Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 99

за 6 міс 1
за 12 міс 2
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (99)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Max не рекомендує цей магазин
16 листопада 2020

Купив: Детский столик Lack 304.499.08, Замовлення №4027

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, видача товару на складі

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

Упаковывать товар не умеют, товар приходит с мелким повреждением, которое сразу и не заметиш на почте. Во всех грехах обвиняют почтовые службы. Накладные на товар или чеки не ложат в посылку, мой совет, нет накладной или чека отпрааляйте им назад, за их счет. Решать вопрос сразу отказываются, и на звонки не отвечают. А всего-то нужно было не экономить на упаковке и усилить углы, а про маркировку хрупкие вещи вы слыхали вообще.
Відповідь представника «Glance»
Доброго дня, дорогий покупець! Ми з себе не знімаємо відповідальності, тому що прагнемо щоб наші клієнти були задоволенні. Ви повинні розуміти, що не оглядаючи товар на Новій Пошті, Ви погоджуєтесь, що товар цілісний і без пошкоджень. Також, Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилок на сайті кур’єра https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf Щоб уникнути подібних неприємностей потрібно попросити представників кур’єра огляд посилки. На кожне місце вам дається 15 хв, щоб відкрити її, оглянути на цілісність, якщо нема ніяких пошкоджень, отримати, підписавши товаро-супровідну накладну. Якщо пошкодження виявлено при отримані, Ви маєте право відмовитися від посилки, ми в свою чергу відправили б новий столик, а на пошкоджений написали б претензію на кур’єра. Ви були б задоволені і не писали погроз нам на Вайбер. Всі посилки страхуються на 100% її вартості, а також товар запакований згідно стандартів Нової Пошти. З наданих фото видно, що це механічне пошкодження, яке може виникнути в наслідок удару. Товар отримано 9.11.2020, повідомлення про пошкодження товару надійшло 16.11.2020р. Дуже просимо Вас в майбутньому перед отриманням товару оглядати товар на цілісність.
andryo не рекомендує цей магазин
29 травня 2020

Купив: Розкладний стіл IKEA VANGSTA 80/120x70h73 bialy (003.751.26)

Сподобалося: відповідність ціни

Не сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару

Обходите стороной этот магазин. Потеряете кучу нервов и времени. Не давайте им предоплату - потом будут под разными предлогами говорить что вернут когда-то. То бухгалтера нет, то еще кого-то. Хотя предоплата была на карту физ лица, даже без ФОП. По заказу будут обещать, "максимум на следующей неделе" и дальше никуда не двинется.
mira28 не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
17 грудня 2019

Хотів купити: офісне крісло, Замовлення №46874

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність

11.11.2019р. замовила офісне крісло, сам процес зайняв не багато часу. на другий день внесла передоплату і отримала підтвердження. підчас замовлення попередили що замовлення буде йти 10 днів. зараз 17 12. 2019р. про замовлення ні звуку, дозвонитися нереально, писала на сайт так само немає відповіді. Чи буду я рекомендувати комусь даний сайт здогадатися не важко, проходьте повз!
Відповідь представника «Glance»
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Товар приїхав у Ваше відділення ще 21 листопада, але не був просканований працівниками Нової пошти і, відповідно, ні Вам, ні нам не приходили повідомлення про доставку. Представники Нової пошти зв'яжуться з Вами для вирішення цього питання.
Дякую за швидку реакцію, справді затримка з вини Нової Пошти, доречі вони щераз "затупили". Враження кардинально змінилося, тепер я пораджу ваш магзин знайомим.
19 грудня 2019 Відповісти
Представник магазину «Glance»
Дякуємо за розуміння! Чекаємо Вас у нашому магазині ще!
20 грудня 2019 Відповісти
Дама не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
25 червня 2019

Купив: Вешалка напольная, Замовлення №39016

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: видача товару на складі

Заказ был оплачен в полном обьёме 26мая.Номер декларации прислали 31мая.Посылка пришла 3 июня с разбитой подставкой(круг из камня)Пришлось составлять акт о возврате.С тех пор обещания, при моём дозвоне,что как только,так и вышлют.Хотела сделать подарок дочери(12 июня).Испорченное настроение и осадок в душе.Я вообще не уверена,что они пришлют эту вешалку.
Відповідь представника «Glance»
Здравствуйте! Спасибо за Ваш отзыв. Неприятно, что сложилась такая ситуация, но всегда можно найти компромисс :) Мы рады, что смогли исправить ситуацию, и Вы остались довольны её решением.
Спустя месяц напольная вешалка пришла по новой почте,без болта на котором она должна крепится.
17 липня 2019 Відповісти
Олександр Левицький не рекомендує цей магазин
14 травня 2019

