Перед замовленням я перечитав більше 50 коментарів на хотлайні про схему, коли дзвонять через 1-2 дні і вибачаються що товару насправді немає, і вирішив спробувати.
Замовив відеокарту по не поганій ціні (29 тис), і через 5 хвилин після замовлення почались дивні дії зі сторони магазину. Вони змінили ціну на товар 2 рази. Спочатку на 33 тисяч, а потім на 39 тисяч. Але у замовлені залишилася стара ціна. Передзвонив оператор, підтвертив замовлення, я перепитав чи точно товар є, бо я читав відгуки. ВІН ЗАПЕВНИВ ЩО ТОВАР ТОЧНО Є, і буде відправлено завтра.
Сьогодні дзвонить оператор і все як у інших відгуках. «Ой вибачте, товара немає, а той що є по іншій ціні».
На рахунок ціни, вони зрозуміли ще вчора, але спеціально тратили час, чекали день, щоб сказати що товару немає. просто витратили мій час.
Якщо ви читаєте цей коментар, і сумніваєтесь чи варто купувати, краще пропустити магазин, і зберегти свої нерви та час.
Колись це був чудовий магазин, а зараз це просто безлад і некомпетентність.
розгорнути
згорнути
Відповідь представника «F.ua „ТОЙ САМИЙ“ магазин»
Шановний Іван, як це не прикро нам визнавати, але трапилась помилка в інформації від постачальника і дійсно вказаної моделі в них в наявності не було і повідомили вони нам про це на наступний день після оформленого Вами замовлення. Недаремно при підтвержденні замовлення менеджер спочатку назвав вам ціну 33 тисячі, але потім виправився, побачивши що в прайсі "світиться" ще одна одиниця товару від іншого постачальника за 28999 грн.
Нам шкода, що Ваша покупка не відбулася. Докладаємо зусиль, щоб подібних ситуацій більше не виникало, з постачальником вже поспілкувалися на рахунок частішого оновлення прайсів.
розгорнути
згорнути