Blue/Platinum Stainless Steel (FB421SRBU)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. У вашому замовленні сталася затримка поставки від дистриб'ютора, на яку ми не в силах були вплинути. Вам запропонували повернути завдаток. З приводу чорного браслета: вам при вашому замовленні пропонували його. Це був набір "лімітований" з різними ремінцями в комплекті. Він у день вашого замовлення був на складі нашому, а не дистриб'ютора і його вам пропонували. Але ви вибрали синій колір. З приводу "сказати все чесно": ми це і сказали. Товар затримується. Вам так і повідомили. Немає сенсу говорити клієнту брехню. З приводу купівлі синього браслета: його можливо знайти для відвантаження, але він буде дорожчим, ніж у нас. У нас же на той час був чорний колір - найпопулярніший + у розширеній комплектації. Сподіваємося, зрозуміло відповіли на ваше обурення. Вибачаємося за те, що не змогли вчасно вислати товар. Вина не наша, завдаток повернули повною мірою, не обдурили. Всього доброго.
Ілля Капранов не рекомендує цей магазин
5 серпня 2023

Хотів купити: Acer Aspire 3 A315-24P (NX.KDEEP.008)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день, Ілля Капранов. Ви знаєте що ви на нас написали цей відгук, сказали що ми такі погані, що не треба нас рекомендувати, але вам вислали минулого тижня ноутбук і він має статус: Відправлення прямує до м. П'ятихатки (Харківська обл.) Не передзвонили вам лише тому що ноутбук приїхав у п'ятницю ввечері і його в суботу вам вислали. Зате ви знаючи що ноутбук поїхав до вас - вчора написали про нас відгук, звинувативши в усьому що тільки можна. Зі свого боку ми не бачимо нічого поганого, чим могли вас образити. Ми повернемо собі назад ноутбук, а вам повернемо завдаток. Вважаємо це адекватним рішенням.
Відгук мною було написано у суботу, 05.08.23 близько 15:00. Але через необхідність модерації зі сторони Хотлайн опублікований був тільки у неділю. Ноутбук НЕ було відправлено у п\'ятницю! Ноутбук було відправлено у суботу, 05.08.23 О 15:50, що і зазначено у деталях маршруту відповідної ТТН Нової пошти. Тобто фактично вже після того, як я написав відгук. Сьогодні зранку представник магазину написав мені і в ультимативній формі вимагав видалити відгук, інакше вони відкличуть відправлення. Вважаю таку поведінку персоналу магазину вкрай непрофесійною та обурливою! Для розуміння всієї абсурдності ситуації: магазин сам встановив строки, сам у них не вклався, на зв'язок вчасно не вийшов, отримав цілком логічний відгук, відправив товар із запізненням, прочитав відгук, образився, і в односторонньому порядку скасував продаж! Позиції своєї не змінив! Категорично не раджу витрачати час на купівлі у цьому магазині!
7 серпня 2023 Відповісти