Купив: Зеркало на кронштейне IKEA FRACK (380.062.00), Замовлення №37868

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Замовив просте дзеркало і одразу оплатив на карту. Тиждень не відзвонювались і ніяких новин. Набрав кажуть буде через тиждень, ок. Пройшов ще тиждень і ні слуху ні духу. Навіть не знаю чи грошики ку-ку чи ще є шанс. Дуже добре думайте перед тим як тут купувати! Товар прийшов на 3 тиждень
Відповідь представника «Glance»
Доброго дня! Перепрошуємо, але замовлення магазин виконав вчасно - відправка здійснювалась на 10 робочий день, так як вказано на сайті. До того ж, менеджери додатково повідомляють дану інформацію при оформленні замовлення. Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволеними покупкою в нашому магазині, але ми дотрималися умов співпраці та надіємося на Ваше розуміння.
Teodor Pingvinyatin не рекомендує цей магазин
1 квітня 2019

Купив: BRW VIOLA 3K, Замовлення №35480

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Glance»
Здравствуйте! Спасибо за Ваш отзыв, отклики наших клиентов помогают совершенствовать работу нашего магазина. Приносим извинения за доставленные неудобства и сложившуюся ситуацию, мы её учтём, и будем делать всё возможное, чтобы впредь такая ситуация не повторилась.
oksanabest не рекомендує цей магазин
13 березня 2019

Купив: Зеркало для ванной комнаты FRACK

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Glance»
Здравствуйте, Оксана! Мы сожалеем, что Вы остались огорчены сотрудничеством с нашим магазином, но винты и болты для крепления зеркала к стене не входят в комплект изначально от производителя ИКЕА. Эту информацию дополнительно предоставили Вам менеджеры в чате. Очень жаль, что у Вас сложилось не самое приятное впечатление о магазине, но товар идёт в такой комплектации от производителя, это не вина магазина.
Спасибо, всё решилось, только плохо, что этой информации нет изначально на сайте.
27 березня 2019 Відповісти
Михаил Мустанг не рекомендує цей магазин
29 січня 2019

Купив: Стол и стулья Halmar

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент

Не сподобалося: наявність, видача товару на складі, відвантаження товару, сервісна підтримка

Крайне негативное впечатление о данном интернет-магазине. Дозвониться сложно, клиента не слышат, 1000 оправданий, ответственность из себя снимают. Оформил заказ 20.12.18, до сих пор не получил. Сроки просрочены, до сих пор мне не известно когда конкретно смогу забрать свой ПОЛНЫЙ заказ. Не советую, будьте бдительны и осторожны, берегите свое время и нервы!
Відповідь представника «Glance»
Здравствуйте, уважаемый Михаил! От лица всей компании приносим извинения за причиненные неудобства. Нам искренне жаль, что огорчили Вас. Мы сожалеем, что в связи с повышением покупательского спроса на товары, получение Вашего интернет-заказа заняло более длительное время, чем обычно. Искренне надеемся на понимание. Спасибо за Вашу лояльность и сотрудничество. Мы делаем всё возможное, чтобы впредь такие ситуации не повторялись.
*Получил заказ 31.01.19, сделали нехотя компенсацию, распаковав мебель дома обнаружил дефекты, один комплект стульев отличается цветом заказанного мною, хотя при заказе менеджер убеждал, что отличие от общей цветовой гаммы не будет больше 0,5 %. Обещали, что оплатят хранение, что возникло по их вине - не оплатили, обещали оплатить пересылку недостающих комплектующих - не оплатили. Обещали компенсировать на следующий день - пока не оплатили...
1 лютого 2019 Відповісти
123432 не рекомендує цей магазин
18 січня 2019

Купив: Компьютерный стол Halmar B-19

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину

Не сподобалося: видача товару на складі, відвантаження товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Vladimir_fgjfgb не рекомендує цей магазин
12 грудня 2018

Хотів купити: М'яка іграшка IKEA Акула (303.735.88), Замовлення №30550

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, асортимент

Не сподобалося: наявність, видача товару на складі

...розгорнути
Відповідь представника «Glance»
Благодарим за отзыв! Просим принять извинения за предоставленные неудобства, информация будет передана в соответствующий отдел для повышения качества обслуживания клиентов. Искренне сожалеем, что расстроили Вас. Надеемся, что нам удастся сгладить неприятное впечатление от обслуживания в нашем магазине и вернуть Ваше хорошее расположение. Всего наилучшего! С заботой о Вас, специалист отдела клиентского сервиса!